• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik rende naar Niall, waar Louis en Harry stonden. 'Jullie hebben een sleutel, stelletje idioten' zuchtte ik en ik keek hoe Harry de deur openmaakte.. Recht uit het raam zag ik Niall hangen. Een schreeuw verliet mijn mond. Gelijk rende ik naar Niall, klom snel erop en pakte Niall's pols. In één soepele beweging tilde ik hem op en pakte hem vast. 'Is alles goed? Waarom deed je dat?!' Ik schreeuwde haast.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 14:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik wist het niet, waarschijnlijk. "Kom." Ik lietouis hand los en rende met 2 trede tegelijk de trap op. "Waar ben je?" Riep ik en trok elke kamer open maar geen Niall. Ik keek naar de terrasseer en zonder twijfeling rukte ik deze open toen ik enkel de armen van Niall zag bungelen. "Ben je gestoord?!" Gilden ik en renden naar de rand toe en greep de blonden jongen meteen vast. "Lou help." Ik moest toegeven dat hij toch wel te zwaar was om in mijn eentje omhoog te trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    haastig kijk ik rond. "Ik... Jij... Euh... Doei!" Ik ren langs de jongens naar buiten en ren de straat uit. In paniek word ik ook nog is bedolven onder de vragen. Ik ruk me uit de mensen en loop naar het park. Met een handje kiezelsteentjes ga ik bij het meertje zitten. Ik kets ze over het water terwijl ik een smoes probeer te bedenken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik rende achter Harry aan, maar zoals altijd was ik weer te laat, ik had gewoon geen goede conditie. Niall rende langs ons heen en een verbaasde Zayn en Harry stonden boven. Ik hijgde uit en keek de twee jongens een voor een aan. 'Waar is Niall heen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik rende Niall achterna. Wat deed die gek?! 'Niall?!' schreeuwde ik hard. Ik zocht in de buurt, waar ik een aantal blonde plukken zag uitsteken bij het meertje. Nee, ik moest hem alleen laten. Uiteindelijk na twijfelen liep ik weg. Eerst zo hard roepen dat we zijn beste vrienden waren, en nu zitten mokken en zielig doen. Plus een zelfmoordpoging. Ik had er nu genoeg van. Niall zocht het maar uit. 'Paul?' vroeg ik en Paul draaide zich om. 'Wat is er?' vroeg ie. Ik was ondertussen al weer bij Niall's appartement aangekomen. 'Ga maar weg. Vals alarm' melde ik. 'Weet je het zeker, Zayn?' vroeg ie. 'Heel zeker' knikte ik. 'Oké, maar als er echt wat is moet je meteen me bellen' zei hij. Ik knikte en wuifde het weg. Al snel zat ik aan een tafeltje bij een of andere lunchroom.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Na een tijdje zijn mijn stenen op. Als ik opsta zie ik nog net dat Zayn wegloopt. Vertel ze de waarheid! Ik loop achter hem aan, als hij gaat zitten sta ik stil. Zou hij erg kwaad zijn? Ik haal adem en loop naar hem toe. Ik pak een stoel. "Mag ik erbij komen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Tuurlijk' mompelde ik, wat onderuitgezakt. Mompelend keek ik uit mijn ooghoeken naar Niall. 'Ik zal maar niks vragen, dan ren je weer als een debiel weg' mompelde ik en ik liet een korte zucht horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Debiel?" Ik ga zitten en wenk de ober. "Ik leg het zelf wel uit." Als ik besteld heb begin ik. "Het valt gewoon niet meer te doen! Harry haatte me, louis steunde hem en Liam laat zich niet eens zien! Brooke was mijn enige lichtpunt en hij is nu ook weg. Wat heb ik eraan, Zayn? Ik zorg er alleen maar voor dat menseb me haten!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Weg!' zei ik, en ik wist dat Niall verbaasd zou zijn. 'Ik hoef je niet meer te zien als je zo blijft doen. Dan mag je voor mijn part nu vertrekken naar Indonesië of naar Scandinavië' zei ik, doodserieus. 'Nou, ga je nog of blijf je zitten en waardeer je jezelf? Ik heb toch ook een hekel aan mezelf omdat ik rook en dat soort dingen, terwijl ik het moeilijk vind om te stoppen? Ik zeg toch ook niks over mezelf?' zei ik weer. Ik keek Niall aan en trok één wenkbrauw op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Zweigend sta ik op en loop weg. Voor het eerst luister ik echt... Ik grijp naar mijn zakken en kom tot de conclusie dat Harry mijn telefoon heeft. "Jij kan er wél wat aan doen! Stop met roken, het is niet zo moeilkijk! Ik kan moeilijk mezelf verbouwen omdat ze me lelijk vinden!" Zeg ik nog tegen Zayn. Ik loop richting huis en plof neer. "Wat nu?" Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Loop maar weg, Niall. Ik doe dit alleen omdat ik dit niet voor jou wil!' riep ik Niall nog achterna, wetend dat ie het hoorde. Toen de ober met al het eten aankwam excuseerde ik me en drukte het geld plus fooi in zijn hand. Tuurlijk, Niall zei de bestelling niet even af. Nee, te veel moeite, typisch Niall. Ik zocht op mijn mobiel een aantal site's, kopieerde de links en stuurde die naar Niall. Allemaal site's die over Niall gingen, en hoe geweldig ze hem vonden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    "Volgens mij is die gek geworden." Mompelde ik zachtjes en pakten Louis zijn Hand weer vast. En glimlach zwakjes naar hem. Ik probeerde me te focussen op Niall zijn probleem maar Louis bleef me zoals gewoonlijk maar afleiden, enkel al door zijn aanwezigheid. "Kom." Ik pakten Louis zijn hand weer vast en verliet het terras en liep naar beneden. Niall zat alweer op de bank en Zayn was weg. "Ik weet niet wat er met je aan de hand is Niall, ik weet alleen dat ik je vroeger veel leuk vond." Mompelden ik en trok Louis mee de deur uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik volg het geluid en vind mijn telefoon met een grote kras in het scherm. Fine... Ik zie de sms-jes en open ze. sukkel! Je had eerder moeten springen! Meteen verwijder ik het bericht. De sms-jes van Zayn delete ik regelrecht. Ik ga niet meer bij hem zeiken. Wat je ook te zeggen hebt... Ik heb geen interesse! Je wou dat ik het zelf deed? Dat doe ik! Ik verzend het bericht en gooi mijn mobiel op de bank om wat te drinken te halen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Wie weet, hij doet alleen zo anders...' Mompel ik zachtjes, waarna ik Harry aankijk en terug naar hem glimlach. Glimlachend liep ik met Harry hand in hand het terras weer af, samen liepen we naar beneden en Harry zei nog wat tegen Niall waar ik geen aandacht aan besteedde, hij trok mij de deur uit en ik kneep zachtjes in zijn hand. 'Wil je naar huis, of wil je nog terug?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    "Oke, dan zoek je het zelf maar uit. Je hebt gelijk, iedereen haat je" verstuurde ik en ik liep naar Niall's appartement, waarbij ik de deur openmaakte. 'Kijk op je mobiel' beveelde ik hem en ik klikte internet aan op zijn computer. Daar opende ik een aantal site's en duwde Niall naar zijn computer. Ik dwong hem haast om het te lezen. 'En daarom heb je ook zoveel fans' zei ik. Op de site's stonden alleen maar foto's van Niall. Hoe knap ie was, hoe goed ie kon zingen en al helemaal hoe schattig hij was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."