• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Ineens werden we benaderd door een jongen, het was Matthew van de kookchallange. Hij vroeg of hij Felicia even kon spreken. Ik knikte, dat was niet aan mij, natuurlijk mocht hij haar spreken. Ik zag doe de twee wegliepen en zuchtte. Ik had niet het gevoel dat het ontbijt veel leuker zou worden en de uitspraak van Melinda bleef in mijn hoofd knagen. initiatief, Ik vond het nog steeds onduidelijk. Ik stond op en liep naar mijn kamer. Ik had nu tijd om uitgebreid te douchen en zo dus dat was ook precies mijn plan. Ik deed de kamerdeur open en liep meteen door naar de badkamer. Ik had echt een douche nodig, snel.

    Eric
    Ik glimlachtte en knikte toen ze zichzelf omschreef. Ze zag er uit en gedroeg zich ook als een leuke en gezellige meid. '' Klinkt goed! Morgen ga je een workshop geven aan de kandidaten. Ze krijgen gewoon tijd om aan hun talent te werken en als ze hulp nodig hebben kan jij ze helpen. '' Ik at mijn ontbijt op en voelde een tikje op mijn schouder. Het was een van de kandidaten, Alex. Ik keek op. ''Ja?'' zei ik verbaasd. Alex vroeg of hij even met mij kon praten. Ik knikte en stond op. Ik liep met hem mee naar de gang. Hij vertelde dat zijn zusje een longontsteking had en dat hij zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis wou. '' Als je snel wilt kan je alleen vanmiddag nog gaan, morgen gaat niet lukken. Kijk maar wat je doet en veel succes!'' Ik liep terug naar de kamer en ruimde mijn spullen op.


    Hi. This makes no sence.

    Ness Allison Candler
    En toen zat ik alleen, wel jammer dat ik morgen pas kan beginnen. Nog in gedachten verzonken pak ik mijn tas en loop richting, nou ja ik ken de weg niet, van de wc. Na lang zoeken en hem niet kunnen vinden loop ik terug naar de plek waar ik met Eric zat en kom tot de conclusie dat hij heeft opgeruimd en is weg gegaan. Nu moet ik alsnog zoeken! Voor de tweede keer loop ik weg, als ik even niet oplet bots ik tegen iemand aan.

    {Wie wil tegen Ness aanlopen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Chris of Melinda wil dat wel^^

    En Bluehope wet Seaver.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Haha, meteen een goede start, doe maar wat je wil}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chris
    Ik liep fluitend mijn kamer in, trok een schoon shirt aan en keek even naar buiten. Ik was eindelijk wakker geworden. Ik kon werkelijk overal door heen slapen en was dan ook niet erg makkelijk wakker te krijgen. Ik pakte nog snel een vest uit de kast en liep mijn kamer weer uit. Ik ontbeet meestal toch niet, dus vond het niet erg om het te gemist te hebben. Ik liep de trap af en begon even te denken. Vandaag was een rustdag, maar wat zou ik in hemels naam gaan doen? Ik lette niet echt op en liep de hoek om. Ik botste tegen iemand aan en kon nog net mijn evenwicht bewaren. "Sorry!" Zei ik snel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ness Allison Candler
    Voor ik het weet val ik achterover. "Sorry!" Hoor ik, waardoor ik opkijk. Ik kijk kort naar zijn gezicht waarna ik in lachen uitbarst. Geen idee, maar dit gebeurt wel vaker. Ik zie overal de humor wel in. Ik sta op en klop het stof van mijn broek. "Maakt niet uit, hoor!" Grijns ik. "Ik ben Ness, en jij?" Ik kijk even bedenkelijk naar hem en kom dan weer op de gedachte dat ik naar de wc moet. Nog voor ik zijn naam kan horen praat ik alweer. "Euhh... Ja, leuke naam! Waar is de wc, ook al weer?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chris
    Ik bekeek 'Ness' even. Zag er vrij aardig uit. Niet arrogant, hooguit een beetje druk. "Umh, ik ben chris?" Zei ik Het klonk meer als een vraag dan als een antwoord. Serieus, had ik nou net gevraagd of mijn naam Chris was. Ik kon mezelf wel slaan, ik was zo socially awkward, tenminste soms. Nog voordat ik verder kon gaan zei Ness alweer iets, "De Wc, is gewoon hier aan het einde van de hal." Zei ik wijzend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ness Allison Candler
    Fuck, beschaamd kijk ik naar de grond. Ben ik nou serieus opzoek geweest naar een deur vlak voor me? "Bedankt!" Echt waar, ben nog nooit zo dankbaar geweest, nee! Dat zeg ik natuurlijk niet. "Blijf hier! Ben zo terug!" Ik drop mijn tas op de grond en ren naar de wc. Nog even kijk ik achterom, ik ben er dus echt de héle tijd langsgelopen en heb het niet opgemerkt! Ik sluit de deur van de wc en doe hem op slot. Als ik klaar ben, was ik snel mijn handen en loop weer naar buiten. Ik loop naar de plek waar ik mijn tas heb neer gegooid en raap hem op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    iemand voor Damian, Alex of Sarah?


