• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Mijn kamer zit naast Lily. Eli kent haar, ik weet niet of jij haar kent. Eigenlijk denk ik van wel. Ze heeft rood haar....' Ik grinnik evn. 'Niet dat dat veel duidelijk maakt, maar goed.' ik kijk naar Lillith en glimlach even. 'Ik kan even voor je kijken...' Ik pak mijn sleutel en noem dan mijn kamernummer op. Ik kijk naar Lillith en glimlach even. Mijn sleutel stop ik in mijn broekzak en ik kijk de andere even aan. 'Ik ga mijn boeken ophalen, kan iemand mee lopen. Lillith ik ben je echt dankbaar voor de kleine rondleiding, maar ik heb geen idee waar ik mijn boeken op moet halen,' grinnik ik en kijk de andere even aan. Ik zet een stapje achteruit zodat ik wat meer buiten de groep sta en dichter bij de deur. 'Dus dan ga ik maar, wilt iemand mee of niet? Het hoeft niet hoor,' glimlach ik en kijk iedereen aan. Ik haal even een hand door mijn haar en lik langs mijn lippen. Geduldig wacht ik op antwoord.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tot morgenvroeg kan ik niet meer online komen..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ooow oké. Veel plezier met wat je gaat doen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Ik knikte toen ze de naam Lily zei. Ja, ik kende haar wel. Ze was erg aardig. 'Oh, dan weet ik wel waar je kamer is!' zei ik haar. Daarna vertelde ze dat ze haar boeken nog op moest halen. Dat had ik gelukkig eind vorig jaar al opgehaald, zodat ik nu niet in die enorme rij moest gaan staan. Ik hoefde ze alleen nog van mezelf te kaften. Ze bedankte me voor de kleine rondleiding die ik haar gegeven had. 'Graag gedaan hoor,' antwoordde ik haar. 'Je kunt altijd bij me terecht voor vragen.' Ik draaide een pluk van mijn lange blonde haar rond mijn vinger. Ze vroeg of iemand mee haar boeken ging halen, aangezien ze niet wist waar ze die moest halen. Maar ik kon niet mee, ik denk niet dat het nog lang zou duren voordat ik naar mijn kamer zou vertrekken om mijn boeken te kaften. En daarbij had ik Jamey nog nodig, want mijn trolley stond nog in zijn kamer. Ik keek de groep rond.


