• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Coockies schreef:
    [Iemand voor Rosalie?]


    [Lillith en Jamey zijn nog in de aula, Rosalie kan naar hun toe komen? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    'Ja binnen krijg ik een opgesloten gevoel, dat is één van de redenen dat ik school haat." ik begin zachtjes te grinniken. "Ik snap wat je bedoeld," We aan op een bankje zitten iets verderop. Na een tijdje zie ik dat Brooke indoezelt en ik kijk haar aan waardoor ze misschien wakker wordt. Ze zeggen toch dat je soms wakker wordt als iemand naar je staat te kijken in je slaap? 'Sorry, denk dat ik een beetje moe ben van deze dag. zegt ze, maar ik lach het weg. "School is vermoeiend, dat is gewoon een feit,"
    'Zullen we twintig vragen doen? om elkaar beter te leren kennen?' Vraagt ze dan. Ik kijk glimlachend op. "ja! Wie begint?"


    Take me to wonderland

    [Ja is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende

    'Ach laat maar, we vinden ze vanzelf wel. Ik ga even naar mijn kamer, loop je mee of heb je andere vriendschappen waar je heen wilt,' vroeg Kyle me. 'Oh, nee, ik loop wel mee. Niemand van vorig jaar heeft me nog gedag gezegd, dus.. Vind je het erg, als ik met je mee loop?' Hij gaf me mijn rooster terug die ik in mijn tas stopte en gaf hem een klein, gereserveerd glimlachje, waarvan ik wist dat het meestal wel aansloeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Na een tijdje op mijn kamer gezeten te hebben was ik er wel weer klaar mee. Genoeg depressief gedoe. Ik bedoel, niet iedereen had die val gezien, niet iedereen lachte. Ik voel in mijn broekzak voor mijn ring. Die had ik even afgedaan, maar hij is me wel heel dierbaar. Waarom ik hem had afgedaan? Simpel, ik wilde niet dat ik hem zou verliezen. Niet dat een ring in mijn broekzak stoppen slim is, maar hé, ik wist even niks beters. Ik zucht diep en ren de trappen af. Dit keer wel iets voorzichtiger. Eenmaal in de aula loop ik naar de plek waar ik mijn ring verloren ben, waarschijnlijk dan. Dat is ook de plek waar ik languit ben gegaan. Ik hurk neer en begin te zoeken. Opgelucht zucht ik als ik mijn ring zie liggen onder stoelen. ik pak hem op en schuif hem om mijn vinger. Ik ga staan en glimlach. Ik strek mijn vingers en kijk naar de ring om mijn dunne vingers. Ik had hem van mijn vader gekregen toen ik voor het eerst op land was. Het gouden met alle mooie sierlijke dingetjes staat volgens mijn vader om de mooiheid van een zeemeermin, het witte staat volgens mijn vader voor mij. Dat ik zo normaal lijk, maar dat eigenlijk helemaal niet ben en dat je pas de mooie glans ziet als je me beter ziet kennen. Ja, mijn vader houdt van me, maar ik vind het lief en houd het dan ook altijd bij me. Ik kijk om me heen en zie dat ik vlakbij een meisje en een jongen sta. Ik glimlach verlegen naar ze. Dat heeft er raar uit moeten zien...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 23:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik glimlach naar haar. 'Geen problemen mee, anders stel ik het niet voor,' grinnik ik. ik grijns even terug op haar lachje en loop de trappen op richting mijn kamer. Daar aangekomen open ik de deur en laat haar voor. Ik sluit de deur achter ons en laat me vallen op de bank die er staat. Ik plof neer en zucht even. 'Zo, waar hebben ze mijn rooster, boeken en alles neer gegooid.' Ik kijk om me heen. Ik ben eigenlijk best lui, bedacht ik me nu. Uiteindelijk sta ik toch op om te zoeken en vind het, lekker makkelijk, op mijn bureau. Tevreden glimlach ik, tevreden mee dat ze simpel doen en niet moeilijk door de boeken bijvoorbeeld in mijn boekenkast te zetten. Ik grinnik even en zucht diep. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 23:58 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende

    We liepen al kletsend naar zijn kamer en hij ploft op de bank die daar staat. Hij blijft even uitgeteld zitten, maar staat vervolgens op om iets te zoeken. Ik vermoed zijn rooster, die hij algauw vind op zijn bureau. 'Zo, hé, Kyle, heb je zin om iets leuks te doen?' vraag ik, terwijl ik hem op zijn lips zie bijten en verveeld om zich heen zie kijken. 'Ik namelijk wel,' zeg ik met een glimlach en leun tegen de muur, vlak voor de deur.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:24 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brooke Lisa Collins

