• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'We gaan ze zoeken.' antwoordde hij, 'En anders gaan we gewoon plezier maken, dat kan ook zonder de rest.' zei hij grijnzend. Hij liep naar buiten waar al een taxi stond en hij hield lachend de deur voor me open. 'Na u, prinsesje.' zei hij en ik grijnsde toen ik zo charmant mogelijk de taxi in probeerde te stappen. Ik moest er echt op letten, want met jurkjes was ik nou eenmaal niet zo goed. En vooral niet met het setje wat ik nu aan had. Ik lachte toen Matthew naast me in de taxi stapte en legde mijn hand even op zijn been.
    'Gaan we eerst nog ergens eten of gaan we meteen op stap?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze stapte grinikkend de taxi in, klungelde onhandig met haar zwarte jurk die tot ongeveer haar bovenbeen kwam. Het was een prachig jurkje, het paste goed bij haar huidskleur. Ik riep de bestemming naar de taxi chauffeur en de taxi begon te rijden. Het huis lag bsst wel afgelegen, besefde ik nu pas. Felicia haar han ruste op mijn bovenbeen.'Gaan we eerst nog ergens wat eten of gaan we meteen op stap?' vroeg ze lief. Het kon mij niet erg veel schelen, ik had nou niet bepaald honger, maar ik zou geen nee zegen tegen een gezellig etentje met Felicia. ' Het maakt mij niet uit, heb jij honger?' vroeg ik.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Het maakt mij niet uit, heb jij honger?' vroeg hij en ik haalde onverschillig mijn schouders op. Honger had ik niet echt, maar als ik wat wilde drinken moest ik toch echt wel eerst een bodem leggen, anders eindigde ik kotsend boven de toilet.
    Ik keek hem glimlachend aan.
    'We gaan wel eerst ergens wat eten.' zei ik toen de taxi stopte bij de binnenstad. Ik duwde de chauffeur wat geld in zijn hand en stapte uit de taxi. Ik zag in de verte al een restaurantje dat er niet te duur uit zag, maar wel gezellig.
    'Zullen we daar naartoe gaan?' vraag ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Ik liep naar de bar en haalde vier biertjes. Ik had eigenlijk geen idee of Mel of een van de anderen ook bier dronk maarja. Ik betaalde en nam de drankjes mee naar een tafeltje. '' Dit rondje betaal ik!'' Zei ik enthousiast. Ik gaf iedereen een drankje en ging toen naast Chris zitten. '' Cheers!'' Ik hield mijn bier de lucht in en nam toen een slok.


    {ik heb trouwens op jullie filmpje gestemd voor de 1D contest x}
    Alex
    '' Oh oke.'' Antwoord ik. Ik stond op en liep naar het raam. Ik had weer een sigaret nodig. Ik rookte echt teveel, dat wist ik. Ik stak een sigaret op en keek naar buiten. In het donker zag je alleen nog maar de lichtjes van de flatgebouwen. Ik zuchtte en draaide me om naar Camille. '' Cam. '' Zeg ik zachtjes. '' Laten we lol hebben. Fuck het verleden, fuck problemen, laten we lol hebben. Jij en ik, gewoon nu. ''


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Vrolijk, maar zuchtend ging ik zitten. Ik was niet de 'wildste.' Damian kwam aan met een biertje, iets wat er altijd wel inging, en ik pakte het aan. Mel nam hem ook vrolijk aan en begon meteen te drinken. Ze keek de hele ruimte door, waarschijnlijk opzoek naar een slachtoffer. Ik lachte zacht en leunde achterover. "Ik ga hier morgen zo een spijt van hebben." Mompelde ik en nam een slok. "Ik betaal het volgende rondje, maar dan nemen we wel iets fanciers dan bier."


    We've lived in the shadows for far too long.

    slachtoffer? xD lol.
    Damian
    Chris was tenminste enthousiast over het bier. Toen hij voorstelde om het volgende rondje te betalen knikte ik. Dat was een goed idee. '' Klinkt goed!'' Zei ik blij. Ik nam een slok van mijn bier en keek om mij heen. Het was druk in de club, ik had best zin om te dansen. Nouja, ik ging eerst mijn bier opdrinken, daarna ging ik wel dansen!


