• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    andrew

    'ik ook van jou' zeg ik met een glimlach, ik had hem nog maar net kunnen verstaan omdat hij het zo zacht zei. Ik loop gauw naar boven en ga naar me kamer waarna ik het gene pak wat ik nodig had en loop dan weer terug naar beneden. Ik kijk naar Danny die alweer op de bank zit en ik loop dichterbij.Dan zie ik pas dat hij slaapt en ik glimlach even. Ik druk voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd en draai me dan om.Ik zet de tv uit en kijk even om me heen. Wat zou ik is gaan doen? Ikga rustig op de bank zitten en speel een beetje op mijn mobiel. Misschien kon ik alvast boodschappen doen? nee dat was ook zo raar als Danny dan ineens wakker werd en ik was weg. Ik kijk even om me heen en dan naar Danny. Hij ziet er wel schattig uit zo. Ik kon zo wel even naar hem kijken,hij is gewoon zo leuk.Ik kan altijd wel blijven kijken en het zou me dan echt nooit vervelen.

    quin98 schreef:
    Austin treves

    'ooh ja een documentaire zeker' zeg ik lachend en kijk daarna even naar de film en bedenk welke ik wel wil gaan kijken nu. Ik grijns even als ze plagend met haar handen over mijn borstkas streelt totdat haar moeder binnenkomt waardoor ik even zachtjes grinnik. Ze maakt haar moeder duidelijk dat ze niet de hele tijd moet checken en daarna verteld haar moeder dat ze boodschappen gaat doen. 'nu kan ze ons in ieder geval niet storen' zeg ik lachend en druk een kus op haar lippen. 'Deze' zeg ik en wijs de film aan die ik gekozen heb. Daar had ik nu wel zin in om te kijken en die had ik ook nog niet eerder gezien, helemaal goed dus.


    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach even en kijk he aan. 'Waarin zou ze ons dan niet mogen storen,' fluister ik plagerig in zijn oor. Ik sta op en zet de film aan. Dan ga ik zo liggen dat mij voeten op Austin zijn shoot liggen en ik naar de tv kan kijken op een chille manier. Ik glimlaxh even gelukzalig en kijk naar Austin. 'Ken je die film al?' Ik kijk hem vragend aan en grijns even. Hij had de film Chalet Girl uitgekozen, een hele leuke film, maar ael een meiden film... Ik grinnik evn en bijt op mijn lip. Ik kijk weer naar het scherm en prik met mij voet in zijn buik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (xD het ging een beetje fout sorry me com doet raar dus doe het nu veder op mobiel. Reageer veder op mobiel)

    Danny

    Ik voel iets op mijn voorhoofd en ik glimlach even lichtjes. Ik draai mij op mijn rug waardoor er een stuk van mijn shirt omhoog schuift.
    "Honger..." mompel ik in mijn nap. Mijn maag knort en doet pijn waardoor ik mijn handen erop leg. Ik kreun een keer en kijk pijnlijk. "Hmnng," kreun ik en druk op mijn buik. Wakker worden lukt niet want ik voel me daar te suf en zwak voor. "Drew..." zeg ik zacht en duw weer op mijn buik. Ik wil wakker worden maar hrt lukt niet. Het lijkt wel of ik flauw gevallen ben in mijn slaap maar toch kan praten. Er klopt iets niet! Mijn maag knort weer luid en doet pijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //It's always a good tihiime. Dat lied in mn hoofd --" en voel me ziek :(( //


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Booorrreeeeeeddddd >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (nu kijg ik hem ook in mijn kop >.

    Plies nog een? Maakt niet uit als er fouten in zitten haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (xd vooruit, dan reagger ik nu met Drewen soe ik later wel op de andere. Die zijn toch niet online nu :P)

    :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    Ik kijk nogal al verbaast naar Danny, wat was er nou ineens. Ik hoorde iets over honger en zijn handen zitten op zijn buik. Hij was volgens mij half wakker, misschien viel die wel bijna flauw. Volgens mij moet die nu wat te eten hebben. Verzwakt die zichzelf zo met dat stomme "afvallen" van hem. Ik moet er nu echt voor zorgen dat dat stopt! Ik wist nog niet precies hoe ik dat moest doen, ik zou sowieso allemaal complimentjes gaan geven over zijn buik. Veder gewoon zorgen dat die wat eet en veder weet ik het nog niet. Hij moest in iedergeval kappen, hij was al zo mager. Ik besluit dat ik hem maar ga proberen wakker te maken en dat die dan moet eten. 'Danny, wordt wakker' zeg ik zacht en druk een kusje op zijn wang. Ik zucht even en loop daarna naar de keuken. Ik kijk om heen naar iets te eten en ik pak uitendelijk een koekje. loop terug naar Danny en bijt even op mijn lip. Hoe ging ik dit nu doen? Hij kon nu niet gaan eten want hij werd niet wakker. Ik breek een klein stukje af en duw het in zijn mond. 'kauwen' zeg ik en kijk naar hem. Hij was toch half wakker dus misschien lukte het wel,

