• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Het begon met gegrinnik, werd zacht gelach en eindige als adem te kort. Ik stopte met lachen en keek hem zo serieus mogelijk aan. "Wel, ben je wel, maar als je niet kan zingen kan je niet zingen. Al denk ik dat je wel kan zingen alleen niet zo vreselijk mooi. Maar ik heb je nog nooit horen zingen." Zei ik net een schuin hoofd en haalde mijn schouders op. Wat was ik toch weer filosofies bezig. "Wanneer vind jij iemand knap?" Ik zou het waarschijnlijk niet meer weten, maar ging min best doen het te onthouden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    alex
    ik lach. “ ik snap je“ in een beweging rol ik haar om. “zo beter?“ ik vreg wat haar uit haar gezicht en kijk haar aan. “veel beter toch?“

    Sarah
    max stelde voor om te gaan dansen. ik hield ontzettend beel van dansen. ik reageerdw niet eens op zijn vrsag. ik sleurde hem gewoon van zijn stoel af en trok hem de dansvloer op.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Sarah sleurde me van mijn stoel en ik was nogal verrast van haar snelle reactie op mijn vraag. "Het is niet omdat ik graag wou dansen dat ik het ook kan hé" waarschuwde ik Sarah al lachend voor mijn 'danstalent'. We begonnen te dansen en ik probeerde me niet al te belachelijk te maken.


    Allting handlar om relativitet

    damian
    “oh vind je?“ zeg ik verrast. “nou dan ben jij de eerste die dat zegt“ ik lach kijk haar aan. “wanneer ik iemand knapvind...“ ik dacht na. “als diegene eruitziet als jou“ zeg ik terwijl ik nonchalant door ‘dans‘


    Hi. This makes no sence.

    Camile
    Ik bloos lichtjes en knik.
    'Ja hoor,' is dit wat hij daarstraks bedoelde met dat iedereen met elkaar aan het flirten is?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    sarah
    “boeien!“ zeg ik terwijl ik hem de dansvloer opsleur. Toen ik stilstond begon ik meteen los te gaan op de muziek. ik moest toegeven dat max een beter gezeldschap was dan ik dacht. in de bibliotheek was het erg ongemakkelijk, maar dit was te gek.


    Hi. This makes no sence.

    alex
    “kom.“ ik hees haar overeind en probeerde haar weer in balans te houden. “ik weet zeker dat het je lukt om tenminste één minuut overeind te blijven staan“ ik trok haar door de kamer heen en probeerde haar goed vsdt te houden.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Sarah en ik waren aan het dansen en ik moest toegeven, het ging best goed. Ik begon losser en losser te worden. "Het zou nog wel eens leuk kunnen worden in het huis" schreeuwde ik naar Sarah. Mijn drankje was op en ik hief mijn glas op om te tonen dat ik naar de bar ging om nieuwe. Ik wurmde me door de massa om 4 biertjes en 1 ice tea te halen en bracht 2 biertjes naar Mel en Damian, dan eentje naar Chris en het laatste gaf ik aan Sarah. Ikzelf nam men glas ice tea en tikte het tegen Sarah's pintje.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik keek hem even verlegen aan en lachte zacht. " dankje, denk ik... Ik kan niet zo goed tegen complimentjes." Ik pakte met mijn hand even mijn arm vast en beet weer op mijn lip. Langzaam begon ik mijn hand weer te krabben. Kut habbit. Ik moest er echt mee stoppen. "Ik dacht eerlijk gezegd dat je zou zeggen: als ze een mooi in mooi innerlijk heeft."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    'Ik zal het proberen,' zeg ik, ik doe mijn best en tot mijn grote verwondering lukt het me om minstens een minuut overeind te blijven staan.
    'Jippie het is me gelukt,' jubel ik, maar ik verlies mijn concentratie waardoor ik bijna weer val. Gelukkig weet ik nog net overeind te blijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet gaan. spreek jullie morgen c; xxxxx

    sarah
    “inderdaad. wie weet nog wel leuker“ zeg ik lachend. als max verdwijnt om dtinken te halen kijk ik nog een keer naar het stel. zo wanhopig, arme slet..meid. ala max terugklmt neem ik het biertje van hem aan en n ik meteen een slok. “thanks!“

    damian
    ik haal mijn schouders op. “ jij hebt een prachtig innerlijk én een beeldschoon uiterlijk. “ ik glimlach en oak haar handen vast. “kom ip mel. dans“ zeg ik om boven de muziek uit te komen.

    alex
    “yeeeeeeeyy“ zei ik omhaar overwinning te vieren. ik liet haar even los en gelijk stortte ze weer binna op de grond. snel teok ik haar weer terug en lachtte ik “misschien moet ik je gewoon nooit loslaten“ zei ik. dag was nog een goed idee ook.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    [Sorry people, ik ga slapen (: slaapwel!]


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    Ik grinnik.
    'Ja, dan worden we een Siamese tweeling,' giechel ik, ik hou hem stevig vast om niet om te vallen. Ik sta eigenlijk wel goed zo, niet koud en ik bedoel... hij is niet lelijk.

    [Ik ook, trustexxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik hou eigenlijk helemaal niet van dansen" Zei ik in zijn oor en ging weer recht staan. Ik haalde mijn schouders op en lachte even. Ik was zo lacherig als ik dronken was. "Ik wilde alleen maar met een knap iemand dansen omdat je dan een band opbouwd." Zei ik alsof ik ook nog echt slimwas. Misschien was ik normaal slim, maar momenteel.

    (Slaap lekker jullie twee^^ Ik ben echt gewoon niet moe...)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 23:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hmmm ik ga niet slapen als Chris komt ^^ (ander RPG)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.