• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    'Toen ik 12 was, pleegde mijn oudere zus zelfmoord, ze werd gepest op school enzo.' zei ze zachtjes en ik keek haar meelevend aan. "Het spijt me," zei ik waarna ik haar in een vriendschapsknuffel trok.
    'Wat is het leukste dat je ooit meegemaakt heb?' Vroeg brooke toen.
    "Uhm," ik dacht even na. "Het kan misschien dom klinken, maar de dag toen ik besloot om me niets meer van anderen aan te trekken en gewoon aan te doen wat ik zelf wou. De da erna toen ik naar school kwam en iedereen me raar aankeek door mijn haar en kleren. Het was leuk om hun blikken weg te lachen en hoe ze geshoqueerd naar me keken, dat vond ik het leukste wat ik ooit had meegemaakt," lachte ik.
    "Uhm, piercing of tattoo en wat voor één?"


    Take me to wonderland

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Ik was aan het wachten op een reactie van Material, maar blijkbaar reageert ze niet meer. :/


    (oh ok)


    Wolf Dumont
    Ik zag dat ze twijfelde om het me te vertellen."Ik kan alle elementen beheersen, daarnaast werken mijn veren voor mij vaak ook wel als een éénzijdige berichtservice." Antwoorde ze dan."Dat is handig."zeg ik en glimlach eventjes."Wat zijn jouw krachten, als ik het vragen mag?"vroeg ze dan.
    Natuurlijk kon ik dezelfde vraag terug verwachten."Wel,ik kan mensen halucinaties laten zien."zeg ik dan met een klein glimlachje.Het andere gedeelte liet ik maar achterwege.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Coockies schreef:
    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Lily. Volgens had ze iets, wat met haar gave te maken had. Ik hoor haar vaag mompelen en kij even om je heen maar zag niemand alleen staan. 'Ja prima. Gaan we een grapje uithalen?' ik kijk Lily vragend aan en sta op. Ik kijk lily met een glimlachje aan. 'He weet je wat me net te binnen schiet,' grinni ik. 'Heksje Lily. Had die ook niet rode haren?' ik lach even en steek plagend mijn ton uit. Dan loop ik de gang uit en wacht op Lily. Waar heen? Zij had het meisje gezien, ik niet. 'Hoe ziet ze eruit,' vraag ik Lily en kijk om je heen. Of kon Lily dat niet zien? Wat hield haar gave eigenlijk in? Ik keek opzij naar Lily en besloot het een andere keer te vragen. Als ik me verveel ofzo, maar nu had ik meer zijn om dat Meisje te zien. Grapje uithalen.


    Lily Sharp - Helderziende.

    'Hoe ziet ze er uit?' vroeg Kyle. Ik sloot mijn ogen. 'Blond, goudgroenige ogen, rond de 1,70,' mompel ik. 'Dus, wat gaan we doen? Weet je wat, we lopen er gewoon even naar toe om te kijken.' Ik knikte kort naar Kyle en begon te lopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    5TYLE5 schreef:
    |Iemand voor Gabriël? (: |


    [Waar is Gabriël? Dan komt Yune op je af.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Sorlembum schreef:
    (...)

    [Waar is Gabriël? Dan komt Yune op je af.]


    |Nog nergens. (: Vind maar wat uit. Hij is niet nieuw, btw. |

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 14:48 ]


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Nog nergens. (: Vind maar wat uit. Hij is niet nieuw, btw. |


    [Gewoon op zijn kamer? Dan komt ze wel binnen gestruikeld. Cx]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Sorlembum schreef:
    (...)

    [Gewoon op zijn kamer? Dan komt ze wel binnen gestruikeld. Cx]


    |'s goed. (: |


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    Ik loop een beetje wankel door de gangen. Ik heb net mijn rooster ontvangen en mijn nieuwe boeken naar mijn kamer gebracht. En toen kreeg ik hoofdpijn. Dat heb ik de laaste tijd wel vaker. Ik doe misschien gewoon te veel mijn best om in die vos te veranderen. Ik schud mijn hoofd en loop verder. Waar ben ik eigenlijk heen gelopen? Ik knipper met mijn ogen, maar het werkt niet. Ik blijf wazig kijken. Opeens voel ik hoe ik begint te vallen en ik zoek steun bij een muur. Maar inplaats van te blijven staan val ik nu juist. Het was geen muur waar ik tegen aan ben gaan staan, het was een deur.
    Ik slaak een kreetje als ik op de grond terecht kom.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten.
    Gabriël legde zorgvuldig zijn kleren in de houten kast en stak de koffer weg onder zijn bed. Hij haalde zijn boeken uit zijn rugzak en plaatste het exemplaar waarin hij op dit moment aan het lezen was op zijn nachtkastje en de rest stak hij weg in een lade in zijn bureau.
    "Zo," zei Gabriël tegen niemand in het bijzonder aangezien ook niemand anders dan hijzelf zich in de kamer bevond. Maar plots veranderde dat, wanneer de deur, die op een kiertje stond, openviel en een meisje met een kreetje op de grond terecht kwam, in het deurportiek. Meteen liep Gabriël naar haar toe en knielde naast het meisje neer.
    "Alles oké? Heb je ergens pijn?" Gabriël keek haar aan recht in de grijze ogen. Gabe fronste. Zo'n ogen had hij nog nooit gezien. Ze leken bijna van zilver gemaakt, op het groene randje rond haar pupillen.


