• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Alex
    '' Ik denk allebei'' Zeg ik synisch terwijl ik haar hand vastpak. Ik trek mezelf overeind en klem haar dan vast. Ik prik in haar buik. '' BAM, JIJ BENT HEM!!!!!!!" Ik laat haar los en begin als een malloot door te kamer te rennen. Dat noem ik nou taktiek. '' JE KAN ME NEVER PAKKEN!"' Ik rende maar wat rondjes en hoopte op het beste.


    Hi. This makes no sence.

    dinges :')
    Damian
    '' Zozo.'' Zei ik als grap. Zoals ik al verwacht had ging ze weer bijna tegen de vlakte, ik hees haar omhoog en hield haar weer vast. Ze vroeg mij wat, iets wat mij zelf maar deels doordrong. Zonder haar te antwoorde tilde ik haar op en deed ik een poging tot doorlopen. Mijn balans was ook niet echt meer 100% en voor ik het doorhad lagen we allebei op straat. '' Ohmy.. wij moeten echt thuis zien te komen.'' Zei ik terwijl ik overeind kroop.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Jij bent gemeeen!' lach ik, ik ren hem achterna, maar op een gegeven moment struikel ik en val ik keihard op de grond met mijn hoofd tegen het kastje aan.
    'Shit,' mompel ik, ik voel aan mijn hoofd een klein wondje is ontstaan.
    'Oww... het valt wel mee,' zeg ik, ik sta een beetje wiebelig op en ren naar Alex toe.
    'Tikkie!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Lachend lag ik op de grond. Ik zag sterren, echte sterren. Ze waren feller en mooier dan normaal. alles was mooier. Ik liet mij overeind hijsen door chris, die onsvolgens mij nu een beetje zat begong te worden. "Een: waar zijn Sarah en Max? Twee: Loop Damian." Zei hij streng n gooide mij iver zijn schouder. Yup, hij was ons zat. Zat, was dat geen ander woord voor dronken? Of leek het er alleen maar op. "en we gaan nu wel naar huis. ja, nu wel, ja, nu wel." Mompelde ik zacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Als Camille tegen de grond klapt ren ik op haar af en wil ik haar helpen. Ik zie dat ze weer opstaat en zegt dat er niets is, ik betwijfel het maar ik neem aan dat als het niet gaat ze het wel zegt. '' Oh, dan vind je mij gemeen?'' Zeg ik als ze mij tikt. Voordat ze nog weg kan komen grijp ik haar vast om haar middel en smijt ik haar op het bed. '' Je komt niet zomaar weg hoor.'' Zeg ik lachend. Ik druk haar handen in het matras en kijk haar lachend aán. '' En, hoe ga je nu ontsnappen!?''


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    '' Ah Chris! Kan je mij ook niet dragen.'' Zeg ik terwijli k me vastklam aan Mel en Chris. Ik laat ze snel weer los en loop lachend door. Chris zag er inderdaad zwaar geirriteerd uit maarjah, fuck dat, we hadden lol, dat mocht ook wel een keer. ''Acht. niet hier. Vijfhonderdrieendertig, JA MEESTER.'' mijn humor als ik dronken was was zo...slecht. Na tien minuten moeilijk te hebben gelopen kwamen we uiteindelijk uit bij het huis.


    Hi. This makes no sence.

    chris
    "Nee, want jij bent te zwaar." Zei ik tegen Damian en zuchtte. Ze ging het thuis ook altijd. Ik bleef nog redelijk sober en ik kon de rest weer terug naar huis zien te krijgen. Niet dat ik het normaal erg vond, maar deze twee gingen zo verschrikkelijk ver. zuchtend zette ik Mel weer neer en opende de deur. "Kom op, naar binnen." Zei ik rustig en gaf ze een duwtje in de goede richting. "Ik ga mijn pyjama aandoen." Riep Mel als een klein kind en kroop de trap op. En daar had ik mee overstraat gelopen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    'Woooh,' hij houd me stevig op het bed gedrukt en ik grinnik.
    'Nouwww...,' ik trek een denk gezicht, 'ik denk... niet,' geef ik toe terwijl ik me uit zijn greep probeer te worstelen, hij is veel te sterk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    ''Dat bedoel ik. IK WIN!'' Zeg ik enthousiast. Ik laat een van haar handen zijn en schuif die naast haar andere hand die ik nog steeds vasthoud. ''Eens zien of je hier tegen kan...'' Met mijn vrije hand viel ik haar nek aan. Wat ze ook zou willen, ze zou zich niet los kunnen krijgen.


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    '' ja dat snap ik chrisje.'' zeg ik lachend. toen we binnen waren liep ik naar boven met Mel, naja lopen, eerder kruipen en steunen. Ik liet de deur mijn armband scannen en vond dat kennelijk zo hilarisch dat ik weer keihard begon te lachen. Toen de deur openging kroop ik half naar binnen en gaf de deur een schop. '' MEEEEEL!'' Schreeuwde ik. ''HELLPPP"'


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Nouhou,' zeg ik pruilend.
    Op dat moment krijg ik in de gaten dat er een bloed vlekje is ontstaan bij mijn hoofd.
    'Ow, Alex... misschien moet ik iets van een pleister halen, anders is ons bed straks rood,' zeg ik snel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik pakte een van mijn pyjama en kroop terug naar het bed. Ik zette de lamp aan, iets wat ik heel leuk leek te vinden, aangezien hij nog een paar keer aan en uit moest. Ik drukte een paar keer op het knopje en elke keer ls de lamp aanging grinnikte ik. "WAAAARMEEEEEE!" Schreeuwde ik terug en ging op mijn knieën zitten. Ik leunde een beetje van links naar rechts en strekte mijn armen. I was an airplane.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Als haar stem ineens serieus word kijk ik op, shit ze bloedde. Ik sprong op en haastte me naar de badkamer. ik kwam terug met een verbanddoos en zette die op het bed neer. Ik hees Cam overeind en keek haar bezorgt aan. '' Kom hier.'' Zei ik zachtjes. Ik duwde haar hoofd een beetje scheef en zocht naar de juiste plek voor de pleister. Toen ik die eenmaal gevonden had plakte ik de pleister er op en duwde ik haar naar achteren. '' Geen tikkertje meer voor ons.'' ik glimlachtte en kwam naast haar liggen.


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Toen ze vroeg waarmee ze me moest helpen begon ik weer keihard te lachen. '' GEEN IDEE!'' Ik kroop naar het bed en keek hoe zij een vliegtuig nakeek. '' OH MY GOD, JE VLIEGT.'' Ik kroop omhoog en sprong op het bed. '' ZWEMBAD!'' Noujah, het bed was geen bed dus ik kwam wat harder terecht dan geplant. '' oeps.'''Zei ik toen ik een krak hoorde. Ahjoh, whatever. Ik begon weer te lachen en greep Mel vast. '' jij bent een knuffelbeer. een blauwe.''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Hij plakt een pleister op het wondje en ik glimlach.
    'Geen tikkertje?' ik pruil, 'wat jammer, ik vond het net zo leuk,' zeg ik tegen hem, 'maar je zult wel gelijk hebben.'
    Soms heb ik echt een hekel aan mijn klunsigheid, ik kan niks doen zonder iemand anders of mezelf te verwonden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.