• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Je weet dat ik er alles aan zal doen om te zorgen dat we hier weg kunnen, Hazz. Maar we kunnen hier niet weg omdat de poorten vreemd genoeg allemaal gesloten zijn. het mag dan wel ons feestje zijn, maar volgens mij klopt er iets niet, en hopelijk heb je gelijk...' Ik draaide me om toen Harry weer naar mijn koffer hinkelde en bleef hem aankijken. 'Dat geloof ik wel, maar je weet net zo goed als mij dat je net zo eigenwijs bent als mij en misschien nog wel eigenwijzer ook.' Dat Harry het niet leuk vond, zorgde er weer voor dat ik het toch wel grappig vond en wist daarbij ook dat ik ook wel wat meer kon zeggen dan andere. 'Louis is altijd braaf, dat weet je nu toch wel?' zei ik glimlachend en knikte. 'Dat is wel de bedoeling ja, en waar wil je naartoe dan?' Zijn puppyogen hoefde nog geeneens, want zou het zonder ook wel doen. Nu liep ik wel naar Harry toe, om hem vervolgens op te tillen. 'Het is dat jij het bent, want anders...' Lachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik stop onze zoen. "Ik voel me... Bekeken? Iemand kijkt naar ons." Fluister ik in Ailleen's oor. "En alles kleeft." Grijns ik erachteraan. "Let's take a shower." Oké, ik begin te geillen op haar... Ik trek haar tegen me aan. "I mean... Beter gaan we douchen... Sorry, je doet iets met me." ik knuffel haar en geef haar een kus. "Kiss on your nose," ik geef Ailleen een kus op haar neus. "kiss on your mouth. Kiss on your cheek..." Ik ga alles af en eindig weer bij haar lippen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood
    'Ik ben niet voor niets een kwade geest' zeg ik tegen Camille en komen we aan bij een kamer. Camille luister aan de deur af en zweef dan de kamer binnen. Zelf wacht ik nog even en kijk de gang rond. Als ze weer naar buiten zweeft en zeg dat dit is waar we moeten zijn, verschijnt er een grijns op mijn gezicht. 'Natuurlijk weet ik hoe te beginnen, en dit word heel erg leuk.'
    Ik lees de woorden die ze tegenover de kamer op de muur schrijft en het is wel waar.
    'Het blijft ook leuk om te doen en er komen toch wel leuke dingen voor tijdens de feestjes' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Nee dat gaat niet gebeuren, en je ziet het vanzelf wel' zeg ik lachend en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Het moet gewoon kunnen, boobear. Het is onmogelijk dat we nu niet wegkunnen. Het is ons feestje. De poorten moeten gewoon open gaan.' Maar ergens voelden ik ook dat slechte gevoel, alleen maar door Melody, waar we straks mee gesproken hadden. Ik vond haar nog steeds een vreemd meisje. Ik slaakte een zucht en knikte toen. 'Oké, misschien ben ik een beetje eigenwijs, maar een heel klein beetje dan.' Ik liet met mijn duim en wijsvinger zien hoe klein de afstand was en glimlachte naar Louis. 'Ja, Lou, je bent de braafste jongen op de wereld...' Murmelde ik zachtjes. 'Gewoon, kijken of we wegkunnen? Zoeken voor een dokter?' Ik slaakte een zucht toen Louis me optilde en sloeg mijn armen om zijn nek heen voor wat meer houvast. 'Hup, hup, lopen jij.' Ik tikte met mijn vingers even tegen zijn achterhoofd aan, als grapje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Valery Lanes
    'Ik ga wel kijken, ik heb namelijk net een slachtoffer gemaakt, nou is het joun beurt' zeg ik lachend. 'Veel plezier' vervolg ik dan.
