• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    'Oke, kom, dan gaan we betalen... Heb je trouwens niets speciaals wat je vanavond wilt eten?' Ik kon fantastisch koken, al zeg ik het zelf. Ik hield nog even staande bij de tijdschriften maar geen een toonde mijn intresse, dat alles was ook wel twee jaar geleden geweest, eigenlijk kwamen we amper buiten en nu pas besefte ik hoe erg ik alles wel niet gemist had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [We doen toch dat One Direction ook bestaat, of zoiets, maar iedereen verdenkt ze niet omdat zedenken dat hun ook ontvoerd zijn, maar eigenlijk doen ze dat met die meisjes dan al twee jaar? Volgens de intro dan, of doen we of ze nooit bestaan hebben en niet wereldberoemd zijn?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het maar even zo gemaakt. En aangezien wij de enige zijn die reageren maakt het niet veel uit denk ik. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik en loop met hem mee naar de kassa om te gaan betalen en ik grinnik even als hij me vraagt of ik nog iets speciaal's wil eten. 'Verras me meneer.' zeg ik dan grijnzend. We stopte nog even bijde tijdschriften en zo te zien vond Louis er niet veel aan. 'Wacht eens.' mompel ik dan zacht en pak een tijdschrift uit het rek waar de er op de cover groot staat: "Kidnapped?" en een teksteje eronder en ik open dan het tijdschrift op de juiste pagina en slik even als ik foto's zie staan van Camille, 3 andere meiden en mij. Ik bijt even op mijn lip en kijk dan naar Louis.

    [Moest ik gwn even doen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een gilletje en rukte het tijdschrift uit Isabella's handen, klapte het dicht en legde het terug. 'Gewoon doen alsof je niets gezien hebt, ga vrolijk verder.' Siste ik haar toe waarna ik mijn arm weer in die van haar haakte en haar mee trok richting de kassa. Ik zette het mandje erop en begon alles op de lopende band te laden. 'Dan word het iets wat je van je leven nooit meer zult vergeten,' grinnikte ik, waarna ik het mandje ondeer de lopende band zetten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe Louis een gilletje slaakt en het tijdschrift uit mijn handen rukt en het terug legt, dat was duidelijk. Ik knik even zacht haak mijn arm ook in de zijne en loop door alsof er niks gebeurt was, maar toch zette het me wel even aan het denken. Voor ik het weet staan we bij de kassa en laad Louis het mandje uit en legt alle spullen op de loopband. Ik kijk na zijn woorden grijnzend naar Louis. 'Wat ben je allemaal van plan om te maken dan?' vraag ik dan en lach even. 'Nooit meer van mijn leven dus.' zeg ik dan en glimlach en bijt dan zacht op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik wrijf met mijn vingers even over mijn kin en doe alsof ik heel diep aan het nadenken ben. 'Wat denk je van spaghetti? Simpel maar lekker.' Ik grinnik en kijk toe hoe de vrouw al onze spullen aanslaat, dan konden we ook meteen beginnen aan de grote schoonmaak, want dat was wel nodig, zeg. 'Dan word het 70,50.' De vrouw glimlacht naar mij en ik geef haar het geld aan, precies gepast. 'Bonnetje erbij?' Ik schud mijn hoofd en pak een van de tasjes waar ik alle spullen in begin te proppen uiteindelijk heb ik twee tassen vol en geef er eentje over aan Isabella. 'Fijne dag nog,' mompel ik naar de vrouw, waarna ik we weer op Isabella richt. 'Wil je weer direct terug? Of andere winkeltjes nog even bezoeken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik als ik naar zijn gezicht kijk en hij "zogenaamd" diep nadenkt en met zijn vingers over zijn kin wrijft. Als hij dan spaghetti zegt grijns ik even. Ik knik dan. 'Lijkt me lekker.' zeg ik dan glimlachend. Ik neem de tas dan van Louis aan als we alle spullen hebben ingepakt en betaald en zak even wat omlaag, zwaar dus, ik ga dan weer recht staan en grinnik even. Ikkijk dan Louis aan na zijn vraag en kijk terug met een scheve grijns. 'Als we er toch zijn.' zeg ik dan extra onschuldig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik maak een verontwaardigd geluidje en knik dan vrolijk, ik heb ook wel weer eens zin om de stad in te gaan. Vanavond kan ik het beste mijn moeder ook maar eens bellen. 'Waar wil je als eerste heen?' Om de seconde wisselde ik de tas van hand naar hand omdat ik 'm best zwaar vond, wat moest Isabella er dan wel niet van vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik haal mijn schouders op. 'Kledingwinkel.' zeg ik dan grijnzend. 'Tsja, ik woon hier niet, dus ik weet niet wat voor winkels er allemaal zijn en waar.' zeg ik dan grinnikend en voel de tas met boodschapen knellen achter mijn vingers, maar zeg maar niks en loop gewoon door alsof er niks aan de hand terwijl ik soms net als Louis wel eens van hand wissel zodat de andere weer zo gezegd wat "rust" heeft..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte vrolijk, maar deze keer trok ik Isabella niet aan haar arm mee aangezien dat een beetje moeilijk ging vanwege de boodschappentas. 'Ik ben hier ook al lang niet meer geweest, dus we kunnen het beste gewoon even rondkijken? Als je iets leuks ziet mag je het zeggen...' Ik neuriede een vrolijk liedje en keek om me heen. Alles was zo veranderd. Maar dat was ook weer niet zo gek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Duuuh, ik wil graag reageren, maar ik heb geen idee wat te doen.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry was dansen!]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik en als Louis ook vrolijk begint te neuriën word ik ook meteen een stuk vrolijker en kijk naar de winkels waar we voorbij komen het zijn voornamelijk maar dure zaken en ik bijt even zacht op mijn onderlip. 'Is dit allemaal niet veel te duur.' mompel ik dan zacht en bijt weer op mijn lip en ik wissel dan weer van hand met de boodschappentas, het bleef maar zwaar, maar ik gaf geen kik. Ik kijk dan weer even naar Louis en dan weer naar de winkels en dan zie ik een winkel met best een leuke etage en stop ervoor, maar kan ik dit wel maken. Ik kijk dan weer naar Louis met een lichte twijfeling in mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach geruststellend naar Isabella en duw haar zo wat de winkel in, ze stond haast te kwijlen voor de etalage, dus ging ze nu mooi naar binnen. 'Pak alles wat je wilt. Ik betaal het wel. En nee, je sputtert niet tegen, dat heb je wel verdiend.' Ik knipoogde naar haar en liet de booschappen tas even uit mijn handen vallen, gelukkig vielen er geen spullen uit maar keek wel een boze winkelvrouw naar me toe. Ik grinnikte en pakte de tas op om Isabella verder de winkel in te duwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Nu moet ik natuurlijk iets leuks bedenken van kleren, hmm, moeilijk, anders laat Louis ook wat voor haar uitzoeken, whaha, is lol!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp