• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    "W-wat, wil je niet meer?" Ik keek zayn aan terwijl ik mijn hoofd naar rechts kantelden. Waarschijnlijk probeerde hij de teleurgestelde blik te verwerken, maar helaas ging dat niet. Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd. "Tuurlijk wil ik nog. Ik vind het alleen leuk om je te plagen" ik beet zachtjes in mijn onderlip waarna ik met mijn duim over zijn wangstreelden, voorover boog en een kus op zijn lippen drukten. Ik omsloot zijn eikel weer met mijn lippen en vouwde mijn hand weer rond zijn vriend waarna ik weer verder ging met wat ik eerder al aan het doen was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik zuchtte opgelucht. Rose wreef met haar hand over mijn wang, en drukte een kusje op mijn lippen. Langzaam ging ze weer terug naar beneden en omsloot ze mijn eikel terug met haar lippen, haar hand voelde ik terug om mijn kleine vriend, en ze ging, gelukkig door waar ze daarvoor mee bezig was. Mijn handen liet ik rusten op haar hoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn liet zijn handen rusten op mijn hoofd. Alsof hij opgelucht was dat ik er niet mee was gestopt. Ik sloot mijn ogen terwijl mijn lippen zich meer om zijn eikel omsloten, en de greep van mijn hand om zijn vriend iets strakker werd, terwijl het tempo versnelden, en ik zachtjes heen en weer ging met mijn mond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Al haar handelingen werder steeds strakker en sneller, en ik voelde ik dat ik het niet langer meer ging volhouden, niet een paar seconde. 'H-m, fu-uck, Ro-ose,' kreunde ik. 'I-ik,' was het enige wat ik er daarna nog uitkreeg, waarna ik in haar mond klaarkwam. Een heerlijk gevoel overstroomde mijn lichaam. Ik opende mijn ogen weer, en keek richting Rose.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik voelde hoe Zayn zijn lichaam aan spanden, en hij steeds dichterbij zijn hoogtepunt kwam. "H-m, fu-uck, Ro-ose," kreunde hij. Iets dat me aanspoorden om nog sneller te gaan, en om hem dichter naar zijn hoogtepunt te lijden. "I-ik," maar verder kwam hij niet. Zayn kwam klaar in mijn mond, waarna ik het door slikten. Zachtjes verslapte ik de greep van mijn hand, en haalde mijn lippen van zijn eikel waarna ik een kusje onder zijn navel drukten en hem aankeek. Zachtjes streelde ik met mijn duim over zijn wang terwijl een kleine glimlach op mijn lippen verscheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose slikte alles door, waarna haar greep verslapte, en haar lippen van mijn eikel afhaalde. Ze drukte een kusje onder mijn navel en keek me aan, waarna ze met haar vinger over mijn wang streelde en vervolgens een glimlach schonk. Ik trok haar iets omhoog, naar me toe, en drukte zachtjes mijn lippen tegen die van haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn trok me iets dichterbij waarna ik zijn lippen weer zachtjes tegen die van mij voelden. Ik bracht mijn handen weer omhoog en streelde over zijn schouders en door zijn haren. Automatisch sloot ik mijn ogen weer terwijl ik hem iets dichter tegen me aandrukten. Zachtjes likte ik met mijn tong over zijn onderlip en wachtte rustig af totdat hij toestemming zou geven, ik haalde mijn handen van zjin schouder en uit zijn haar waarna ik mijn lippen terug trok en de knoop van mijn spijkerbroek begon los te maken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose sloot haar ogen, waarna ik volgde, en ik haar tong over mijn onderlip voelde, ik opende mijn mond, en onze tongen vonden elkaar en speelde een heus liefdesspel. Als ik dit al liefde kon noemen. Rose haalde haar handen van mijn schouder af, en uit mijn haar, waarna ze ook onze kus verbrak, verbaasd keek ik haar aan, totdat ik zag waar ze mee bezig was. Ik grijnsde, en maakte dat ze stopte. Vervolgens zorgde ik ervoor dat we omgedraaid waren, en Rose nu onder lag. Ik drukte mijn lippen weer tegen die van haar aan, en liet mijn vingers richting haar broeksknoop gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes beet ik in mijn onderlip terwijl ik wat aan de knoop van mijn broek frutsten. Zayn plaatsten zijn handen op de mijne en maakten dat ik stopte waarmee ik bezig was. Verbaasd keek ik hem aan terwijl ik mijn hoofd naar rechts kantelden, en net toen ik mijn lippen van elkaar af wou halen om iets te zeggen voelden ik de bank tegen mijn rug aan. En nu was ik degene die onderop lag. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik Zayn zijn lippen weer tegen de mijne voelden, ik sloot mijn ogen weer waarna ik met mijn handen over zijn rg heen streelden en mijn vingertoppen verstrengelden in zijn haren, terwijl ik zijn vingertoppen richting mijn broek voelden glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose liet haar handen over mijn rug heen glijden, en vervolgens belande ze in mijn haren. Ik likte zachtjes met mijn tong over haar onderlip heen, wachtend op haar toestemming, terwijl ik haar broeksknoop ondertussen al open had gekregen, voor zo ver dat mogelijk was, probeerde ik haar broek uit te trekken, die volgens mij halverwege haar knieën bleef hangen, maar veel aandachte schonk ik er niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een zacht kreuntje verliet mijn mond toen ik Zayn zijn tong over mijn onderlip heen voelden. Ik twijfelde geen moment, en haalde mijn lippen een beetje van elkaar waarna mijn tong de zijne weer vond en ze weer begonnen aan een nieuw spelletje. Hij probeerde mijn broek uit te trekken maar deze bleef ergens halverwege mijn knieën hangen, maar zoveel kon het me niet schelen. Zachtjes beet ik in zijn onderlip, waarna ik mijn lippen terug trok en deze in zijn nek plaatsten waarna ik vervolgens plagend in zijn oorlelletje beet. "Ik wil je Zayn..." fluisterde ik ,half smekend, in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Zachtjes beet Rose in mijn onderlip, waarna ze haar lippen terug trok en ze in mijn nek plaatste, om vervolgens zachtjes in mijn oorlel te bijten. 'Ik wil je Zayn...' Fluisterde ze haast smekend in mijn oor. Mijn lippen bleven half tegen die van haar aan plakken, waarna een klein kreuntje over mijn lippen heen gleed. Ik haalde mijn been iets omhoog, en duwde met mijn voet haar broek zo ver mogelijk naar beneden. Waarna ik met mijn handen richting haar slipje gleed, met mijn vingertoppen pakte ik het bandje vast, en trok 'm in een ruk naar beneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een klein kreuntje verliet Zayn zijn mond terwijl ik nogsteeds de huid van zijn nek beroerden met mijn lippen. Ik voelde heo hij zijn been verplaatsten waarna hij mijn broek naar beneden trok en ik deze met wat hulp verder uittrok waarna ook deze op de grond terecht kwam bij de rest van de kleren. Ik haalde mijn lippen even uit zijn nek waarna ik toekeek hoe hij zijn vingertoppen om het randje van mijn slipje klemden en deze in eenkeer naar beneden trok, ook deze kwam bij de rest terecht. Ik beet zachtjes in mijn onderlip waarna ik mijn lippen weer tegen de zijne aandrukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose trok zelf haar broek verder uit, en uiteindelijk belandde die bij de rest van onze kleding, op de grond. Haar slipje kwam er vervolgens ook nog bij. Ze beet zachtjes in haar onderlip waarna ze haar lippen weer tegen die van mij aan drukte. Ik vroeg me eigenlijk af of ze nog maagd zou zijn, maar ik wist niet heel goed of ik dat wel kon vragen... Ik maakte me los uit onze kus en keek haar recht in haar ogen aan. 'Zeker dat je dit wilt doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn maakte zich zelf los uit onze kus waarna hij me recht in mijn ogen aankeek. "Zeker dat je dit wilt doen?" Ik streelde zachtjes met mijn duim over zijn wang terwijl ik in mijn onderlip beet en knikte. "Zeker" mijn lippen vormden een glimlachje waarna ik mijn hoofd wat omhoog bracht en een kusje op zijn lippen drukten waarna ik zachtjes met mijn handen over zijn rug heen streelden. Mijn lippen vonden de zijne weer waarna ik mijn ogen sloot en zachtjes met mijn tong over zijn onderlip likten.


    The expert in anything, was once a beginner.