• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Ik keek Harry aan toen hij zijn ogen neersloeg en zijn hoofd tegen mijn schouder aanlegde. 'Je voet begint nu echt pijn te doen hé?' vroeg ik zacht en beet op mijn lip. Het was van mij misschien ook niet zo handig om te vragen of hij nog een keer tegen de deur wilde schoppen. 'Daar hoef je ook niet bang voor te zijn, Hazz, want we willen beide niet van elkaar af' zei ik zacht, en glimlach als hij een kusje tegen mijn arm aandrukt. 'Hoe wil ik wat dan doen?' vroeg ik met een lichtelijk verwarde ondertoon. Zachtjes duwde Harry me van zich af, en probeerde toen op zijn voet te gaan staan maar er direct weer doorheen zakte. Dit betekende niet veel goeds. Nadat hij zichzelf via de muur naar beneden liet zakken en zijn schoen uittrok om vervolgens zijn voet te bekijken ging ik voor hem zitten. 'Natuurlijk kan ik dat, Hazz' zeg ik en bekeek toen ook zijn voet. 'Ten eerst zou het me niet verbazen als het blauw word aangezien dat het langzaam al die kleur word..' Ik keek hem vragend aan. 'Waar doet het, het meeste pijn?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Jij blijft gewoon bij mij! Weet je nog? Zij lieten ons ook stikken..." Mijn lippen raken Ailleen's lippen voor de zoveelste keer en ik reageer dit keer gewoon wat heftiger. Ik trek haar van het bed en duw haar tegen de muur. Ik pak haar bij haar heupen en ga stukje voor stukje omhoog. Onder haar shirt. Met mijn handen om haar rug trek ik haar nog dichter bij. "Dit kan ik de hele dag doen." Fluister ik schor. Meteen druk ik mijn lippen weer op die van haar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    'Hmm...een geweldig plan, en natuurlijk weet ik dan nog.' Op dit moment zou ik ook niet anders willen dan hier blijven. Zijn lippen raken voor de zoveelste keer de mijne en kus hem terug. Voor ik het eigenlijk doorheb, trekt hij me van bed af en duwt me dan tegen de muur. Met mijn handen glij ik over zijn borstkas, terwijl de zijne onder mijn shirt stukje voor stukje omhoog gaan. Net op het moment dat ik Niall nog dichter tegen me aan wilde trekken, trekt hij mij nog dichterbij. 'Wie houd je tegen? Want ik zou het niet erg vinden' fluister ik terug. Ik glimlach even tegen Niall zijn lippen en lik dan over zijn lip voor toestemming.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Als ze over mijn lippen likt trek ik terug. "Dat wou ik doen!" Voor ze er op in kan gaan druk ik mijn lippen weer op de hare, natuurlijk lik ik over haar lippen. My little angel! Na zo'n heel veel zoenen later stop ik even. "Gaan we dit dan echt de hele dag doen?" Ik kijk haar bedenkelijk aan. "Straks moet ik nog eten, en drinken, plassen al die dingen..." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    Als hij terug trekt, kijk ik vragend aan maar grinnik al snel door zijn opmerking. Voor ik er nog op in kan gaan, heeft hij zijn lippen alweer op de mijne en likt over mijn lippen. Ik glimlach even tegen zijn lippen en open daarna mijn mond. My little blond Leprechaun..Ik mag dan wel kleiner dan dan hem, maar dat doet er niet toe. 'Denk eerlijk gezegd dat -dat geen goed plan is' Ik druk nog een kus op zijn zijn neus. 'Natuurlijk kan je al die dingen nog doen, en wil je niet weghouden bij het eten, trouwens daar kan je mij ook niet bij weg houden' zeg ik en voeg dat laatste er wat zachter aan toe. Het is vreemd maar als het over eten gaat, lijk ik best wel op Niall.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "We gaan de party-zaal leeg plunderen! Ik heb tafels vol eten laten bestellen, weet alleen niet of ze dat echt gedaan hebben." Grijns ik. Ik trek Ailleen mee aan haar arm en ga op zoek. "Terug! Ben mijn zaklantaarn vergeten!" Ik ren terug en pak er twee. Ik geef er één aan Ailleen en pak haar hand. "Togheter forever." Ik loop samen met Ailleen door de gangen en zie dan de zaal. "FOOOOOOD!" Roep ik waardoor alles echo't. Ik trek Ailleen mee en val aan. Ik prop het ene na het andere erin.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Weet je dat -dat niet verkeerd klinkt? Maar had eerlijk gezegd ook niet veel anders van jou verwacht, en dat zullen ze toch wel gedaan hebben? Anders ontstaan er toch problemen' zeg ik grijnzend. Ik kijk hem kasteel rond, als Niall me aan mijn arm mee trekt. Het is dat hij er bij is en dat toch ervoor zorgt dat het minder eng is. Voor ik antwoord kan geven op zijn woorden, is Niall al weer terug gerent en komt niet veel later terug met twee zaklantaarns. 'Bedankt' glimlach ik en pak een lantaarn aan waarna ik met dezelfde glimlach even naar onze handen kijk. 'Forever.' Ik loop samen met Niall door de gangen en dan blijft mijn blik ook bij de zaal hangen. Het enige wat ik na zijn opmerking is lachen, en dat het echo't maakt me op dit moment niet bang. Opnieuw trekt Niall me mee en valt dan aan. Ik kan het niet laten om even te grinniken voor ikzelf ook wat te eten pak.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik eet en eet maar door. "Doe niet zo beleefd!" Roep ik naar Ailleen, die alles beetje bij beetje op eet terwijl ik alles naar binnen prop. Ik pak een cakeje en spuit er slaagroom op. Ik pak versiersels en versier het cakeje. Ik verstop hem achter mijn rug en loop naar Ailleen. "Kijk!" Ik hou het cakeje voor haar. "Deze is voor jou!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    Ik neem nog een hap van het gene wat ik in mijn handen heb en kijk dan naar Niall. 'Dat valt toch ook wel mee? En komt doordat ik er met mijn gedachten niet helemaal bij bent' zeg ik met een glimlach. Ik kijk de zaal rond en moet toegeven dat als het niet zo eng is, het toch wel een mooie plek is, maar da zou het hele kasteel dan wel zijn. Mijn blik gaat weer naar Niall als ik zijn stem hoor en zie dat hij naar me toe loopt. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het zien van het cakeje dat hij me voorhoud. Zover ik weet komt het weinig voor dat dit gebeurde. 'Dankjewel Nialler' zeg ik met dezelfde glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 'Hmmm...chocola' zeg ik lachend en druk snel nog een kusje op zijn lippen.

