• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    [iemand voor Jamey?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (wie wilt er naar Jay toe?


    live your life, it is beautiful as it is!

    0o7 schreef:
    [iemand voor Jamey?]


    Je praatte toch met Sarah :P?


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina
    Ik knikte enthousiast toen hij voorstelde om uit te gaan. ''Wie wilt er mee naar de stad uitgaan?! Verzamelen over vijftien minuten!!'' schreeuwde ik boven al dat gegil uit. Ik grinnikte. ''Maar jij gaat wel mee , toch?'' glimlachte ik. Nu maar hopen dat er mensen meegingen en ik geen last had van mijn stemmingswisselingen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camille
    Ik schud snel mijn hoofd.
    'Nee hoor en ja dat is goed,' zeg ik met een glimlach, ik slik zachtjes als hij een sigaret op steekt. Ik heb niet echt zulke goede ervaringen met sigaretten, maar ik laat daar meestal niks van merken. Nu dus ook niet.
    Ik sta op van bed en leg mijn gitaar terug in mijn koffer. Daarna begin ik een beetje op te ruimen, ik heb er ondertussen al een behoorlijke rotzooi van gemaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    Je praatte toch met Sarah :P?

    [echt? Haha]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    (...)
    [echt? Haha]


    ja dat deden ze net de hele tijd ja :p


    Hi. This makes no sence.

    ??????????


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Melinda en Chris gaan mee, maar Dan blijft in de mansion. Ik ben aan het eten dus voor als ze al vetrekken voordat ik klaar ben...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Curlies schreef:
    Jaymina
    Ik knikte enthousiast toen hij voorstelde om uit te gaan. ''Wie wilt er mee naar de stad uitgaan?! Verzamelen over vijftien minuten!!'' schreeuwde ik boven al dat gegil uit. Ik grinnikte. ''Maar jij gaat wel mee , toch?'' glimlachte ik. Nu maar hopen dat er mensen meegingen en ik geen last had van mijn stemmingswisselingen..


    Jay gaat ook mee


    live your life, it is beautiful as it is!

    Alex
    Camille had voor die twee dagen tijd inderdaad al best veel rommel verspreid. Ik was van plan om morgen een grote schoonmaak te houden in de kamer, ik werd geirriteerd van die rommel. ''Oke'' Antwoordde ik voordat ik een haaltje nam. Ik zorgte dat de rook niet naar binnen zou waaien en ik keek naar buiten. Ons uitzicht was niet echt geweldig. Voor ons stond er een groot gebouw en voor de rest alleen maar parkeerplaatsen, nogal saai dus. Ik draaide me om en keek naar Camille die in de tussentijd aan het opruimen was. ''Ik zet ff een muziekje op oke?'' Zei ik terwijl ik mijn sigaret zachtjes neerlegde. Ik liep naar de kast en zette de radio aan. Ik liep terug naar het raam. '' Cam, vertel eens wat, vertel eens wat over jezelf.''

    Damian
    '' Sowieso ga ik mee!'' Zei ik lachend. Ik wist niet of er echt iemand mee zou gaan maarja, there's only one way to find out. Ik pakte een glas van de tafel en vulde het met water. ''Cheers!'' Zei ik enthousiast en ik dronk het glas in een keer leeg. Ik was zo blij, we stonden nu vooraan!! Ik zag al wat mensen die enthousiast reageerde op onze ''oproep''. Ik had er al helemaal zin in!


    Hi. This makes no sence.

    Jay
    Ik liep naar beneden waar al een paar mensen stonden.
    ik liep naar Mina ,, Hoi, liefie.'' zei ik tegen haar


    live your life, it is beautiful as it is!

    Camille
    Ik knik.
    'Ik vind het best,' zeg ik, ik leg mijn panda muts in de kast.
    'Moet ik iets over mezelf vertellen?' vraag ik aan hem, 'nou, ik ben niet echt bepaald interessant,' geef ik schaapachtig toe.
    'Wat wil je weten?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew
    ' Wie gaat er mee uit?' hoorde ik Jaymina schreeuwen. Ik keek Felicia hopend aan.' Ga je ook mee?' broeg ik aan haar. Het was een tijdje geleden dat ik was uitgegaan. Ik hield van dansen en ik had zin om weer eens uit mijn dak te gaan, al mijn problemen vergetend.


    •*• Lululu •*•

    Alex
    Ik nam nog een haaltje en keek doofde de sigaret toen. '' Ik geloof niet dat jij oninteressant bent.'' Gaf ik eerlijk toe. Ik gooide mijn peuk weg en keek toen op naar haar. '' Dus, vertel maar wat in je op komt. Het maakt me niets uit.'' Ik glimlachtte en ging op het bed zitten, wachtend tot zij wat zou zeggen.

    Damian
    Ik keek op mijn klok, we waren een kwartier verder (ja heel snel ja). Er waren al wat mensen gekomen om mee te gaan. Ik keek de groep lachend aan en wees toen naar de deur. '' Nou, zullen we dan maar?'' Vroeg ik. Ik liep naar de deur en trok hem open. Het centrum was dichtbij dus we konden gewoon lopen. '' Ik heb geen idee waar we heen kunnen, we klijken wel waar we uitkomen, right?''

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:26 ]


    Hi. This makes no sence.