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Alles oké? Heb je ergens pijn?' Een lieve stem laat me opkijken, en snel krabbel ik overeind. Ik kijk de jongen die voor me zit recht aan.
    'Ah, sorry! Ik... eh... ' Ik wrijf over mijn hoofd. Ik heb mijn hoofd gestoten.
    'Het gaat wel! Sorry dat ik zo... naja, ik struikelde, ik voel me de hele dag al wat zwakjes,' mompel ik beschaamd.
    Ik voel mezelf blozen, de jongen voor me heeft kort donkerblond haar en is vrij gespierd. Ik voel mezelf nog roder worden als ik door krijg hoe knap hij eigenlijk is.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten.
    Gabriël moest lichtjes lachen toen het meisje stotterde terwijl ze over haar hoofd wreef. Die had ze vast gestoten tijdens haar val.
    "Het gaat wel! Sorry dat ik zo... naja, ik struikelde, ik voel me de hele dag al wat zwakjes," mompelde ze beschaamd en werd langzaamaan rood. Gabriël ging overeind staan en stak zijn hand naar het meisje uit.
    "Je hoeft je niet te verontschuldigen. Kan iedereen gebeuren," zei hij vriendelijk en glimlachte. Het meisje had lang bruin haar en die zilveren ogen die Gabriël maar niet loslieten.
    "Misschien moet je even wat zitten."


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Je hoeft je niet te verontschuldigen. Kan iedereen gebeuren. Misschien moet je even wat zitten,' zegt de jongen.
    Het kan iedereen gebeuren, ja, maar ik ben degene die zo dom is geweest tegen een deur te leunen in plaats van tegen een echte muur. Al moet ik bekennen dat ik er geen spijt van heb. Ik kijk naar de zwevende hand boven mijn hoofd.
    Ik pak zijn hand en probeer mijn ogen van de jongen voor me los te scheuren.
    'Misschien,' fluister ik terwijl hij me naar een stoel leid. Ik ga zenuwachtig op het randje van mijn stoel zitten. Ik blijf hem aan staren.
    'Eh, i-ik heet trouwens Yune,' zeg ik stotterend.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten.
    Wanneer het meisje Gabriëls hand vastneemt stuurt hij zijn genezende krachten naar haar hoofd toe. De pijn zou moeten verminderen nu, maar het zou nog beter werken wanneer hij haar hoofd zelf aanraakt. Maar dat doet Gabe niet want dat zou nogal raar worden.
    Gabe dacht niet dat het meisje er überhaupt iets van zou voelen. Enkel een tinteling misschien. Hij leidde haar naar één van de vele zetels en daar ging het meisje op het randje van de stoel zitten. Zelf nam Gabriël plaats op zijn bed.
    "Eh, i-ik heet trouwens Yune," zei ze stotterend. En Gabriël moest glimlachen. Ze was zo verlegen. "Gabriël, noem me maar Gabe." Hij stak zijn hand voor de tweede keer naar haar uit.


    kindness is never a burden.

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    'Gabriël, noem me maar Gabe,' zegt de jongen terwijl hij zijn hand weer naar me uitsteekt.
    Ik neem hem aan en schud hem. Ik probeer te glimlachen, maar ik weet zeker dat dat mislukt, het zal er wel weer eruit zien als een grimas.
    'Oké, Gabe,' mompel ik. Ik laat zijn hand los en ik frommel een beetje aan mijn jurkje. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik die nu aan heb, of dat ik bang moet zijn voor de jongen tegen over me. Ik baal er nog altijd van dat ik perongelijk al mijn truitjes thuis heb laten liggen en dat ik nu alleen maar jurkjes mee heb. Ik kijk weer op en staar weer in de ogen van de jongen.
    'Sorry, ik ben een beetje verlegen, ik ben niet zo sociaal, en ik ben nog nooit bij iemand in de kamer geweest,' verontschuldig ik me. Meteen als ik dat gezegd heb wou ik dat ik dat niet gezegd had. Het klinkt alsof ik een heel triest leven heb.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Samen met Rosalie liepen we naar mijn kamer, waarna ik de boeken op mijn bureau liet vallen. Daarna ging ik op mijn bed zitten. Ze vroeg me of we al de schooljaren dezelfde kamer zouden behouden. Ik knikte. 'Yup. Tenzij ze andere plannen hebben met je kamer. Maar dan krijg je een andere, die precies hetzelfde ingericht is als de jouwe.' Ik keek mijn kamer rond, die ik nu al een aantal jaar in mijn bezit had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel