• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    Ik hoorde Max zachtjes lachen tijdens de ongemakkelijke stilte. Ik keek op naar hem. '' Waarom lach je?'' vroeg ik hem met een glimlach op mijn gezicht. Ik nam nog een slokje wijn en probeerde te volgen wat hij zag. ''Max?'' Zei ik nog een keer.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik kijk hem een beetje verbaasd aan, sta op en loop naar hem toe.
    'Wat wil je doen dan?' vraag ik aan hem, 'dansen?' grinnik ik zachtjes.

    [Aah thanks voor stemmen! xx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik lachte even en haalde diep adem. Ik pakte mijn denkbeeldige rok vast en maakte een kleine buiging. "Tuurlijk." Zei ik met mijn vreselijke Russische accent. Het klonk vast vreselijk raar, maar ach ja. Ik bet op mijn lip en haalde mijn hand door mijn haar. Ik ging weer verder met dansen, mij afvragend waarom deze avond niet voor eeuwig kon duren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max


    Een beetje betrapt keek ik op naar Sarah die me een vraag had gesteld. "Ik was daar op die twee aan het letten, dat meisje dat die jongen wel héél subtiel probeert te verleiden." legde ik grinnikend uit.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    Ik wist dat ze een grapje maakte maar op dit moment maakte mij dat niets uit. Ik rende naar de radio en zette hem snel aan. Ik draaide me om en trok Cam van het bed af. '' Kom maar op.'' Zei ik plagerig. Ik hield haar goed vast want ik wist dat ze anders weer onderuit zou gaan. '' Of..durf je niet?'' Ik grijnsde en wachtte op een antwoord.

    Damian
    '' Ik voel me diep vereerd.'' Zei ik dramatisch. Ik deed de vis, de kerstboom en nog een paar andere slechte moves. Ik kon niet dansen, laat staan serieus dansen. Ik had geen idee wat voor muziek er op stond, wie de artiesten waren en wat het voor inhoud had, maar vavond klonk het leuk. Ik had lol en daar ging het om.

    Sarah
    Toen hij mij beantwoorde keek ik snel naar het stel. Dat meisje, ze zag er uit als een slet vond ik, was inderdaad erg haar best aan het doen. Het leuke was dat het leek alsof de jongen er niets van doorhad. Geamuseerd keek ik naar de twee en ik keek toen even naar Max. '' Dat ziet er falend uit.. het arme meisje.'' Ik kon mijn lach niet inhouden en begon keihard te lachen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Oh ik durf wel,' grijns ik, 'maar durf jij? Ben je niet bang dat ik je mee onderuit trek? Wat nog eens zou kunnen gebeuren mij kennende, ik krijg iedereen op de grond met mijn klunsigheid,' zeg ik terwijl ik me aan hem vastklamp voor stevigheid.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 22:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    Sarah en ik schoten in de lach, ik kreeg zelfs buikpijn van het lachen. Na een tijdje begonnen er mensen naar ons te kijken en ik voelde mijn wangen rood kleuren. Toen Sarah mijn rode kaakjes zag, barstte ze nog harder in lachen uit.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik kon op een gegeven moment niet meer bijkomen. sommige mensen konden echt niet dansen. Ik ging weer recht op staan voor zover dat mogelijk was en trok mijn wenkbrauwen even op. "Wanneer wil je je tekening afmaken?" Vroeg ik. Mijn stem klonk niet al te hard, maar kwam zeker wel boven de muziek uit.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 22:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    alex
    “ oh daar ben ik niet bang voor“zei ik plagerig. “ “ ben je niet bang dat je je eigen voeten breekt?“ ik maakte een rondje met haar in mijn armen en voelde hoe ze alweer bijna viel. Ik begon te lachen en hield haar zo vast dat ze gewoon niet meer vallen kon.

    sarah
    “Oh wat schattig!“ zei ik lachend toen ik hem zag blozen door dat stel. mijn lach veranderde plotseling in een serieuse blik. ik schoof meer op richting Max en keek naar het stel. “ je bent toxh niet jaloers op die jongen omdat hijvwel met aar danst en jij niet he?“

    damian
    “niet nu“ zei ik lachend. “als ik het nu doe verneuk ik hem helemaal“ ik pakte haar hand vast en liet haar een pirouettje draaien, wat enorm faalde. ik begon weer te lachen en danste weer verder.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Neuh als jij me vast houd... misschien blijf ik dan wel vijf minuten staan,' grinnik ik. Ik val bijna en begin te blozen.
    'Sorry,' piep ik, hij houd me nog steviger vast. Volgens mij ga ik nu niet meer vallen. Ik ben echt een kluns het is gewoon te erg, ik stap de hele tijd op zijn voeten en telkens verontschuldig ik me weer tot ik uiteindelijk achterover val en Alex per ongeluk boven op me trek.
    'Oeps,' grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik lachte even. Ik kon nu alles zeggen, alles doen, morgen zou ik mij in ieder geval niks herinneren of als ik dat wel deed kon ik zeggen van niet. Ik draaide een rondje en deed een stapje dichterbij. "Ik wil je nog wel een keer horen zingen. Want, face it, knappe jongens kunnen negen van de tien keer zingen." Zei ik bedenkelijk en keek even met samen geknepen oogjes naar het plafon


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    "Ik ben niet schattig!" probeerde ik me te verdedigen.
    "Nee, natuurlijk niet, hoe kom je daar nu bij?" vroeg ik Sarah verward.
    Ik keek nog eens naar de twee, "pff, ik vind ze niet eens knap"
    Die jongen kon echt wel beter krijgen..


    Allting handlar om relativitet

    alex
    als we neervallen op het bed begin ik te lachen, vooral toen ze haar excuses aanbood. “ geen probleem“ zei ik zachtjes. ik wist niet wat ik moest doen. moest ik haar weer overeind trekken? moest ik niets doen? verwarring overspeolde mij.

    damian
    “dat kan kloppen!“ zeg ik. “ maar kijk. ik ben niet zon knappe jongen dus ik kan niet zingn. “ Ik knik en kijk haar aan. “ zingen is een onmogelijk iets voor mij“

    sarah
    toen kk de verwarde loom zag op zijn gezicht moest ik nog harder lachen. “grapje!“ zei ik terwijl ik hem ren schouderklopje gaf. “goedzo. Dat kan hij inderdaad...wat een slet“ zei ik terwijl ik het meisje bestudeerde.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik grinnik.
    'Sorry,' zeg ik nogmaals, Alex kijkt even alsof hij niet weet wat hij moet doen en ik giechel zachtjes. Onze gezichten zijn amper wat van elkaar verwijderd en ik kijk hem aan.
    'Jij bent zwaar,' grinnik ik, 'nou ja, ik ben niet sterk daar kan het ook aan liggen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    "Laten we ook iets doen," stelde ik voor, "zin om te dansen?"


    Allting handlar om relativitet