• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    {bij wie kunnen alex, damian & sarah ff aanschuiven voor het eten? x}


    Hi. This makes no sence.

    nm

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia
    Ik zocht een plek aan de tafel en pakte mijn Blackberry, ik stuurde snel een tweet dat mijn kamergenoot eng was, en kreeg meteen berichtjes van mijn beste vriendin of ze me moest komen redden. Ik grinnikte en legde mijn Blackberry weer op mijn schoot onder de tafel. Zenuwachtig tikte ik met mijn hakken op de grond, ik was benieuwd hoe de rest was en of iemand me aan zou spreken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    @ xClove Heet je char nu Aurora of Caitlynn?


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik.
    'Natuurlijk,' zeg ik met een glimlach, ik haal mijn hand door mijn haar en ga zitten. Oké Camille je kan niet de hele tijd als een schoot hondje achter Alex aan blijven lopen. Het is nu de bedoeling om vrienden te gaan maken, ik kijk om me heen. Wie ziet er aardig uit?
    Ik tik zenuwachtig op de tafel, ik ben niet echt goed in nieuwe mensen ontmoeten. Ik kan het wel, alleen om zelf het initiatief te nemen vind ik niet echt geweldig.
    Ik kijk naar Alex en glimlach.

    [Wie wil naast Camille komen zitten? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaymina

    Ik spring op als ik hoor dat we naar de eetzaal moeten komen. Snel ren ik de trap af. Ik loop op een random tafel af en ga naast het meisje zitten. ''Jaymina , en jij?'' glimlach ik.

    [Bij wei kan ze zitten :3]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:38 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max

    Ik kijk wat rond en durf me niet meteen naast iemand te zetten, ik ben gewoon veel te verlegen.

    [Max wil wel naast Camille ;p]


    Allting handlar om relativitet

    (Wie wil er naast Melinda zitten? of naast Dan of Chris?)

    Melinda
    Ik luisterde naarde stem die waarschijnlijk door het hele huis te horen was. Ik lachte vrolijk en zuchtte. "Mooi, ik heb honger." Ik had echt honger. Ik at ongelovelijk veel op een dag, maar weg gelukkig wel nog heel dun, ietws waar ik vrij blij mee was. "Kom je?" Vroeg Damian en ik knikte vrolijk. Tuurlijk kwam ik mee. Ik stond op en liep de kamer uit, de trap af. Ik kon mezelf in het raam zien en bleef even staan om mijn haar weer goed te doen. Daarna liep ik weer vrolijk verder. Op naar de eetzaal. Ik keek er naar uit om derest te zien, want ik had ze tot nu toe alleen nog maar bij binnenkomst gezien.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [@Cisco is goed, kom maar gewoon naast haar zitten (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tania schreef:
    {bij wie kunnen alex, damian & sarah ff aanschuiven voor het eten? x}

    Summer en Noah wel, ik stuur ze nu toch allebei naar de eetzaal, dus oh well.

    [Stuur maar mensen op Felicia af. Ze is bang voor Jay hahaha]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik spring op als ik hoor dat we naar de eetzaal moeten komen. Snel ren ik de trap af. Ik loop op een random tafel af en ga naast het meisje zitten. ''Jaymina , en jij?'' glimlach ik.


    [aangepast.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noah
    Ik ga naast een meisje zitten wat me wel aardig lijkt (Felicia)
    'Hoi,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:42 ]

    Max


    Ik zag een meisje met zwart haar en een bleke huid. Ik ging naast haar zitten en stelde mezelf even voor. "Hey, ik ben Max"


    Allting handlar om relativitet

    Dan
    Ik kee even voor mij uit erwijl ik net een hap van mijn appel wilde nemen. We gingen eten,ik had vast nog wel genoeg ruimte over voor avondeten. Ik gooide het klonkenhuis weg en liep de keuken uit. aarschijnlijk was het niet echt een keuken, aangezien ik er niemand iets klaar had zien maken. Ik fronsde even met mijn wenkbrauwen en ging opzoek naar de eetkamer. Toen ik daar aankwam zaten er al een par mensen en ik ging op een lege soel zitten, een beetje afgezondert van de rest. Ik had het niet zo heel erg op zomaar midden in een groep te gaan zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.