• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kan ik iets met Ruby doen, xNialldos reageert niet :x]


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    [kan ik iets met Ruby doen, xNialldos reageert niet :x]


    {Ze kan Niall en Ailleen betrappen :p }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Ze kan Niall en Ailleen betrappen :p }


    [okay, maar dan ga ik eerst een paar reacties terug lezen anders snap ik er niks van :Y)]


    Do what people say you can't.

    Ailleen Eliza Valentine
    'Hmm..slimme keuze' zeg ik lachend, maar heb zijn volgende actie niet aan zien komen. Voor ik het weet trekt hij de flessen uit mijn handen en giet/ spuit ze over mij leeg. '' Lach ik en veeg de chocoladesaus bij mijn ogen weg. Met zijn lippen op de mijne likt hij de chocola van mijn lippen. 'Ik ga het wel eens zoeken voor je als we hier weg zijn, maar kan niets beloven.' Ik kus hem terug, en pak ondertussen ook de fles met chocoladesaus uit zijn hand en giet de over hem heen. 'Sorry Nialler, maar we moeten het wel een beetje eerlijk houden' zeg ik met ene onschuldig glimlach en druk mijn lippen al snel weer op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Dat is niet eerl-" De lippen van Ailleen raken de mijne en meteen raak ik weer onder invloed. Ik kruip weer met mijn handen onder haar shirt en streel langs haar rug, verder ga ik niet. Niet asl ze dat niet wil. Ik duw haar tegen de muur en ga verder. She's mine!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson'
    'Ik weet het niet' zei ik zacht en op de moment kon mij het ook even niet schelen dat Harry me pruillend aankeek. 'Je hebt het feest helemaal niet verpest, en als er iemand moet zijn dan ben ik het wel...Maar dat zou inderdaad moeten, maar ben bang dat we niet weg kunnen.' Vanuit het raam zag je de poorten en vreemd genoeg waren die allemaal gesloten. Ik grinnikte zacht als ik merk dat Harry al mijn handelingen volgde toen ik me aankleedde en over zijn lippen heen likte. 'Hazz, wees niet zo eigenwijs voor een keer.' Echt veel zin hadden mijn woorden niet aangezien hij standvastig zijn handen tegen de muur legde om zichzelf op zijn linkervoet omhoog te werken, vervolgens zijn rechtervoet ook nog op de grond te zetten. Je kon mij niet wijsmaken dat het geen pijn deed, en je zag gewoon aan Harry ook al dat het pijn deed. 'Nee, Hazz, je doet jezelf pijn...dat is wat anders dan lopen.' De tranen in zijn ogen waren me niet ontgaan en liep naar hem toe. 'Mooi niet dat ik jou nog een stap laat zetten..'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Helemaal wel! Straks word ik nog zo'n stomme invalide omdat ik amper kan lopen met deze rot voet.' Ik stampte expres met mijn voet op de grond en een ''au'' verliet mijn mond, een traan rolde over mijn wang en ruw veegde ik deze weg. 'Het moet, Louis, ik wil naar een dokter. Hij heeft tenminste verband en al dat soort spullen, straks kan ik echt niet meer lopen.' Ik snoof een keer met mijn neus en hoopvol keek ik Louis aan. Ik moest en zou een dokter kunnen zien. 'Ik ben niet eigenwijs.' Bromde ik, oke, misschien was ik dat wel een beetje, maar toch. Louis kwam op me afgelopen en ik pakte direct zijn arm vast met mijn beide handen en haalde mijn voet van de grond af. 'Loubear, toe, hoe wil je het dan gaan doen... Me de hele tijd dragen?' Ondanks mijn rot humeur verliet toch een kleine grinnik mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ruby Louisa McGreen

    Aangezien Alannah niet reageerde liep, nou ja liep eerder zweefde, ik zelf weer het kasteel in. Zouden die andere twee geesten al iets hebben gedaan. Ik zweefde naar het plekje waar ze wel eens eerder mensen hadden laten verdwijnen. Ik hoorde stemmen, ja dus. Zo snel als ik kon zweefde ik naar een hoekje waar ik amper zichtbaar was. Ik stak mijn hoofd door de muur heen. Ik zag een jongen met blond haar en een meisje met bruin haar. Ze waren bezig zoals ik mijn vader en moeder één keer had zien doen. Ik bleef een tijdje kijken. Het was nou niet bepaald iets voor mijn ogen. Een meisje van 10. Ik zweefde in een heel donker hoekje dus hoopte ik dat ze me niet zagen.


