• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik weet niet hoe lang jij al op mij verliefd bent?' Ik trok zachtjes aan wat plukjes van Louis' haar, en liet mijn handen vervolgens weer via zijn rug terug naar beneden glijden. Ik legde mijn hoofd terug neer op zijn borstkas, en omsloot mijn handen stevig om zijn middel. 'Lou, waarneer komt er eindelijk is iemand? Ik wil uit deze kast...' Ik grinnikte zachtjes. Dat klonk eigenlijk heel erg leuk, zoals we dadelijk uit de kast gingen komen, leek het net alsof we echt al ervoor uit kwamen dat we homo's zijn. 'Gaan we ze al gelijk vertellen dat we... Dat we elkaar leuk vinden?' Ik draaide mijn gezicht iets, waardoor het nu tegen Louis' buik aandrukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Nawh, ik vind Lou en Hazza echt super schattig saampjes
    Iemand die zin heeft om te praten met Kathryn? )


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    'De kriebels waren er sinds het begin wel, maar de afgelopen paar maanden is het echt verliefdheid...misschien maakt dit ook wel duidelijk waarom ik soms zo raar reageerde' zei ik en voegde dat laatste er zacht aan toe. Deze keer steeg bij mij het schaamrood naar mijn wangen. Zachtjes trok Harry aan wat plukjes van mijn haar, en liet zijn handen vervolgens eer via mijn rug terug naar beneden glijden. Ik kon het niet laten om snel nog een kus op zijn lippen te drukken voor hij zijn hoofd weer terug neer legde op mijn borstkas. Ik lachte zachtjes door zijn woorden, want het klonk wel leuk, vooral op dit moment aangezien je het op twee manier kan opvatten. 'Is het zo erg om met mij in een kast te zitten? Maar nee ik zou het echt niet weten.' zei ik nog steeds lachend en keek hem toen aan. 'Van mij mag iedereen het al weten, maar het maak me eigenlijk niet zo heel veel uit....Het ligt eraan wat jij wilt.' In mijn buik vlogen nog steeds duizenden 'vlinders. 'Je weet echt niet wat je met me doet Hazz.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Echt?' Murmelde ik zachtjes tegen zijn buik aan, wat hij volgens mij helemaal niet eens hoorde, maar zijn shirt rook gewoon te lekker om mijn hoofd op zijn hoogte te brengen. Ik drukte zacht een kusje tegen zijn t-shirt aan, waarna ik mijn hoofd wel omhoog haalde en mijn woorden herhaalde. 'Echt? Ik heb precies hetzelfde,' giechelde ik zachtjes. 'Nee, dat is het niet, maar, het is gewoon donker... En ik wil je mooie gezicht kunnen zien.' Ik schoof mijn handen wat terug, waardoor ze nu in zij lagen, als ik wilde kon ik hem zo kietelen. 'Ik weet het niet, misschien gaat het wat snel? Of niet? Natuurlijk wil ik het ze dolgraag vertellen, maar straks gaat alles kapot...' Ik drukte een klein kusje op zijn lippen. 'Jij weet ook niet wat je met mij doet, Loubear.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (Nawh, ik vind Lou en Hazza echt super schattig saampjes
    Iemand die zin heeft om te praten met Kathryn? )

    [Dolores kan wel.]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    Harry murmelde zachtjes wat tegen mijn buik aan, maar verstond er niet heel veel van, niet dat het heel erg was want stond zo wel prima en zou het straks altijd nog kunnen vragen. Al snel werd me wel duidelijk wat hij net zei toen hij zijn hoofd wel omhoog haalde en waarschijnlijk zijn woorden herhaalde. 'Echt waar en dat meen je niet, toch?' vroeg ik en grinnikte zacht. 'Nee, ik weet toch dat het dat niet is, maar het is inderdaad donker...te donker en zou jou mooie gezicht ook wel weer willen zien, maar het is wel lief van je.' Ik trok een bedenkelijk gezicht, ook al kon hij dat niet zien. 'Misschien is dat het we en zou het eerlijk gezegd niet weten..Wat je zegt kan natuurlijk ook waar zijn, en het is niet de bedoeling dat alles kapot gaat...' Mijn glimlach werd alleen maar breder door het kusje dat Harry op mijn lippen drukte. 'Loubear denk hetzelfde als dat jij met mij doet, maar dat weet je natuurlijk ook niet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam, maar dacht er dan aan dat hij het niet kon zien. 'Ik meende het wel. En we lijken precies wel op elkaar, niet?' Ik grinnikte zachtjes. 'Doh, wie vind het nou niet erg om met jou in een kast te zitten...' Mompelde ik sarcastisch. 'Maar... Wie weet, als we het verborgen houden en later vertellen worden ze misschien juist kwaad...' Ik beet even op mijn lip, totdat een zeker persoon mijn hoofd binnenschoot, en ik gelijk dacht dat Louis weer weg zou lopen. 'Wat -wat ga je doen met Eleanor?' Ergens was ik best bang dat hij zou zeggen dat hij alles van daarnet niet meende, dat het een flauwe grap was en hij gelukkig wilde worden met Eleanor... Ik drukte me iets dichter tegen Louis aan, liet mijn vinger vanaf zijn borstkas richting beneden glijden, en fluisterde zacht in zijn oor: 'Maar ik kan het je wel laten voelen, natuurlijk...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arriver schreef:
    (...)
    [Dolores kan wel.]


