• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    De ober kwam terug met twee menukaarten. 'Wat kan ik te drinken voor jullie inschenken?' vroeg hij breed grijnzend en ik glimlachte netjes terug. Lelijk was hij zeker niet, maar ook zeker niet mooier dan Matthew.
    'Een cola en een..' antwoordde Matthew al voordat ik het kon doen. 'Wat wil jij te drinken?' vroeg hij en ik keek de ober aan.
    'Uhm, voor mij een Ice Tea asjeblieft.' zei ik vrolijk en de ober liep weer weg. Ik richtte me weer tot Matthew.
    'Sorry voor toen straks op mijn kamer, ik had Jay echt niet gezien.' zuchtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camille
    Ik grinnik.
    'Hmm okay dan, laten we maar niet aan elkaar groeien hea,' ik kijk hem aan en een lachje rolt over mijn lippen. Hij heeft me nog steeds vast, echt erg vind ik het niet.
    'We hebben we echt geluk dat we het met elkaar kunnen vinden, stel je voor dat je met iemand samen in een bed moet slapen die je helemaal niet mag.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew
    'Uhm, voor mij een Ice Tea alsjebliefd' zei ze vrolijk. De ober liep weg om onze bestelling te gaan halen, ik keek een beetje rond op de menukaart.
    Ze keek me weer aan.'Sorry voor toen straks op mijn kamer, ik had Jay echt niet gezien.' zuchtte ze. Ja, dat was erg jammer, nu moest ik het uitstellen aangezienn ik geen zin om het hier te gaan vertellen, niet waar iedereen het kon horen. Ik zal het wel een andere keer verellen, als we alleen zijn. Vanavond wil ik lekker uit mijn dak gaan, eventjes niet denken aan alle problemen die ik met me meedraagt.'Het geeft niet, het is niet jouw fout. Ik heb hem ook niet gezien hoor'antwoorde ik zachtjes terwijl ik haar met een klein lachje aankeek.'Ik vertel je het nog wel een keertje, binnenkort, dat beloof ik'. Ik keek op de menukaart wat ik zou gaan kiezen. Na en tijdje legde ik de kaart neer, het werd de pizza Margherita.
    'Weet je al wat jij wilt?'vroeg ik met een klein lachje op mijn gezicht.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Het geeft niet, het is niet jouw fout. Ik heb hem ook niet gezien hoor. Ik vertel het je nog wel een keertje, binnenkort, dat beloof ik.' zei hij met een klein lachje op zijn gezicht. 'Weet je al wat jij wilt?' vroeg hij daarna.
    Ik zuchtte toen ik mijn blik snel over de kaart liet glijden.
    'Pizza.' zei ik grijnzend. Als ik ergens van hield dan was het pizza. Het liefst gewoon een pizza Margherita, met niks erop. En vooral nu voor het stappen, het vulde goed en het zou een goede bodem zijn voor eventuele wijntjes.
    De ober kwam weer terug lopen en keek me opnieuw grijnzend aan. Ik werd er een beetje ongemakkelijk van en ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde.
    'Wat zal het zijn voor de mooie dame?' vroeg hij netjes. 'De pizza Margherita.' antwoordde ik terwijl ik hem aankeek, en vrijwel meteen nadat ik mijn antwoord gegeven had sloeg ik mijn ogen ook alweer neer. Daarna vroeg hij aan Matthew wat hij wilde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze zuchtte eens diep terwijl ze haar blik over de kaart liet glijden. Na een minuutje of twee liet ze de kaart vallen, en zakte een beetje achterover.'Pizza'antwoorde ze grijnzend. Ik lachtte vrolijk terug, blijkbaar waren we allebei pizza liefhebbers. De ober kwam weer aanlopen met dit keer een notitie blok in zijn handen. 'Wat zal het zijn voor de mooie dame?'vroeg hij. 'DE pizza Margherita'antwoorde ze vrolijk. Voor mijn gevoel had ze het iets te gezellig met die ober, die om de zoveel tijd een blik wierp op haar borsten. Ik had zin om zijn hoofd omhoog te meppen. 'En, heeft u ook al gekozen?'vroeg de ober terwijl hij mij gemeen aankeek.'Voor mij hetzelfde graag'antwoorde ik nuchter. Ik gaf nog een grote glimlach aan Felicia waarna hij naar de keukenliep, en even later terugkwam met onze pizza's.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Voor mij hetzelfde graag.' antwoordde Matthew nogal droog tegen de ober. Ik snapte niet zo goed wat er aan de hand was, die ober had toch niet onaardig gedaan tegen hem? Hij glimlachte breed toen de ober wegliep en even later kwam hij terug met onze pizza's. Hij zette de pizza voor me neer en liep daarna grinnikend weg naar de keuken. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen na.
    'Wat was er zo grappig?' vroeg ik aan Matthew. 'Deed ik iets raars?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 18:07 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Hij zette charmant Felicia aar bord neer, waarna hij weer een blik wierp en een grote grijns. Die grijns werd alleen maar groter toen zij teruglachtte. Ik draaide zich om naar mij, en zijn blik veranderde totaal. Wat eerst nog een grijns was, was nu een blik vol haat. Hij kwakte mijn bord neer waardoor mijn cola over de rand van mijn glas ging. Grinnikend liep hij weg. Felicia keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat was er zo grappig?'vroeg ze toen aan mij. 'Niks'mopperde ik.'Meneertje de ober moest weer even de pervert uithangen'vervolgde ik mijn zin. Ik begon met eten, gelukkig smaakte mijn pizza goed. Felicia was ondertussen ookal begonnen met eten. De ober was gelukkig nergens te bekennen.'En, denk je dat de andere al bezopen zijn?'vroeg ik grijnzend terwijl ik mijn pizza van mij afschoof, ik had nu wel genoeg gegeten. Ik leunde een beetje achterover terwijl ik een slok van mijn cola nam. Ik keek naar Felicia die nog druk aan het eten was.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Niks. Meneertje de ober moest weer even de pervert uithangen.' zei hij nogal boos en ik keek hem onbegrijpend aan. We begonnen met eten en hadden verder geen last meer van de ober. 'En, denk je dat de andere al bezopen zijn?' vroeg hij grijnzend. Ik nam nog een laatste hap van mijn pizza en schoof ook mijn pizza van me af. Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Zo goed ken ik ze nog niet.' zei ik glimlachend terug en ik dronk mijn Ice Tea op.
    De ober kwam weer terug en pakte de borden op, en toen pas zag ik waar Matt het over had. De ober liep zo mijn jurkje in te gluren en ik keek hem beledigd aan. Zijn wangen kleurde rood toen hij zag dat ik hem betrapt had en hij haastte zich naar de keuken.
    'Daar had je het dus over..' zei ik zachtjes en beschaamd tegen Matthew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    damian
    “je wilt nu al terug?“ zrg ik verbaasd. we waren er pas een uur! “Oh kom op. we kunnen toch nog wel even blijven?? pf wil je doorfeesten thuis?“ je kon echt zien dat Mel veel te veel ophad. Ik hield haar vast als ondersteuning en wachtte op antwoord.

