• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik schrijf maar wat, want ben ook slecht in beginnen.. XD Het suckt dus nogal..]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Outfit
    Ik kijk met angstige ogen naar het gebouw voor me, hoe had ik hier zo makkelijk kunnen intrappen. Nog steeds worstel ik met al mijn kracht tegen. Proberend los te komen, weg te kunnen. Maar zonder al te veel baat, hij had me te stevig vast en ik zag de deur steeds dichterbij komen en bijt op mijn lip, iets van angst overspoelt me toch wel. Ik wil dit niet, waarom ben ik zomaar mee gegaan?! Ik probeer nog harder om los te komen en kijk Louis met een woedende blik aan. 'Laat me los! Laat me gaan!' van alles verlaat mijn mond en ik bijt weer op mijn lip. Iets in me had nog hoop dat ik wel vrij zou komen, kunnen ontsnappen, maar mijn verstand zei van niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is beter dan hoe ik zou beginnen, haha.]
    Louis Tomlinson.
    Hardhandig kneep ik in haar arm. 'Houd je bek, bitch, je komt hier nooit meer weg. Dit word het einde van je leven,' ik grijnsde vies naar haar, en liet mijn ogen over haar lichaam glijden. Ze zag er absoluut niet verkeerd uit. En ook mocht ik er niet mee spotten dat het eigenlijk het einde van haar leven werd, maar toch, dat was leuk om te doen, om daarna die angst in haar ogen te zien, heerlijk. Ik trek haar mee richting de deur, waarna ik 'm open en haar mee naar binnen trek. 'Welkom in je nieuwe leven,' grijnzend kijk ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Als hij hard in mijn arm knijpt verlaat even kort een pijnlijke kreet mijn mond. Ik hou mijn mond dan toch maar. Maar dan pas dringen zijn woorden echt tot me door.. Hij zou toch niet echt bedoelen.. 'Het einde van mijn leven? Wat ga je met me doen?' mompel ik dan zacht. Ik ben gestopt met tegen werken en schreeuwen, de moed voor nu toch al opgegeven, ik wist toch dat ik nu niet vrij zou komen, nu niet, misschien een andere keer, ik moet en zal hier ooit uitkomen, ik weet het zeker! Die gedachten gaven me toch weer wat moet en ik kijk hem weer met een neidige blik aan. 'Bellota' sis ik dan in het Spaans tussen mijn tanden door tegen hem. Hij zal waarschijnlijk toch niet weten wat het betekent, lekker voor hem, dit geeft mij dan weer de kans tegen hem te zeggen wat ik wil. Als ik dan zijn blik langs mijn lichaam voel glijden walg ik haast, wie weet wat hij allemaal van plan is, niet veel goeds waarschijnlijk. Als ik dan weer voor me kijk zie ik dat we er zijn en hij sleurt me hardhandig mee naar binnen en na zijn laatste woorden slik ik even en wend mijn blik van hem af, naar de sombere kamer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Een klein kreetje verlaat haar mond. 'Ik zei dat je -je bek moest houden!' Hardhandig trok ik haar mee verder het huis in. Volgens mij heeft ze er zelf nog helemaal geen besef van wat er hier allemaal met haar kan gebeuren. Ze mompelt iets in een andere taal, ik kijk haar even aan, en duw haar hard tegen de muur aan. 'Ik zei dat je stil moest zijn. Dan wil ik ook helemaal niets meer horen!' Mijn hand beland in een klap op haar wang, en ik pak haar weer vast en trek haar weer verder mee, ik opende een van de vele deuren. Dit huis was eigenlijk gewoon fantastisch, het lag zo afgelegen dat niemand het ooit zou vinden, beter konden we het niet hebben. Ik duw haar op het bed dat er staat en ga iets te dicht naast haar zitten. 'Ben je nog maagd?' Viel ik gelijk met de deur in huis, ik had geen zin om er eerst honderden andere vragen omheen te stellen, gewoon, past boem raak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Weer begint hij tegen me te schreeuwen. Het is raar om te zien hoe iemand zo plotseling kan veranderen. Ik zucht even kort, maar wordt dan voor ik het weet weer hardhandig verder het huis in gesleurd. Ik probeer mezelf nog steeds wat losser te krijgen, aangezien zijn greep aardig pijnlijk rond mijn arm zit. Plotseling duwt hij me dan hard tegen een muur aan en ik schrik even en voel een kort pijnlijk gevoel door mijn rug gaan en ik kijk hem weer aan, een combinatie van woede, boosheid, maar ook van angst, verdriet is in mijn ogen te zien en ik bijt op mijn lip als hij weer begint te schreeuwen en ik voel dan voor ik het weet zijn hand hard tegen mijn wang aan en al snel verspreidt een branderig gevoel zich op de plek waar hij me heeft geraakt en het zal waarschijnlijk ook wel rood zijn. Ik wil mijn mond al openen om weerwoord te geven, maar sluit dan toch mijn mond, bang nog een klap te krijgen of erger. Hij pakt me dan weer vast en sleurt me weer verder door het huis en hij opent een van de vele deuren in het huis en ik kijk angstig de kamer in, waar zich in jet midden een groot bed bevindt waar ik door Louis ruw word opgeduwd en ik kijk hem met grote ogen aan, als hij dan ook nog, naar mijn mening, veel te dicht bij me komt zitten. Als ik dan zijn vraag hoor slik ik weer en kruip iets van hem af. 'Dat gaat je niks aan.' sis ik dan zacht en probeer steeds verder van hem vandaan te komen. Ik had al zo'n vaag vermoeden wat hij met me wilt doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Zijn hoogtepunt ,kwam er ook aan en hij kreunde luid,waarna hij nog even door stoote en dan uit mij ging.''Wees eerlijk , genoot je ervan?''vroeg hij me hijgend.Ik knikte lichtjes,terwijl ik weer op adem probeerde te komen.Ik moest toegeven dat dit,de beste keer was dat ik heb gehad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze kroop iets van me af waarna ik mijn vraag had gesteld, maar haar antwoord accepteerde ik net zo min niet. Ik schoof weer een stukje dichter naar haar toe, en pakte haar arm vast om haar vervolgens maar me toe te trekken, zodat onze gezichten nog maar een paar centimeter van elkaar af waren. 'Het gaat mij heel veel aan. En ik kan er ook gewoon zo achter komen, als je wilt...' Terwijl ik haar aan bleef kijken liet ik mijn hand langzaam via haar been omhoog glijden, als ze mij niets wilde vertellen, dan gingen we ook dit maar op de hardhandige manier doen. Ik was eerst van plan geweest om het op mijn lieve manier te doen, van wat je er lief van kon noemen, maar als zij het zo ging spelen, dan kon ik dat ook. 'Je kan kiezen, of je geeft mij normaal antwoord, dan word het minder erg voor jou, als je van plan bent om niets te zeggen dan kan ik je vertellen dat je dit niet zo heel fijn gaat vinden...' Ik liet mijn hand nog iets hoger glijden, en vlak bij haar broeksrand stopte ik, grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Hij komt zoals verwacht weer dichterbij en pakt me nu vast zodat ik niet meer weg kan schuiven en hij trekt me dichter naar zich toe waardoor onze gezichten nog maar enkele centimeters van elkaar verwijderd zijn. Na zijn woorden voel ik dan zijn hand via mijn been omhoog glijden en slik even, maar wend mijn blik niet van hem af en blijf hem aankijken. Als hij dan weer begint te praten bijt ik op mijn lip en zit in een enorme tweestrijd met mezelf en sla even mijn ogen neer, maar dan voel ik zijn hand bij mijn broeksrand en kijk dan weer angstig op. Hij ging dit toch niet echt menen? Nog steeds bijt ik hard op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Ik ben nog maagd.' mompel ik dan zacht, bijna fluisterend en houd mijn blik neergeslagen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry, ben ff bezig met banalers en nog wat, dus reageer soms laat! :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Goed zo,' mompelde ik zachtjes. 'Brave meid.' Ik grinnikte even, ik kon best lief zijn, als ik dat zelf maar wilde, zolang zij gewoon alles deed wat ik vroeg, hoefde ik niet zo hardhandig te doen tegen haar. Ik liet mijn hand even door haar bos krullen glijden, grijnzend keek ik haar aan, je kon zo zien dat ze bang is. Heerlijk als iemand bang om jou was. Dat gaf je zo'n kik om door te gaan, en dat gevoel had ik nu precies. 'Je gaat het fijn vinden, dat beloof ik je...' Ik verbrugde de laatste centimeters tussen ons en drukte mijn lippen tegen die van haar aan. Helaas voor haar dat ze haar eerste keer nu met mij moest delen, en het nooit met de liefde van haar leven zou kunnen delen. Zielig, hoor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk weer op naar Louis en kijk hem aan. Als hij dan ook nog "brave meid" zegt voel ik me net een hond, maar ik hou mijn mond maar verstandig dicht en zeg niks. Als ik hem dus zijn zin heef wordt hij blijkbaar aardiger, iets in me was daar blij om, niet meer de boze toon en alles, maar een andere kant dacht weer anders, moet ik hem wel zijn zin geven, doen wat hij wilt.. Ik voel zijn hand door mijn krullen gaan en zucht, het stijlen ging niet goed vandaag, dus daarom liep ik rond met een bos krullen, meestal zijn ze dus stijl, maar net vandaag moet het niet lukken. Als ik hem dan weer aankijk zie ik een grijns op zijn gezicht, hij geniet gewoon van mijn angst, wat