• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik hoor wat geroep en trek Ailleen mee naar die richting. "Is het eigenlijk wel slim om te gaan..." Mompel ik zacht. Wie weet wie daar staat? Ik zet me over die angst dor Ailleen een kus te geven. Als ik een meisje zie stop ik. "Wie is dat?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    Net als Niall hoor ik iemand wat roepen en voor ik wat kan zeggen trekt hij me al mee in die richting. 'Op dat antwoord moet je nog maar even wachten..' Ik had echt geen idee wie het kon zijn en er op dit tijdstip hier nog naartoe zou komen. Om zich waarschijnlijk over zijn angst te zetten voel ik hoe Niall nog een kus op mijn lippen drukt, maar ondanks dat blijf ik toch dicht bij hem in de buurt, want mijn angst is nog niet verdwenen, Als ik degene zie staan die wat riep, maakt mijn angst plaats voor verbazing. 'Kathryn? Wat is er gebeurd?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee dit gaat snel.... Hoe kan ik inspringen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    Ik zuchtte opgelucht, toen ik bijna gelijk mensen in mijn richting horen komen. Het waren Ailleen en Niall en als ik het mij niet verbeeldde kon ik nog net een kus zien. Ik had duidelijk iets gemist en ik vroeg mij weer even af of ik niet beter de terugweg had kunnen nemen, toen de auto ermee ophield. Vooral toen Niall vroeg wie ik was.
    'Het monster van Loch Ness, duh. Wisten jullie niet dat ik altijd hier slaap? Van de ondergrond van het meer krijg ik altijd zo'n stijve rug,' antwoordde ik dus sarcastisch en richtte mij tot Ailleen die duidelijk wel doorhad wie ik was en verbaasd vroeg wat er was gebeurd.
    'Wel, ik reed net midden in één of ander donker creepy bos, toen plots mijn auto ermee ophield. Bereik was ver te zoeken dus ben ik te voet verder gegaan. Het begon te regenen, dus vandaar ben ik doorweekt,' legde ik op chagrijnige toon uit, maar herstelde mij vervolgens weer. Het was niks voor mij om lang emoties als woede, irritatie of verdriet te tonen. Ik toverde dus een grijns op mijn gezicht en keek nieuwsgierig van de één naar de ander.
    'Maar wat heb ik precies gemist?' vroeg ik wenkbrauw wiebelend, doelend op de kus van net. Ik wist eigenlijk niet of ze wel wisten of ik dat had gezien, maar dat maakte mij niet echt uit.


    Happy Birthday my Potter!

    MrCarrotPie schreef:
    [Okee dit gaat snel.... Hoe kan ik inspringen?]


    ( Mhh..je kan altijd naar Melody, Dolores, Camille en Rosalie, maar je mag ook altijd naar Kathryn, Niall en Ailleen....de keus is aan jou)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)


    ( Mhh..je kan altijd naar Melody, Dolores, Camille en Rosalie , maar je mag ook altijd naar Kathryn, Niall en Ailleen....de keus is aan jou)

    [Zayn komt ook naar Mel, Dolores, Cam en Roos hoor ;d]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Okee, waar is iedereen dan, wauw, ik voel me anders zo 0.0.... Dan kom ik zo ook naar Zaynie toe haha, Aviannah en hij verdwijnen toch samen??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan
    "En bedankt! Ga je nu ook vertellen dat et hier in de buurr ook spookt?" Mooi, we komen hier nooit meer weg. Ik kijk even naar Kat. "Bedoel je die kus? Of mis ik iets? Als het die kus is... We gaan met elkaar. Anders, I don't know." Ik haal mijn schouders op en pak Ailleen's hand. "Oh, als het over die chocola gaat. Het is uit de hand gelopen." Grijns ik naar Kat terwijl ik aan mijn lip lik. "Het was leuk."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    Ik grinnikte zacht om het sarcastisch antwoord dat Niall kreeg, want ergens vond ik het best goed bedacht. Zelf zou ik dus echt niet zo snel op zo'n antwoord komen en waarschijnlijk kwam Niall bij die vraag door die twee geesten, wat ervoor zorgde dat we het hier beide niet vertrouwde. Mijn blik ging weer naar Kathryn toen ze vertelde wat er was gebeurd.
    'Blijkbaar spookt het hier echt, en dan niet alleen in het kasteel. Bereik is inderdaad ver te zoeken, maar hoe durf je door het bos te lopen? en dan nog wel een keer alleen?' vroeg ik en snapte na deze uitleg wel dat ze chagrijnig was.
    Na de volgende vraag keek ik even naar Niall en dan weer terug. 'Blijkbaar heb je gelijk en hoe kom je eigenlijk hier binnen als wij hier niet weg kunnen? Maar als antwoord op je vraag heeft Niall inderdaad met beide dingen gelijk.' Heel even keek ik naar mijn kleding die ook al onder het chocola zaten..ja dat was inderdaad uit de hand gelopen. 'Maar leuk was het zeker, alleen kleeft het een beetje heel erg.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrCarrotPie schreef:
    Okee, waar is iedereen dan, wauw, ik voel me anders zo 0.0.... Dan kom ik zo ook naar Zaynie toe haha, Aviannah en hij verdwijnen toch samen??]