    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik volgde het gesprek van Lillith en Rosalie, voordat Rosalie vroeg wie er mee ging om haar boeken op te halen. Shit, die moest ik ook nog halen. 'Ik ga wel mee,' zei ik haar, waarna ik rechtop ging staan. Ik was tegen de tafel aan gaan hangen. Wat was ik toch een lui kind. Gelukkig hoefde ik ze niet te kaften. Ik trok mijn leren jack recht en stapte weg van de groep. 'Ik zie jullie straks bij het avondeten wel,' zei ik tegen de rest, voordat ik met Rosalie de aula uit liep. 'Het boeken afhalen is bij het boekenfonds, dat ligt naast de administratie.' Waarschijnlijk zou ze het nu wel weten, maar ik moest zelf ook nog mijn boeken halen. 'Ik moet ze zelf ook nog halen,' grijnsde ik naar haar en stak mijn handen in de zakken van mijn jack.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik glimlaxh naar Lillith en knik. 'Mooi, dan moet ik nu nog even achter jouw kamer komen.' Ik glimlach als Eli mee wilt lopen en zeg de andere even gedag. Eli legt uit waar het is en ik knik. 'Dan begrijp ik het wel,' glimlach ik. Ik wil net aanbieden dat hij dan maar niet mee hoeft te lopen als hij dan zegt dat hij ook zij boeken moet halen. Als we dichterbij komen zie ik een rij staan. Ik zucht diep. 'Nou dat word gezellig in de rij staan,' mompel ik en kijk opzij naar Eli. Ik sluit achteraan en bijt op mijn lip. 'Dus hoelang duurt die rij denk je,' vraag ik hem met een klein lachje. Ik bijt op mijn lip en ga op mijn tenen staan om een beetje over iedereen heen te kijken. 'Oke laten we iets bedenken om de tijd te doden. Ideeen,' vraag ik hem en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Allebei tegelijk zuchtten we toen we bij de rij aankwamen. 'Oh, nee,' kreun ik, terwijl we achteraan in de rij gingen staan. 'Nou, dat wordt gezellig in de rij staan,' hoorde ik Rosalie zeggen. Ik knik. 'Yup,' kwam er droog mijn mond uit. Ik zag hoe Rosalie op haar tenen ging staan om over de rij te kijken. 'Dus hoelang duurt die rij denk je?' vroeg ze me met een klein lachje. Ook ik keek over de rij heen. 'Zo'n 10 minuten, kwartiertje?' 'Oké, laten we iets bedenken om de tijd te doden. Ideeën?' Ik dacht na terwijl we een stap naar voren konden zetten, aangezien er twee meisjes vooraan de rij uit stapten. 'Wat dacht je van...' Ik keek de ruimte rond. 'We gaan raden wat mensen hun krachten zijn?' Stelde ik voor.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk hem aan en lach even. 'Prima. Maar dat is moeilijk te zien en hoe weten we of we het goed hebben?' Ik kijk hem vtagend aan. Twee meiden lopen langs. Ik denk na en onderzoek ze. 'Welke krachten denk je dat bun hebben?' Ik kijk Eli aan en lik nadenkend over mijn lippen. 'Misschien iets met helderziend ofzo? Die linker dan he. Dat zie ik gewoon aan haar ogen. Ze staart zo voor zich uit alsof...' Op dat moment kijkt ze me aan en werpt me een dodelijke blik toe. Ik kijk met een vriendelijke glinlach terug en shiet in de lach. 'Of ze is een demon,' mompel ik en grinnik even. 'Oke andere.' Ik kijk om me heen. 'Wat denk je van hem?' Ik laat Eli de juiste kant op kijken en trek een bedenkelijke gezicht. 'Tovenaar. Dat verklaart zijn uiterlijk.' Ik grinnik en kijk naar Eli.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik begon te lachen zodra het meisje Rosalie een dodelijke blik toewierp nadat ze me verteld had dat ze dacht dat ze helderziend was. Dit was grappig, nu al. 'Nou, ik denk dat we daar vlug achterkomen als ze ons zo aan blijven kijken,' antwoordde ik op haar vraag. Ze wees een jongen aan. 'Tovenaar. Dat verklaart zijn uiterlijk.' Grinnikend keek ze me aan. Ik volgde even de bewegingen van de jongen, die eruit zag alsof hij uit een Harry Potter film gestapt kwam. Een plagerige grijs speelde om mijn lippen. 'Duidelijk een tovenaar. En volgens mij heeft hij ook een obsessie met Harry Potter.' Ik keek om me heen en zag een jongen met een donkergroene huid voorbij komen. Zijn haar was knaloranje. Even moest ik erg mijn best doen de jongen niet heel hard uit te lachen. Die knul kon er zelf ook niets aan doen dat hij er zo uit zag. Ik wees hem kort aan zodat Rosalie wist over wie ik het had. 