    Hi. This makes no sence.

    {Hoe bedoel je, en ik moet nog steeds die tips krijgen ^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Oke.. umh, nee ik vind nou niet direct dat je iets fout doet of iets beter kan, daarvoor moet je langer in de RPG zitten^^)
    chris.
    ik keek een een beetje awkward van links naar recht. Ik kon er niet echt tegen als ik in mijn eentje op iemand moest wachten. Even later komt Ness terug en pakt de tas op die niet ver voor mijn voeten lag. Ik kijk haar even vrolijk aan en zwaai. "Nou ik ben dus chris, ik kan zo een 15.000 woorden per minuut lezen, ik studeer taal, zit hier met mijn talenten tekenen en schrijven, ben vreselijk socially awkward en praat soms veel te veel." Zei ik droog en stak mijn hand uit. "En wat doe jij hier? Ben je gewoon heel erg laat of ben je hier om andere redenen?"

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 22:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Ben er achter gekomen dat we in verleden tijd schrijven, fail again!}


    Ness Allison Candler
    Ik luisterde naar Chris en probeerde erachter te komen hoe ik hem misschien kon helpen. "En wat doe jij hier? Ben je gewoon heel erg laat of ben je hier om andere redenen?" Vroeg hij. "Nope, ik ben eerder vroeg! Morgen begin ik hier met mijn 'stage'! Ik moet jou en je mede-kandidaten helpen!" Zei ik vrolijk. Oké, nog kinderachtiger kon niet! Snel stond ik weer rechtop en hiel me met moeite stil. Ik lachte onschuldig naar Chris. "Sorry, ben nogal opgewonden." Zei ik toen maar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Dat ik in de verleden tijd schrijf betekent niet dat jij dat ook moet. Dat is iets geweldigs aan een RPG. Misschien niet achter elke zin een uitroepteken )

    chris
    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op. "Ik kan ook behoorlijk kinderschtig zijn." Bekende ik eerlijk en keek even naar mijn schoenen. Ik klikte even met de hakken op de vloer en keek weer glimlachend op. "Maar dat is cool. Al weet ik niet hoe je ons gaat helpen." Ik knikte een beetje. Ik meende het, waarmee moest ze gaan helpen en waarom was ons niet verteld dat er iemand kwam. Ik besloot het te laten gaan. "Dus waarmee ga je ons helpen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Haha, die uitroeptekens waaren even op de enthousiasme van Ness er nog een in te vrijwen! En gelukkig van tegenwoordig tijd vind ik makkelijker}
    ----
    Ness Allison Candler
    Het dringt nu pas tot me door, dat ik hier zomaar binnen ben komen vallen. Ik ben nog niet eens voor gesteld! "Euh... Dat is een goede vraag." Mompel ik. Snel iets verzinnen... "Ah, je zei dat je tekent en schrijft! Dus, stel je voor dat je even niks weet om op te schrijven of niet weet wat je opdracht inhoud... Ben ik er om je te steunen en te helpen. Ik kan je misschien motiveren." Ah, zo slecht was dat nog niet eens. Ik ben slecht in iets plots verzinnen, ookal kom ik soms spontaan over. Grijnzend kijk ik hem aan, misschien is dit duidelijk genoeg uitgelegd. Anders weet ik het ook niet meer!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Ik hou van over-enthousiaste mensen. en dat is ong. het eerste niet sarcastische wat ik zeg vandaag)

    Chris
    Ik dacht even snel na. Ik begreep het wel ongeveer, een beetje, ergens. Ze was hier gewoon om te helpen, niet dat ik hulp nodig had, maar het was fijn om te weten dat er iemand was die je kon helpen. Ik leun even tegen de muur en stop mijn hand in mijn zak. "Weten we ook weer wie jij bent," Mompelde ik naar het plafon kijkend. Ik zuchtte en keek weer naar Ness. "Oke, zal ik je de kamers en de tuin laten zien?"


    We've lived in the shadows for far too long.