• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn Malik

    Ik kijk strak in haar prachtige ogen. 'Love you too.'
    Plotseling schieten we met een rotvaart weer vooruit. De achtbaan rijdt weer.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R Jozephs
    Hij trok snel zijn kleren aan en drukte dan een kusje op mijn lippen.Ik deed de deur van het wc hokje open en bekeek me vlug eens in de spiegel,om dan vervolgens mijn haar weer goed te leggen.Daarna draai ik me weer naar Louis toe en neem zijn hand vast en glilach naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    'Hmm, ik wil iets romantisch met je doen.' zacht giechel ik. Ik druk een kus op zijn neus.


    Harry Styles
    "Hmm, iets romantisch," ik staarde denkend voor me uit. "Het reuzenrat is het meest romantische dat ik weet, maar dat hebben we al gedaan..." Plots schoot me wat te binnen. "We kunnen in dat restaurantje war gaan eten?" stelde ik voor. "Het zie er gezellig uit."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:24 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Laat ze gaan eten, Melissa, dan komen ze elkaar tegen. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Alex liep voor mij het wc hokje uit, bekeek zichzelf even in de spiegel, en stak toen glimlachend haar hand naar me uit. Ik glimlachte terug, en pakte vrolijk haar hand vast, waarna ik er een kneepje in gaf. 'Dus, waar wil je eten?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oké, zal ik doen. ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Yay, braaf. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij vroeg waar ik wilde gaan eten en ik haalde mijn schouders op."Er zal hier vast wel ergens een restaurantje zijn niet?"zeg ik terwijl we uit de wc gaan en weer het park inlopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam, waarna we hand in hand de wc's uitliepen, terug het park in. 'We kunenn gewoon even elk restaurantje inzien? En welke ons het leukst lijkt, daar gaan we eten, goed?' Ik glimlachte lief naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brianna Adams
    Ik knik blij en rij hem het restaurantje in. Ik zet 'm aan een tafeltje en ga naast hem zitten. Glimlachend kijk ik hem aan, en ik druk zacht een lief kusje op zijn neus. 'Wat wil je eten, Hazza?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    'We kunnen gewoon even elk restaurantje inzien? En welke ons het leukst lijkt, daar gaan we eten, goed?' stelde hij voor en ik knikte."Is goed,er zijn waarschijnelijk veel restaurantjes in het centrum."zeg ik dan en glimlach even naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    "Wat jij eet," fluisterde ik zwoel, waarna ik m'n lippen op de hare plantte. M'n tong streek lang haar onderlip, vragend om toestemming. Ik trok haar dichter tegen me aan en liet m'n handen op haar onderrug liggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    'Dat is goed.' Het eerste restaurantje dat we tegen kwamen, stapte we naar binnen. Ik hield de deur open voor Alex. 'Hm, het ruikt hier best wel lekker, niet? En het ziet hier ook nog eens gezellig uit.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Dat is goed.'zei hij en we wandelden door tot we een restaurantje vonden.Louis hield als een gentleman de deur voor me open en ik grinnikte even en ging naar binnen.'Hm, het ruikt hier best wel lekker, niet? En het ziet hier ook nog eens gezellig uit.' zei hij en ik knikte."Gaan we hier eten?Ik zie al een tafeltje."zeg ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, wijs me de weg maar,' ik grinnikte zachtjes, en keek Alex vrolijk aan. Ik sloeg mijn arm om haar schouder heen, en glimlachte naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you