• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Jayson Cole

    ' Dankje' zeg ik en neem een slok van mijn cola. 'Maakt mij niet uit kies jij maar waar je het liefst zit' zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'Ja het is inderdaad best raar maar het is er gewoon nooit van gekomen, maar nu zie ik het eindelijk is' zeg ik met een glimlach en kijk even om me heen. 'Het is wel mooi hoor' zeg ik met een glimlach en neem nog een slok waarna ik Jasmine grijnzend aankijk. 'Toch ben jij nog veel mooier' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op haar lippen.

    Austin Treves

    Ik grinnik even en knik dan. 'ik dacht al' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Dankje' zeg ik terwijl ik mijn glas aanpak en gauw een slokje neem. Ik ga naast Isabella zitten op de bank en ik knik. 'Is goed, wel een leuke hé' zeg ik lachend en neem nog een slokje terwijl ik afwacht welke film ze ging opzetten. Het zal vast wel een leuke zijn. Ik keek wel vaker film met Isabella en we vonden eigenlijk altijd allebei wel de film leuk die we keken.

    Danny

    "Wil je wat drinken?" vraagt Drew nadat hij mij mee naar binnen trok. De bekende geur van Drew zijn huis komt mijn neus binnen en ik voel mij gelijk weer thuis. Ik volg Drew naar de keuken en leun in de deurpost. "Doe maar een glas water," zeg ik dan glimlachend en steek mijn handen in mijn zakken. Mijn broeken zitten de laatste weken echt losjes, alles wat ze omhoog houd is een riem. Ach ja, ik heb mijn ideale gewicht nog niet bereikt, nog maar een paar kilo...
    "Heb je droge krackertjes?" vraag ik dan en kijk wat de keuken rond. Ik heb eigenlijk een beetje trek, maar ik wil niet iets vettigs of zo. Krackertjes kunnen wel. Ik loop naar Drew toe en sla mijn armen van achter om zijn middel heen. Gelukkig heeft hij net op school niet lopen zeuren dat ik zo dun ben. En trouwen ik ben niet dun!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik heb Darrel wel open. Aangezien ik niet meer weet waar hij is haha. Dus wie wil Darrel meeten?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk hem grijnzend aan en grinnik. 'Ik ga een hele saaie opzetten,' lach ik en sta op om een paar DVD's te pakken. Ik plof neer op de bank en ga tegen Austin aan zitten. 'Welke wil je kijken, kies maar uit.' Ik kijk op naar hem en neem nog een slokje drinken. Ik bijt even op mijn lip en streel plagend over zijn borstkas heen. Mijn hand laat ik stil liggen als mijn moeder binnen komt. Een rede waarom ik het echt niet leuk vond dat ze er was. Ze komt de hele tijd onderbreken. Ze was bezorgd en terecht, maar dit ging te ver. Ze kijkt me onderzoekend aan. 'Mam?' Ze knikt langzaam. 'Er is niks, het gaat prima met me. Kan je alsjeblieft niet om de tien minuten komen checken of ik niks raars doe. En als je mij niet vertrouwd, vertrouw Austin dan. Ik doe echt niks raars met hem erbij en ook niet alleen. We kijken gewoon een film.' Ze bijt op haar lip. 'Je hebt gelijk sorry, ik ben even boodschappen doen.' Ik knik en ze loopt weer weg. Ik zucht diep en glimlach even naar Austin. 'Dus wat kies je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew

    Als hij water wil knik ik en pak een glas die ik vul met water. Als hij dan vraagt of ik droge krackertjes heb zet ik het glas met een niet al te harde maar toch wel een klap op tafel. Ik voel zijn armen om mijn middel heen.'Ben je nou weer met dat stomme afvallen van bezig?' vraag ik en zucht even. Ik had echt wel oor dat die steeds wat dunner werd, dat zijn broeken nu veel te groot waren en de enige reden dat ze niet afzakten de riem was. Ik draai me om in zijn armen en kijk hem aan. 'Wanneer begrijp nou is dat je al perfect bent, dat dat afvallen je juist niet mooier maakt. Je bent al hartstikke dun, wil je dan echt nog dunner zijn?' vraag ik hem en zucht daarna even. Ik had helemaal geen zin om hier nu weer een discussie over te hebben. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Stop er alsjeblieft mee, en nu hebben we vandaag niet meer over afvallen'mompel ik en kijk hem met een lichte glimlach aan.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik wist niet hoe ik moest reageren op zijn woorden, dus besloot ik maar gewoon te antwoorden op zijn vraag. "Nu in die loften die gemaakt zijn in die oude fabriek hier verderop". Ik ging terug rechtzitten en nam mijn iPhone uit mijn tas om te kijken of 1 van mijn vaders me nog niet had nodig gehad. Ik zuchtte toen ik zag dat ze beiden zeker een week weg waren. Alweer. Ik had ook nooit eens gezelschap. Ik beet op mijn lip en stond op waarna ik mijn tas ook nam. "Dus, hoe zit het met die rondleiding, of heb ik heel de stad al gezien ?".

    Danny

    "Nee ik ben niet weer bezig met afvallen," zeg ik dan nog er achteraan. Ik laat Drew licht geïrriteerd los en pak het glas om vervolgens richting de woonkamer te lopen.
    "Mag ik geen trek in krackertjes hebben?" Vraag ik met een zucht en ga op de bank zitten. Ik sla mijn benen over elkaar en zet het glas op tafel. Dan ga ik achteruit zitten en staar naar de muur. Waarom begint hij er verdomme over!? Ik zucht en kijk even naar Drew.
    "Kan de tv aan?" Vraag ik niet al té lief en zet een fake glimlach op. Vervolgens kijk ik naar de uitstaande tv met een geïrriteerde blik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik knik even en trek haar overeind. 'nee, het is nog niet einde rondleiding.' Ik kijk over het park onder me uit en dan naar de rest van de stad. 'Maar ik heb niet zoveel zin om heel veel te lopen'' grinnik ik. 'Dus als ik nou op jouw rug mag...' Ik kijk haar met een lachje aan. 'Grapje. Ehm... Wat wil je nog zien? Het centrum misschien? Maar dat is niet heel bijzonder.' Ik kijk haar vragend aan en wacht op antwoord, terwijl ik haar hand pak en haar alvast mee de heuvel aftrek. Ik laat haar weer los als we van de heuvel afzijn en loop rustig verder met haar naast me. Ik kijk even opzij en glimlach naar Zara. Ik bijt even op mijn lip en staar voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin treves

    'ooh ja een documentaire zeker' zeg ik lachend en kijk daarna even naar de film en bedenk welke ik wel wil gaan kijken nu. Ik grijns even als ze plagend met haar handen over mijn borstkas streelt totdat haar moeder binnenkomt waardoor ik even zachtjes grinnik. Ze maakt haar moeder duidelijk dat ze niet de hele tijd moet checken en daarna verteld haar moeder dat ze boodschappen gaat doen. 'nu kan ze ons in ieder geval niet storen' zeg ik lachend en druk een kus op haar lippen. 'Deze' zeg ik en wijs de film aan die ik gekozen heb. Daar had ik nu wel zin in om te kijken en die had ik ook nog niet eerder gezien, helemaal goed dus.

    [Ik moet gaan, reageer morgen of vanavond laat weer (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew

    Hij zegt dat die niet bezig is met afvallen maar eigenlijk geloof ik hem gewoon niet, simpel weg omdat die de laatste tijd steeds magerder wordt en hij gewoon dingen eet met weinig vet op school ook al. ' Oké oké prima, dan ben je niet aan het afvallen en heb je gewoon zin in krackertjes maar volgens mij heb ik die niet meer in huis' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik denk dat ik toch zo nog even wat moet gaan halen om te eten vanavond dus dan kan ik wel krackertjes meenemen, wat wil je vanavond eigenlijk eten?' vraag ik en kijk hem aan. Altijd als ik alleen thuis was moest ik gewoon wat halen of zelf koken alleen zelf koken deed ik niet zo vaak, meestal was ik daar te lui voor. Dus meestal haalde ik iets simpels of gewoon een pizza die ik alleen in de oven te hoeven gooien. Soms haalde ik gewoon wat bij een snacbar chinees of wat dan ook. Vandaag mocht Danny kiezen wat we zouden eten al moest ik een vijf gangen menu koken dat maakte me niet zoveel uit. Ik had nog gauw een glas cola gepakt en plof daarna naast hem op de bank. 'Ja de tv kan aan en volgens mij weet jij ok wel hoe dat moet' zeg ik simpel en kijk hem aan. Ik was niet van plan om alles te doen wat hij vroeg, dan kreeg ik alleen maar bevelen later en daar had ik dus geen zin in.

    [is goed]

    Danny

    Ik zucht wanneer Drew vraagt wat ik vanavond wil eten. Ik doe alsof ik nadenk. Dan zegt Drew dat ik wel weet hoe de tv aan moet ik ik sta op, loop naar de tv en zet hem aan. Ik loop weer terug en ga zitten waar ik net zat. "Doe maar wat," geef ik dan als antwoord op wat ik wil eten vanavond. "Een slaatje of zo, voor mij is dat goed. Zelf kun je pizza nemrn toch?" Ik kijk hem evrn aan. "En ik betaal het wel," zeg ik en sla mijn benen opnieuw over elkaar. Ik pak het glas even en neem een slokje water. Dan zet ik mijn glas terug op tafel.
    "Waarom let je zo op me?" Vraag ik dan zacht, het klonk normaal. Niet boos of in die richtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    Hij zegt iets van een slaatje of zo en ik knik. Ik negeer het feit dat ik weer een nog sterker vermoeden krijg dat die aan het afvallen is maar ja ik mag der niks over zeggen hé, dus dan doe ik dat niet. Ik kijk rustig naar de tv en schud dan mijn hoofd. 'Is niet nodig, mijn ouders hebben geld laten liggen zodat ik wat kan halen' zeg ik en neem een slok van mijn cola. Daarna zet ik hem weet op de tafel en hoor dan de vraag van Danny. 'Omdat ik om je geef, van je hou en dat allemaal' zeg ik met mijn blik nog steeds op de tv gericht. Dat snapte die toch zelf ook wel? Ik zucht even en draai me hoofd dan naar Danny toe. Ik had dus echt geen zin hier in, we hadden niet echt ruzie maar toch. Het was afstandelijk. Ik schuif naar Danny toe en sla een arm om hem heen. Ik druk een kusje op zijn wang en kijk daarna veder naar de tv. Ik hoop dat hij me nu niet ging wegduwen of zo, ik wou het nu gewoon weer helemaal goed hebben. Ik leg mijn hoofd voorzichtig op zijn schouder en kijk veder.

    jasmine eberson

    'Oke, zullen we dan naar boven gaan, dan kun je gelijk mijn hele mooie kamer zien, maar jij chanel moet wel beneden blijven, want je mag niet naar boven van mama he' zeg ik tegen het hondje. 'Het is wel mooi hoor' zegt hij met een glimlach en neemt nog een slokvan zijn drinken waarna hij me grijnzend aankijkt. 'Toch ben jij nog veel mooier' zegt hij met een glimlach en drukt een kusje op mijn lippen. ik glimlach. 'Wat ben jij een slijmbal zeg, wat moet je van me hebben, dat je zo loopt te slijmen''zeg ik lachend en loop de trap op naar boven naar mijn kamer.