• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Hayden Clark
    Verbaasd kijk ik op en ik zie Anna naar me toe lopen. Rafael loopt achter haar en ik besluit hem een kans te geven.'Hey, wat zijn jullie aan het doen?' Vrolijk kijk ik ze aan, ba die busrit is dit precies wat ik wil. Eigenlijk zou ik wel bij hen willen blijen, maar ik wil hen niet tot last zijn, zoals bij Noralie en Andrew.
    [zit op mobiel, zie niet hoeveel lijnen dit zijn:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk gefocust naar het scherm en kan mijn blik niet afwenden en voel dan popcorn over me heen en wend dan toch mijn hoofd had en kijk even boos naar de persoon achter me enn veeg dan de popcorn van me af, lekker dan. Ik kijk dan weer naar de film en negeer Sam en Drew die weer luidruchtig en druk bezig zijn en schrik dan en klem me stevig vast aan Sam, o, ik ga zo'n nachtmerrie's krijgen vanacht, ik kijk weer voorzichtig naar de film, weer juist op het verkeerde moment dat er iets engs gebeurt en klem me zo mogelijk nog strakker en dichter aan hem vast. 'Dit is niet leuk.' mompel ik dan zacht en kijk langzaam op naar Sam.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:



    [Dan had je met Drew mee moeten gaan naar de film. ;P whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    'Hey, wat zijn jullie aan het doen?', vroeg hij en keek vrolijk.
    Eindelijk wat vrolijkheid na het Drew-issue.
    'Anna en ik gaan shoppen, ze wil er wat vrouwelijker uitzien', lachte ik. 'Wil je anders met ons mee?', vroeg ik hem.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Dan had je met Drew mee moeten gaan naar de film. ;P whaha!]


    [Ze voelde zich niet gewenst =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze voelde zich niet gewenst =.=]


    [En Drew deed nog wel zijn best om er mee te krijgen ;o]

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze voelde zich niet gewenst =.=]


    [Tsja, is wel leuk voor Charly als er nog een meisje was, nu is ze opgescheept met het gay copple, whaha! XD Bij een horror film... Ik haat horror... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik houd van horror :3

    En ik weet dat Drew het nog probeerde :3 maar zo is ze gewoon niet ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Met een glimlach kijk ik hem aan, Hij lijkt me erg vriendelijk.'Graag, als ik jullie niet tot last ben.' Ik kijk Anna glimlachend aan, vrouwelijker he? Gelijk denk ik weer aan vanochtend, aan onze afspraak. Ik zou haar helpen en zij mij. Wel, dan is dit mijn kans om haar nu te helpen. Mijn ogen zoeken die van haar en ik kijk haar even aan, waarna ik mij weer tot Rafael richt. 'oké, waar gaan we als eerste heen?' Ik kijk om mij heen, ze hebben hier best veel winkels dus Anna's missie gaat zekker slagen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    [Ik moet eten, sorry xs]

    [moet ook eten]

    Rafael Greywood

    Eigenlijk komt Hayden best aardig over, ik snap niet waarom ik hem niet zo vaak gesproken heb.
    'Tuurlijk ben je ons niet tot last, anders vraag ik het toch niet?', lachte ik met mijn tanden bloor, waarbij altijd mijn tong tussen mijn tanden door kwam. Dat is een typische tik van mij, waar ik echt een hekel aan heb.
    'Nou, laten we gewoon de eerste de beste winkel in gaan', zei ik en trok Hayden en Anna op mijn beurt aan hun polsen mee de eerste winkel in.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [eet ze:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lifeisajoke schreef:

    [Ik moet eten, sorry xs]

    quin98 schreef:
    [moet ook eten]


    [Ik niet en nu ben ik lonely. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp