• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    'Ach ja, misschien moet jij wel gewoon niet denken,' merk ik dan bot op. Geen lieflijk gedrag voor mij, zo ben ik niet. Al jaren niet meer. En dat meisje komt ook nooit meer terug. De boeien doen pijn rond mijn polsen. 'Kunnen die dingen niet wat losser,' zeg ik dan klagend. 'Tenzij jullie willen dat we onze polsen open snijden aan deze boeien.' Ik haat dit. Het vastzitten. Ik kan me niet vrij bewegen. En het is nog af te wachten wat mijn plek is hier in deze gevangenis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Gaat niet gebeuren love' Zeg ik met een lach, als ze klaagt over haar boeien. Ze konden niet veel losser en daarbij was dat bij iedereen zo.
    Dit ging veel te langzaam aangezien ze niet heel snel liep dus duwde ik haar in haar rug zodat ze in iedergeval wat naar voren strompelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Hij noemt me love en dat vind ik irritant maar het is nog irritanter als hij gaat lachen. 'Echt duidelijk ben je niet, wat gaat er niet gebeuren? Dat ik mijn polsen snijd of dat die boeien los gaan. Ik hoop toch voor jou op het eerste.' Ik ben opstandig. Wat wil je anders. Dit is mijn eerste uur hier. Echt binnenin. Geen idee hoe alles zal gaan. Dan geeft hij me een duwtje in de rug. 'Laat dat,' zeg ik boos. En loop dan gewoon langzaam door. Juist omdat hij me duwde. Ik kijk achterom naar hem. Hij heeft mooie ogen, maar zijn karakter verpest heel zijn uiterlijk. Hoewel ik hem niet ken lijkt hij me een klootzak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Hmm. Nee ik bedoelde toch het tweede' Andwoord ik, 'Laat dat' zei ze toen ik haar een duwtje in haar rug gaf en ze begon weer langzaam door te lopen.
    Ik zucht en kijk de andere cellen in en loop achter haar door, ik had een betere baan moeten zoeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Errin Hope Lyna

    Nou, dat wordt bewakingsbeelden kijken de rest van de nacht. Ik mag mijn ogen niet van het scherm halen, wat echt super irritant is. Niks bijzonders. Mensen in hun cel, mensen praten, helemaal niets. Ik zucht en leun naar achteren in mijn stoel. Wat zou ik nu graag willen praten met een gevangene. Goed gezelschap was moeilijk te vinden. Mijn "collega nachtdienst" zoals ik Jer nu noemde, was aan het surveilleren in de gangen. Ik zat alleen voor een paar schermen te kijken, toen ik merkte dat ik naar bepaalde cellen zat te kijken. Ruzie, een ongemakkelijke stilte of slaap was het enige wat ik in die cellen zag. Behalve in één cel; Twee mensen waren rustig met elkaar aan het praten, alsof ze elkaar al jaren kenden. Ik glimlach. Ik weet niet welke cel het is, maar door die vriendschap heb ik weer een beetje geloof in de mens. Vooral in deze mensen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:04 ]


    I will keep watch.

    Elisa Hawk
    Ik stop gelijk met lopen als hij het tweede zegt. 'Ik ben niet van het smeken, dus ik ga sowieso geen alsjeblieft zeggen om die boeien losser te krijgen. Wat is er? Ben je bang dat ik uit die boeien kom? Ach, ik ben toch maar een onschuldig meisje die niet aan een vleesmes kan komen. Dus je hebt toch niets te vrezen.' Ik kijk achterom naar hem. Mijn donkerblauwe ogen kijken terug in zijn lichtblauwe ogen. Het is bij hem een aparte combinatie met zijn bruine haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Corallo schreef:
    Ivar Göstav Bygdeman.

    Ze springt enigszins sierlijk van het bovenste bed af en loopt naar me toe. "Ik ben negentien en zit in de gevangenis in plaats van dat ik nu de tijd van mij leven heb dus wat denk jezelf?" snauwt ze bot naar me.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik probeer alleen maar beleefd te zijn," mompel ik. "Ik kan er niks aan doen dat jij hier zit, dus reageer je woede af aan je kussen of zoiets,"
    "Afgezien dat, en dat ik me dood verveel gaat het helemaal fantastisch,"
    "Daar kan ik wel wat aan doen," zeg ik met een kleine glimlach. "Spelletje spelen?" Ik haal mijn telefoon uit de binnenkant van het leren jack dat ik draag. Het is een smartphone, volgestouwd met applicaties.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:13 ]

    Mitshy schreef:
    Roselyn Mallory Carter
    "En? Heeft mevrouw een keuze gemaakt?" vroeg hij ongeduldig, na zijn armen over elkaar geslagen te hebben, "Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben."
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Ben je doof? Ik ga niks doen, ook niet dat 'tweede of derde' klusje van je,'' mompelde ik geïrriteerd.
    ''Wat zíjn die, überhaupt?!''
    Pijnlijk draaide ik mijn polsen even, aangezien ze scherp langs het metaal schuurde. Ik wist zeker dat het nu was gaan bloeden, of dat er op zijn minst schaafwondjes zaten.