    'Uhm... ik begin wel.'Ik denk even na. Voor inspiratie kijk ik naar de bomen.'Wat zijn je hobby's?' Vraag ik. Terwijl ik op haar vraag wacht kijk ik even rond de omgeving. Er is gras dan groener lijkt dan... dan iets wat ik niet kan verzinnen. En er zijn verschillende soorten bomen, appelbomen, perenbomen en nog veel meer. Ik kijk weer terug naar Kayleigh.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'Waar dacht je aan,' vraag ik haar en bijt op mijn lip terwijl ik haar afwachtend aankijk. Ik ga weer op de bank zitten en ga languit liggen. Ik blijf zo liggen, terwijl ik haar aankijk. Ik lach even mijn scheve glimlach en kijk haar aan. Als het leuk was had ik daar zin in. Altijd toch. Ik grijns even en ga met mijn hand door mijn haren. Ik kijk even naar mijn kamer. het voelde goed om terug te zijn. Ik leun achterover en kijk naar Lily. Ik wacht nog steeds op antwoord en begon mijn geduld te verliezen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    [Loool, hij verliest zijn geduld al, nog voordat Lily had kunnen reageren. Lool. Gewoon lol.]

    Langzaam en met een mysterieuze glimlach loop ik op hem af, totdat ik vlak bij hem ben. Ik buk me voorover en fluister in zijn oor. 'Waar dacht jíj aan?' Door mijn hoofd schieten een aantal dingen, onder andere het "verwelkomen" van nieuwelingen. Maar ik schud grijnzend mijn hoofd, dat ging hem niet worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar aan als ze zich naar me toe buigt. Ik luister naar wat ze zegt. 'Ik vroeg wat jij in gedachte had, niet wat ik in gedachte had. Maar goed als je het wilt weten...' ik kijk haar met pretoogjes aan. 'Wat dacht je van de nieuwelingen in de maling nemen? Of vrienden gaan zoeken?' ik kijk haar aan. Vooral nummer een was leuk. En ik had al een ideetje. Met een lachje op mijn gezicht kijk ik Lily aan en grinnik evn. 'Wat denk jij?'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Beale

    .'Wat zijn je hobby's?' Vroeg Brooke. "Ik schrijf soms liedjes uit verveling en dat is het zo'n beetje. Oh ja, vroeger deed ik aan turnen, maar dat ben ik mee gestopt toen we verhuisden. I know, I'm boring," lachte ik. "Euhm," ik tikte met mijn wijsvinger tegen mijn kin, terwijl ik nadacht voor een vraag. "Hoe was het toen je voor de eerste keer je kracht gebruikte?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik beet op de binnenkant van mijn wang wanneer ik naar een madelief reikte in het gras, het plukte en tussen mijn duim en mijn wijsvinger liet draaien.


    Take me to wonderland

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    De aula was nu echt bijna leeg, er waren nog 3 kleine groepjes leerlingen buiten ons. Ik haalde een hand door mijn lange lokken en speelde met het buisje feeënstof rond mijn nek. Ik zag een meisje met lange donkere haren binnenkomen, ze leek naar iets te zoeken. Mijn blik gleed even over de vloer, alsof ik automatisch mee probeerde te zoeken, maar ik kon niets vinden. Ik keek terug naar Jamey's gezicht. 'Ik ga even naar de wc, ben zo terug.' Ik sprong van de tafel af en liep richting de deur. Onderweg kwam ik langs het meisje af, die wat verlegen naar me lachte. Vrolijk lachte ik terug. 'Heb je gevonden wat je zocht?' vraag ik aan haar, terwijl ik het buisje weer in mijn hand neem en ermee begon te spelen. 'Ik zag je namelijk iets zoeken.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Brooke Lisa Collins

    "Ik schrijf soms liedjes uit verveling en dat is het zo'n beetje. Oh ja, vroeger deed ik aan turnen, maar dat ben ik mee gestopt toen we verhuisden. I know, I'm boring," Ik grinnikte om haar woorden. "Hoe was het toen je voor de eerste keer je kracht gebruikte?" Vroeg ze terwijl ze een madelief plukte. Ik dacht even na. 'ik was 8 geweest en was met mijn moeder in een winkelcentrum er was een meisje met donkere krullen en toen dacht ik bij me eigen dat ik dat ook graag zou willen, even later schreeuwde mijn moeder'Wat heb je nou weer gedaan Brooke!' ik was verbaasd en keek in een spiegel. Ik was trots op mijn nieuwe krullen, en verbaasd natuurlijk.' Grijns ik bij die herrinnering.'Ehm.... Wat is het ergste wat je ooit met je krachten hebt gedaan?'

    [Ik ga slapen tot morgen xx]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lily Sharp - Helderziende - outfit

    Ik lachte even. Ik wist dat hij dit ging zeggen. 'Kyle, wat moeten de nieuwelingen toch zonder jou? Het idee om vrienden te gaan zoeken is een goede optie, maar vertel eens wat is je plan.' Ik keek naar zijn pretogen. 'Ja, Kyle, je hebt al een plan vanaf het moment dat je hier binnen kwam, zo goed ken ik je ook weer wel.'

    [Ik kom morgenmiddag/-avond weer online.]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt