• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ Kunnen jullie alsjebliefd stoppen?:c]


    •*• Lululu •*•

    [We zijn net zo lekker bezig. Ik vind het wel vermakelijk.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (einde ruzie? Ik wil nu weer RPG'en)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik noem dit geen ruzie. Ik noem dit geweldig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Ik noem dit geen ruzie. Ik noem dit geweldig]


    (Stiekem ik ook... maar gaan we wel verder met RPG'en?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ghehe. MEDE-E.T! JE BENT ER WEER! En, shure. Ik verander m'n post toch niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Ghehe. MEDE-E.T! JE BENT ER WEER! En, shure. Ik verander m'n post toch niet]


    (badgirl over here XD, nee... Ik wil ook een badgirl zijn. Haha! Moet ik nu reageren?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Hoe moet ik dat weten, ik ben maar een kind o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LOL:')]


    •*• Lululu •*•

    Purrfect schreef:
    [Hoe moet ik dat weten, ik ben maar een kind o_o]


    (en ik maar een kleuter 0.o )


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [OHMIJNGOD IK BEN EEN FOETUS]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik een zebra, die is zwart met witte strepen, niet wit met zwarte)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Zayn verdween, waarschijnlijk om Louis en Harry te gaan halen. Grijnzend keek ik Niall aan en opeens kwam er een idee in mij op. " Dance battle?" vroeg ik grijnzend aan de blonde ier. Dit zou mij gied doen, even lol maken zonder na te denken over al mijn problemen.Ik moest haar vergeten, nu. Niemand kon deze aond verpesten en al zeker geen meisje.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    Toen ik aankwam, hoorde ik nog net hoe Liam aan Niall een dancebattle vroeg. Al snel zette ik de muziek stop en kondigde Liam en Niall aan. Iedereen scheen het wel leuk te vinden dus ik wachtte tot Niall het accepteerde en ik een nummer op kon zetten. Grijnzend haalde ik een hand door mijn haar en keek de zaal rond. Ze keken allemaal naar Liam en Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Sure! Maar waarom tegen elkaar als onze girls hier ook zijn!" Ik wijs naar de meiden die we horen te trainen. "Even kijken of ze ook is iets anders kunnen dan zingen, alleen moeten we even een super-cursus geven aan onze Malik." Grijns ik. Ja, wij maken ze heus wel af. Wij zijn de boys, de beste, de hero's! Ik kijk zoekend rond. "Waat zijn Zayn, Louis en Harry nu?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'