• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics
    Bedankt Jaimy om er eentje aan te maken, was vergeten zeggen wie dat moest doen xD

    waar zitten we en wat is er ondertussen gebeurd?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {mijn topics
    Bedankt Jaimy om er eentje aan te maken, was vergeten zeggen wie dat moest doen xD

    waar zitten we en wat is er ondertussen gebeurd?}


    Het is gelukt om nog steeds in de trein te zitten maar de laatste dagen heb ik niet actief mee gedaan, wel af en toe gekeken.


    Physics is awesome

    {aw, bedankt!
    Hij rijdt toch wel al eh?
    de trein?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Iemand voor Eric?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Je kan in de coupe van Daniël en Melanie komen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Melanie Everett
    Hij duwt de deur open en ik stap naar binnen, het is heerlijk rustig in vergelijking met de coupé waarin ik zat. Hij doet de deur achter me dicht en ik ga in kleermakerzit zitten op het bankje. Ik ben lenig, omdat ik aan yoga doe, en mijn broek is stretchend [whothefuckschrijfjedat?] dus gaat dat ook gemakkelijk. En daarbij vind ik het lekker zitten. Zogenaamd dat je er spataderen van krijgt geloof ik niet in, en anders zie ik dat later wel. Ik kijk Daniël aan en glimlach dan. 'Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat de treinreis voorbij is,' zeg ik met een klein zuchtje. Mijn grijs-blauwe ogen kijken even uit het raam weer naar het landschap. 'Maar ja, die zal misschien nog wel even duren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat de treinreis voorbij is, maarja, die zal mischien nog wel even duren' Zegt ze wanneer ze in kleermakerzit op het bankje ga zitten en ik ga tegenover haar zitten en stop vervolgens het boek weg dat overdekop tegenoverhaar op het bankje lag. 'Waarschijnlijk horen we het snel genoeg als we er zijn' Zeg ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [hallow]

    mismi schreef:
    Kate Miller
    De twinkeling verdwijnt weer uit mijn ogen en mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht als hij zegt dat zijn ouders hem waarschijnlijk kwijt wouden en als ik zijn gedachte lees over dat hij ook liever van hun af is. Ik zou zo nooit over mijn ouders denken, ik houd van ze. "Dat lijkt me niet zo leuk" zeg ik dan en blijf even stil. "Mijn ouders hebben me er wel heen gestuurd, maar niet omdat ze zo graag van mij af willen, meer omdat ze denken dat ik 'hoogbegaafd' ben en veel meer uit mezelf kan halen als ik naar deze school toe ga." zeg ik dan.

    Nick
    'Hangt er vanaf hoe je het bekijkt' Andwoord ik schouderophalend, wanneer zij vertelt dat ze naar de school komt omdat ze 'hoogbegaafd' is. Benieuwt wat er in de mail stond die mijn ouders hadden gekregen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    "Ik leer bijna nooit en kan voor elke toets een 10 halen als ik wil" zeg ik dan. "Ik vul af en toe expres wat foute antwoorden in, zodat ik niet altijd een 10 heb, maar ook wel eens een 7 of een 8." zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. "Het enigste vak waar ik nog wat moeite voor moest doen was gym" zeg ik dan.

    {Ok, is het goed als ik ff doe dat Chad en Chase samen naar een aparte coupé waren gegaan even of zo?
    dan kan ik zo beginnen...
    goed? Of was er nog iemand tegen hen aan het spreken, nee toch?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {Ok, is het goed als ik ff doe dat Chad en Chase samen naar een aparte coupé waren gegaan even of zo?
    dan kan ik zo beginnen...
    goed? Of was er nog iemand tegen hen aan het spreken, nee toch?}

    {Kom toch gezellig bij Eric en Tom die blijkbaar geen woord meer tegen elkaar zeggen.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    mismi schreef:
    Kate Miller
    "Ik leer bijna nooit en kan voor elke toets een 10 halen als ik wil" zeg ik dan. "Ik vul af en toe expres wat foute antwoorden in, zodat ik niet altijd een 10 heb, maar ook wel eens een 7 of een 8." zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. "Het enigste vak waar ik nog wat moeite voor moest doen was gym" zeg ik dan.


    Nick
    ''Lijkt me handig'' zeg ik waarna ik haar aankijk, ''Volgensmij was het enigste vak waarvoor ik geen moeite hoefde te doen juist gym.' zeg ik vervolgens, het was makkelijk om daar een goed cijfer mee te halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {zitten eric en tom dan in een aparte coupé ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {zitten eric en tom dan in een aparte coupé ;)}

    {Ze zitten in de zelfde coupé, maar voor de rest wel alleen.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe