• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    (Welke??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hogwarts x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (ik denk echt heel helder...... --' )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    Na een aantal minuten in de taxi te hebben gezeten, besliten we om toch maar iets te gaan eten. We liepen en beetje rond. ' Zullen we daar maar iets gaan eten?' vroef Felicia. Ik keek rond, het zag er redelijk gezellig uit, ik knikte uitbundig. Ik liep naar de ingang, hield de deur open om vervolgens een tafel voor twee te vragen.


    •*• Lululu •*•

    Damian
    ‘’ Ik ook niet. ‘’ Antwoord ik. Ik luisterde naar haar, zover dat mogelijk was. ‘’ Een band opbouwen? Hmm, dat is best wel logisch. ‘’ Ik lach en kijk een beetje om mij heen. Ik zag alleen maar sletterige meisjes, dit was echt totaal niet mijn volk. ‘’ Mel, je bent een schatje!’’ Zei ik random.
    Alex
    ‘’ Een siamese tweeling?’’Vraag ik een beetje verward. Ik begin te lachen en blijf haar vasthouden. ‘’ Die vind ik om eerlijk te zijn altijd een beetje eng… en jij bent niet echt dus dat klopt niet.’’


    Hi. This makes no sence.

    Ik ben vandaag veel tussendoor online en echt onlineonline vanaf half negen of tien uur. X


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    De ober knikte en leidde ons naar een tafel achterin het restaurant, waar het rustig was en wij bijna alleen zaten. Ik glimlachte toen hij een stiekeme knipoog gaf en weer weg liep, hij dacht vast dat ik en Matthew een date hadden of zo. Ik ging aan de ene kant van de tafel zitten en glimlachte naar Matthew die tegenover mij plaats nam.
    'Zo, eindelijk een beetje privacy.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda
    Ik draaide nog een rondje.en liep een sukje achteruit. "Dankje. You're hot." Zei ik en maakte een gebaar dat het nou eenmaal zo is. ik viel bijna achterover, maar wist nog net te blijven staan. Ik lachte charmant en haalde mijn haar even uit mijn gezicht. "Ik wil nog wat drinken" schreeuwde ik en liep naar de bar waar ik nog een drankje bestelde. Eigenlijk wees ik gewoon iets aan op de kaart en dronk het daarna op. "Wil jij ook nog wat?!"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    Ik lachtte '' dankje'' plotseling liep Mel weg. ze riep nog of ik wat t edrinken wou'' nee dankje.'' Schreeuwde ik .Ik wachtte tot ze terugkwam en pakte toen haar drankje af. '' Nou, ik neem toch maar wel wat.'' zei ik plagend. ''grapje'' voegde ik toe. Ik gaf haar drinken terug & danste weer als een malloot verder.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "Hé, hé!" Riep ik toen hij mijn drinken afpakte. Ik kreeg het terug en dronk het op. Het glas zette ik weg. Ik liep weer naar Damian. Ik viel werkelijk over alles, zelfs over dingen die er helemaal niet waren. Lachend proberen ik recht te gaan staan."Ik," Ik lachte even, "Ik, ik,"Weer begon ik te lachen."Ik denk dat." Verder kwam ik niet want ik viel al achterover. "Ik kan niet opstaan."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    Nadat ik haar het glas teruggegeven had dronk ze het in een keer op. Ze bracht het naar de bar en toen ze terugkwam kon ze nauwlijks op haar benen staan. Ze probeerde wat te zeggen maar ze faalde steeds. Opgeven moment kon ze haar balans niet meer houden. Ze viel achterover. Ik lachtte en pakte haar hand vast en hees haar overeind. '' Pas beter op jezelf kleine.'' Zei ik terwijl ik haar handen vast bleef houden.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Hij trok mij weer overeind. "Pas beter op jezelf kleine." Beledigd keek ik hem aan. Hoe durfde hij? Dat hij het lef had om mij klein te noemen. "Jij bent niet zoveel groter dan mij." Riep ik. ik moest eerlijk toegeven, ik was niet de langste, maar daarom had ik op hele hoge hakken leren lopen. "Ik dacht dat meneer verlegen was." Zei ik doelend ophet feit dat de meeste mensen mijn handen allang zouden hebben losgelaten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    “Ja dat weet ik maar ik zeg ook niet dat ik lang ben. ik zeg dat jij gewoon heel klein bent“ zeo ik plagerig. ze zei dat ze dacht dat ik verlegen was. ik begon te lachen. “klopt, maar nu even niet.“

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:15 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Maar nu even niet. Normaal wel. Bijna altijd. Altijd. Zo ging het een beetje in mijn gedachte op dat moment. Ik leunde een beetje op hem omdat ik echt het gevoel had dat ik weer ging vallen. "Ik Umh, ik." Ik wees naar Chris. "Dingetje belt wel en taxi." Zei ik mij concentrerend op de woorden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    Een iets te knappe ober begeleidde ons naar onze tafel. Hij liep weer weg, waarschijnlijk om de kaarten te gaan halen, ofzo. Felicia ging zitten in de zachte stoel, die er erg gezellig uitzag.'Zo, eindelijk een beetje privacy.' zei ze grijnzend. Ik keek haar aan. Haar jurkje was prachtig, netzoal haar ogen die zachtjes glinsterden bij het kaarslicht. Plosteling kwam de knappe ober weer terug met twee kaarten in zijn hand.'Wat kan ik te drinken voor jullie inschenken?'vroeg hij met een iets te grote glimlach.'Een cola en een..' antwoorde ik met minstens net zo'n grote glimlach als de ober. Ik keek Felicia vragend aan.'Wat wil jij te drinken?'vroeg ik.


    •*• Lululu •*•