• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Nialler hoe kan je dat nu vergeten? Maar gefeliciteerd' zeg ik en grinnik als hij me optilt en een rondje draait. 'Klinkt als een goed plan.' Ik loop mee en kijk de verlaten hallen rond. 'Dat zou je inderdaad denken, maar misschien hoort dat erbij..' Zelf dacht ik precies hetzelfde, maar kon dat moeilijk zeggen. 'Dat heb ik inderdaad en zal er ook voor zorgen dat er niets gebeurd.' Als hij een arm om me heen slaat en me tegen naar zich toetrekt, kruip ik nog iets dichter tegen hem aan. Mijn blik blijft op Niall gericht aangezien ik niet meer rond durf te kijken. Een gil verlaat mijn mond als de vloer kraakt en luiken voor de ramen dichtklappen. 'Dat geloof ik wel' mompel ik en haal mijn schouders op. 'Omdat ze zin hadden in een leuk horror feest en dit een goede locatie is?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Straks vieren ze het zonder ons..." Ik kijk beteuterd naar Ailleen. "Ik dacht dat ze mijn beste vrienden waren!" Het galmt door de gang wat het alleen maar enger maakt. Als ik mijn mobiel pak zie ik dat ik geen bereik heb. "Fine..." Ik stop hem terug. "Zullen we naar mijn kamer gaan? Dan verstoppen we ons daar! Jij mag wel bij mij op de kamer." Ik trek haar mee en snel kruip ik de kamer in. Ik plof op een bed en trek Ailleen naast me. "Beste verjaardag ever!" Zucht ik triest.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Ze vieren het echt niet zonder ons, en dan hadden we ze toch ook wel gezien of gehoord....' Ik geef hem een knuffel en luister naar zijn volgende woorden. 'Het zijn ook je beste vrienden, en zullen echt geen feest beginnen zonder jou.' Dat het zo door de gang galmt, maakt het best eng. 'Zeg alsjeblieft niet dat je geen bereik hebt' zeg ik als hij zijn mobiel terug stopt. 'Dat vind ik een heel goed plan en hopelijk is het daar minder eng. Bedankt, want op dit moment alleen..nee echt niet.' Hij trekt me mee naar zijn kamer en onderweg pak ik snel mijn tas nog..mooi niet dat ik straks weer naar beneden ga voor eten. 'Het is pas net begonnen, straks met de andere word het vast minder eng en een stuk gezellig' probeer ik hem op te vrolijken als we beide op het bed zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    'Maar die andere twee zijn te klein' zeg ik lachend, terwijl ik nog op haar rug zit. 'Mel, ga is wat harder' zeg ik lachend. 'Weetje, soms zou ik wel is gewoon weer een mens willen zijn, die vriendinnen heeft en feesten kan geven, en niet al jaren in dit klote kasteel rondzweeft, mensen moet laten verdwijnen, niet dat het niet leuk is, maar toch!' zeg ik zuchtend. 'Heb jij dat niet soms ook? vraag ik dan aan Melody 'waar gaan we eigelijk eerst heen, Niall of Dolores?' vervolg ik dan. 'Ik hoop eerlijk gezegd eerst Niall, die gast die niet zonder eten kan, lijkt me veel leuker dan die meid, die bang voor ons is' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    "Nou en... Ze hebben me nu al laten stikken!" Ik kijk naar de muur. "I-Is dat b-b-bloed?" Trillend wijs ik naar de muur. Ik begin te klappertanden en klamp me vast aan Ailleen. "Zeg dat het jam is ofzo! Hey, ik krijg nog eten!" Meteen vergeet ik mijn angst en sta op. Ik steek mijn hand uit en til haar overeind. "Food!" Het liedje komt in me op en ik begin te zingen. "What I like about food..." Ik stop bij het krakende hout. "Ik wil naar huis!" Piep ik trillend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood
    'Die ene had haar paard toch nog steeds bij haar, en hoe kan die te klein zijn?' vraag ik lachend en knik dan. 'Oke voor deze ene keer dan en de volgende keer speel jij maar voor paardje' zeg ik en versnelde mijn pas. 'Weetje dat hier iemand met dezelfde gedachten zweeft, na een tijd heb je het hier wel gezien en mis je de buiten wereld wel. Het geest zijn heeft voordelen, maar ook een hoop nadelen' zeg ik en mijn humeur was gelijk weer omgeslagen. Dit allemaal had wel wat, maar na een tijd verveeld het wel. 'Dus ja, dat heb ik soms ook' beantwoord ik de vraag van Camille. 'Zeg het maar' zeg ik en knik dan. 'Dan gaan we eerst naar Niall toe, maar eerst zorgen dat ze nog banger worden.' Ondertussen was ik gestipt met lopen aangezien ik stemmen dichtbij hoorde en het verschrikkelijk veel leek op de mensen die we zochten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Nialler misschien zien we het gewoon verkeerd en is dat niet zo..zitten ze ook bang op de kamer.' Mijn blik ging naar de muur als hij vraagt of het bloed is en vervolgens er met trillende vingers naartoe wijst. Geniet nu het nog kan...een van jullie zal de volgende nacht niet halen las ik en nu werd ik dus echt bang. 'Ik weet het niet' zei ik zacht en de angst in mijn stem was niet te missen. Ik wilde hem geruststellen toen hij zich aan me vast klampt en begint te klappertanden, maar reageer precies hetzelfde als Niall. 