    ( De lijst staat in de beginpost, maar ja ze verdwijnen inderdaad samen (:
    Maar even kijken;
    Dolores, Melody, Camille en Rosalie zijn in een kamer op de middelste verdieping
    Zayn is daar onderweg naartoe
    Harry en Lou zijn onderweg naar beneden en zijn nu ergens in de gang op de bovenste verdieping
    Kathryn, Niall en Ailleen staan beneden in de hal

    Volgens mij klopt het zo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    'Spookt?' Ik trok even mijn wenkbrauwen op en keek van Niall en Ailleen die dus duidelijk dachten dat het hier spookte. Ik was niet zo'n persoon dat geloofde dat er na de dood niks was. Geesten en alles was nog best een optie, maar spoken vond ik altijd maar vaag. Waarom zouden geesten mensen lastig vallen. Oké, mensen bang maken kon grappig zijn, maar dat was het dan ook.
    'Ik ben niet zo snel bang in een bos. Het zijn alleen maar de gedachtes van de persoon zelf die angst aanjagen. De wind is pas eng als jij er geluiden in hoort en de duisternis is pas eng als jij monsters in de schaduwen ziet,' legde ik uit. 'Bovendien kon ik moeilijk voor eeuwig in die auto blijven zitten.' Mijn ogen gingen naar Nialls hand die die van Ailleen had gepakt. Ik moest toegeven dat ze een schattig stel waren. Vooral nu ze zo onder de chocolade zaten. Het had wel iets.
    'Nawh, wat schattig. En eerlijk gezegd was die chocolade mij eerst nog niet eens opgevallen, maar het beloofd wel veel goeds over wat er hier allemaal te eten is,' zei ik vrolijk. Ik draaide mij om en liep naar de deur om te laten zien dat die gewoon open ging, aangezien dat het enige was waar ik nog antwoord op moest geven. Ik omsloot de gouden knop met mijn handen en duwde en trok, maar er kwam geen beweging in.
    'Okeeeeey.... vreemd.' Ik zette een paar stappen achteruit om een aanloop te nemen en een hoge jump-kick tegen de deur uit te voeren, maar het hout gaf met geen millimeter mee en ik belandde met een klap op de grond. Een pijnlijke kreet ontsnapte mijn mond en ik keek met een frons op naar de deur. 'Blijkbaar zit hij vast of zo? Ik weet het ook niet. We kunnen hem altijd nog in de fik steken als we er morgen nog niet uit kunnen,' zei ik en ik krabbelde overeind.


    Happy Birthday my Potter!

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( De lijst staat in de beginpost, maar ja ze verdwijnen inderdaad samen (:
    Maar even kijken;
    Dolores, Melody, Camille en Rosalie zijn in een kamer op de middelste verdieping
    Zayn is daar onderweg naartoe
    Harry en Lou zijn onderweg naar beneden en zijn nu ergens in de gang op de bovenste verdieping
    Kathryn, Niall en Ailleen staan beneden in de hal

    Volgens mij klopt het zo)


    [ Ik zit met iPad, dus reactie kan ff duren, zal ik doen dat Avian Zayn tegen komt op de gang??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xTomlinster schreef:
    (...)

    Melody Serena Lockwood
    'Ja dat is goed en laat maar raden...Niall en Ailleen zijn je favoriete persoontjes' zeg ik lachend. Net als ik de kamer in ga, zie ik niet veel later Camille de kamer ook weer inkomen. 'De luiken zijn dicht, dus dat zorgt ervoor dat het hier donker is' zeg ik dan en dan even naar Dolores en Rosalie. Ondertussen was ik alweer onzichtbaar voor de mensen, maar dat zou niet de hele tijd zo zijn. 'Hmm..het is te lang geleden dat we zijn begonnen met de spiegels, dus dat is sowieso het begin' antwoord ik.
    Ik zie hoe Camille naar een stoel zweeft en dan op de leuning gaat zitten. Dat is voor mij een reden om te beginnen, maar eerst nog even de aandacht trekken.
    'Trouwens wil je wel helpen met aandacht trekken of dat ook niet?'


    Camille
    'Nah, daar ben jij beter in dan ik en trouwens, ik kijk liever nu' zeg ik lachend. 'Oeeh, de spiegels, hoe werkt dat ook al weer?' vraag ik dan aan Melody. De laatste keer dat wij die spiegels hebben gedaan was denk ik 11 maanden geleden ofzo, bij mensen die zowiezo jonger als hun waren. 'Goeie tijden waren dat toen' zeg ik dan weer lachend. Dan vraag ik me af of die meiden ons kunnen horen, ik hoop van niet, maar ik denk van wel. 'Kunnen ze ons eigelijk horen?' vraag ik aan Melody.


    That is a perfect copy of reality.

    Ailleen Eliza Valentine
    Ik knikte even en beet even op mijn lip toen ik de linker mouw van Niall zijn vest omhoog deed, waardoor de krassen van het mes tevoorschijn kwamen. ''We waren net op de slaapkamer toen de deur niet meer openging, op een gegeven moment ging die ineens weer open en begon het licht te knipperen. Eern mes vloog door de lucht en zo kwam ook ineens de kroonluchter naar beneden, maar een van de engste waren toch wel het gefluister of de teksten bloed op de muur' vertel ik en wees toen ook even naar de muur aan de andere kant van de hal.
    Ik luisterde naar wat Kathryn vertelde en knikte toen. 'Dat is wel weer een voordeel dat je niet zo snel bang bent, en meestal is dat wel waar, maar hier is het toch anders. Alleen is wat je verder zegt ook el weer waar' zei ik toen. 'Dat zou geen oplossing zijn nee.' Ik zag dat haar ogen even naar de hand van Niall en mij ging en glimlachte even. 'Dankjewel. Ik ben ergens wel blij dat het je eerst niet as opgevallen, want ergens ziet het er volgens mij best vreemd uit, maar het eten is hier zeker goed' zei ik glimlachend. Ik beet even op mijn lip toen ze zich omdraaide en naar de deur toe liep om waarschijnlijk te laten zien dat die gewoon openging. Haar handen omsloten de gouden knopen en duwde en trok, maar beweging kwam er niet meer in.
    'Dat is dus al vaker gebeurd en ze willen niet dat we weggaan.' Net grote ogen keek ik toe hoe ze een paar stappen achteruit zette om een aanloop te nemen en een hoge jump-kick tegen de deur uit te voeren. Het vreemde was dat dat ook niet werkte en Kathryn dus met een klap op de grond belandde. 'Gaat het wel?' vroeg ik en liep naar haar toe. 'Hij zit waarschijnlijk weer op slot en je kan hem dan alleen van buiten openen, zo kwam jij ook binnen en nu niet naar buiten. Maar dat is misschien toch wel een goed plan' zei ik en keek heel even naar de deur.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood
    'Nawh dat is lief je, en kijk dan maar' zeg ik lachend. 'Oeh, de spiegels werken zo' antwoord ik en knip dan met vingers waarna de muren en vloer in spiegels veranderen. Dit was alleen nog maar het begin, maar het was wel een tijd geleden dat we dit hadden uitgevoerd. De mensen waren wat jongeren, maar het blijft leuk en ook al de mensen wat ouder waren. 'Dat waren zeker goede tijden' zeg ik lachend en haal mijn schouders op na haar volgende vraag. 'Zolang we het niet willen kunnen ze ons niet horen' antwoord ik. 'Dus het ligt aan jou of ze je horen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer