• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar Harry en knikte. 'Weet ik toch.' Harry likte langs zijn lippen en ik kon mijn ogen niet van zijn lippen afhouden, waarna ik zijn vinger over mijn lippen voelde opende ik mijn mond en beet zachtjes op zijn vinger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Er liep een rilling over mijn rug toen Louis even op mijn vinger beet en ik kon aan niets ander meer denken dan aan zijn lippen. "Kiss me, you fool." Mompelden ik zachtjes waarna ik mijn hand op zijn wang legde en mijn lippen vol op die van hem drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'With all the love,' gretig zoende ik Harry terug, ik plaatste mijn beide handen op zijn wangen zodat ik hem nog iets dichter tegen me aan kon trekken. Zachtjes beet ik op zijn onderlip, wachtend op zijn toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen Louis zachtjes op mijn lip beet opende ik meteen mijn mond en liet mijn tong in zijn mond glijden. Mijn tong streelden zachtjes langs mijn gehemelte en ik liet mijn handen afzakken naar Louis zijn heupen om hem vervolgens nog iets dichter tegen me aan te trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct opende Harry zijn mond en streelde zijn tong langs mijn gehemelte. Een klein geluidje verliet mijn mond, voor zover dat lukte. Harry's handen voelde ik op mijn heupen, waarna hij me nog iets dichter tegen me aantrok. Mijn armen sloeg ik om zijn nek heen, zodat ik hem ook nog iets dichter me aan kon trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    Ik word op gehangens maar weet al genoeg. "Terug naar dat gebouw." Ik volg Niall en we komen even 'doodleuk' binnen vallen. "Stop je afspraken! We moeten iets verzinnen." Ik loop naar Harry en Louis on ze uit elkaar te trekken. "De wereld denkt dat ik verliefd op je ben en jou en Hazz uit elkaar probeer te halen... En jij staat hem even te zoenen?!" Ik kijk ze alle twee aan. "Ik wil geen reputatie als 'Ness, de harteloze van de band'! Als er nog een band is." Spijtig bijt ik op mijn lip. "Niet dat het jullie zal interesseren." Ik zucht en plof op een bank. "Of wel?"

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 10:23 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [lou en Hazza zijn nogsteeds in het gebouw waar die meeting dingetje was en niet thuis...]

    Harry Edward Styles
    Er bestond niets beters op de wereld dan Louis. Ik eindigde de zoen en drukten mijn voorhoofd tegen die van Louis aan maar hield mijn ogen gesloten en wikkelde mijn armen rond zijn middel. "Je bent geweldig." Zei ik zachtjes. Ik bedoel, kom op, wie wilt er nou geen ongelofelijk hotte besten vriend, die je op bijna elk moment van de dag kon claimen om dingen mee te doen die normaal alleen mensen zouden doen die een relatie hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gefrustreerd kijk ik het meisje aan als ze mij en Harry uit elkaar haalt, ik had eindelijk wat ik wilde na al die jaren en dat moest zij het storen. Damn. 'Waarom denken ze dan dat je verliefd op mij bent? Ik bedoel, ik weet je naam niet eens...' Ik grinnik en kijk Harry aan, om daarna op mijn lip te bijten. Zijn voorhoofd leunt tegen die van mij en zijn armen voel ik rondom mijn middel. Ik glimlach zwakjes, druk een kusje op zijn neus. 'Jij ook Haz, je weet niet hoe lang ik hier naar heb verlangd...' Waarom zei ik dat nou?! Oh god, nu gaat hij me vast zo'n rare verliefde gozer vinden. Wait, verliefd? Ben ik verliefd op Harry? Dat kon toch niet...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    "Verdomme jongens! Blijf eens van elkaar af! Ze hebben ons zien ruzie maken om Harry! Ik ga dit niet alleen oplossen. Jullie zijn de enige die het kunnen. Ga naar de camera en zeg het, zeg dat jullie verliefd zijn en ik er niks mee te maken heb." Smekend kijk ik ze aan. "Dankzij mij is de band uit elkaar." Ik bijt op mijn lip. "Kunnen jullie ze terug halen? Het spijt me nogal. Ben gewoon een egoïst." Ik sta op en pak mijn tas. "Ga maar verder met waarmee jullie bezig waren, helpe vooral niet..." Ik stap naar buiten en trek Niall mee. Snel doe ik de deur dicht en ga zitten. "Hoe krijgt iedereen zijn zin, als we een band moeten zijn?