    [Ze heeft al gereageerd (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mitshy schreef:
    Roselyn Mallory Carter
    "En? Heeft mevrouw een keuze gemaakt?" vroeg hij ongeduldig, na zijn armen over elkaar geslagen te hebben, "Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben."
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Ben je doof? Ik ga niks doen, ook niet dat 'tweede of derde' klusje van je,'' mompelde ik geïrriteerd.
    ''Wat zíjn die, überhaupt?!''
    Pijnlijk draaide ik mijn polsen even, aangezien ze scherp langs het metaal schuurde. Ik wist zeker dat het nu was gaan bloeden, of dat er op zijn minst schaafwondjes zaten.


    Rady Fagundo Jenkins.

    "Ben je doof? Ik ga niks doen, ook niet dat 'tweede of derde' klusje van je," mompelt ze geïrriteerd. "Wat zíjn die, überhaupt?"
    "Dingen die je zelf net zo goed kan bedenken," kaats ik terug. "Al goed, als jij niet gaat werken, dat zal ik er wel even voor zorgen dat je spijt van die woorden krijgt," zeg ik met een sluwe grijns. "Lopen!" brul ik naar haar. "Naar de keuken en wel nu!" schreeuw ik erachter aan.
    Ik loop naar haar toe en ga er vanuit dat ze gaat lopen, maar dat doet ze niet. Ik geef haar een ruwe zet in haar rug en kijk haar aan. Als ik haar was zou ik maar gaan lopen.

    (Oeps! Ik heb het verkeerde bericht gequoted.)

    Roselyn Mallory Carter
    "Dingen die je zelf net zo goed kan bedenken," kaatste hij terug, en ik trok een wenkbrauw op.
    "Al goed, als jij niet gaat werken, dat zal ik er wel even voor zorgen dat je spijt van die woorden krijgt," zei hij grijnzend. ''Make me,'' mompelde ik verveeld. "Lopen!" brulde hij,"Naar de keuken en wel nu!"
    Ongeïnteresseerd bleef ik staan, wat een ruwe zet in mijn rug opleverde. Het deed pijn, maar dat was alles. Mijn gezicht had ik, zoals altijd, op emotieloos staan.
    Ik nam, zoals altijd, uitgebreid mijn tijd om recht te staan en de eerste stappen te zetten.
    Ik zuchtte. ''Woef,'' mompelde ik, en liep richting de keuken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Elisa Hawk
    Ik stop gelijk met lopen als hij het tweede zegt. 'Ik ben niet van het smeken, dus ik ga sowieso geen alsjeblieft zeggen om die boeien losser te krijgen. Wat is er? Ben je bang dat ik uit die boeien kom? Ach, ik ben toch maar een onschuldig meisje die niet aan een vleesmes kan komen. Dus je hebt toch niets te vrezen.' Ik kijk achterom naar hem. Mijn donkerblauwe ogen kijken terug in zijn lichtblauwe ogen. Het is bij hem een aparte combinatie met zijn bruine haar.


    Ian
    Ik zucht duidelijk verveelt waarna ik besloot naar haar toe te lopen om de boeien iets losser te maken,
    Niet dat dat waarschijnlijk veel zou helpen aangezien de boeien nooit echt prettig zitten.
    'Verder nog iets?' Vroeg ik vervolgens sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Hij maakt zowaar mijn handboeien losser en ik glimlach dan lieflijk naar hem. 'Dank je,' zeg ik dan. Ze doen nog steeds wel pijn, maar minder. 'Kunnen ze anders niet helemaal af? Ik kan toch nergens heen. Het is een beveiligde gevangenis.' Ik kijk hem aan met een glimlachje. Ik ben al gestopt met lopen en omgedraaid in zijn richting, zijn greep op de boeien was namelijk losgelaten toen hij ze losser deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Kunnen ze anders niet helemaal af? Ik kan toch nergens heen. Het is een beveiligde gevangenis.' Zegt ze met een glimlachje en ze is gestopt met lopen.
    ''Gaat niet gebeuren, als je doorloopt en bij je cel bent doe ik ze af, eerder niet' Andwoord ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    ..


    Don't be like the rest of them, darling