me weer boos maakt, maar ik hou me toch maar in en adem even diep in en uit. Als hij dan weer begint te praten bijt ik op mijn lip en knik uiteindelijk maar. Ik had toch geen keus, het zou hoe dan ook gebeuren, of ik het fijn vind of niet. Ik kijk hem twijfelend aan en zie dan zijn hoofd dichterbij komen en voel voor ik het weet zijn lippen op de mijne en sluit automatisch mijn ogen. In eerste instantie houd ik mijn lippen stijf op elkaar, maar na een tijdje kus ik hem toch twijfelend terug, het niet erger makend dan het al is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    In eerste instantie gaf ze geen kik, bijna wilde ik haar weer een klap geven, maar ik hield me in, wie weet werd zij dan ook weer agressief en voor haar hoorde het in prin cipe ook wel een beetje fijn te zijn. Je wist maar nooit wat ze er uiteindelijk van vond. Na een paar minuten kust ze me terug, wel heel erg twijfelend, maar het gebeurde wel. Ik was benieuwd of het bij de andere jongens ook zo makkelijk ging, of dat ze het juist heel erg moeilijk hadden. Langzaam liet ik mijn tong over haar onderlip glijden, rustig als ik op dit moment was, wachtte ik op haar toestemming, ik zal haar niets gaan opdringen. Wie weet vond ze het uiteindelijk harstikke fijn en wilde ze meer, dat zou het helemaal perfect maken. Ik pakte haar bij haar armen vast, en trok haar bij me op schoot, dat was een iets fijnere houding, vervolgens liet ik mijn handen onder haar t-shirtje zakken en streelde voor nu alleen nog haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Als ik hem dan uiteindelijk toch terug kus voel ik al snel zijn tong langs mijn onderlip strijken en open mijn mond al snel erna. Alles moest voor hem nu zeker zo vrijwillig lijken, maar eigenlijk doe ik het alleen zo makkelijk uit angst, angst wat er gaat gebeuren als ik niet meewerk. Ik vind het al vreselijk dat ik dit moet doen met hem, maar als ik het dan moet doen kan ik het maar beter zo fijn mogelijk voor mezelf maken, vooral nu hij nog zo voorzichtig doet. Ik voel dan dat hij me bij mijn armen vast pakt en me op zijn schoot trek en ik leg zacht en voorzichtig mijn handen op zijn borstkas en voel zijn handen strelend op mijn rug onder mijn shirtje. Even heb ik de neiging te stoppen, omdat ik dit absoluut niet wil, maar als ik dan denk aan de consequenties ga ik al snel weer door en vergeet gewoon even dat het Louis is, niet dat het veel helpt, de angst, de afkeer en alles blijft gewoon.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even eten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eet smakelijk!]
    Louis Tomlinson.
    Ze opende haar mond vrij snel, wat voor mij dan weer vraagtekens opzette, ze moest dit toch niet fijn vinden? Of deed ze het alleen maar om mij op een verkeerd spoor te zetten? Voorzichtig legt ze haar op mijn borstkas, wat mij tegen haar lippen aan laat grijnzen. Heerlijk als ze zich zo machteloos voelt, ik merk wel aan haar dat ze het uiteraard niet fijn vind en het wil stoppen, maar helaas gaat dat niet. Ik hoop nadat ze dit heeft gehad dat ze zich dat wat beter gaat voelen, hopelijk kon ik haar daarbij helpen door haar op haar gemak te stellen, en proberen zo rustig mogelijk te blijven, zoals nu. Normaal gesproken had ik allang seks gehad met het meisje, maar met Isabella was ik nog steeds bij de eerste stap. Langzaam trok ik eerst haar jasje uit, en streelde zachtjes haar armen, om vervolgens mijn vingers onderaan haar t-shirtje te plaatsen die uittrok. Heel even onderbrak ik onze zoen, waardoor ik naar Isabella's gezicht kon kijken, angst straalde haar hele gezicht uit. Ik kon niet zeggen dat alles goed kwam, want dat was natuurlijk niet zo, maar op haar gemak stellen moest lukken. 'Ontspan je,' fluisterde ik. 'Dan word alles vanzelf beter...' Zacht drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar, en duwde mijn tong gelijk haar mond binnen. Rustig liet ik mijn vingers naar het slotje van haar bh glijden, en ik klikte 'm open als een ervaren jongen. Ik schoof de bh van haar lichaam af, maakte me los van onze zoen en duwde haar achterover op het bed. 'Ontspan.' Fluisterde ik nog keer, waarna ik met mijn lippen haar tepel omsloot en zachtjes begon te zuigen en te bijten. Dit had ik nog nooit gedaan, proberen als eerste het meisje te "plezieren". Maar ergens wilde ik dat Isabella er toch wat plezier in had, het is tenslotte haar eerste keer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you