    (was even flikken kijken hoor. Mijn laatste reactie met Kat staat op pagina 7 volgens mij)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson

    Harry zijn woorden waren waar, want we lijken precies op elkaar en hoorde ook dat hij de andere woorden meende. 'Ik weet dat je het meende, maar het is gewoon zo moeilijk om te geloven. En we lijken precies op elkaar.' Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is een vraag die moeilijk te beantwoorden is..dus doe dat ook maar niet' zei ik en lachte toen zacht. 'Het is toch altijd maar afwachten wat ze zeggen, en het is nooit te voorstellen, want het een is niet goed en het ander ook niet.' Bij het horen van een zekere naam beet ik op mijn lip waarna ik Harry weer aankeek. 'Eleanor wist dat ik verliefd was op iemand anders of beter gezegd verliefd op jou, dus we zijn al een tijdje uit elkaar, en zijn niet meer dan vrienden.' beantwoord ik zijn vraag eerlijk. 'Dus er is niets waar we ons druk over hoeven te maken.' Harry drukte zich iets dichter tegen me aan waarna hij zijn vinger vanaf mijn borstkas richting beneden liet glijden, en ik luister naar de woorden die hij toen zacht in mijn oor fluisterde. 'Nu ben ik benieuwd wat onze liefst Hazza in gedachten heeft' fluisterde ik zo onschuldig mogelijk terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SateGoddess schreef:
    [Superdeduper sorry! Ik wilde het donderdagavond allemaal gaan bijlezen, maar ik had training, dus werd het een beetje laat en nu is het allemaal beetje veel. Iets wat ik kan doen/reageren met Liam en wat is er allemaal al gebeurd?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    [Superdeduper sorry! Ik wilde het donderdagavond allemaal gaan bijlezen, maar ik had training, dus werd het een beetje laat en nu is het allemaal beetje veel. Iets wat ik kan doen/reageren met Liam en wat is er allemaal al gebeurd?]


    ( Oh sorry had deze reactie over het hoofd gezien, maar het maak niet uit en het is begrijpelijk dat je dan niet kan reageren. Hmmm bijna iedereen staat bij het kasteel, dus misschien kan je Liam door ook naartoe sturen...verder is er niet heel veel gebeurd behalve tussen Hazz en Lou die ondertussen hebben toegeven dat ze elkaar leuk vinden en nu in een kast in het kasteel staan te wachten op de rest om ze te laten schrikken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ja... En dat is wat jou zo schattig maakte, omdat je op mij lijkt.' Ondeugend keek ik hem aan, drukte vervolgens een zacht kusje in zijn nek. 'Echt?' Verbaasd, dit keer, keek ik Louis weer aan. 'Maar, was het al zolang aan de gang dan? Ik werd er iedere keer jaloers van als je zei dat je richting Eleanor ging...' Een klein blosje kwam weer terug op mijn wangen. 'Maar het was dus alleen maar om over je gevoelens voor mij te praten? Awh, Lou...' Ik drukte een kusje op zijn lippen, en glimlachte lief naar hem. 'Ik kan het je wel laten voelen...' Met mijn vingertoppen streelde ik zachtjes over zijn kruis heen. 'Maar het is hier een beetje te krap...' Ik drukte mijn lippen weer tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [AgentP -> xElounor]


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson
    'Awhh je bent lief Hazza...En dat is een van de redenen dat ik het wel heel erg leuk vind om op jou te lijken.' Ik beet op mijn lip toen hij een zacht kusje in mijn nek drukte, hij wist maar al te goed wat mijn zwakke plekken waren. 'Ja echt waar.' Mijn wangen werden ook weer rood en hoorde gewoon dat Harry verbaasd was door mijn woorden. 'Dit was ook al een paar maanden aan de gang, maar moet dan ook toegeven dat Eleanor niet de enige was die het wist of waar ik naartoe ging....' Ik keek hem aan en knikte als antwoord op zijn volgende woorden. 'Dat was inderdaad de reden dat ik daar naartoe ging...' Aan zijn lippen op de mijne kon ik dus echt wel wennen. Een kreun verliet mijn mond toen hij zachtjes met zijn vingertoppen over mijn kruis heen streelde. Harry wist gewoon niet wat hij met me deed. Met een onschuldige glimlach keek ik hem aan. 'Dan laten we het plan gewoon zitten of de andere moeten echt opschieten.' Even glimlachte ik tegen zijn lippen aan waarna ik hem zachtjes terug kuste, en mezelf nog dichter tegen hem aan duwde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Eindelijk een beetje rust en eens tijd om normaal te reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer