• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    Ik grijnsde even. "Het moet inderdaad." Met die woorden drukte mijn lippen op de hare waarna ik een kneepje in haar kont gaf. Ik grijnsde. Ook opende ik mijn mond en wachtte op Juliet af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry. Kon allisons post niet vinden moest net eten.]
    Zayn Javadd Malik
    Ze drinkt van de fles en ik kijk naar haar borsten haar kont en haar lippen die om het flesje zitten. Ze was mooi en zo gezegt van mij. "hoelang blijf ik hier?" Vraagt ze dan. Ik kijk haar aan ze wist het antwoord volgens mij al. De deur was gesloten en ik had eerlijk gezegt zin gekregen. Zin in het mooie meisje voor me. 'Zolang als ik wil.' Zeg ik. Ik pak haar pols vast en ik trek haar mee. Ik duw haar mijn kamer in en voor ze kan gillen trappen of schreeuwen druk ik mijn lippen liefdevol op haar lippen. Ik zou rustig aan met haar doen. Nu in ieder geval. Ik verwante namelijk dat ze nog maagd was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juliet Fiore
    Hij grijnsde."Het moet inderdaad." Zei hij waarna hij zijn lippen op de mijnde drukte en een klein kneepje haf in mijn kont.Toen hij dat deed,maakte ik een klein zacht geluidje.Ik had vaak de neiging dat te doen als jongens aan privé plekken kwamen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik tilde haar op en duwde haar tegen de muur aan. Zonder erover te denken trok ik haar shirt over haar hoofd heen en plaatste wat kusjes in haar nek.
    (Moet Liam wat gemener krijgen^.^ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij tilde me op en duwde me dan tegen de muur aan.Nog geen seconde later had hij mijn shirt uitgekregen en drukte zijn lippen in mijn nek.Ik schrok,ookal had ik het wel verwacht,dat het nog zou gebeuren.Zijn lippen in mijn nek liet een klein kreuntje uit mijn mond ontsnappen.Godver,Juliet laat je niet zo doen!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ze kreunde eventjes en ik grijnsde. Ik ontklemde de haakjes van haar bh en giLiam Payne
    Ze kreunde eventjes en ik grijnsde. Ik ontklemde de haakjes van haar bh en ging dichter tegen haar aan staan. Zachtjes masseerde ik haar borsten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij grijnsde en vond dit maar al te leuk.Ik beet op mijn lip toen zijn handen zich naar mijn rug verplaatsen en hij mijn bh omklemde.Hij deed mijn bh af en ik wilde protesteren tot hij mijn bortsen begon te masseren.OH mijn God,waarom was hij zo goed! Weer verliet een kleine kreun mijn lippen en zette ik mijn handen op zijkn schouders ,waarna ik mijn nagels erin klemde.Ik wilde protesteren,maar er kwam geen klenk uit mijn keel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik grijnsde nog breder toen ze nogmaals kreunde. Zachtjes legde ik haar weer terug op het bed en trok haar jeans omlaag. Ze was nat en ik grinnikte. Langzaam deed ik haar slipje omlaag en streelde met mijn duim haar clitoris.
    (Ik moet werken aan mn 16+ sorreh.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore,want hij had mijn slipje g en stre
    Hij grijnsde nog breder,waar ik voor vreesde.Hij tilde me weer op en legde me op mijn bed,waarna hij mijn jeans omlaag trok."Liam!S-."verder geraakte ik niet ,want zijn duim streelde mijn clit.Ik beet zo hard op mijn lip dat hij zelf begon te bloeden.

    (is niets :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ze wilde dat ik stopte , maar toch vond ze het lekker. "Je vindt het lekker , niet?" Ik begon weer kusjes in haar nek te planten , zonder dat ik stopte met het strelen van haar clitoris.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Allison Holly Moore
    Zolang als ik wilde. Alsof ik hier ngo een minuut langer wilde blijven. Als ik echt mocht kiezen was ik hier nooit heen gegaan. Voordat ik ook maar ies kon zeggen trok hij mij mee. Een beetje overdonderd liet ik mij meevoeren naar een andere kamer. De kamer was een stuk mooier dan de mijne, maar ik wist niet zeker of ik deze wel mooi vond. Ik draide mij om om iets tegen hem te zeggen, maar voelde zijn lippen al op die van mij. Het voelde liefdevol, iets wat ik niet van hem verwacht had. Ik zoende hem eerst terug, maar ealiseerde mij toen waar ik mee bezig was. Hij had mij ontvoerd. Ik duwde met mijn handen tegen zijn borstkast aan. Ik was vergeten dat ik mezelf ook nog overeind zou moeten houden en viel op de grond. "Blijf alsjeblieft van mij af." Zei ik rustig. Ik was niet rustig, ik deed alleen maar zou, bang dat als ik zou schreeuwen hij mij pijn zou doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    [Laatste poging.. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    "Je vindt het lekker , niet?" vroeg hij en plante weer kusjes in mijn nek terwijl hij nog steeds mijn clit streelde.Weer kreunde ik.Godverdomme,waarom voelde dit zo goed aan.Ik besloot zijn vraag te negeren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Florianne Alice de Ruiter
    'Doe mee bitch!' Ik kreun even als hij me tegen de muur duwt. Aan de ene kant omdat het wel degelijk pijn doet, maar aan de andere kant ook omdat hij gewoon zo goed kan zoenen. En dat had hij ook door. 'Je geniet hier eigenlijk wel van hé.' Het is zo waar wat hij zegt. En ik schaam me zelf er voor. Waarom nou? Ondertussen ben ik mee gaan zoenen, gewoon uit reflex om het nog beter te maken. Bovendien kan ik me hierdoor laten afleiden van zijn handen op mijn kont. Dat voelt op het moment nog erger dan het zoenen, geen idee waarom. Het bed kraakt onder onze bewegingen -of eerder zijn bewegingen, ik zit er meer bij als een lappenpop. Ik maak mezelf los en kijk hem aan.
    'Je gaat dit dus echt met me doen in dit hok?' Geen idee waar ik het lef vandaan haal en bovendien was het ook niet heel erg in mijn voordeel, want het bevestigt dat hij verder zal gaan dan alleen maar zoenen. Maar misschien kon ik onderweg naar zijn kamer -of een andere ruimte- wel ontsnappen of er onderuit proberen te komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Ik belandde uiteindelijk bij haar mond waar ik innig begon te zoenen. Langzaam streek ik met mijn tong over haar onderlip. Ik kreunde eventjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.