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 11:32 ]

    Jayson Cole

    'Oké is goed' zeg ik als ze zegt dat we dan naar haar kamer gaan. 'Wat ben jij een slijmbal zeg, wat moet je van me hebben, dat je zo loopt te slijmen' zegt ze en ik schiet in de lach. 'Nou zeg, zeg ik een keer wat liefs. Ik kan nu wel echt slijmen, dan ga ik veder. Want ik hoef niks van je, want ik heb alles al. Wat zou ik nog meer willen dan het mooiste meisje ever' zeg ik en kijk der aan. ' Dat is echt slijmen, maar er zit ook wel wat waarheid in' zeg ik met een glimlach en loop haar daarna achterna naar der kamer toe.

    Austin Treves

    'Nou, in dit bijvoorbeeld' zeg ik grijnzend en druk mijn lippen even op de hare. 'Daar hoef ik niet in gestoord te worden' zeg ik lachend en zie dan hoe ze wegloopt en dan de film erin doet. 'Vindt je dat normaal?' vraag ik lachend en duw haar voeten lachend eraf. ' Nee, ik ken hem nog niet' zeg ik lachend en kijk even naar het beeld. Ik voel haar voet in mijn buik prikken. 'Hey! dat ma niet hé' zeg ik lachend. Ik sla mijn armen om der middel en trek der naar me toe. Ik glimlach even en druk een kus op haar lippen. Ik leg haar tegen mijn schouder aan en streel even door haar haar. 'Ik heb liever dit dan je voeten' zeg ik lachend en kijk der aan.

    Danny

    Ik voel iets op mijn wang en niet heel veel later voel ik ook iets in mijn mond [dit klinkt zo verkeerd xd]. Het lijkt op eten want het heeft een zoete smaak, hmm... eten. Langzaam begin ik bij kennis te komen en begin ik erop te kauwen, heerlijk, die smaak... Hmm...
    Het duurt niet lang of ik word lichtjes wakker. "Drew..." mompel ik en kijk hem aan. Eten, dat is wat ik wil. ETEN! Ik gris het koekje uit zijn hand en begin eraan te nibbelen. "Hmm lekker," zeg ik zacht en kijk betreurd wanneer ik het koekje al op heb. Wat? Waar ben ik mee bezig! Er zit vet in, spuug het uit, spuug het uit! Dat kan natuurlijk niet want ik heb het al doorgeslikt. Al die suikers, al dat vet. Nee!
    "Drew, hoeveel calorieën heeft dat koekje?" vraag ik dan lichtelijk geschrokken. Als ik te veel calorieën eet kom ik weer aan. Dat mag niet gebeuren, echt niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    'Ja?' vraag ik zachtjes als die weer bijkomt en mijn naam zegt. Hij grist het koekje uit mijn handen en begint er gelijk van te eten waardoor ik glimlach. Hij zegt dat het lekker is en ik ben eigenlijk vooral blij dat hij wat eet en nu weer een beetje bij is. 'Wil je der nog een?' vraag ik lachend als hij het koekje al op heeft. Hij vraagt in een keer hoeveel calorieën het koekje heeft en ik zucht. 'Dat doet er niet te' zeg ik en kijk hem even in zijn ogen aan. Waarom deed die dit nou? Ik snapte er gewoon niks van, hij was al heel dun. 'Waarom doe je dit?' vraag ik dan aan Danny en kijk hem aan. 'En waag het niet nog eens te ontkennen!' zeg ik op een iets luidere toon en kijk hem aan. Ik wist allang waar die mee bezig was, maar dit ging echt te ver dit kon niet langer. Ik haal mijn hand even door mijn haar en leg dan mijn hand even op zijn been. 'Stop der mee, alsjeblieft' zeg ik zacht en kijk hem aan.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grijns tegen zijn lippen aan. 'Daar wil ik liever ook niet in gestoord worden nee,' grinnik ik. Ik voel hoe hij me naar zich toetrekt en lach even. 'Echt? Ik dacht dat mijn voeten leuker warne,' grijns ik en druk nog een lange kus op zijn lippen. Dan leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas en kijk naar de film 'En ik vind jouw borstkas leuker dan een gewoon kussen,' grijns ik en glimlach evn. De film begint en ik leg mijn aandacht daar neer. Ik glijd met mijn vingertoppen over zijn borstkas, maar doe dat zonder na te denken, aangezien mijn aandacht bij de film is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne