• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ben nog niet aan de reactie begonnen maar dat wil ik wel. Moet Aviannah Zayn tegenkomen of niet, dat weet ik tenminste wat....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan
    "Doe maar niet, straks filt het hele huis... Zijn we allemaal dood." Zeg ik lipbijtend. Ik trek Kathryn overeind en pak Ailleen's hand weer, het voelt vertrouwd. "Kom, we lopen gewoon naar mijn kamer... Dan zien we wel verder." Ik haal mijn schouders op en stap richting mijn kamer. "Misschien is daar wel een douche in de buurt." Ik grijns en loop de trap op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille Valery Lanes
    'Oh, oke' zeg ik dan 'maar Melodyy, je mag wel eens gaan beginnen, het duurt me nu wel een beetje te lang, ik was veel sneller' zeg ik dan lachend tegen haar. 'I still wait for Action' zeg ik in het algemeen.
    Ik kijk naar Dolores die schrikt als oppeens alle muren om haar heen in glas veranderen. Ik hoor haar aan Rosalie vragen of zij dat ook zag, maar ze krijgt geen antwoord. Dan gaat ze gewoon weer verder met was ze mee bezig was. Alleen weet ik zeker, dat ze nu al een beetje angst heeft.


    That is a perfect copy of reality.

    MrCarrotPie schreef:
    [ik ben nog niet aan de reactie begonnen maar dat wil ik wel. Moet Aviannah Zayn tegenkomen of niet, dat weet ik tenminste wat....]


    (De persoon die Zayn speelt is niet eens online. Miss kan je beter gewoon iets typen en later zien wat die persoon met Zayn wilt doen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (De persoon die Zayn speelt is niet eens online. Miss kan je beter gewoon iets typen en later zien wat die persoon met Zayn wilt doen?)


    Ohh okeemikmdacht dat Arriver Zayn speelde, sorry... Wauw ik voel me dom nu0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    'Dan heb ik het in ieder geval wel weer warm,' grapte ik tegen Naill en bedankte hem, toen hij mij overeind hielp. Ik klopte mijn kleren af en knikte naar Aileen om aan te geven dat ik oké was, al ging er in mijn hoofd een alarm af. Dit was niet goed. Aileen zou nooit over zulke dingen liegen en bovendien hadden beiden al die enge dingen meegemaakt. Een droom of verbeelding kon het ook niet zijn en die verdomde deur wilde niet eens open na een harde trap. Dat hij op slot zat, was natuurlijk een optie, maar erg waarschijnlijk was het niet. Wie plaatste er nou een deur in een kasteel die maar vanaf één kant open kon?
    Om het te checken knielde ik nog even bij de deur neer en gluurde naar de spleet, maar hij leek niet op slot te zitten. Zeker weten deed ik het natuurlijk niet, dus ik stond op en draaide mij weer om naar het stel.
    'Mogen we gewoon zelf een kamer uitzoeken?' vroeg ik Niall om maar met iets anders bezig te zijn en volgde hen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MrCarrotPie schreef:
    (...)

    Ohh okeemikmdacht dat Arriver Zayn speelde, sorry... Wauw ik voel me dom nu0.0]


    (Neh, je hoeft je niet dom te voelen. Ik kan er eigenlijk wel inkomen dat je dat dacht, ivbm dat er niemand bij Zayn staat en de reactie over dat Zayn daar ook naartoe ging c; )

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ailleen Eliza Valentine

    'Ahh Nialler natuurlijk gaan wel niet allemaal dood...we komen hier allemaal levend uit en zelfs als de deur in de fik word gestoken' zeg ik glimlachend en druk een kusje op zijn wang met gevolg dat mijn lippen weer onder de chocola zitten. Een douche zou op dit moment echt niet verkeerd zijn, tenminste als er ergens een te vinden is. Ik kijk even van Niall die mijn weer pakt naar Kathryn die knikt om aan te geven dat het oké was. 'Het is dat jullie erbij zijn, want alleen ga ik die kamer echt niet meer in.' Na die woorden loop ik mee in de richting van de kamer. De grijns op zijn gezicht bij de volgende oorden is niet te missen. 'Het zal toch wel?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Een nieuw topic (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    Camille Valery Lanes
    'Oh, oke' zeg ik dan 'maar Melodyy, je mag wel eens gaan beginnen, het duurt me nu wel een beetje te lang, ik was veel sneller' zeg ik dan lachend tegen haar. 'I still wait for Action' zeg ik in het algemeen.
    Ik kijk naar Dolores die schrikt als oppeens alle muren om haar heen in glas veranderen. Ik hoor haar aan Rosalie vragen of zij dat ook zag, maar ze krijgt geen antwoord. Dan gaat ze gewoon weer verder met was ze mee bezig was. Alleen weet ik zeker, dat ze nu al een beetje angst heeft.


    Melody Serena Lockwood
    'Oké' zeg ik en kijk Camille even aan. 'Een beetje ongeduldig? Je wilt zeker te graag naar je favoriete persoontjes? Maar ik zal al beginnen en dat klopt inderdaad wel' zeg ik lachend. 'Komt eraan' mompel ik en onbewust laat ik een paar spiegels breken.
    Ik kijk naar Dolores die blijkbaar schrikt als alle muren veranderen in glas en lach ik haar wat hoor vragen aan Rosalie, maar geen antwoord krijgt. Blijkbaar hoor je mijn lach ook als je geen geest ben. 'Camille doe me een plezier en maak jezelf even zichtbaar in een spiegel' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (Neh, je hoeft je niet dom te voelen. Ik kan er eigenlijk wel inkomen dat je dat dacht, ivbm dat er niemand bij Zayn staat en de reactie over dat Zayn daar ook naartoe ging c; )


    [Owkiie ik moet zo eten, dus ik ga, kom dalijk mog wel ff online op mijn lappie:3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Wat vinden jullie er eigenlijk van om ergens begin het nieuwe topic met de verdwijningen te beginnen? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Wat vinden jullie er eigenlijk van om ergens begin het nieuwe topic met de verdwijningen te beginnen? )


    [Is goed hoor]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Camille Valery Lanes
    'Waarom moet ik in de spiegel, ga lekker zelf' zeg ik lachend. 'Ik weet niet eens meer hoe het werkt, en ik ga zo weer Niall en Ailleen of Louis en Harry lastigvallen hoor, dit duurt me te lang' zeg ik nog lachend. Dan kijk ik haar even aan. 'Oke, ik ga in de spiegel, als jij zegt hoe ik het moet doen, en wat ik moet doen' zeg ik dan tegen haar. Dan zweef ik naar de spiegel en verdwijn ik erin.
    'Oke, wat moet ik nu doen mel?' vraag ik aan Melody.


    That is a perfect copy of reality.

    Melody Serena Lockwood

    'Omdat ik jou hulp gewoon even nodig heb, en als het kon had ik dat wel gedaan' zeg ik lachend. 'Je hoeft verder ook niets te doen en erna mag je van mij Niall en Ailleen weer lastigvallen...Louis en Harry zou ik even meewachten, want die heeft dankzij een van onze acties een gekneusde voet, dus kom daar niet bij in de buurt dan kunnen we dalijk samen lachen' zeg ik lachend en knik dan. 'Is goed en je hoeft niets te doen alleen er in gaan' zeg ik en zodra ze in de spiegel verdwijnt kijk ik haar aan. Ik wijs naar Camille en haar spiegelbeeld komt in alle spiegel te staan en wenk haar dat ze terug kan komen. Dit is wel goed.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer