• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    (Ik ga eerst even douche, maar daarna wil Chris haar best troosten)

    Melinda
    Ik wist niet wat er gebeurde, maar hij greep mij. als er iemand niet tegen kietelen kon was ik het wel. Ik ging stuk van het lachen en kreeg nauwijks adem. "St-s-st-op-st-s-s-top-op." Zei ik tussen het lachen door. "Ik-k- wor-ord- anders-gedw-ongen- maat-regelen te ne-emen." Ik wist niet of het verstaanbaar was." Maar ik moest hem zien te stoppen. "I'll do anything!" Zei ik snel tussen het lachen door en probeerde weg te komen, helaas was ik niet zo sterk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    Haar bedreigingen beangstigden mij niet. Ik ging gewoon door. '' Oh, wat ga je doen dan? Wraak nemen? Daar ben ik benieuwd naar!'' Die 'bedreigingen' maakte het voor mij juist meer motiverend om door te gaan. Haar gelach was geweldig. Ze had zo'n..schattig lachje, vet leuk. '' Ik wacht op wraak!!'' Zei ik lachend.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Fijn, hij as dus niet bang. Ik kon hem altijd nog ivwer mijn schouder gooien. Ik lachte onophoudelijk, ik hapte aleen soms naar adem om weer verder te kunnen lachen. "Judo. 3-ja-ar." Zei ik en duwde mezelf van hem af. Niet dat dat erg soepel ging. Dit was mijn laatste waarschuwing, ik zou hem over mijn schouder gooien en over hem hen gaan zitten, dan zag ik wel weer. Ik greep naar mijn buik aangezien die pijn deed van het lachen."Laat-atste wa-arschu...wing"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Stuur Chris maar hoor :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    '' Zozo, ga je aggresief worden?'' Zei ik lachend. Ik zat haar te plagen en om eerlijk te zijn had ik ook niet echt het gevoel dat ze zo sterk zou zijn. '' Bam. Ik ga gewoon verder terwijl je me zojuist een laatste waarschuwing hebt gegeven. Wat ga je nu doen?'' Ik bleef doorgaan en wachtte op haar reactie.


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik keek stilletjes naar de maan. Hij zag er mooi uit. Ik screef een gedicht over de maan. Of in ieder geval ik deed een poging. Ik liet mijn blik langzaam afdwalen naar de tuin. Toen hoorde ik een klap, vermoedelijk de voordeur, maar ik wist het niet zeker. Zuchtend stond ik op en sloeg mijn boekje dicht. Ik liep naar de deur van mmijn kamer en kee evende hal dor. Een meisje waar ik volgens mij nog niet mee had gesproken liep haar kamer in. Ze was doorweekt en, van wat ik gezien had, niet erg heel erg blij. Zachtjes sluit ik mijn deur achter mij en loop door de hal. Ik klopte even op de deur waar ik haar naar binnen had zien gaan. "Hallo. Umh, ik ben Chris. Gaat alles goed?" Vroeg ik een beetje terughoudend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    melinda.
    Ik haalde mijn handen langzaam weg bij mijn buik. In één beweeging gooide ik hem over mijn schouder. Ik legde mijn handen op zijn schouders en keek hem glimlachend aan. "Ik zei toch. Drie jaar judo is niet niks. en daarbij, het is niet moeilijk iemand over je schouder te gooien." ik lachte even zacht om aan te geven dat ik toch echt gewonnen had. Natuurlijk was ik niet sterk, dus zou mijn overwinning niet lang overeind staan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Nog steeds zat ik tegen de deur en ik veerde op van de vloer toen ik een zachte klop tegen de deur hoorde. 'Hallo. Uhm, ik ben Chris. Gaat alles goed?' hoorde ik iemand vragen en ik sprong op van de deur. Had ik nog echt iemand wakker gemaakt ook, en maakte hij zich nog zorgen om mij ook. Ik veegde de tranen uit mijn gezicht weg en deed zuchtend de deur open.
    'Het gaat wel hoor.' zei ik moeilijk glimlachend terwijl ik mijn opkomende tranen wegslikte. 'Sorry dat ik je wakker heb gemaakt, het was niet mijn bedoeling, ik wilde echt zachtjes doen.' zei ik en de woorden ratelde achter elkaar aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Voor ik het doorhad zat ze ineens boven op mij. Ze had best wel gewonnen op het moment, maar dat zou niet lang duren natuurlijk. '' Oh, maar denk je dat het voor mij moeilijk is om je om te gooien?'' Zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik schudde mijn hoofd. '' Nee, ik spaar je wel. '' Zei ik toen. '' Dus, ga je me nu martelen? Wraak nemen?'' Ik plaagte haar nog steeds.


    Hi. This makes no sence.

    chris
    Ik haalde mijn schouders op en wees naar mijn kamer. Ik opende mijn mond een paar keer om iets te zeggen, maar sloot hem ook weer "Ik was nog wakker. Kon niet slapen." Zei ik. Ik wilde niet dat ze dacht dat ze mij wakker had gemaakt, want dat had ze nou eenmaal niet gedaan. "En ik denk niet dat je poging tot zachtjes doen geslaagd is, maar dat maakt niet echt uit, want zie je, je bent duidelijk verdrietig. Ik kan zien dat je gehuild heb. dus als je wil vertellen waarom je gehuild heb of een knuffel wil dan ben ik hier, vor jou. Maar ik ben niet zo geweldig als het gaat om mensen troosten.".ik stopte met praten en ademde diep in en uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik grinnikte even om de spraakwaterval die ineens uit zijn mond kwam en realiseerde me dat ik eigenlijk het beste erover kon praten, dat had ik met het verlies van mama nooit gedaan, en daar was ik nog steeds niet helemaal overheen. Ik keek naar mijn doorweekte jurkje dat om mijn lichaam hing en daarna naar het bed van Jay.
    'Kunnen we uhm, beneden praten?' vroeg ik verlegen. Ik had geen idee of Jay al lag te slapen, maar als hij in bed lag, wilde ik niet dat hij mijn problemen met Matthew zou horen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda.
    "Je bent zojuist verslagen door een meisje. Genoeg vernedering voor één dag." Zei ik met een kleine glimlach. Ik stak mijn tong naar hem uit en ging weer rechtop zitten. "Nee, je bent sterk genoeg om mij te gooien." Ik keek pijnllijk voor mij uit bij het idee om gegooid te worden. Ik pokte hem even in zijn wang en keek hem droog aan. Daarna begon ik weer te staren, hij had echt mooie ogen, maar ik dacht dat hij wel al doorhad dat ik zijn ogen mooi vond


    We've lived in the shadows for far too long.

    chris
    Ik knikte. "Tuurlijk. Umh, wil je niet eerst drogen kleren aantrekken? Of moet ik een deken pakken. Ik heb Gwen, mijn kamer genoot niet gezien deze avond, dus de deken ligt daar maar. Ik kan ook thee zetten." Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en loot mijn ogen. Ik moest niet zo ratelen. Ik ademde even langzaam in en uit en liet mijn hand weer zakken. "Sorry." Ik wist niet wat het was, maar ik had snel de neiging om te gaan ratelen, vooral als ik moe of zenuwachtig was. Ik was nu wel een beetje moe, maar ik kon haar niet zo alleen laten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    '' Oh dus nu geef je toe dat je toch niet helemaal gewonnen hebt?'' Ik grijnsde om haar nog meer te irriteren. Toen ik merkte dat ze me zo aankeek stopte ik met lachen. '' Wat?'' vroeg ik. Ik zette mijn handen neer op haar knieeën en gleed zo naar haar knieholte. ik wist nu al dat ze daar niet tegen zou kunnen. Ik kietelde haar weer en binnen een paar seconde lag ze weer naast me. '' OH, WIE HAD ER GEWONNEN?'' Zei ik hysterisch terwijl ik haar bleef kietelen.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Jawel, wacht even' zei ik toen ik de deur sloot en snel mijn jurkje wisselde voor een comfy zwarte joggingbroek en een oversized roze shirt. Ik veegde de make-up onder mijn ogen weg en zette mijn haren op een knot. Daarna pakte ik mijn roze zebraprint dekentje dat ik van huis uit meegenomen had omdat die naar mama rook en deed de deur weer open.
    'Zo.' zei ik en ik glimlachte even moeilijk naar Chris. Pas toen realiseerde ik me dat ik me nog niet eens voorgesteld had.
    'Sorry! Ik ben trouwens Felicia.' zei ik toen ik mijn hand beschaamd voor mijn mond sloeg. 'Zullen we dan maar naar beneden gaan en thee maken?' vroeg ik voorzichtig toen ik de deur van de kamer achter me sloot en Chris voorzichtig aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.