    Ik ga tegen de muur aanzitten en wacht tot Melody naar binnen gaat, 'Als zij naar binnen gaat, ga ik ook naar binnen' denk ik bij mezelf. 'Lalalalala' mompel ik verveeld. Ik sta weer op en ik ga weer naar de kamer. Ik kijk even naar wat hun aan het doen zijn. Dan kom ik terug en zeg ik 'Ze zijn hun koffers aan het uitpakken, heel onnodig hoor, straks zijn ze toch verdwenen' zeg ik lachend 'ik bedoel, die spullen zien ze nooit meer, tenzij ze hun opdracht halen' vervolg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    .Ailleen Eliza Valentine

    Ik kijk Niall aan als hij onze zoen stopt. 'Als jij het ook doorheb...dan was het dus niet mijn verbeelding.' Fluister ik en grinnik zacht. 'Maar het staat je wel.' Zeg ik met dezelfde grijns en teken met mijn vinger een hartje op zijn wang. 'Hmm....that's not a bad idea and why not?' De chocola was ik nu ondertussen wel zat, of tenminste ik ben het zat omdat het zo kleeft. Ik sla mijn armen om hem heen als hij nog iets dichter tegen zich aantrok. 'Ik blijf bij mijn antwoord...Sorry is nergens voor nodig, en snap maar al te goed wat je bedoelt.' De glimlach op mijn gezicht word alleen maar breder als hij me knuffel en een kus geeft. Ik slaak een genietend zuchtje bij het volgend wat hij doet en zegt. 'Je hebt echt geen idee wat je met me doet' mompel ik zachtjes en grinnik zacht als hij weer bij mijn lippen eindigt. 'Hmm..chocola..waarom had ik dat toch altijd al geweten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Ik weet het ondertussen niet meer, Hazz. Het lijkt me ook onmogelijk, maar aan de andere kant kan het onmogelijke hier gebeuren. Ons feestje is het inderdaad, maar of de poorten echt nog opengaan.' Ik keek heel even uit het raam en beet toen op mijn lip. Het slechte gevoel hoefde toch niet waar te zijn net als de woorden van Melody? 'Een heel klein beetje erg, maar dat is juist leuk en ontken het nu niet...ik ken je toch te goed.' Ik schudde lachend mijn hoofd ik hij met zijn duim en wijsvinger liet zien hoe klein de afstand was. 'Fijn dat Hazz dat ook weet, want het is wel de waarheid...' zei ik zachtjes en knik dan. 'Dan gaan we kijken of we weg kunnen en opzoek naar een dokter.' Ik grinnikte zacht toen hij een zucht slaakte en zijn armen om mijn nek heen sloeg. 'Het is dat ik nu niets kan.' Grijnzend keek ik hem aan en liep toen toen maar willekeurige richting op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood
    'Het is dat je net een slachtoffer hebt gemaakt en het nu dus mijn beurt is' zeg ik lachend en knik dan. 'Bedankt, maar dat gaat echt wel lukken' vervolg ik dan ook. Ik kijk hoe Camille tegen de muur aan gaat zitten en waarschijnlijk wacht tot ik naar binnen ga. Ik grinnik zacht als ze verveeld wat mompel en dan de kamer weer binnen gaat. Als ze terugkomt en zegt wat ze aan het doen zijn, knik ik. 'Inderdaad onnodig, maar dat weten zij nog niet, maar zullen daar binnen een paar minuten ook wel achter zijn.' Grijnzend knikte ik. 'De opdrachten halen ze nooit en dat is nog nooit iemand gelukt.' Na de woorden zweef ik de kamer binnen en laat gelijk de luiken voor de ramen dichtklappen voor er weer gewonde vallen. Oké laten we dan maar eens beginnen met het plan en zorgen voor een beetje plezier.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'We gaan kijken, goed Lou? En ik wil niet meer zonder jou door het huis gaan...' Ik beet op mijn lip en legde mijn hoofd op zijn schouder en drukte een kusje in zijn nek. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er hier iets met Louis zou gebeuren. 'Ja, dat is waar...' Ik glimlachte zwak. Louis kende me te goed. Mijn voet begon steeds meer te kloppen en met de minuut werd de pijn ondragelijker. 