• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Alice Summer

    Ik glipte via de achterdeur het oude huis uit en probeerde me te herinneren waar ik naar toe moest. Het was alweer een tijdje geleden dat in het dorp was geweest, maar sinds ik door mijn vader hier naar toe ben verband, kan ik weer lekker genieten van het plattelandsleven. Niet dus. Ik was Londen en haar drukke straten zo gewend dat dit dorp een cultuurshock was.
    Ik prentte de oude boom in mijn hoofd die ik altijd opzocht als ik hier was. Het was een rustig plekje aan de rand van een weide, maar het leek alsof mijn brein een black-out had gekregen.
    Ik trapte met mijn oude Converse een tak in de struiken en vloekte hard. Ik wilde terug naar Londen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Zayn Malik.
    Mijn lichaam verstarde even na wat Rose had gezegd. Dat meende ze niet, toch? 'Je -je was nog maagd?' Ik voelde Rose haar hoofd die ze op mijn schouder had gelegd, en ik sloeg mijn arm om haar heen. Ik zuchtte zachtjes, en sloot mijn ogen. Ik hoopte zo dat ze niet zwanger zou raken, dat zou alles verpesten, of nou ja verpesten, het zou in ieder geval niet goed zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Je -je was nog maagd?" Ik zette zachtjes mijn tanden in mijn onderlip terwijl ik even knikte. "Ja, en...het spijt me, het was misschien beter geweest als ik het je eerder had verteld." Een zacht zuchtje verliet mijn mond terwijl Zayn zijn arm om me heen sloeg en ik mijn hoofd op zijn borst legden, luisterend naar het ritme van zijn hart. "He-het komt allemaal wel goed...Laten we maar niet op het ergste hopen..." Ik glimlachte even flauw en zwakjes waarna ik een kusje op zijn kin gaf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam Payne
    Zuchtend kijk ik naar de sterren.Bree had me daarnet de waarheid verteld ,dat ze me gewoon als vriend wilde.Ik voelde me nog rotter dan hiervoor.
    En dan nog het feit dat Zayn en Rose een net té intiem momentje hadden en niet doorhadden dat ze niet alleen zijn in de schuur.Hier zat ik dan alleen boven op de hooizolder.
    Ik besloot een luchtje te gaan scheppen en doe zoals Brianna daarnet deed,het raam open.Gelukkig zat er een ladder tegen de muur,waardoor ik naar beneden kon klimmen.
    Ik liep wat door de donkere weide en hoorde niet zo veel later iemand vloeken.Ik herkende de stem eingelijk niet en besloot even een kijkje te gaan nemen."Euh,hoi."zeg ik dan als ik haar genaderd heb.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer

    Als er een pijnscheut door mijn teen gaat, grijp ik er naar en vloek nogmaals. Stomme tak, stomme vader, stomme-
    'Euh, hoi,' hoor ik achter me en draai me als een idioot om. Ik kijk recht in de ogen van een jongen die me verschrikkelijk bekend voorkomen, maar zoals ik al zei; mijn brein had tijdelijk last van een black-out.
    Na een paar seconden besef ik dat ik sta te staren en mompel ik een hoi terug.
    Wat ben ik toch weer lekker charmant bezig.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:07 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Annabelle Sophia Loverose

    Toen ik doorhad waar ik mee bezig was, kon ik mijzelf wel voor mijn kop slaan. Harry vond mij vast achterlijk. Ik wilde dan ook mijn hoofd terugtrekken en mij ergens in een hoekje gaan staan schamen, maar voor ik dat kon doen, voelde ik twee zachte handen op mijn gezicht. Ik voelde een tinteling in mijn buik en merkte, hoe gek dan ook, dat Harry mij terug kuste. Ik legde mijn handen op zijn borst en vergat even alles om ons heen. Het was alleen ik en Harry.
    Uiteindelijk trok mijn hoofd terug. Niet wetend wat nu te doen beet ik op mijn lip en staarde naar mijn handen, die nog steeds op zijn borst laten.
    'Dus... uhm... sorry,' mompelde ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Het meisje draaide zich om en staarde even.Na een tijdje mompelde ze dan hoi terug.Ik glimlachte flauwtjes."Is er iets gebeurt ? Want ik hoor niet iedere dag een meisje vloeken,die alleen in een weide zit."vroeg ik haar dan.
    Ik had nu even nood aan gezelschap,dat had ik al ondervonden,met mijn breuk met Danielle.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer