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik stampte de deur uit en zocht de hele stad af naar Niall. Uiteindelijk had ik hem met Ness gevonden. Zuchtend liep ik er naar toe en keek hun aan. 'Het spijt me. Ik zal nu al helemaal niet meer met Perrie bezig zijn' mompelde ik op een toon, waarvan Niall iniedergeval wist dat het uit was. 'Zal ik weggaan? Zo te zien hebben jullie al genoeg problemen' zuchtte ik en ik wilde weer weggaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik liet de woorden van Ness langzaam tot me doordringen. Was ik verliefd op Louis? Ja, ik hield er van om in zijn buurt te zijn, hem aan te raken en ik werd gek van jaloezie als hij iemand anders meer aandacht gaf dan mij, maar verlieft. "Je doet nu net of alles onze schuld is." Momepelde ik en maakten me eindelijk los van Louis om Ness aan te kijken. "Ga naar de meiden en ze dat het je spijt. Dat gaan wij namelijk niet voor je doen." Als ik ruzie had met zeg Zayn, liet ik toch ook niet Louis het voor me goedmaken. Ik vermeed het verliefd zijn gedoe expres, omdat ik er eigenlijk een beetje van in de war raakten. Ness kaft nog even wat naar ons voordat ze het huis verlaat en Niall met zich meetrekt. Niall, die had nu alles gezien. Ik nee op mijn lip en keek Louis gepijnigd aan. "En nu?" Piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Net voordat ik iets terug wilt reageren, reageert Harry al. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek naar de krullenbol, om vervolgens te kijken naar het meisje die wegliep met Niall. Had hij hier al die tijd gestaan? Ik kreunde zacht voordat ik Harry's hand vastpakte en er zag inkneep. 'Ik weet het niet. Maar...' Ik sloot mijn ogen voordat ik het uitsprak, ik durfde het eigenlijk niet te vragen. 'Wat voelde je net? Ik bedoel, tijdens onze kus...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek even naar onze handen en bijt op mijn lip. Ergens durfden ik Louis niet eens aan te kijken. Ik kon hem niet zeggen wat ik net voelde , omdat ik het niet wist. Het had zo vertrouwd gevoeld, alsof het normaal was dat ik met mijn beste vriend zoenden. "Ik weet het niet Lou." Ik zei het zo zachtjes dat ik me afvroeg of hij het wel gehoord had. Ik sloeg eindelijk mijn ogen op en keek naar Louis terwijl ik weer met zijn vingers begon te spelen. Dat deed ik altijd als ik me ongemakkelijk voelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn ademhaling versnelde iets en ik hield mijn ogen dicht, beet zacht op mijn lip, gewoon omdat ik niet wilde huilen waar hij bij stond, op dit moment was dat iets te beschamend. 'Je -je weet het niet?' Piepte ik, waarna ik wel degelijk mijn ogen opende en ik de tranen probeerde tegen te houden. 'Waarom heb je me dan gezoend, Harry? Waarom?!' Nu gleed er wel een traan over mijn wang en ruw veegde ik hem weg waarna ik Harrry boos aankeek. Hij had me beter niet kunnen zoenen als hij niet wist wat hij net voelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn gezicht betrok en zodra ik een traan over Louis zijn wang zag glijden, sprongen de tranen ook in mijn ogen. "Lou." Ik greep zijn hand steviger vast. Ik kon er niet tegen als Louis zich zo voelden en al hellemaal niet als het mijn schuld was. "Omdat.." Piepten ik en keek in de waterige blauwe ogen van mijn beste vriend. Ja, waarom had ik het gedaan? "Ik wilden het al zo lang Lou," ik sloeg mijn ogen weer neer de eersten tranen gleden over mijn wang heen. Langzaam liet ik zijn hand los en ik wist mezelf totaal geen houding te geven. Ik voelden me zo klein op dit moment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''