• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    Ik denk dat ik me ga uitschrijven, het gaat me een beetje te snel.

    [Ik ben het er mee eens dat het te snel gaat, maar waarom schrijf je je dan gelijk uit?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noel Shelley | 18
    Noel gaf geen antwoord meer op Patrick. Wat moest hij zeggen? Er was nogal wat spanning tussen hen tweeën die waarschijnlijk niet meer goed ging komen. Of op z'n minst met veel moeite. Noel opende weer zijn ogen en gooide de bal tegen het plafond. Het regelmatig getik zorgde voor rust bij Noel

    | Veel plezier. |
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    "Studieboeken... Ik studeer filosofie en pedagogiek," zei ze met een glimlachje. Jer knikte belangstellend en draaide zijn hoofd wat zodat hij even naar de inhoud van de boeken kon kijken. "Vind je het leuk?" vroeg hij vervolgens. Een redelijk domme vraag want moes ze het niet leuk vinden zou ze het niet doen.


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Hij leek neit meer te willen praten. Ik hield dus maar mijn mond en leunde weer met mijn hoofd tegen het raam aan. Langzaam begon ik in te doezelen. Het was waarschijnlijk niet slim, maar ik was zo moe en zou veel gezelliger zijn als ik wakker werd. Het was nog niet donker en er waren overal nog cipiers, dus ik vreesde nu nog niet echt voor iets. Ik liet mijn schild dus zakken en viel langzaam in een diepe slaap.


    Bowties were never Cooler

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Ik ben het er mee eens dat het te snel gaat, maar waarom schrijf je je dan gelijk uit?]


    [Omdat volgens mij nog maar een kwart van de mensen gereageerd heeft en meer niet, ik heb geen idee hoe ik in kan springen met bepaalde mensen want er is ook geen echte duidelijkheid hoe het begint, of het nog die nacht is, de volgende dag, waar de bewakers zijn en ondertussen zijn er al 8 pagina's volgespamt.]


    Your make-up is terrible

    5HELLEY schreef:
    Noel Shelley | 18
    Noel gaf geen antwoord meer op Patrick. Wat moest hij zeggen? Er was nogal wat spanning tussen hen tweeën die waarschijnlijk niet meer goed ging komen. Of op z'n minst met veel moeite. Noel opende weer zijn ogen en gooide de bal tegen het plafond. Het regelmatig getik zorgde voor rust bij Noel

    | Veel plezier. |
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    "Studieboeken... Ik studeer filosofie en pedagogiek," zei ze met een glimlachje. Jer knikte belangstellend en draaide zijn hoofd wat zodat hij even naar de inhoud van de boeken kon kijken. "Vind je het leuk?" vroeg hij vervolgens. Een redelijk domme vraag want moes ze het niet leuk vinden zou ze het niet doen.


    |Toneelstuk gecancelled :( |

    Errin Hope Lyna

    'Vind je het leuk?' vroeg Jer. Ik knikte. 'Soms is het wel moeilijk, maar het helpt enorm' Tja, Pedagogiek en Filosofie kunnen heel handig zijn, vooral in een gevangenis. Ik kon dingen anders bekijken ( als ik daar zin in had ) en mensen helpen, door kennis over de mens. Wat ik vroeger niet kon. Maar sommige dingen waren irritant, zoals alle filosofen kennen. Het positieve is wel dat zij allemaal een voetafdruk in de geschiedenis gemaakt hebben. Dat vond ik enorm interessant.

    |Jammer dat er nu mensen stoppen, maar als het door privé komt, snap ik het wel :3|


    I will keep watch.

    [Kan er niet een regel komen dat men minimaal twee verschillende posts moet afwachten voordat diegene kan reageren? Dan gaat het wat minder snel c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    (...)

    [Omdat volgens mij nog maar een kwart van de mensen gereageerd heeft en meer niet, ik heb geen idee hoe ik in kan springen met bepaalde mensen want er is ook geen echte duidelijkheid hoe het begint, of het nog die nacht is, de volgende dag, waar de bewakers zijn en ondertussen zijn er al 8 pagina's volgespamt.]


    [Ik kan Loreen anders naar Gabriel sturen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mitshy schreef:
    [Kan er niet een regel komen dat men minimaal twee verschillende posts moet afwachten voordat diegene kan reageren? Dan gaat het wat minder snel c:]

    Dat is ook weer vervelend voor de mensen die er wel zijn. Als je dan maar met z'n tweeen bent en er geen anderen posten voor een hele tijd zit je je ook maar te vervelen.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)
    Dat is ook weer vervelend voor de mensen die er wel zijn. Als je dan maar met z'n tweeen bent en er geen anderen posten voor een hele tijd zit je je ook maar te vervelen.


