• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Touché' zeg ik met een lach, 'Hmm..' Mompel ik op haar tweede vraag, ik had wel vrienden maar de meeste waren demonen en de meeste waren ook nog eens slecht en daarbij hadden we nog Leslie waarvan ik geen idee had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik durf zelfs niet kijken naar mijn lakens of het bloed. 'Ik ben bang.' piep ik zachtjes en kreun als er weer pijn door me heen trekt. Misschien moet ik voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis gaan. Het kan zijn dat het zover is maar als het niet zo is kunnen ze me tenminste pijnstillers geven!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik en concentreer me weer. Ik zucht. 'Je word bijna meter.' glimlach ik naar Les en vertrouw op haar stuurcapaciteiten. Ik weet niet of ze op die vaststelling gaat antwoorden maar ok.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vans raakte lichtjes aan in paniek. Oké, Vans, relax. hield ze zichzelf voor. "Axton, geef haar pijnstillers, ik moet even wat zoeken." beval ze en snelde de kamer terug uit. Ze had hulp nodig, maar wie? Samuel wilde ze liever niet lastig vallen. Maar had ze überhaupt een keus. Vanessa ontmoette hem in de gang. "Je moet me helpen," zei ze en trok hem mee naar de zolder. "Zoek naar een groot blauw boek met de titel 'Demonkinderen'"


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Wacht even? Is Alexi zwanger van demonkinderen? Maar dan is Axton... Oke laat maar.' zeg ik en zoek achter het boek. De zolder is echt een bende. Ik vind een rood boek over legenden maar dat is het niet. Na een tijdje vind ik het boek dat ze zocht. 'Hier.' zeg ik en geef het haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Nerveus gooide Vans allerlei dozen en andere spullen omver opzoek naar het boek. Maar Samuel vond het eerder. "Bedankt," zei ze en drukte een snelle kus op zijn mond. Ze vloog de trap af naar haar eigen kamer en bladerde toen door het boek.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik glimlach als Jake zegt dat ik bijna meter word. 'Ik vraag me af wanneer ze gaat bevallen, misschien moeten we voor die tijd nog even langs haar gaan?' zeg ik dan. En ik kijk hem aan terwijl ik verder schaats. Ik heb zijn handen nog steeds beet en draai dan zelf een rondje, maar wel zo dat Jake niet meedraait anders valt hij zeker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We zullen na het schaatsen gaan goed? Of ja na de brandewijn dan.' lach ik en schaats verder met haar. het is makkelijker als ze me vasthoud want als ze loslaat lig ik zeker weten alweer op mijn kont.

    Samuel
    Iets verbaast blijf ik alleen achter en loop naar beneden. Ik moet de les voor morgen nog voorbereiden en de verrassing voor Vans ook nog. Al weet ik nog niet goed wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik klem me vast aan het deken, bang om iets verkeerd te doen en hulpeloos omdat ik niet weet wat te doen. Ik knijp mijn lippen stijf op elkaar om niet weer te kreunen van de pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik als Jake voorstelt om na het schaatsen te gaan. 'Hm, brandewijn. Dat heb ik al een tijd niet meer gedronken. Maar ja, ik heb ook al een tijd niet meer geschaatst.' En ik kijk Jake aan. Dan laat ik zijn ene hand los zodat ik naast hem kan schaatsen. Als hij nu valt trekt hij waarschijnlijk mij mee, dus val niet, denk ik in gedachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik wiebel even maar herstel mijn evenwicht op het laatste nippertje. Ik knijp zachtjes in haar hand en concentreer me nu weer volledig op de schaatsen aan mijn voeten. 'Nou je hoeft niet te hebben geschaatst om brandewijn te drinken.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Touché' zeg ik met een lach, 'Hmm..' Mompel ik op haar tweede vraag, ik had wel vrienden maar de meeste waren demonen en de meeste waren ook nog eens slecht en daarbij hadden we nog Leslie waarvan ik geen idee had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Niet zo bijdehand he Mister Sadler,' zeg ik dan asl hij zachtjes lacht dat ik neit geschaatst hoef te hebben om brandewijn te drinken.
    'Ik doe het meestal gewoon in combinatie. En als je weer zo bijdehand ben dan laat ik je los en mag je jezelf zien te redden.'
    En lach zit op mijn lippen en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar geschrokken aan en klem mijn hand nog iets vaster om het hare. 'Dat doe je toch niet he lieve Les? Het was maar een opmerkingetje.' Ik kijk haar zielig aan en mijn hoofd concentreert zich ondertussen nog steeds op het schaatsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik neem snel wat pijnstillers en een flesje water.
    Zo snel als ik kan, ren ik weer naar Alexi en geef haar de pilletjes en het water.
    "Het komt goed." mompelde ik en streek het haar even van haar voorhoofd. Niet panikeren, niet panikeren.


    “To live will be an awfully big adventure.”