    Hi. This makes no sence.

    Max


    "Bedankt, maar ik drink geen alcohol" zei ik beschaamd. "Ik had het eerder moeten zeggen, maar ik betaal het volgende rondje wel!" ik ging naar de bar en vroeg een ice tea.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik keek vrolijk met eenscheve glimlach naar de mensen massa. Ik voelde mij hier ergens wel op mijn plaatsMet een rietje natuurlijk. Ik wist niet waarom, maar het boeide mij niet wat er vanavond zou gebeuren of juist niet zou gebeuren. Ik dronk snel en vrolijk mijn drankje op en deed een pogong om op te staan, ik kon goed tegn alchohol dus het ging redelijk, maar je kon duidelijk zien dat ik al iets op had. Vanaf daar leken alle gebeurtenissen niet meer echt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    '' Oh sorry!'' zei ik toen ik hoorde dat Max helemaal geen alcohol dronk. Daar had ik niet bij nagedacht. Ik trok mijn schouders op. '' Naja, dan delen we jouw biertje wel.'' Ik begon te lachen en keek naar Mel die opstond. '' wat ga je doen?'' Vroeg ik aan haar.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Is niks hoor, ik had het moeten zeggen." Mel stond recht en Damian hield zich bezig met haar, ik keek dan maar wat rond.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik hoorde iets in de verte en knipperde een paar keer. "Dansen." Zei ik zo schattig mogelijk en zette nog een stap vooruit. Alles was zoveel mooier en cooler en geweldiger. Volgens mij was het ook een goede keus geweet om geen hakken aan te doen, want dan was ik waarschijnlijk al gevallen. "Gaat er iemand mee? Of moet ik helemaal in mijn eentje?" vroeg ik giegelend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    Ik keek in het rond en er viel me ineens wat op, iemand van het programma was ook in de club. Het was Sarah, ze was alleen. Ik fronste en toen ze mij zag zwaaide ik naar haar. Ze liep naar ons toe en zwaaide. '' Hey'' zei ze zachtjes. Ze ging tussen mij en Max zitten en keek om zich heen. Het viel me op dat Sarah altijd alleen was, ik vroeg me af waarom, zo erg was ze toch niet? '' Toevallig dat ik jullie hier tegenkom..'' Zei ze terwijl ze een slok van de wijn nam die ze bij haar had. Toen Mel vroeg wie er meeging twijfelde ik niet en stond ik meteen op. Ik keek naar Chris, Max en Sarah en wees toen naar de dansvloer. '' Be right back!'' zei ik nog en snel volgde ik Mel.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 22:10 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Half lachend en half struikeld over de duizende andere voeten, die letterlijk over waren, kwam ik eindelijk bij de dansvloer. Ik had nog een meisjeuit de mansion zien gaan zitten, maar kon mij haarnaam niet herinneren. Lachend begon ik te dansen. Het voelde zo vrij, voor één avond was ik weer even niet bang, verdrietig of bezrgd, vooral omdat ik me van niksbewust was. Of eigenlijk van een heleboel niet. Ik keek over mijn schouder en zag Damian aan komen lopen. "Ik zoek nog iemand om mee te dansen, weet jij toevallig iemand?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max


    Damian en Mel gingen dansen, dus ik zat daar nog met Sarah en Chris. Erg veel had ik niet te vertellen, dus ik hoopte maar dat iemand het ijs zou breken. Ik keek ondertussen wat rond en had al snel een meisje op het oog dat heel erg haar best deed om een jongen te verleiden. Ik bleef ze in de gaten houden en begon wat te lachen.


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    Ik kon Mel nauwlijks volgen omdat ze zo snel liep. Ik struikelde over iedereen heen en klunselig liep ik achter haar aan. \Wat was ze van plan? Toen ze tegen mij aan begon te praten pakte ik haar hand vast. '' Nou..''' ik dacht na, wat kon ik zeggen? '' MAG IK DEZE DANS VAN U !?'' Zei ik droog. Ik maakte een soort buiging en begon te lachen. het sloeg nergens op maar wat kon ik anders zeggen?


    Hi. This makes no sence.