'Hopelijk is het jam..en dat krijg je inderdaad.' Ondanks alles kan ik toch wel lachen om deze opmerking en haal mijn tas tevoorschijn hij me overeind tilt. 'Chips of chocola?' Ik luister naar het liedje dat hij begint te zingen en na al die tijd klinkt zijn stem nog steeds geweldig. 'Ik ook, maar weet niet of dat nu nog kan' piep ik en wijs met trillend vingers naar het raam waar de poort te zien is...'Gesloten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    'I never be your horse, mhuhaha!' zeg ik lachend tegen Melody. Dan ga ik van Melody's rug af en zweef ik onzichtbaar naar Niall toe. Vanachter blaas ik wat koude lucht in de nekken van Aileen en Niall. Dan roep ik keihard Boe en zweef ik snel terug naar Melody, 'misschien dat dit ze een beetje opschrikt' zeg ik dan lachend. 'Trouwens, waarom gaan we dan niet morgen de buitenwereld ontdekken? We hebben tijd genoeg, gaan we onze klasgenoten eens lastigvallen, mhuhaha!' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    "Aillain, je weet dat ik het niet leuk vind als je me bang maakt..." De koude wind en die boe maken het alleen enger. "D-Doe dat niet meer, oké? Ik vind het dus echt niet grappig... Eerst zeggen de jongens dat ik hierheen moet komen, dan sta ik hier alleen, dan kom jij en nu doe jij ook eng!" Ik kan er niks aan doen dat ik als een mietje over kom. Ik druk me tegen haar aan en pak de chocola. "Bedankt." Glimlach ik nog even. Ik eet van de chocola en lees de tekst. "En wat nou als dat voor ons bedoelt is? Je had beloofd dat er niks zou gebeuren!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood

    'Never say that and we will see' zeg ik lachend tegen Camille voor ze van mijn rug af gaat en onzichtbaar naar Niall zweeft. Ondanks ze onzichtbaar is kan ik haar toch nog steeds zien, en dat blijft toch handig. Tijdens haar actie speelt ik weer met het licht en denk na. Ik grinnik zacht als ze weer naar me toe zweeft. 'Denk het wel, want ze zijn echt bang op dit moment' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Weet ik eigenlijk niet en dat moeten we maar gewoon doen. Tijd hebben we inderdaad en als ze er nog zijn wel ja' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Dat weet ik Nialler en daarom doe ik dat ook niet...Op dit moment ben ik net zo bang als jou dus ben er nog geeneens voor in de stemming.' Met een angstige blik kijk ik hem aan na de koude wind en die boe. 'Uh Niall ik sta naast je en deed niets, en daarbij voelde ik het ook...Maar ben heb met je eens wat dit is echt niet grappig' piep ik. 'De jongens kan ik niet aandoen en ik het niet durven om iets engs te doen, want ben zelf net zo bang als jou' vervolgde ik en sla mijn armen om hem heen. Om een of andere reden voelt het veiliger en vertrouwd. 'Geen dank' zeg ik met een kleine glimlach als hij de chocola pakt. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Dit heeft vast iemand van de groep gedaan omdat ze weten dat we bang zouden worden, en ik kom mijn belofte echt na...er zal echt niets met je gebeuren.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    'Never' roep ik en ik barst in lachen uit, zelfs de feestgangers kunnen me nu horen. In me gedachte zie ik Melody al boos kijken, maar dat boeit me nu niks, ik ben toch onzichtbaar voor ze. Ik kijk om het hoekje en ik zie hoe bang ze zijn, dan begin ik nog harder te lachen. 'Misschien begint het toch nog leuk te worden!' roep ik naar Melody. 'Zou ik nog een keer naar hun toe gaan?' vraag ik aan Melody.
    [Sorry voor het korte stukje]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    "Dus jij bent niet degene die met het lich kloot? En ook niet de gene die achter mij om boe roept?" Ik tril nog erger dan ik ooit heb gedaan. "Oké, nu wil ik weg!" Ik spring overeind en ren naar de deur. Ik kom er met een smak tegen aan. "Opslot!" Duizellig lig ik op de grond. "Sinds wanneer zijn er drie Ailleen's?" Alles draait en ik zie dubbel, wankelend loop ik terug naar het bed. "Wat nu? Een raam inslaan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Uhh..ik sta naast je en de lichtknop is naast de deur en kan dus ook geen boe achter je roepen.' Angstig kijk ik in het rond en bijt op mijn lip. 'Kunnen we niet gewoon proberen of we hier weg kunnen?' Ik kijk naar Niall die overeind springt en naar de deur rent. Ik sla mijn hand oor mijn mond als hij er met een smak tegenaan komt en op de grond ligt. 'Maar wie? wat? hoe? opslot?' vraag ik nog net zo angstig en sta op na zijn volgende vraag. 'Sinds je met een smak tegen de deur kwam en dubbel ziet.' Ik help hem terug naar het bed en kijk hem aan. 'Jij zorgt eerst dat je weer normaal ziet en dan zorg ik voor een plan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ze horen mijn gelach niet, ghehe]


    That is a perfect copy of reality.