• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Eenmaal aangekleed liep ik terug op Sam af.
    Ik ging vlak voor hem staan en keek naar hem op. "Wat is er?" vroeg ik zachtjes.
    Vanzelf begon ik al te denken wat er fout zou kunnen zijn. Misschien had hij het niet zo leuk gevonden als ik net... Misschien had ik iets verkeerd gedaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Mijn aandacht is pas echt op Nala gericht als ze vlak voor me komt staan en me in mijn ogen aankijkt.
    Ze vraagt zachtjes wat er is en ik glimlach naar haar. Ik streel met mijn hand over haar wang.
    'Er is niets Nala,' zeg ik terug en rol dan een keer met mijn nek om die wat losser te maken.
    'Ik ga even terug in de rolstoel zitten,' zeg ik tegen haar.
    Ik moet het namelijk niet overhaasten, het lopen. Dus ga ik terug in de rolstoel en kijk naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Dat klonk niet echt geruststellend...
    Ik beet onzeker op mijn lip en volgde hem toen tot aan de rolstoel.
    "Misschien gaan we best terug naar de ziekenzaal." mompelde ik zacht en nam de rolstoel beet. Ik duwde hem zachtjes naar voren, richting de deur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik knik als ze zacht mompelt dat we misschien het best terug kunnen gaan naar de ziekenzaal.
    'Is goed lief,' zeg ik tegen haar en ik laat mezelf duwen.
    Dan bedenk ik me dat ze heeft gezegd dat ze moe is.
    'Nala wacht, kom bij me zitten, dan rol ik wel,' zeg ik glimlachend en kijk achterom naar haar.
    Gewoon de gedachten vergeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek naar hem en glimlachte terug.
    "Wacht, als we de deur uit zijn, dat zal makkelijker zijn." glimlachte ik en deed de deur van de danszaal open. Ik rolde hem naar buiten en sloot de deur toen weer.
    Ik ging op zijn schoot zitten en legde mijn hoofd opgelucht tegen zijn schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Hm ,daar heeft ze gelijk in. Dat is inderdaad handiger. Ik blijf gewoon stil zitten en laat me rijden door Nala. Het lijkt erop alsof ik het weer goed heb gemaakt door dat te zeggen, gelukkig.
    Als we op de gang zijn komt ze op mijn schoot zitten en leunt met haar hoofd tegen mijn schouder. Mijn handen zet ik aan de wielen en ik rol dan vooruit op weg naar de ziekenzaal.
    Nu ik toch over Naomi nadenk... ik heb haar al een dag niet gezien. Waar zou ze zijn?
    Ach, waarom zou ik er überhaupt over nadenken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sloot mijn ogen. Maar voor heel even, hield ik mezelf voor.
    Mijn hand klemde zich vanzelf wat om de zoom van zijn shirt, zoals ik anders ook deed met het deken, als ik gewoon lag te slapen.
    Ik was in slaap gevallen, maar zo licht, dat ik bij het minste weer wakker zou worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie hoe ze haar ogen sluit en even later lijkt ze in slaap gevallen te zijn, ik rol gewoon op mijn gemakje verder naar de ziekenzaal en doe zo zachtjes mogelijk. De deur gaat gelukkig makkelijk open en ik rol de ziekenzaal in. Even twijfel ik of ik op het bed moet gaan liggen met haar, maar dan wordt ze waarschijnlijk wakker. Daarom besluit ik gewoon zo in mijn rolstoel te blijven zitten en ik sla zachtjes en voorzichtig mijn armen om haar heen.
    Mijn gedachten gaan telkens weer naar dat moment van zojuist.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik ging wat beter liggen en drukte mijn gezicht in zijn nek.
    Ik bewoog een beetje onrustig in mijn slaap. Als ik mezelf zorgen maakte, projecteerde die emotie zich steeds in mijn slaap. Toen ik nog thuis was, sliep ik als een bolletje opgerold. Ik sliep in hazenslaapjes en werd vaak wakker, terwijl in slaap vallen ook heel moeilijk was.
    Wanneer Sam naast me sliep, leek ik echt goed te kunnen slapen. Gewoon mijn ogen sluiten, heel af en toe eens op mijn andere zij gaan liggen en voor de rest niets waar ik wakker van werd.
    Nu maakte ik me zorgen, omdat Sam zo afwezig leek. Opnieuw uitte dit zich in mijn slaap. Ik sliep heel licht en bewoog af en toe onrustig. Ik mompelde zachtjes wat en zuchtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat beter liggen en ik glimlach, haar gezicht drukt in mijn nek en dat kietelt lichtelijk. Ze lijkt onrustig, maar ik weet niet waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoop gewoon dat ze zo lekker blijft liggen en blijft slapen, dat zal haar goed doen... en dat geeft mij tijd om na te denken.
    Maar moet ik er wel over na gaan denken? Dan rakel ik alleen maar dingen op, Naomi zat diep in mijn hoofd weggestopt en daar hoorde ze ook te blijven.
    Ik zucht een keer zachtjes en sluit ook mijn ogen, hoewel ik niet denk aan slapen. Ik probeer gewoon de dingen voor mezelf op een rijtje te zetten.
    Dat Nala te weten is gekomen over Naomi vind ik rot, maar ik denk niet dat ze daar aan denkt. Hoewel ik wel twijfel aan het feit of ze het van haar af kan zetten dat ik even zo afwezig was, door de blik in haar ogen van daarstraks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik bracht mijn hand omhoog, zodat ik hem tegen mijn wang kon leggen. Maar aangezien ik zijn shirt vast had, trok ik dat mee omhoog.
    Me totaal nergens van bewust sliep ik rustig verder.
    Ik murmelde weer zacht iets onverstaanbaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik open mijn ogen als ik wat getrek voel aan mijn shirt en zie dat Nala die in haar hand heeft en mee omhoog trekt naar haar wang.
    Zelfs nu probeert ze me nog uit te kleden, grapje.
    Ze zegt iets zacht en onverstaanbaars.
    'Wat is er Nala? Vertel het me maar,' fluister ik heel zachtjes, in de hoop dat haar onderbewustzijn het opneemt en ze terug antwoordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Mijn vuist klemde zich even wat harder om zijn shirt voor die weer zachtjes ontspande en ik verschoof mijn hoofd een klein beetje.
    "Sam..." murmelde ik zacht, maar ging niet meteen door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Mijn shirt komt bij mijn hals weer wat strakker te zitten, odmat ze die in haar vuist wat harder klemt. Als ze nog zo doorgaat kan ik straks niet eens meer goed ademhalen, maar dat zal niet gebeuren. Ze ontspant haar hand alweer en verschuift haar hoofd. Dan mompelt ze zacht mijn naam.
    'Wat is er met Sam?' vraag ik heel zachtjes, benieuwd naar wat ze te zeggen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hou van hem." zei ik zacht, met een zucht.
    Mijn oogleden trilden even, maar ik werd niet echt wakker.
    "Ik... hou van... hem." het kwam er alweer zachter uit en het laatste was bijna onverstaanbaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”