• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Waarneer Camille klaar komt en ze hard kreunt, hou ik het ook niet meer vol, en kom ik met een harde schreeuw in haar klaar. Ik grijns naar haar en druk een zacht kusje tegen haar lippen voordat ik me naast haar neer laat vallen en mijn blik op Isabella en Harry laat vallen, die niet veel aan het doen zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe kreunen oncontroleerbaar zijn mond verlaten en even laat dat me in mijn hoofd lachen. Als ik hem dan hoor kreunen om meer en voel zijn hand dan op mijn hoofd, ik doe dan ook gewillig wat hij zegt en neem dieper in mijn mond en ga sneller en blijf ook doorgaan met mijn handelingen en blijf hard zuigen, mijn tong gebruiken, bijt er af en toe zachtjes, terwijl mijn handen nog zijn ballen en binnenkant van zijn bovenbeen strelen. Ik merk al snel dat dit niet lang meer gaat duren en verhoog dan steeds stapje voor stapje langzaam mijn tempo. Ik open mijn ogen dan langzaam en kijk hem dan omhoog aan terwijl ik druk doorga.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lieke, wil jij misschien heel even Harry overnemen? Ik ga het echt niet klaar spelen om de volgende dagen te kunne reageren. :c]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (Examens?)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Ik grijns als ik zie waar hij naar kijkt. Wij hadden complete seks gehad, terwijl hun, voor mijn gevoel, nu nogal lullig bezig waren. Ik sluit mijn ogen en verwerk alles wat er tot nu toe met me is gebeurt. Zo'n korte tijd. Zo veel veranderingen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    230710 schreef:
    [Lieke, wil jij misschien heel even Harry overnemen? Ik ga het echt niet klaar spelen om de volgende dagen te kunne reageren. :c]


    [Ja maar dan is het dadelijk niet leuk als hun het samen moeten doen. :c]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    (Examens?)


    [Jep, al van vorige week, daarmee dat ik zo weinig reageer. :c]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slade schreef:
    (...)

    [Ja maar dan is het dadelijk niet leuk als hun het samen moeten doen. :c]


    [Haha lol, dan moeten we ze misschien toch maar voor even sparen? Volgende week kunnen we het dan een keer doen, als ik terug ben. :'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Haha lol, dan moeten we ze misschien toch maar voor even sparen? Volgende week kunnen we het dan een keer doen, als ik terug ben. :'D]


    [Maar volgende week heb ik pww. :c]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    (...)

    [Maar volgende week heb ik pww. :c]


    [Meh, dan de week daarna, in de vakantie? ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Meh, dan de week daarna, in de vakantie? ^^]


    [Sure. Dan zorg ik wel dat ik even tijd maak. :'D Ik moet misschien werken op de zondagen. DDDD: Fuck my life.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik heb mijn pww al lang geleden gehad.. XD Maar wat doen we nu? Maar Lieke, werk jij bij de kruidvat? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Morgen begin ik voor echt, ik heb er wel al drie weken stage gehad. Hoe weet jij dat? ;o]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik heb de foto gezien in dat ene topic. Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Poor you. :C
    Maar ik ga nu weer leren. ^^
    Byes. (:]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.