• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ze van hem houdt en ik glimlach. Ik aai zachtjes over haar haren, een zachte streling. Ze herhaalt dan weer dat ze van hem houdt.
    'Hij houdt ook van jou, hij is alleen zo dom altijd,' fluister ik weer zachtjes.
    Het leek er even op alsof ze wakker zou worden, maar dat wordt ze niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Een klein ontkennend geluidje kwam over mijn lippen.
    "Niet dom." murmelde ik weer. "Mooi... lief... mijn superheld."
    En zo was hij wel een beetje voor mij. Hij zou me redden van mijn vader en van alle nachtmerries.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze ontkent het en het klinkt heel lief. Een klein glimlachje speelt om mijn lippen.
    'Je zou hem niet meer zo lief vinden als je zijn verleden kent,' fluister ik heel zachtjes.
    Ik sluit voor een moment mijn ogen om tranen tegen te gaan. Ik slik een keer.
    'Misschien wel bang voor hem zijn, maar hij zal jou niets aandoen. Nooit. Niet met opzet tenminste.'
    Ik denk na, doe ik haar niet pijn met aan Naomi denken? Ja oke, dat weet ze niet.. Maar het gaat om het idee.
    Ik zou haar daar pijn mee kunnen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Opnieuw kwam een ontkennend geluidje over mijn lippen.
    "Nooit bang... Mijn superheld." murmelde ik. Moest ik mezelf nu eens bezig zien. Een gesprek voerend dat ik me niet eens meer zou herinneren.
    "Voor altijd." zei ik er zachtjes na.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Een klein waterig glimlachje speelt om mijn lippen. Superheld, hoor haar nou. Als ze eens zou weten..
    'Sam is te egoïstisch om je van zich af te duwen, hij wil je bij zich houden,' fluister ik met een kleine krop in mijn keel. 'Normaal duwt hij mensen weg. Zo gaat het al zijn hele leven.' Het is veel makkelijker om dingen tegen haar te zeggen nu ze het toch niet echt meemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {man, ik huil als gek.
    Ben de 10 saddest movie scenes aan het bekijken.
    En damn, er zitten er een paar echte huilers bij, hoor...}
    Nala
    Het bleef even stil van mijn kant, alsof ik niet meer zou antwoorden, of alsof ik even nadacht.
    "Dan is Nala ook egoïstisch." mompelde ik uiteindelijk zacht.

    }oh neeeeeee, nu titanic!!!
    Damn, waar is mijn zakdoek!{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze antwoordt niet en ik twijfel of ze er nu te diep voor in slaap is, of dat ze gewoon niet meer gaat antwoorden. Totdat ze zegt dat 'Nala' ook egoïstisch is.
    'Maar Nala is een goed persoon, Sam niet,' fluister ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil dat filmpje ook zien c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Een lichte zucht verliet mijn lippen.
    "Nala is koppig, egoïstisch... dom... te snel kwaad... jaloers..." mijn onderbewuste ik, kon nog wel even doorgaan. Natuurlijk, ze had mijn bewuste ik het maar al te vaak horen denken.

    }gwn opzoeken
    top 10 saddest movie scenes part 1
    en dan part2 en verder...

    op youtube dus ;p

    Part 2 is het trieste.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik leg zachtjes mijn vinger tegen haar lippen als ze allemaal slechte dingen over zichzelf zegt.
    'Sshhtt, dat is ze niet. Nala is een doorzetter, geeft meer om anderen dan om zichzelf, kan goed dansen, is te onzeker terwijl ze prachtig is,' fluister ik allemaal tegen haar. Ik haal mijn vinger weg en druk zacht een kusje op haar lippen. 'Nala is het meisje waar Sam van houdt, en voor wie Sam probeert te veranderen.'

    [Okay ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schoof vanzelf wat dichter naar hem toe.
    "Nala houdt van Sam... mijn superheld." mompelde ik weer.
    Dit was volgens mij het vreemdste gesprek ooit. Dan nog eens in de 3e persoon. Alsof het niet al vreemd genoeg was. Gelukkig zou ik me toch niets meer herinneren. Ik voelde mezelf wat dieper in slaap zakken. Dit was het punt waarop je zowat aan me kon sleuren en ik zou nog niet wakker worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze schuift nog wat dichter naar me toe en ik glimlach zwakjes. Ze zegt weer dat ze van me houdt en dat ik haar superheld ben. Zo verkeerd gedacht, zo verkeerd. Ze lijkt dan dieper in slaap te vallen aangezien ze geen geluiden meer maakt of wat. Daarom ondersteun ik haar goed en sta dan voorzichtig op. Met een beetje moeite kom ik op het bed en ga er dan met haar op liggen dicht tegen me aan.
    'Slaap maar lekker Nala, je hebt het nodig,' fluister ik dan weer. Ik druk een zacht kusje op haar voorhoofd en sluit dan ook zelf mijn ogen om in slaap te vallen.

    [Mijn hond snurkt weer eens >_>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }haha! arme jij! :P

    en maken ze weer wakker?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nala mag wel wakker worden alvast geheheh]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik opende mijn ogen en zag Sam zijn gezicht vlak bij het mijne. Glimlachend drukte ik heel zacht een kus op zijn lippen en kroop toen weer dicht tegen hem aan. Ik hield van de warmte die hij uitstraalde, van zijn heerlijke geur en het meest van al gewoon van hem.
    Glimlachend keek ik naar hem op. Zijn afwezigheid van gisteren al bijna volledig vergeten. Iedereen had wel eens zo'n dagje zeker?


    “To live will be an awfully big adventure.”