    ( Ik ga even eten:Y) )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Van Ailleen's kleine kus maak ik een lange zoen. "Nog een cadeau!" Ik pak de bus slagroom en spuit het op Ailleen's neus. Ik lik het er af. "Moet ik vaker doen." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    Van mijn kleine kus maakt Niall een lange zoen en dat zorgt voor weer een glimlach op mijn gezicht. Dit voelt ergens nog steeds als een droom, maar maak me alsjeblieft niet wakker. Voor ik kan reageren op wat Niall zegt, heeft hij al een bus slagroom gepakt en spuit het op mijn neus. 'Hmm..je doet maar.' Lach ik na zijn woorden en als hij het slagroom van mijn neus heeft gelikt. Van de tafel achter me pak ik zelf ook een bus slagroom en een fles chocoladesaus. 'Wat jij kan kan ik ook, maar je krijg wel de kans om te kiezen' zeg ik en hou de twee flessen voor zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik knikte met een verbeten hoofd, terwijl ik Louis aankeek. 'Als ik sta, voel ik het -het meeste aan de bovenkant, als ik zit is het rustig, af en toe klopt het een beetje...' Ik beet zachtjes op mijn lip, waarna ik met mijn hoofd tegen de muur aanleunde. 'Misschien moet je -je eerst eens aankleden, Lou,' grinnikte ik. Hij zat hier nog steeds naakt voor me, niet dat het mij deerde, maar straks kwam er iemand van de groep terug binnen. Ik opende zijn koffer en gooide hem wat hele kleding toe. 'Alsjeblieft...' Ik probeerde mijn rechtervoet was van links naar rechts te bewegen maar gelijk verliet een pijn geluidje mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Hmm... Ik ga voor, beiden!" Ik trek de dingen uit Ailleen's armen en giet/spuit ze over haar heen. "Lekkerding." Grijns ik. Over haar gezicht loopt choladesaus. "Er zit daar iets, laat mijn maar." Met mijn lippen op de hare lik ik de chocola van haar lippen. "Bestaat er geen lipgloss met die smaak?" Ik zoen haar weer. Het is mijn drugs geworden sinds een paar uur.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson

    Nog steeds keek ik Harry aan, en om eerlijk te zijn voelde ik me eigenlijk best wel schuldig. 'Ik heb er natuurlijk geen verstand van, en ben geen dokter, maar als ik zou moeten zeggen wat het was, dan zou ik zeggen dat het gekneusd is..' Ik beetje nu zelf ook op mijn lip en bekeek zijn voet nog een keer. Net op het moment dat ik verder wilde praten, luisterde ik naar de woorden van Harry. 'Misschien is het inderdaad handig om dat eerst te doen' grinnikte ik. De rest van de groep liep natuurlijk ook nog ergens in het kasteel rond. Ik ving de kleding die hij naar me toe gooide en kleedde me snel weer aan. 'Dankjewel Hazz...' zei glimlachend en drukte een kus op zijn neus. 'Het lijkt me nu verstandig om even zo min mogelijk te bewegen' zei ik na opnieuw een pijn geluidje zijn mond verliet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Maar, Lou, hoe moet dat nou,' pruillend keek ik Louis aan, op dit moment kon het me even niet schelen dat hij er niet tegen kon. 'Ik heb nu ons hele feestje verpest als mijn voet echt gekneusd is... Moeten we niet even naar de dokter dan?' Ik draaide mijn hoofd iets zodat ik beter zicht had en Louis had inderdaad gelijk, mijn voet werd al helemaal blauw. Ik volgde al Louis' handelingen toen hij zich aankleedde en likte over mijn lippen heen. 'Ik moet bewegen Lou.' Standvastig legde ik mijn handen tegen de muur aan om mezelf op mijn linkervoet omhoog te werken, vervolgens zetten ik mijn rechtervoet op de grond en een pijnscheut schoot door mijn voet heen. Ik beet op mijn lip en zetten een paar stapjes, het deed harstikke veel pijn, maar ik mocht het niet verpesten. 'Kijk, ik loop...' Ik keek Louis zwak glimlachend aan, maar volgens mij waren hem de tranen in mijn ogen niet ontgaan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you