• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ja, da bedoelde ik :)}
    Chase
    "Ok, weer gekalmeerd?" vroeg ik aan Chad en keek hem even bezorgd aan. Ik wreef het laatste spoor van tranen van zijn gezicht en trok hem weer overeind.
    "Je had ook gewoon niet moeten beginnen over relaties en zo..." mompelde ik.
    "Hoe kon ik nu weten dat ik meteen aan haar zou moeten denken?"
    Dat wist hij maar al te goed... maar ik liet het maar zitten. Ik had geen zin om hem weer te moeten troosten.
    "Volgens mij had niemand het door." probeerde ik hem glimlachend gerust te stellen. Hij had me gewoon gevraagd waar het toilet was en of ik even meeliep en is pas enkele coupés verder ingestort.
    "Ik wil niet weer in die overvolle coupé gaan zitten." mompelde hij.
    "Goed, dan zoeken we een ander plaatsje." ik glimlachte naar hem en sloeg mijn arm om zijn schouder. "Het komt wel goed, gast."
    "Bedankt." mompelde hij en glimlachte ook weer.
    "Maar goed, nu wil de stoere ridder door zijn nobele ros weggedragen worden!" grijnsde ik en sprong op zijn rug.
    Hij probeerde me er eerst af te gooien, schudde toen lachend zijn hoofd en begon te lopen.

    Chad
    Met Chase op mijn rug, liep ik een coupé binnen met 2 jongens. Het was er best stil... tijd om daar verandering in te brengen.
    "Ho, paardje!" grijnsde Chase en liet me vlak voor 1 van de jongens stoppen. Ik bukte me plots naar voren, waardoor hij van mijn rug gleed. Gelukkig was hij gewend aan dat soort acties van mij en deed hij een soort koprol, zodat hij zich geen pijn zou doen, maar kwam toch languit op zijn rug terecht.
    Ik ging rustig op de bank voor de jongen zitten, terwijl Chase overeind krabbelde.
    "Hallo, ik ben Chad." glimlachte ik en maakte een handgebaar naar Chase. "En dat is Chase."
    Chase kwam naast me zitten en grijnsde. "Hallo." zei hij ook.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 17:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eric Saade
    Opeens kwamen er 2 jongens, zo te zien een tweeling, binnen. De ene zat op de andere zijn rug en na wat raar te hebben gedaan, stelden de twee zich voor als Chad en Chase. Ik grinnikte even om hun acties en zei dan glimlachend: "Ik ben Eric." Bij hun had ik al een volledig ander gevoel dan bij Tom die hier ook nog steeds in de coupé zat. Misschien omdat ze me deden denken aan een paar van mijn vrienden in Malmö.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    ''Lijkt me handig'' zeg ik waarna ik haar aankijk, ''Volgensmij was het enigste vak waarvoor ik geen moeite hoefde te doen juist gym.' zeg ik vervolgens, het was makkelijk om daar een goed cijfer mee te halen.

    Kate Miller
    "Vroeger vond ik het leuk, maar toen kwam ik erachter dat het wel een beetje raar was dat ik echt voor elke toets een 10 haalde, dus toen ben ik begonnen met expres foute antwoorden invullen af en toe" zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. "Gym was voor mij enigste leuke en uitdagende vak, waar ik echt wat moest doen voor een goed cijfer."

