• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics xd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben zo maagd als het maar kan denk ik :'p


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wij falen in het omdoen van condooms haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.

    Nou, bij Nikki ben ik daar niet bang om anders had ik dat nu wel gemerkt :Y) Ben ik bij haar eigenlijk nooit bang om geweest.
    Op zich is een condoom niet zo erg, maar zonder is het zoveeel lekkerder.

    xSCHUT schreef:
    Wij falen in het omdoen van condooms haha

    Zo moeilijk is het toch niet? ;p

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 8:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.

    Ik en mijn vriend waren elkaars eerste, dan heb je vrijwel geen kans op een soa. :]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:34 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oromis schreef:
    (...)
    Zo moeilijk is het toch niet? ;p


    Bij ons blijkbaar wel haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.



    nou de reden hier is dat als ik een regenjas om hem het gevoel zodanig voor mij weg gaat dat ik pas naar like 1 uur mijn hoogtepunt bereik -,-
    en daar zit je ook niet te wachten..

    en zonder is het gewoon fijner en het geeft je een ander gevoel in je hoofd :')

    Duuude iedereen praat hier over SOA's als je geen condooms gebruikt, ben ik de enige die gewoon bang is om zwanger te worden? x3

    Barnabas schreef:
    Gebruiken jullie allemaal geen condooms? O.O
    Dat zou ik echt niet willen. Straks heeft een jongen een SOA of gaat hij vreemd. Ik moet er niet aan denken.

    Ja dat verrast me ook. 'k Zou hemel en aarde bij mekaar schreeuwen mocht ik zwanger raken - de voornaamste reden waarom ik een beetje huiverig tegenover seks sta. En inderdaad, dan hedde ge nog soa's. Ain't pretty either.


    No growth of the heart is ever a waste

    404NOTFOUND schreef:
    Duuude iedereen praat hier over SOA's als je geen condooms gebruikt, ben ik de enige die gewoon bang is om zwanger te worden? x3


    Haha ik ook hoor


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    404NOTFOUND schreef:
    Duuude iedereen praat hier over SOA's als je geen condooms gebruikt, ben ik de enige die gewoon bang is om zwanger te worden? x3


    Nee, dat zou ik ook denken :')
    Maar ik vermoed dat ze dan wel de pil gebruiken of een ander anticonceptiemiddel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    404NOTFOUND schreef:
    Duuude iedereen praat hier over SOA's als je geen condooms gebruikt, ben ik de enige die gewoon bang is om zwanger te worden? x3


    Pil en dergelijke zijn veiliger dan condooms.


    i put the fun in funeral

    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Audacity schreef:
    (...)

    Pil en dergelijke zijn veiliger dan condooms.


    Zo veilig is de pil ook niet hoor, zo veel mensen worden gewoon zwanger terwijl ze de pil gebruiken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik mag de pil niet van mijn moeder die er nog heilig van overtuigd is dat ik maagd ben. Omdat ik te jong ben.