'Ah, toe, het doet echt pijn Lou... Ik wil weg...' Zeurde ik, maar op dit moment kon ik er niets aan doen, het begon echt vreselijke pijn te doen. Gelukkig begon Louis al te lopen en ik drukte een zacht kusje op zijn wang, om vervolgens mijn ogen te sluiten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik ga slapen, tot morgen]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    'Ja, laten we maar gaan kijken en je weet toch dat je zonder mij niet meer door het huis hoeft...' Het liefst wilde ik zeggen dat het allemaal weg goed kwam, maar door de twijfeling zou het dan niet heel erg overtuigend overkomen. ik kon het mezelf echt niet vergeven als er weer wat met Harry zou gebeuren, want hier voelde ik me al heel erg schuldig over. 'Het zou vreemd zijn als het niet zo zijn...' Een kleine glimlach speelde, ondanks dit toch rond mijn lippen. Harry kende ij ook te goed, dus iets ontkennen konden we beide niet. 'Het liefst wil ik je helpen en de pijn laten verdwijnen, maar dat gaat me niet lukken...Ik beloof je wel dat we hier zo snel mogelijk weg gaan..' Als Harry zo reageerde wist ik dat het echte vreselijk pijn doet. Heel even keek ik glimlachend naar Harry en liep daarna zo snel mogelijk door het kasteel opzoek naar de uitgang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik ben afhangkelijk van jou, Tomlinson. Je kan niets meer doen zonder mij.' Grinnikte ik, maar ergens wist ik wel dat hij het volgens mij niet eens zo erg om met mij "opgescheept" te zitten. 'Helaas gaat dat niet.' Ik slaakte een kreetje en keek Louis hulpeloos aan. 'Hebben ze hier geen verbanddoos? Of je weet wel zo'n EHBO doos? Waar alles in zit. Dan hoeven we ook niet naar een dokter en heb ik het niet verpest...' Ik beet op mijn lip en draaide mijn hoofd weg, ik had het gewoon wel degelijk verpest, ook al wilden Louis dat niet toegeven, hij wist zelf volgens mij ook wel dondersgoed. 'Als dat lukt, ben je voor altijd mijn held.' Grinnikte ik, waarna Louis richting de uitgang liep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Hmm..dat ben je inderdaad, dus wees maar maar een beetje aardig voor me, want anders heb je toch problemen. Hmm..moet ik dat positief of negatief zien?' Grinnikte ik, maar Harry wist volgens mij net zo goed als mij dat ik het helemaal niet erg vond om met hem 'opgescheept' te zitten. 'Nee dat gaat inderdaad niet.' Ik keek Harry aan en kon dus echt niet tegen die blik. Deze was nog erger dan het pruillipje, maar dit had weer een andere reden. 'Ik heb echt geen idee, maar als je het mij vraagt moet er wel eentje zijn. Dan hebben we toch een dokter gevonden binnen het kasteel en Harry je kunt het wel blijven zeggen, maar je hebt het echt niet verpest...' Ik snapte echt niet dat hij dacht dat het wel zo was, of dacht dat ik dat zou denken, want het is echt niet waar. 'Dan pas?' vroeg ik en trok een pruillipje. 'Nee, maar het lukt echt wel.' Lachte ik en keek heel even rond terwijl ik nog steeds richting de uitgang liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik ben toch altijd aardig voor je.' Expres trok ik weer een pruillipje. 'Positief, natuurlijk.' Ik grinnikte en drukte een zacht kusje op Louis' wang. 'Dan gaan we die maar zoeken, goed? Of jij gaat hem zoeken en dan geef ik je aanwijzingen...' Heerlijk om te doen. Met mijn vingers begon ik zachtjes met Louis' haren te spelen. Ik moest ook iets te doen hebben. 'Je bent al voor een veel langere tijd mijn held, hoor.' Lispelde ik zacht in zijn oor, waarna ik er even in beet. Grijnzend keek ik hem aan en probeerde mijn voet iets te bewegen maar het lukte niet echt meer. 'Ik hoop het voor je, Lou. Ben ik echt niet te zwaar?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [@xTomlinster kon ik Zayn nog doen?^^]