• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (kan ik ergens heen met Kat?)


    Happy Birthday my Potter!

    {@xTomlinster wie van ons heeft het laatst geschreven en wat? =S }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rider schreef:
    (...)

    (Ja, ik zie net dat ik 7 dagen heb gewacht om in de 4 dagen dat ik er niet ben compleet genegeerd te worden, een beetje jammer, maar ik negeer het hele gebeuren dus maar en doe wel of ze vet laat is of zo...
    Ging vet goed. Heb echt heel veel complimenten gehad, ook van mensen die ik totaal niet ken, terwijl het het eerste jaar was dat ik mee deed c:
    En alvast bedankt voor de samenvatting!)


    (Dat is inderdaad wel een beetje jammer en waarschijnlijk is dat wel de beste oplossing. Heel het topic is een beetje een chaos nadat alles is veranderd, omdat er verschillende rollen zijn overgenomen...
    dat is wel fijn om te horen en om die complimenten te krijgen, vooral als het van mensen zijn die je niet kent, en doe je de volgende keer ook weer mee of niet? (:
    Graag gedaan.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (@ nessje volgens mij was dit de laatste reactie die geschreven is

    xTomlinster schreef:
    .Ailleen Eliza Valentine

    Ik kijk Niall aan als hij onze zoen stopt. 'Als jij het ook doorheb...dan was het dus niet mijn verbeelding.' Fluister ik en grinnik zacht. 'Maar het staat je wel.' Zeg ik met dezelfde grijns en teken met mijn vinger een hartje op zijn wang. 'Hmm....that's not a bad idea and why not?' De chocola was ik nu ondertussen wel zat, of tenminste ik ben het zat omdat het zo kleeft. Ik sla mijn armen om hem heen als hij nog iets dichter tegen zich aantrok. 'Ik blijf bij mijn antwoord...Sorry is nergens voor nodig, en snap maar al te goed wat je bedoelt.' De glimlach op mijn gezicht word alleen maar breder als hij me knuffel en een kus geeft. Ik slaak een genietend zuchtje bij het volgend wat hij doet en zegt. 'Je hebt echt geen idee wat je met me doet' mompel ik zachtjes en grinnik zacht als hij weer bij mijn lippen eindigt. 'Hmm..chocola..waarom had ik dat toch altijd al geweten?'
    )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    (Dat is inderdaad wel een beetje jammer en waarschijnlijk is dat wel de beste oplossing. Heel het topic is een beetje een chaos nadat alles is veranderd, omdat er verschillende rollen zijn overgenomen...
    dat is wel fijn om te horen en om die complimenten te krijgen, vooral als het van mensen zijn die je niet kent, en doe je de volgende keer ook weer mee of niet? (:
    Graag gedaan.)


    (Jep, en ik mag voor volgend jaar ook het schrijfteam leiden voor de volgende musical ^^ Jammer genoeg is dat (als ik slaag) wel mijn laatste jaar, maar zoals een wijze zin uit de musical van dit jaar: Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en voor mij is dan de tijd van gaan gekomen. Echt een vage zin als je het mij vraagt... maar het was dan ook een hele vage musical :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Jep, en ik mag voor volgend jaar ook het schrijfteam leiden voor de volgende musical ^^ Jammer genoeg is dat (als ik slaag) wel mijn laatste jaar, maar zoals een wijze zin uit de musical van dit jaar: Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en voor mij is dan de tijd van gaan gekomen. Echt een vage zin als je het mij vraagt... maar het was dan ook een hele vage musical :') )


    ( Oehh dat is altijd wel leuk om te doen. Dat ergens wel jammer dat het dan je laatste musical zal zijn, maar het is inderdaad wel een wijze zin en het klopt ook. Overal is een tijd van komen en gaan, maar je leert wel nieuwe dingen dan. Als je het mij vraagt...ligt het aan de situatie en manier hoe je de zin gebruikt, want anders kan die inderdaad vaag zijn...Haha moet ook een keer kunnen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Let's go sweetheart." Grijns ik. Ik loop rustig door de verlaten gangen opzoek naar een douche. "Zie jij er eentje? Het begint nu wel erg irritand te worden..." Ik mompel een paar geïriteerde woorden en maak een paar gebaren. "Het liefst wil ik nu gewoon thuis zijn, samen met jou!" Ik druk mijn lippen op die van Ailleen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Harry en Louis;
    Ze waren nog steeds in een slaapkamer tot het moment dat ze besloten om terug te gaan naar de andere, omdat ze niet de hele tijd samen konden zijn en het ook wel verplicht was. Harry ging dus heel snel nog de koffer van Louis halen, maar in de tussentijd had Melody de deur op slot gedaan zodat hij er niet meer in kon. Uiteindelijk na een hoop manier en veel getrap tegen de deur is die opgegaan...Nu zijn ze eigenlijk opzoek naar een verbanddoos of een manier om het kasteel te verlaten, omdat Harry aan dat trappen waarschijnlijk een gekneusde voet heeft overgehouden.

    Melody en Camille;
    Deze twee zijn op pad gegaan net voor de klok twaalf sloeg, en hebben de hele tijd Niall en Ailleen bang gemaakt, nadat het Melody niet helemaal is gelukt om Harry en Louis bang te maken. Niall heeft verschillende wonden op zijn armen door het mes dat Camille heeft gebruikt. Toen de geesten hadden besloten dat het goed was zijn ze eigenlijk in de richting van Dolores en Rosalie gegaan om die bang te maken...daar zijn ze op dit moment nog

    Niall en Ailleen;
    Tussen deze twee is eigenlijk best wel veel gebeurd en dan ook het meeste van allemaal volgens mij...Het begon eigenlijk met een zoektocht naar voedsel tot ze het beide eng vonden worden en naar de kamer van Niall zijn gevlucht. Zonder succes, want daar zijn ze lastig gevallen door Camille en Melody. Kroonluchters die naar benden vielen net voor hun neus, messen die van alles veroorzaakte. Nadat die twee geesten waren vertrokken waren ze opzoek naar een uitgang, maar er is geen mogelijk om weg te komen. Toen zijn ze weer naar de kamer gegaan tot eten ervoor zorgde dat ze weer naar beneden moesten. op dit moment zijn ze beneden en de bedoeling was om te eten, maar ze zitten helemaal onder het chocola en slagroom...het begon als een grapje aar liep een beetje uit de hand. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Chocolate angel' zeg ik met dezelfde grijns. Rustig loop ik met Niall mee door de verlaten gangen, maar een douche is echt nergens te bekennen. 'Nee, misschien boven? Ik ben het wel met je eens en wil dus echt niet de hele tijd zo rondlopen.' Ik grinnik zacht door de gebaren die hij maakt, maar verder ben ik het er wel mee eens. 'Dat zou niet verkeerd zijn, want dit is nog steeds niet de plek waar ik wil zijn.' Zijn lippen op de mijne en Niall in de buurt maken deze situatie toch een stuk beter.
    ( Ik ga even snel helpen met de boodschappen uitpakken:Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (kan ik ergens heen met Kat?)


    ( Ja , ik zou zeggen stuur ze naar Niall en Ailleen..maar weet niet of je dat zo leuk vind (:
    Je kan haar ook naar Dolores, Rosalie, Melody en Camille sturen...Zayn is daar zover ik weet ook onderweg naartoe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    'Stom rotweer, stomme auto,' mompelde ik boos naar boven, terwijl kleine druppels recht in mijn gezicht terecht kwamen en mijn make-up verpestten. Ik was heel laat en hoewel stijlvol te laat komen wel mijn ding was, vond zelfs ik het nu té laat. En ja, dat zei heel was. Het was dit keer dan ook niet mijn schuld. De auto waarmee ik naar het feest probeerde te komen, was er onderweg mee opgehouden midden in één of ander creepy verlaten bos, waar geen licht ooit de grond zou raken en waar de wind klonk als het huilen van een wolf. Gelukkig was ik niet snel bang, anders had ik het vast niet op kunnen brengen om gewoon lopend mijn weg te vervolgen. Bereik was immers ver te zoeken en ik kon ook zo snel geen bewoonde wereld meer vinden.
    Hoewel ik dus naar mijn mening goed gehandeld had en ik trots om mijzelf mocht zijn dat ik het geheel op de beschreven route en mijn richtingsgevoel had kunnen vinden, was ik toch chagrijnig. Het enige droge aan mij was waarschijnlijk mijn zwart kanten bh en het bijpassende slipje. Ook mijn gitaar zou waarschijnlijk nog wel droog zijn, veilig opgeborgen in de koffer, maar verder was ik kledder nat. Niet echt bepaald feestelijk als je het mij vroeg. Bovendien was nu waarschijnlijk iedereen al gezellig bezig en zou ik daar een buitenstaander zijn. Waarschijnlijk kon ik maar beter gelijk een kamer opzoeken en gaan slapen om ervoor te zorgen dat ik morgen weer veilig naar mijn appartementje terug kon keren. De reis zou het dus waarschijnlijk zeker niet waart zijn, maar een andere keus had ik niet echt gehad.
    Eindelijk was ik dan bij de deur van het kasteel aangekomen, waar het 'feest' zou moeten plaatsvinden. Naar mijn mening was het niet echt een feestelijke locatie en het deed mij eerder denken aan de sfeer die in het bos had gehangen, maar de jongens dachten daar klaarblijkelijk anders over. Zachtjes duwde ik de deur open en keek een grote oude hal in. Verbaasd en vol verwondering keek ik in het rond. De muren waren van mooi oud steen en aan de wanden hingen ouderwetse kaarsenstandaards waar heel vroeger de gangen waarschijnlijk door werden verlicht. Op de grond lag oud stoffig tapijt, maar als je goed keek, kon je de beeldschone motieven gemaakt met gouddraad nog zien.
    Ik liet de deur met een klap achter mij dichtvallen en na nog een keer genoten te hebben van de gang liep ik verder om mijn natte had uit te hangen over een oude houten tafel. Dat was al een stuk beter, maar ik voelde nog steeds nat en koud aan. Ik besloot door te lopen op zoek naar mensen. Ik had nog niemand gehoord, maar ze moesten hier ergens zijn. Er kon immers niemand later zijn dan ik.
    'Hallo, is daar iemand?!'

    (Poging twee om mij in de RPG te mengen :') Als iemand zin heeft, mag die persoon reageren op het geroep van Kat. )

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {miss kunnen Ailleen en Niall haar horen roepen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Ik vind het goed ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Aangezien iedereen er van mij op mag reageren, vind ik het best)


    Happy Birthday my Potter!