'Of hij is een omgekeerde wortel, of het is een alien. Dat kan niet anders.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik barst keihard in lachen uit en begraaf mijn gezicht tegen Eli's schouder. 'Ik ben gemeen,' mompel ik tegen zijn schouder aan. Dan zet ik weer een paar stappennaar voren. 'Nee hij was vast gewoon....' Ik haal mijn schouder op. 'Er is vast een verklaring voor. Misschien is hij wel een groene slang encheeft hij nou eenmaal als mens oranje haat...' Ik lach en kijk Eli aan. 'Oke volgende,' zeg ik en kijk om me heen. Een meisje met opvallend haar valt me op. Ze had kort haar in een kuif en die kuif was in alle kleuren vanvde regenboog geverfd. 'Eenhoorn,' zeg ik en maak een gebaar naar het meisje. 'Of een verdwaalde zuustok.' Ik kijk Eli aan. 'Zullecwe stoppen hiermee, want ik voel me gemeen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Samen met Rosalie lachte ik zo hard, dat waarschijnlijk heel de rij achterom keek om te zien wat er met ons aan de hand was. 'Of ze is een haan die in de verf is gevallen.' Het was lang geleden dat ik zo hard heb gelachen, maar het was gewoon zo grappig. Sommige mensen hadden echt een erge kracht of identiteit. Ik zou me kapot schamen als ik die had, maar ja, je kon dat nou eenmaal niet uitkiezen. Rosalie begroef haar gezicht in mijn schouder, die nog zacht naschokte van de lachbui. 'Zullen we stoppen hiermee, want ik voel me gemeen,' zei ze, waarna ik knikte. 'Vooruit dan. Dit is wel erg gemeen.' Ik keek weer voor me naar de rij en zag dat er nog maar 3 mensen voor ons waren, de eerste kreeg zijn boeken al aangegeven. 'Kijk, het heeft wel geholpen.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik grinnik en kijk ook voor me. 'Ja ik zie het,' glimlach ik rn bijt op mijn lip. Na nog een minuut zijn wij aan de beurt. Vlug pak ik mijn boeken en zucht diep. 'Dit is zwaar,' mopper ik. 'Ik krijg nog een hernia.' Ik wacht geduldig op Eli en probeer een beetje steun te krijgen met mijn boeken. 'Kunnen we, voordat al mijn boeken verspreidt over de grond liggen.' Ik kijk Eli moeilijk aan en stap alvast uit de rij. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Eli. Ik voelde me echt slap nu, maar het waren wel zware en dikke boeken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Het waren dikkere en zwaardere boeken dan vorig jaar, maar ik kon ze makkelijk tillen. Rosalie had er iets meer problemen mee. Een grijns verscheen weer om mijn mond en ik stapte de rij uit, voordat ik samen met Rosalie de gang uit liep, richting de kamers van de leerlingen. 'Geef mij maar een paar van je boeken, ik kan ze makkelijk tillen en je lijkt er moeite mee te hebben.' Ik bleef stil staan midden in de gang zodat ze wat boeken bovenop de stapel in mijn handen kon leggen. Doordat ik een halfvampier was was ik sterker dan een normaal mens, wat betekende dat ik de boeken nog handig kon tillen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee joh is niet nodig.' Hij stopt met lopen en ik glimlach dankbaar. 'Dank je.' Ik leg twee boeken op zijn stapel en loop dan de trap op. Ik loop gelijk door naar mijn kamer en laat de boeekn op mijn bureau vallen. Ik pak de boeekn van Eli over en leg die er ook neer. 'Nu naar jouw kamer,' vraag ik hem en loop mijn kamer alweer uit. Ik glimlach even en bijt op mijn lip. Ik sluit mijn kamerdeur achter me en wacht geduldig tot Eli begint te lopen naar zijnkamer. Ik ken de weg namelijk niet naar zijn kamer. Ik neem nu een paar boeken van hem over en wacht met lopen naar zijn kamer. 'Behoud je eigenlijk nu je hele schoolperiode dezelfde kamer? Ik bedoel dus volgend jaar en alles.' Vragend kijk ik naar Eli.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    (...)

    Nickolas Anderson
    "Wel uh." begon Jayden,"Je weet wel. School en zo." zei hij en keek naar Aria,daarna naar de lichten."Oh,ok."mompel ik dan en kijk nog even naar Jay,waarna ik dan naar Polar keek.Het werd nu wat onaangenaam stil.


    |Ik was aan het wachten op een reactie van Material, maar blijkbaar reageert ze niet meer. :/


    kindness is never a burden.

    |Iemand voor Gabriël? (: |


    kindness is never a burden.