    Hij vraagt of er iets met me was. Er is alles. Ik ben gedropt in een dorp.
    'Sorry daarvoor, maar takken zijn niet de meest zachte dingen die je kunt bedenken,' zei ik en glimlachte flauw. 'Ik ben Alice Summer, ik ben nieuw hier.'
    Een beetje opgelaten strijk ik mijn jasje plat en kijk hem aan.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    'Sorry daarvoor, maar takken zijn niet de meest zachte dingen die je kunt bedenken,' zei ze met een flauw glimlachje.'Ik ben Alice Summer, ik ben nieuw hier.'
    stelde ze zich dan voor."Ik ben Liam Payne,aangenaam."zeg ik met een glimlachje."Ik ben hier trouwens ook nieuw,zeg maar voor even op vakantie."zeg ik er dan achterna."Zou je het erg vinden als ik bij je kom zitten?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer

    Liam Payne... Lichtjes gaan branden in mijn hoofd. Hij deed mee aan X factor en- One Direction! Kijk, daar heb ik veel over gehoort op school.
    'Ik vond je auditie fantastisch,' zeg ik en klop naast me op de grond. Ik pak lege vellen bladmuziek uit mijn tas en teken wat nootjes er op terwijl ik wacht op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:59 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liam Payne
    'Ik vond je auditie fantastisch'zei ze en klopte naast zich op de grond.Ze was waarschijnelijk een van de enige hier in het dopr die wist wie ik was.Ik glimlachte licht."Dankje."zei ik gemeend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Summer
    'Ik meen het,' zeg ik en kauw op de achterkant van mijn potlood. 'Wees maar niet ongerust, ik ga je niet stalken of zo. Vooral als je op een bijna-vakantie bent.'
    Ik kijk hem aan en besluit dat hij mooie ogen heeft. Puppyogen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    TheSeasons schreef:
    Rose Lileas Somerled

    "Je -je was nog maagd?" Ik zette zachtjes mijn tanden in mijn onderlip terwijl ik even knikte. "Ja, en...het spijt me, het was misschien beter geweest als ik het je eerder had verteld." Een zacht zuchtje verliet mijn mond terwijl Zayn zijn arm om me heen sloeg en ik mijn hoofd op zijn borst legden, luisterend naar het ritme van zijn hart. "He-het komt allemaal wel goed...Laten we maar niet op het ergste hopen..." Ik glimlachte even flauw en zwakjes waarna ik een kusje op zijn kin gaf.


    Zayn Malik.
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen. 'Nee, dat is het niet... Maar, je moet zoiets toch met iemand delen die speciaal voor je is? Niet met iemand die je pas bijna een dag kent...' Dat laatste mompelde ik heel zachtjes, ik voelde me natuurlijk best wel speciaal dat ik Rose eerste was geweest, maar nu knaagde het wel een beetje aan me, over een paar weken zouden we elkaar waarschijnlijk nooit meer zien en dan was ze haar eerste keer kwijt aan een superster. Ik zuchtte zachtjes. 'Is hier een apotheek in de buurt?' Murmelde ik zachtjes, toen Rose haar lippen tegen mijn kin aandrukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Nee, dat is het niet... Maar, je moet zoiets toch met iemand delen die speciaal voor je is? Niet met iemand die je pas bijna een dag kent..." Zayn mompelde zijn laatste woorden, terwijl ik zachtjes zuchtte. Misschien had hij wel gelijk...Maar het was ook weer zo awkward om te zeggen dat je het niet wou. Tenminste, dat leek mij. Ik staarde weer omhoog naar het plafond terwijl ik mijn lippen gesloten hield en er maar verde rniet op in ging. Natuurlijk wist ik ook dat ik hem waarschijnlijk hierna nooit meer zou zien, iets waar ik nu liever niet aan dacht. "Is hier een apotheek in de buurt?" Ik dacht even na waarna ik knikte. "Ja, hier om de hoek, niet zo heel ver hier vandaan eigenlijk."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Echt? Zo dichtbij? Die is me eigenlijk niet helemaal opgevallen dan,' ik grinnikte zachtjes. 'Zou die nu nog open zijn? Anders zouden we er morgen even langs moeten... En aangezien net je eerste keer was, denk ik niet dat je aan de pil bent, of wel?' Ergens hoopte ik wel op dat laatste, maar ik vreeste er niet voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you