    alex
    “Nee dat lijkt me niet slim nee“ zeg ik lachend. ik blijf haar vasthouden. als ze begint te praten luister ik aandachtig naar haar. “inderdaad. daar hebben we echt geluk mee ja“


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik schudde mijn hoofd. "Jaha, thuis een feestje!" Schreeuwde ik vrolijk. Ik kuchtte even omdat mijn keel pijn begon te doen van het schreeuwen. "Veel te veel mensjes hier." Zei ik half knikkend half mijn hoofd schuddend. We waren er vat wel langer dan een uur. Of het uur had gewoon heel lang geduurd. Misschien hadden de kerstelfjes de tijd wel langzamer laten gaan. Stomme elfjes. "Tis allemaal de elfjes hun schuld"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik glimlach en kijk hem aan.
    'Laten we tikkertje spelen,' grinnik ik, ik maak me los uit zijn omhelzing, gelijk is het een stuk kouder.
    'Tikkie jij bent hem,' grijns ik, ik ren weg en spring op het bed, tja.... soms kan ik behoorlijk kinderachtig zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    Toen ze mij beantwoordde gaf ik haar een high five. '' Laten we gaan dan. '' Ik draaide me om en seinde naar chris, max en sarah dat wij er vandoor gingen. ''Kom, laten we gaan lopen, het is toch dichtbij. '' Zei ik. Ik trok haar door de menigte naar buiten. '' Kom'' Ik sloeg een arm om haar heen omdat ze gewoon niet meer op haar benen kon staan. '' En ja, geef de elfjes maar de schuld, maar de grootste elf hier ben jij, wat trouwens ook ironisch is want je bent nog steeds klein'' Zei ik plagerig.

    Alex
    Ik fronste toen ze zei dat ze tikkertje wou spelen. Toen ze me losliet wist ik dat ze serieus was. Het moest me nog even doordringen en toen ze mij tikte en wegrende begon ik te lachen. Ze wou tikkertje spelen, dan zou ze tikkertje spelen ook. Ik rende haar achterna in de kamer, gleed half uit over wat kleding en rende snel door. De kamer was veel te klein om tikkertje in te spelen maar ik deed mijn best. Ik greep haar bijna en voelde toen mijn voet weglijden. KABAM, ik lag op de grond. Ik lachtte en probeerde overeind te komen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik schiet in de lach en ren naar Alex to.
    'Gaat het?' vraag ik hem en ik trek hem overeind, 'misschien heb ik je aangestoken met mijn klunsigheid, of ik heb gewoon niet goed opgeruimd,' bloos ik lichtjes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda.
    "Nee, het is echt de schuld van de elfjes. Die hebben de tijd langzamer laten gaan." Zei ik zo serieus mogelijk, maar faalde vreselijk en barstte weer in lachen uit.
    "I'm throwing away pictures, that i never should have taken in the first place. And it's cold in my apartment, as i'm changing all the colors from the brightest reds to grays." Zong ik ergens nog wel heel vrolijk. Ik deed een pogong om zelf te lopen, leek een heel goed idee, niet dat dat het ook was. Ik keek naar dingetje die hoofdschuddend mij overeind hielp. "Wil je mij optillen? Zo zwaar ben ik niet"


    We've lived in the shadows for far too long.