    Do what people say you can't.

    Ailleen Eliza Valentine

    'Dit is hartstikke eerlijk.' Mijn lippen op de zijne zorgt steeds weer voor een geweldig gevoel. Zijn handen kruipen weer onder mijn shirt en strelen langs mijn rug, ik trek hem iets dichter tegen me aan en mijn vingers laat ik via zijn borstkas afzakken naar de onder kant van zijn shirt. Ergens heb ik het idee dat iemand ons aan staat te kijken, maar die gedachten verdwijnt snel weer als hij me tegen de muur duwt en verder gaat. Niemand zou dit moment kunnen verpesten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Natuurlijk word je dat niet, en dat kan alleen gebeuren als je zo doorgaat en daarbij zorgt het ook alleen maar voor meer pijn.' Ik trok Harry in een knuffel toen hij expres met zijn voet op de grond stampte, een 'au' zijn mond verliet en een traan over zijn wang rolde. 'Sorry, Hazza, en zou je heel graag naar een dokter willen brengen..maar eerst een manier vinden om hier weg te komen.' Ik beet op mijn lip en wist dat Harry niet op zou geven voor we bij een dokter waren. 'Je bent wel eigenwijs, en ik herken het maar al te goed' zei ik, en wist dat hij het zelf ook wist. Direct pakte Harry mijn arm met beide handen vast en haalde zijn voet van de grond. 'Ik zal het proberen, Hazz, maar kan niet beloven en dat klinkt opzich niet als een slecht plan...alles om te zorgen dat jij geen stap meer zet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heeft Melody al gereageerd?]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Ja, een paar pagina's terug....zal een zoeken (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Melody Serena Lockwood

    'Dat ben je niet en dat zal je zo snel genoeg zien' zeg ik lachend en kijk voor de laatste keer naar Niall en Ailleen. Het was echt geweldig om mensen zo bang te zien. 'Serieus, dat vertel ik je nog niet want anders weet jij het ook en is het geen verassing meer' antwoord ik en schud mijn hoofd. 'No, No No' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Als we hier niet wegkomen word ik dat wel, Lou. En hoezo zouden we eigenlijk niet wegkomen? Het is ons feestje die wij hier hebben geregeld, het is niet dat we opgesloten zitten...' Ik begon een beetje moe te worden van het staan op een voet, dus liet ik Louis los en hinkelde naar zijn koffer waar ik mezelf op liet zakken. 'Als ik niet met die voet had gezeten dan had je heel hard moeten rennen. Maar, ik ben niet eigenwijs!' Ik vond het niet leuk als mensen me eigenwijs noemen, Louis was een persoon waarvan ik het nog wel kon hebben, maar dat was met het meeste wat deze geweldige jongen deed. 'Brave Louis,' glimlachte ik naar hem. 'Ga je me dan tillen of niet?' Ik zetten mijn puppyogen op en strekte mijn armen naar hem uit, dat moest wel werken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Valery Lanes
    'Jij bent zo gemeen!' zeg ik tegen Melody. Dan komen we weer bij een kamer aan, ik luister aan de deur af. 'Twee meiden' zeggen. Ik zweef de kamer binnen en zie dat het Rosalie en Dolores zijn. Ik zweef weer naar buiten en zeg tegen Melody 'Hier moeten we zijn, weet je al hoe je moet beginnen?'
    Ik ga naar de muur tegenover de kamer en schrijf, Finally Found you!
    'Dat blijft gewoon leuk om te doen' zeg ik lachend tegen Melody. 'Nou, nu wil ik je plan wel weten, gemenerd' zeg ik nog lachend. Ik vraag me af hoe het nu gaat tussen Ailleen en Niall, het was echt te leuk om hun zo bang te zien. Ach ja, hun pakken we later wel aan. 'MELODY, SCHIET OP' denk ik bij mezelf.


    That is a perfect copy of reality.