• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra R.Jopzephs
    "Oh Lou!"kreunde ik teon hij er een 2de vinger bijstak en op en neer begon te bewegen.

    (sorry voor het korte stuke :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Zacht kreunde ze mijn naam, wat mij ook weer meer opwond. Ik merkte dat ze bijna aan haar hoogtepunt zat, dus liet ik mijn vingers langzaam uit haar glijden, vervolgens drukte ik haar tegen de muur aan, en met een harde stoot zat ik in haar. Grijnzend drukte ik mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Net als ik mijn hoogtepunt voel aankomen gaat hij met zijn vingers uit mij enn duwdt me tegen de muur aan,waarna hij hard in me stoot.Een luide kreun verliet mijn mond,die half gemoord werd door zijn lippen.Ik sloeg mijn armen om zijn nek,om greep te hebben zodat ik niet door mijn benen zak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex sloeg haar armen om me heen, voor wat meer houvast, ik laat haar -haar benen om me heen slaan en vervolgens hou ik haar vast aan haar benen, zodat ze helemaal niet weg kan vallen. Zachtjes stoot ik steeds harder in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij liet me mijn benen om zijn middel slaan,wat handiger was voor mij.Hij voerde het tempo zachtjes op en begoon ook harder te stoten.Weer verlieten meerdere kreunen mijn lippen,maar ik wilde nog wat meer."dieper."kreun ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Meerdere kreunen verlieten Alex mond, en ook uit die van mij verlieten meerdere kreunen. Hopelijk zouden er nu geen andere mensen binnen komen... Ik grinnikte even bij die gedachte maar schudde het al snel weg toen ik Alex 'Dieper' hoorde kreunen. Ik grijns naar haar, en stoot nog wat harder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij volgde mijn bevel op en begon harder te stoten.Weeer verlieden vele kreunen mijn mond.Volgens mij kon je het echt officieel noemen dat ik en Lou sex verslaafd waren aan elkaar.Ik grinnikte even bij het gedacht dat iedereen in de wc kon en ons bezig hoorde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'H-hm, ooh god, Alex,' kreunde ik zacht, waarna ik mijn hoogtepunt bereikte en mijn goedje in haar spoot, ik stootte nog even door totdat Alex ook haar hoogtepunt bereikte, en trok mezelf langzaam uit haar. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en nam haar in mijn armen. Totdat ik verschrikt stil bleef staan en haar aankeek. 'We zijn een condoom vergeten...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'H-hm, ooh god, Alex,' kreunde hij zacht ,waarna ik niet veel later een warme gloed vanonderen in me voel verspreiden.Ik had ook mijn hoogtepunt bereikt en louis nam me uit hem.Hij drukte een kusje op mijn voor hoofd en ik glimlachte naar hem,waarna ik mijn hoofd op zijn borstkas laat rusten.'We zijn een condoom vergeten...'hoorde ik hem zachtjes mopelen en ik keek op,waanra ik op mijn lip beet.Ik nam de pil,dus dat was geen probleem,maar ik had niet echt gerekend op soa's."Ik neem de pil 1lou,daar hoef je ,je geen zorgen om te maken."mompelde ik dan zacht terg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte opgelucht. 'Gelukkig maar, ik zit niet te wachten op nog een kind...' Shit. Ik beet op mijn lip. Ik wist niet of ik die opmerking had moeten maken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij zuchtte opgelucht.'Gelukkig maar, ik zit niet te wachten op nog een kind...' zei hij en ik beet hard op mijn lip.Net als ik dat verheten was,begon hij er over."Euhm,ja sorry ,maar dat was niet mijn fout."mompel ik kwaad haast onverstaanbaar.Het was ook niet mijn bedoeling dat te zeggen,maar het floepte er gewoon uit.Ik bloosde licht."Sorry."zeg ik dan gemeend voor mijn opmerking.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik trok haar weer tegen me aan en leunde met mijn kin op haar hoofd. 'Het was ook niet mijn bedoeling omdat te zeggen, het floepte er gewoon uit. Dus ook ik moet sorry zeggen.' Ik drukte een kusje op haar hoofdhuid, en wreef met mijn hand over haar arm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malino schreef:
    (...)

    Savannah

    Ik glimlach even naar hem en leun tegen hem aan.
    'Fijn' zeg ik, 'heel fijn' mompel ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en trek mijn jasje wat dichter tegen me aan...


    Zayn Malik

    Ik zucht eens diep. 'Inderdaad..'
    Een rilling schiet door mijn lichaam. Het wordt koud.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    230710 schreef:
    (...)


    Ik lach zacht om zijn opmerking. 'Waar wil je nu heen, Hazza?'

    (Sorry voor kortheid. Uileg van lang niet reageren staat bij Kidnapped. )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en drukte me dicht tegen hem aan en glimlachte.Hij was echt zo perfect.Ik kon hier wel zo uren met hem gaan knuffelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH