• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik schudde mijn hoofd heen en weer waardoor mijn krullen vrolijk op en neer sprongen. Ik wist dat Louis loog, dat kon ik altijd aan hem zien waarneer hij dat deed. Ik bracht mijn mond richting zijn oor. 'Niet liegen, Louis...' Fluisterde ik zachtjes, waarna ik aan zijn oorlel beet en deze een klein stukje naar beneden trok om 'm vervolgens weer los te laten. Met een ondeugende twinkeling in mijn ogen keek ik Louis weer aan. Ik duwde mezelf iets omlaag, waardoor ik nu met mijn buik tegen zijn opkomende erectie lag. Grijnzend keek ik hem vanonder mijn wimpers aan, ik liet mijn handen uit zijn haar glijden, via zijn gezicht, zijn nek, zijn borstkas en uiteindelijk kwamen ze onder bij mij aan. Ik pakte de zoom van zijn t-shirt vast en trok deze in een ruk uit, ik drukte een kusje vlak boven zijn broeksrand en kuste vervolgens een weg naar boven totdat ik bij zijn lippen terug was, ook hier kreeg hij weer een klein kusje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Door een aantal problemen zal ik de eerst komende paar dagen minder online zijn, en neemt iemand anders mijn rol tijdelijk over (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hello, ik neem de rol van xTomlinster tijdelijk over ^^]

    [mag ik misschien een beetje info over wat er is gebeurt?(A)}

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:55 ]

    [Iedereen is in het huis, dacht ik. En Louis en Harry zijn intiem aan het doen op een kamer, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [haha oké, ik ga even paar post teruglezen en dan reageren ^^]

    Louis Tomlinson

    Als hij fluistert dat ik niet mag liegen kijk ik hem onschuldig aan. 'Dat doe ik niet' zeg ik zacht en voel hem zachtjes in mijn oorlel bijten. Ik bijt even op mijn lip, ik mocht echt nog niet gaan toegeven nu dat zou te snel zijn. Harry keek me ondeugend aan en ik vraag me af wat die nu van plan is. Al snel krijg ik het door als hij zichzelf iets omlaag duwt met zijn buik en hij tegen mijn opkomende erectie ligt. Ik bijt op mijn lip maar een zachte kreun ontsnapt toch uit mijn mond, hij maakt me gewoon gek. Zijn handen glijden uit mijn haar en maken zich een weg over mijn gezicht, nek en borstkas. Daarna pakt hij mijn shirt vast en trekt deze in een ruk uit. Niet veel later voel ik zijn lippen vlak boven mijn broeksrand en ik kreun zachtjes. 'Hazz' zeg ik om nog een beetje te protesteren maar weet toch al dat hij dit gaat winnen. Hij kust een weg naar boven en komt uiteindelijk bij mijn lippen uit waar ik een kusje op krijg. Ik glimlach even tegen zijn lippen en kijk Harry daarna aan.

    [hopelijk is dit een beetje goed:),]

    [Het is goed hoor. (: Ik reageer vanavond, moet nu werken. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [is goed, succes met werken. Denk dat ik vanavond niet heel veel reageer heb een verjaardag]

    Harry Styles.
    Ik glij met mijn handen over zijn borstkas, houd ze stil bij zijn schouder en zet daar zachtjes mijn nagels in. 'Oh nee? Ik weet precies wanneer je liegt, Tomlinson. En dit is er een van...' Zachtjes schuurde ik weer met mijn onderlichaam tegen die van hem aan. Het doet me goed als ik hem hoor kreunen en grijnzend kijk ik terug omhoog. 'Ja, Lou?' Gewoon, om te pesten en omdat het zo leuk is omdat bij Louis te doen... Afwachtend kijkt Louis me aan, ik kijk naar zijn prachtige ogen en blik daarna op zijn lippen. Ik bijt op mijn lip, maar kan mezelf niet beheersen en druk ruw mijn lippen tegen die van hem aan, zachtjes bijt ik op zijn onderlip, wachtend op de toestemming die hij me toch wel gaat geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kijk hem weer onschuldig aan maar grinnik daarna. 'Waarom heb je me toch altijd door?" vraag ik met een pruillip en daarna ontsnapt er een kreun uit mijn mond omdat hij met zijn onderlichaam tegen de mijne schuurt. Hij maakt me echt gek, dit hou ik zo echt niet lang meer vol. ' Stop met mij zo te pesten' zeg ik dan en voel bijna gelijk daarna zijn lippen op de mijne, volgens mij kon die gewoon niet wachten op mijn antwoord en eerlijk gezegd vindt ik dat helemaal niet erg. Hij bijt zachtjes in mijn onderlip en ik open vrijwel gelijk mijn mond. Mijn handen laat ik ondertussen onder zijn shirt glippen en ik streel met mijn vingertoppen over zijn borstkas.

    Harry Styles.
    Hijgend maak ik me los van hem waarna ik hem met een glinstering in mijn ogen aankijk. 'Omdat ik je gewoon te goed ken, daar ligt het aan.' Expres schuur ik nog een keer met mijn onderlichaam tegen die van hem aan. 'Waarom zou ik? Het is leuk om te doen bij jou... En zeker je reacties.' Ik grijnsde breed naar hem, waarna ik ga mijn lippen weer met die van hem verenigde, ik kon nu al niet meer zonder, Louis is gewoon fantastisch. Ik voel hoe Louis zijn handen onder mijn shirt verdwijnen en zijn vingertoppen over borstkas strelen. Een zachte kreun verlaat mijn mond en nu weet ik ook dat ik mijn zwakte heb getoond, hier ging hij vast gebruik van maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ja dat weet ik en soms best irritant' zeg ik lachend en kreun dan weer zachtjes. 'Het is helemaal niet leuk' zeg ik met een pruillip maar grinnik toch even. Hij was er nog echt goed in ook. Zijn lippen komen weer op de mijne waardoor ik even tegen zijn lippen glimlach. Ik grijns even als een zachte kreun zijn lippen verlaat, tijd om hem terug te pakken. Ik blijf stelen en laat mijn nagels af en toe zachtjes over zijn huid krassen. Daarna maak ik mijn lippen los van de zijn en en kijk hem met een speelse blik in mijn ogen aan. Mijn lippen verplaats ik naar zijn nek en druk daar wat kusjes, als hij mij zo ging pesten kon die ook wat terug krijgen. Kijken hoelang hij dat volhield.

    Harry Styles.
    'Wel, het is wel leuk...' Ik laat mijn handen zijn borstkas afzoeken en uiteindelijk kom ik uit bij zijn schouders waar ik zachtjes mijn nagels indruk. Ik duw mijn lippen weer tegen die van hem aan en Louis glimlacht tegen mijn lippen aan. Weeral verlaat een kreun mijn mond als Louis zijn nangels over mijn borstkas laat glijden, daarna maakt hij zijn lippen los van die van mij en kijkt me met een speelse blik aan. Ik bijt op mijn lip, volgens mij gaat hij me nu net zo hard terug pakken. En ik kreeg gelijk, nog geen tel later voelde ik zijn warme lippen in mijn nek waar hij kusjes begint te drukken. Mijn nagels duw ik nog wat harder in zijn vel en af en toe kreun ik zachtjes wat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Bij jou is het leuk ja' grijns ik en voel dan zijn handen naar mijn schouders gaan. Zijn nagels zet hij der zachtjes in en ik ga veder met kusjes geven. Hij kreunt als mijn nagels over zijn borstkas gaan en ik ga rustig veder. Ik begin te zuigen in zijn nek en voel dan zijn nagels meer in mijn vel waardoor ik even kreun. Mijn handen laat ik meer naar beneden gaan en ik streel even net boven zijn broeksrand. Plagend laat ik mijn hand er iets inglijden en haal mijn lippen even uit zijn hals om hem grijnzend aan te kijken. Mijn hand gaat weer eruit en leg ik nu gewoon in zijn nek. 'Hmm jou plagen is wel heel leuk' zeg ik en druk dan mijn lippen op de zijne.