    Je zal wel vaker in je leven geduldig moeten zijn, als je hier nog niet even geduld kan hebben kan dat nog knap lastig voor je worden in de rest van je leven, no offence

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sylvesti schreef:
    (...)
    Dat is ook weer vervelend voor de mensen die er wel zijn. Als je dan maar met z'n tweeen bent en er geen anderen posten voor een hele tijd zit je je ook maar te vervelen.

    [Dan doe je maar wat anders, want anders krijg je het probleem dat het topic snel vol zit en niemand het meer volgt.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Dan doe je maar wat anders, want anders krijg je het probleem dat het topic snel vol zit en niemand het meer volgt.]


    [Een pagina kan je toch wel teruglezen? Dat vind ik ten minste. Ook is dit topic al best even open en zo snel gaat het echt niet]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [Een pagina kan je toch wel teruglezen? Dat vind ik ten minste. Ook is dit topic al best even open en zo snel gaat het echt niet]
    \
    [Er hebben maar enkele mensen gepost, en we zitten nu al op pagina 8. :'D Beetje egoïstisch om dat te zeggen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    (...)\
    [Er hebben maar enkele mensen gepost, en we zitten nu al op pagina 8. :'D Beetje egoïstisch om dat te zeggen.]

    [okey, ik overleef het wel]


    Bowties were never Cooler

    Rady Fagundo Jenkins.

    Ik slenter langs de cellen. Mijn voetstappen weerklinken in de holle celruimte. Het cellencomplex bestaat uit twee verdiepingen, boven op elkaar. Het is een behoorlijk oude gevangenis, aangezien je totaal geen privé hebt. Er zitten tralies als deuren en iedereen kan erdoorheen kijken.
    Met de wapenstok die iedere bewaker standaard bij zich heeft, loop ik langs de cellen. Bij iedere tralie tikt de stok er tegen aan. Sommige gevangenen schrikken er nog van, terwijl anderen er totaal geen aandacht aanbesteden.
    Wanneer ik ben Roselyns cel aan kom, blijf ik staan. "Het is tijd voor je corvee. De keuken moet schoon gemaakt worden," meldt ik haar. Vervolgens haal ik een bos sleutels uit mijn broekzak en open de cel. "Moet ik je boeien ofga je luisteren?"

    Ivar Göstav Bygdeman.

    Nadat ik de rotzooi van het ontbijt opgeruimd had, is het mijn taak om de gevangenen te bewaken. Dat betekend dat ik hier en daar een praatje met ze mag houden en dat ik kijk of ze zich wel gedragen in hun cel, etc. Het is doodsaai, maar soms kan het nog wel eens leuke taferelen opleven.
    Ik loop langs de cellen op de begane grond. De meesten zitten vast voor diefstal, moord, verkrachtingen of noem maar op. En dan heb je nog een aantal gevalletjes, namelijk de gestoorden. Mensen die maar moorden bleven plegen en zelf niet eens meer wisten wíe ze hadden vermoord. Oh, en dat vergeet ik de nerds bijna. De mensen die vastzitten, omdat ze het een of ander gehackt hebben. Zielige mensen.
    Als ik bij Dakota's cel aankom, zie ik haar op het bed zitten. Ik klauw mijn handen in de tralies vast. "Alles goed?" vraag ik vriendelijk. Dakota is niet een van de gevangenen waar ik een hekel aan heb, dus tegen haar doe ik normaal. In tegenstelling tot anderen..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:55 ]

    Roselyn Mallory Carter
    Ik zat onderuitgezakt op mijn bed, en het bekende getik van de stokken tegen de tralies galmde door de gangen.
    Plotseling stond Rady half binnen. Ik keek gestoord op.
    ''Moet ik je boeien ofga je luisteren?'' zei hij, en mijn beiden wenkbrauwen schoten even omhoog.
    Ik hield niet van luisteren. Dat was ook al bekend, volgens mij, aangezien ik enkele keren in die verdomde isoleercel heb gezeten.
    Ik nam volledig mijn tijd bij het opstaan en rekte me even uit. Ik was ook niet zo dol op schoonmaken, dus dat zal hoogstwaarschijnlijk niet al te.. perfect worden gedaan.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek Rady ongeïnteresseerd en afwachtend aan. Boeien voelden niet zo prettig aan rond mijn polsen, anders was ik wel blijven liggen: mijn nachtrust was niet goed en dat sloopte me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''