• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Ik schiet in de lach asl Zayn fluit en de feestgangers boos worden. "Fuck! Microfoon staat aan..." Snel doe ik hem uit en zet de volumeknop hoger. "Paaaaarrttyyyyy!" Roep ik over het gebrom heen. "Liam, smile!" Ik trek hem naar de dansvloer. Na een tijdje ga ik weer naar Zayn. "Bel je mannetje, ze zijn er nog niet." Grijnend pak ik mijn microfoon en zet hem aan. "Als Louis Tomlinson en Harry Styles niet heel snel hier staat komen er een paar gastjes ze halen, op een pijnlijke manier." Ik kijk naar Zayn. "Dat dat duidelijk is."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Voordat ik het wist werd ik door Zayn de dansvloer af getrokken. Hij propte mijn oortjes in mijn hand en vertelde me over een mini concert. We zouden Kiss You gaan zingen, niet dat ik daar veel zin in had. Ik keek om me heen. Zayn en Niall stonden al klaar, Louis en Harry waren nergens te bekenen. Ik drukte de oortjes in en ging naast ze staan wachtend op de rest." Ga ze gewoon halen," operde ik.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    Ik zette mijn microfoon uit en schudde mijn hoofd. Stiekem sloop ik naar de kleedkamer, waar ik binnenviel met mijn ogen dicht. 'Ik kijk niet. Maar kleed jullie aan en komen, of ik gooi jullie eruit' zei ik en mijn handen zochten een weg naar de deurklink, die ik na vijf keer mis had te pakken. Snel trok ik de deur dicht en liep naar Liam. 'Gaat het al wat beter? Je ziet er slecht uit. Ik zie het in je ogen, Liam' zei ik bezorgd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [de deur zit op slot.., en zoals jullie zien is Louis niet online dus kuneen Lou en Hazza moeilijk reageren.. Dus Mischien wat geduld?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hoe kunnen wij dat weten? Wij hoeven niet mee te lezen met die Larry stukjes, ik word er gek van dat in onderhand elke 1D RPG wel een Larry is. Fijn dat jullie het leuk vinden, en dat jullie hopen dat het echt is]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wrf, doe rustig. Ik dwing je toch ook niet het te lezen... Ik zeg alleen date deur op slot zit en dat Lou en Hazza niet kunnen reageren omdat er iemand niet online is. Meer niet hoor.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ben rustig. Volkomen (: Ik vond gewoon dat je rot overkwam]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nou, dat was nie zo bedoeld en ik vond dan ook dat jij rot overkwam. Net alsof het mijn schuld is dat er veel Larry in RPg is..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik zeg alleen maar dat het onorgineel is. Ik houd van orgineel. En je zult er maar aan moeten wennen als ik off-topic ben, om ik ben nogal snel opgefokt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dus je bent niet rustig.... Daarbij ben jij nu degene die er een heel probleem van maak en het eige wat ik zei was dat de deur opslot was en dat jullie even moesten wachten op een reactie... En zoals ik al zei. Je hoeft het niet te lezen. Dus stop met die drama. En ik heb hellemaal niets gezecht over off-topic]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Gezegd* Goh, de ABN wordt steeds slechter]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zodra de andere het laatste woord heeft, hmga grammatica verbeteren.
    ZO STOER!!!]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Neehoor, lieve schat. Hier, ik ga even verder als jij dat wilt. Moet je eens weten hoe ik nu in het echt zit. Lekker een kop thee met een scheutje honing erbij, één suikerklontje, been over 't ander en een kil gezicht. Ik noem dat rustig, jij misschien niet. En wij weten niet dat de deur op slot is, omdat wij niet mee lezen. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dankje voor deze zo enorm belangrijke informatie. Nu ik weet hoe jij erbij zit kan ik later rustig sterven.
    En omdat je het niet wist van de deur, heb ik je dat verteld. En de enige die er toen een heel drama over ging maken was jij. Niet ik.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, leuk toch? Dan vermaak ik mezelf ook nog eens.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."