    Chase
    "Hallo Eric." grijnsde ik. "Hoe gaat ie?"
    "Waarom moest jij naar die school?" vroeg Chad tegelijkertijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Moet gaan.. Weet niet of ik vanavond nog online kom..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Eric Saade
    "Hallo ERic, hoe gaat ie?" vroeg, denk ik, Chase. "Best goed, met jou?" antwoorde ik. Bijna tegelijk met Chase vroeg Chad waarom ik naar deze school moest. ook op zijn vraag antwoorde ik met: "Mijn ouders hadden een mail gekregen dat ze hier goed met opvliegende karakters overweg konden, dus ik denk daarom. Jullie?'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad
    "Bij ons stond erin dat ze om konden met veel te actieve kinderen en dat soort dingen. Ik heb de mail zelf nooit echt gelezen." zei ik.
    "In ieder geval nemen we pillen tegen onze ADHD, maar blijven we hyper..."
    "Nou we zijn in ieder geval niet agressief of zo..."
    "Niet dat mensen die agressief zijn erg zijn of zo."
    "Ze kunnen er meestal zelf niet aan doen."
    "Je moet gewoon zorgen dat je ze niet uitdaagt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eric Saade
    Ze zeiden van alles door elkaar en ik kon er niet veel van opmaken. Ik knikte maar ten teken dat ik het begreep en liet het voor de rest rusten.
    "Van waar zijn jullie?" vroeg ik na een korte stilte. Op Tom lette ik niet zo veel, je merkte amper dat hij er was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chase
    "Engeland." antwoordde ik glimlachend.
    "Maar meestal kunnen we ons accent goed verbergen." grijnsde Chad naast me.
    "Ja, maar we zijn ook vaak verhuisd."
    "Ja, naar Spanje, Frankrijk, Florida, Mexico, Australië,.."
    "Maar uiteindelijk weer Engeland."
    "Home sweet home."
    "Nou ja... nu zitten we in Zweden."
    "Maar dat is ook eens wat anders..."
    "Ja, dan zijn we hier ook eens geweest."
    "Van waar kom jij?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |I love Chase and Chad. |


    kindness is never a burden.

    Tom

    Ik besteedde niet zoveel aandacht aan de tweeling. Een beetje te druk op dit moment. Normaal ben ik wel in voor geintjes en druk doen maar nu niet. Niet zo gezellig voor de andere drie. Ze zullen mij wel raar vinden, alsof het mij wat boeit.


    Physics is awesome

    Eric Saade
    Opnieuw stroomde er een waterval van woorden uit hun monden, maar deze keer begreep ik ze al beter, het zou vast nog wel wennen. Ze waren al in veel landen geweest zo te horen. "Van waar kom jij?" vroeg Chad daarna."Malmö," antwoordde ik, "in het zuiden van Zweden."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    mismi schreef:
    (...)
    Kate Miller
    "Vroeger vond ik het leuk, maar toen kwam ik erachter dat het wel een beetje raar was dat ik echt voor elke toets een 10 haalde, dus toen ben ik begonnen met expres foute antwoorden invullen af en toe" zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. "Gym was voor mij enigste leuke en uitdagende vak, waar ik echt wat moest doen voor een goed cijfer."


    Nick
    'Haalde je er ook goede cijvers op?' Vroeg ik haar vervolgens, geen idee of ik nou liever aan het praten was of gewoon liever niets zei.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    "Cool. Jij komt van hier!" grijnsde Chase naast me.
    "Is het waar dat mensen hier op Donald Duck hebben gestemd in de verkiezingen? Dat hij zelfs bijna gewonnen had?" vroeg hij toen weer.
    Ik keek hem raar aan.
    "Waar heb je dat nu weer vandaan?"
    "Internet."
    "Jij zit echt teveel achter de pc."
    "Nee, jij."
    "Dat kan niet, jij zit er altijd op."
    "Maakt het uit? Ik heb die jongen"
    "Hoe moet hij dat nu weten?"
    "Weet ik veel, laat hem antwoorden."

    {echt gevonden op internet btw:
    http://irisanastasia.blogspot.be/2010/06/feit-of-fabel-in-de-zweedse.html}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kate Miller
    "Haalde je er ook goede cijfers op?" vraagt hij dan vervolgens, terwijl hij zich afvraagt of hij nu liever aan het praten is of dat hij liever stil is en niets zegt. Ik glimlach even en knik. "Ja, ik vond het een leuk vak en probeerde altijd zo goed mogelijk mee te doen" zeg ik dan. "Waar kom jij vandaan?" vraag ik dan.