• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [@xTomlinster kon ik Zayn nog doen?^^]


    (Natuurlijk (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke^^, maar hoe moet ik inspringen? want volgens mij kan die niet echt meer bij het hotel aankomen of wel..]

    xTomlinster schreef:
    Melody Serena Lockwood
    'Het is dat je net een slachtoffer hebt gemaakt en het nu dus mijn beurt is' zeg ik lachend en knik dan. 'Bedankt, maar dat gaat echt wel lukken' vervolg ik dan ook. Ik kijk hoe Camille tegen de muur aan gaat zitten en waarschijnlijk wacht tot ik naar binnen ga. Ik grinnik zacht als ze verveeld wat mompel en dan de kamer weer binnen gaat. Als ze terugkomt en zegt wat ze aan het doen zijn, knik ik. 'Inderdaad onnodig, maar dat weten zij nog niet, maar zullen daar binnen een paar minuten ook wel achter zijn.' Grijnzend knikte ik. 'De opdrachten halen ze nooit en dat is nog nooit iemand gelukt.' Na de woorden zweef ik de kamer binnen en laat gelijk de luiken voor de ramen dichtklappen voor er weer gewonde vallen. Oké laten we dan maar eens beginnen met het plan en zorgen voor een beetje plezier.


    Camille Valery Lanes
    'Ik blijf even kijken, en dan ga ik mijn favoriete persoontjes weer aanvallen hoor' zeg ik lachend tegen Melody. Dan gaat ze de kamer in en ik sta dan ook op, dan ga ik ook de kamer in. 'Wat is het hier donker' zeg ik tegen Melody. Ik hoop voor Melody dat ze onzichtbaar voor de mensen is, ik ben het in ieder geval wel. 'Nou, wat was je van plan te gaan doen?' vraag ik dan weer aan haar.
    Ik zie ergens een stoel staan en ik zweef daar naartoe, dan ga ik op de leuning zitten, voor het geval dat iemand op de stoel wil gaan zitten.
    Dan kan ik die persoon teminste al laten schrikken voordat het echt leuk begint te worden.


    That is a perfect copy of reality.

    ( Je kan er altijd nog aankomen, maar je kan ook doen dat hij door het kasteel rondloopt en eigenlijk tegelijkertijd met de groep is aangekomen...Het maakt eigenlijk niet heel veel uit )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop een beetje rond in het kasteel om een beetje te zien he het eruit ziet, ik moet zeggen ik voel me hier eigenlijk helemaal niet zo op mijn gemak. Ik besluit maar even mijn spullen op een kamer te gooien die dan ook gelijk van mij is. Ik zoek naar de kamers en uiteindelijk heb ik er een gevonden, hmm deze is wel prima en er liggen nog geen spullen of zo. Ik leg mijn koffers in de kamer neer en loop er dan weer uit. Waar zullen de andere eigenlijk zijn? Terwijl ik mijn hand even door mijn haar haal om het iets beter te laten zitten loop ik veder opzoek naar wat mensen waar ik gezellig mee kan gaan praten.
    [iemand voor Zayn?]

    [@Quin98, je kan naar Dolores en Rosalie gaan, die worden nu lastiggevallen door de slechte geesten ^.^]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    'Ja, heel aardig en vooral met dat pruillipje iedere keer.' Ik negeerde zijn pruillipje en trok een bedenkelijk gezicht. 'Als jij het zegt zal het wel zo zijn.' Ik lachte zacht en glimlach al snel weer door de kus op mijn wang. 'Heb je een idee waar we dan moeten zoeken? Welke aanwijzingen geven? Je weet over hier net zoveel als mij..' Mijn glimlach werd breder als Harry met zijn vingers zachtjes met mijn haar begon te spelen. Dit was iets wat ik eigenlijk nooit erg heb gevonden als hij het deed. 'Dat zijn woorden die me heel erg blij maken, maar dat kan ook niet anders, want jij zegt ze' zei ik zacht en beet even op mijn. 'Hazz, vergeet niet dat we opzoek waren naar iets om jou te helpen.' Zijn grijnzend blik zorgde ervoor dat ik lachend mijn hoofd schudde. 'Als Lou wat wilt, lukt het ook dus het komt wel goed. Jij te zwaar? Zeg die woorden niet meer, want nee dat ben je niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry mensen, ik ben er weer, heb mijn rpg's een beetje verwaarloosd wegens drukte, gister was mijn pa ook jarig, dus was heel de dag bezig enzo. Nu ben ik er weer dus, ja, hoe kan ik inspringen?? Ik heb trouwens ook mijn naam veranderd.... Das wel duidelijk geloof ik....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Arriver schreef:
    (...)

    Camille Valery Lanes
    'Ik blijf even kijken, en dan ga ik mijn favoriete persoontjes weer aanvallen hoor' zeg ik lachend tegen Melody. Dan gaat ze de kamer in en ik sta dan ook op, dan ga ik ook de kamer in. 'Wat is het hier donker' zeg ik tegen Melody. Ik hoop voor Melody dat ze onzichtbaar voor de mensen is, ik ben het in ieder geval wel. 'Nou, wat was je van plan te gaan doen?' vraag ik dan weer aan haar.
    Ik zie ergens een stoel staan en ik zweef daar naartoe, dan ga ik op de leuning zitten, voor het geval dat iemand op de stoel wil gaan zitten.
    Dan kan ik die persoon teminste al laten schrikken voordat het echt leuk begint te worden.


    Melody Serena Lockwood
    'Ja dat is goed en laat maar raden...Niall en Ailleen zijn je favoriete persoontjes' zeg ik lachend. Net als ik de kamer in ga, zie ik niet veel later Camille de kamer ook weer inkomen. 'De luiken zijn dicht, dus dat zorgt ervoor dat het hier donker is' zeg ik dan en dan even naar Dolores en Rosalie. Ondertussen was ik alweer onzichtbaar voor de mensen, maar dat zou niet de hele tijd zo zijn. 'Hmm..het is te lang geleden dat we zijn begonnen met de spiegels, dus dat is sowieso het begin' antwoord ik.
    Ik zie hoe Camille naar een stoel zweeft en dan op de leuning gaat zitten. Dat is voor mij een reden om te beginnen, maar eerst nog even de aandacht trekken.
    'Trouwens wil je wel helpen met aandacht trekken of dat ook niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet weg, ik ben denk ik rond het einde van de middag weer online]


    That is a perfect copy of reality.

    (hello,

    Ik ben weer klaar met de kerstmusical, dus wat heb ik allemaal gemist en waar heeft Dolores Kat gelaten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Arriver schreef:
    [@Quin98, je kan naar Dolores en Rosalie gaan, die worden nu lastiggevallen door de slechte geesten ^.^]


    [Is goed waar zijn ze?}

    quin98 schreef:
    (...)

    [Is goed waar zijn ze?}


    ( In een kamer ergens op de middelste verdieping (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (hello,

    Ik ben weer klaar met de kerstmusical, dus wat heb ik allemaal gemist en waar heeft Dolores Kat gelaten?)


    ( Hoe ging het? (:
    Een korte samenvatting komt er zo aan en op die laatste vraag kan ik geen antwoord geven )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( Hoe ging het? (:
    Een korte samenvatting komt er zo aan en op die laatste vraag kan ik geen antwoord geven )


    (Ja, ik zie net dat ik 7 dagen heb gewacht om in de 4 dagen dat ik er niet ben compleet genegeerd te worden, een beetje jammer, maar ik negeer het hele gebeuren dus maar en doe wel of ze vet laat is of zo...
    Ging vet goed. Heb echt heel veel complimenten gehad, ook van mensen die ik totaal niet ken, terwijl het het eerste jaar was dat ik mee deed c:
    En alvast bedankt voor de samenvatting!)


    Happy Birthday my Potter!