• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.



    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gatsby *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~Albion *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~ShatterMe *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~ShatterMe *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*
    -Jess Marie Cooper ~~ Galinda* Assassin/Droomwandelaar.*
    -
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Topic's





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 15:51 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Daniël Woods

    "Hallo. Jij dacht; Ik ga maar bij Claed in de nek zitten, want dat is een grote dierenvriend?" Ik knipper even met mijn ogen. Wat was er gebeurt? Ik was precies in slaap gevallen, ook al wist ik dat het niet het geval was. Ik zuchtte en keek naar de nek van Claed waar een witte muis in zat. Bah, muizen. Ik had het er niet echt op aangezien het ongedierte waren, maar ik vind ratten erger dan muizen. Devon ging aan de andere kant van de tafel zitten en het leek net alsof hij het ook niet leuk vond met dat ongedierte in de buurt.
    "Vind het al heldhaftig dat je het negen jaar hebt volgehouden, negen jaar.. Lijk ik veel op haar? Qua karakter? Oh en trouwens, als Dawn wel van plan is die jongen mee te nemen, zorg ik er wel voor dat haar dat niet gaat lukken. Die strijd win ik wel." zegt Dhelia waarna ik geïrriteerd met mijn ogen draaide.
    Dawn leek wel zwak dat gaf ik toe, maar als je haar kwaad maakte kon je beter gaan lopen. Serieus het was al eens voor gevallen dat de lampen kapot sprongen toen ze kwaad werd en dan heb je het ding nog met het mes werpen. Daar Dhelia denk ik wel niet tegen op aangezien Dawn goed kan mikken en ze niet mijn snelheid heeft om iets te ontwijken. Ik slik weer bij de gedachten hoe ze een mes bijna door mijn hoofd had gegooid. Ze was gewoon soms een gestoord wijf.
    "Het waren wel de enige negen jaren waarin ik iemand onbezorgd aan kon raken. Odette was niet sterfelijk waardoor mijn huid niet giftig was voor haar. Dat geldt voor andere onsterfelijke wezens ook, maar halfbloedjes zijn een grijs gebied waarin ik me niet ga wagen. Ik wil het risico niet lopen... Je hebt wel Odette's zelfvertrouwen, je kent je troeven volgens mij. Maar ik ben er van overtuigd dat je ze niet zo schaamteloos zou uitspelen als je moe- Odette deed. Of toch niet voor je eigen plezier. Odette zou ook nooit iemand geholpen hebben zonder er zelf baat bij te hebben, dat heb ik aan de levende lijve mogen ondervinden zo'n klein decennium lang. En jij... Jij wil Dawn helpen, omdat het hoort, omdat je haar mag of om een andere reden die ik niet meegekregen heb, maar ik ben er zeker van dat het niet is omdat je er iets voor in ruil wilt van haar.Je bent een beter persoon dan je moeder, Dhelia. Dat geloof ik met heel mijn hart en ziel, als ik er een heb.En jij, wat moet jij van me weten, Cullen?" Ik moest erom grinniken toen Devon dat zei.
    Waarschijnlijk word Cullen nog mijn nieuwe bijnaam. Ik vond het niet erg dat ze me zo noemde, ik snap het wel. Ik dacht even na wat ik weer wou zeggen. Toen ik wist begon ik op een rustige zakelijke toon te praten.
    "Devon, mijn voorstel was dat jij Dawn bezig houdt. Ze was precies op je gesteld voor ze zo niet-Dawn achtige was." zeg ik serieus en ik kijk hem ook zo aan. "Als Dhelia dat doet is de kans te groot dat ze kwaad word en dan moet je lopen, vooral als ze dicht in de buurt is met messen. Dat geld ook voor mij en Claed, maar ik zou het beter kunnen ontwijken dan hun. Dus jij bent alleen over en geloof het of niet ik had aan haar houding gezien dat ze zich serieus veilig en op haar gemak bij je voelt. Bij jou is de meeste kans dat ze niemand iets aan doet." zeg ik dan en ik hou me klaar voor zijn antwoord.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ben net van het bed gevallen van het lachen, vind het geweldig hoe mensen reageren xD]

    Jake Dodge Dragon
    Als ik net het laatste hapje neem van de druif word ik vast gegrepen door een hand, lichte paniek schoot even door me heen maar ik ontspan ook weer gelijk. "Hallo," fluistert de jongen van wie de hand is "Jij dacht; Ik ga maar bij Claed in de nek zitten, want dat is een grote dierenvriend?" fluistert hij daarna. Ik snuffel wat in zijn richting, de andere jongen draaide zich om en zei wat rare woorden tegen de jongen die Claed heet, daarna staat hij op en gaat ergens anders heen, ik grinnik wat in mezelf waardoor mijn lichaam wat trilt. Het gesprek tussen hem en het meisje gaat verder. "Hoi" zeg ik tegen Claed via mijn gedachten, ik had geen idee wat zijn reactie zou zijn, misschien merkte hij het niet eens. "Nou, dan kunnen we dit ook weer weggooien hè," brom het meisje terwijl ze naar de druiven wijst die trouwens verrukkelijk smaken. "Kun je ze misschien zeggen dat ze die druiven niet weg hoeven te gooien?" vraag ik in mijn gedachte aan Claed, het zou echt zonde zijn als ze dat deden, naja anders zou ik het toch uit de vuilnis bak vissen, als ze daardoor vies waren geworden kon ik ze altijd nog veranderen in druiven of geven aan Hua en de rest van de dieren. Ik vroeg me even af hoe het met Hua ging, ik had hem een tijd niet gezien, maar ja die zou vast wel op mijn bed zitten ofzo. "Kan je die rat alsjeblieft buiten brengen? Ik kan nergens anders meer aan denken." zegt het meisje tegen Claed, rat, rat, mijn haren gingen overeind staan, konden mensen dan nooit het verschil zien tussen muizen en ratten? Als Hua hier was konden ze het zien. Die was 10 keer zo groot als een muis, met moeite houd ik mezelf in om niet te gaan praten tegen haar, om alles even haar fijn uit te leggen over dieren. Wat zullen die mensen eigenlijk uit hun dak gaan als ze erachter komen dat Hua een rat is, en dat ik hem overal mee naar toe neem, Ik glimlach voor zoveel het lukt als muis zijnde. Nog 1 'rat' opmerking of benaming of what ever en ik zou in een riool rat veranderen, die trouwens behoorlijk groot zijn als je de New York versie neemt, of in een kat en ze dan even laten schikken of zo, dan zouden ze tenminste weten dat dit geen rat was en geen gewone muis, en al helemaal niet vies.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dawn Katherina Madison

    Ik had expres een omweg genomen aangezien ik nog steeds een telefoontje verwachtte van Cameron verwachtte met een plan. Ik stampte tegen een steentje om mezelf bezig te houden. Ik weet niet waarom, maar ik had zin om echt te feesten. Misschien kwam het omdat dit lichaam niet kon wachten op het kampvuur en ik trouwens ook, maar zij wou drinken en dansen. Dat ging ik waarschijnlijk doen als er muziek was en dan zou ik haar lichaam me laten lijden op de muziek, want als ik me goed herinnerde geraakte ze altijd in extase als ze danste. Soms waren de mensen om haar heen ook gefascineerd geweest over hoe ze bewoog op de muziek. Soms had het iets erotische, soms iets meer afstandelijk of verlegen. Je kon aan de manier zien hoe ze bewoog hoe ze zich voelde. Waarschijnlijk zou ze een hoer zijn geweest in mijn tijd. Ze waren misschien niet allemaal mooi, maar dat maakte ook niet vaak uit voor de mannen, zolang ze maar op iemand kunnen zitten. Zo dacht ik er tenminste over. Sommige mannen waren echt vieze beesten. Ik trok mijn neus op als ik terug dacht aan mijn tijd toen ik weer het geluidje hoorde van mijn gsm om aan te geven dat iemand me belde. Ik nam op.
    "Hallo?" vroeg ik met een nieuwsgierige toon in mijn stem.
    "Xena, 3 heksen gaan je vanavond helpen. Ze maken een dubbelganger van jou en zorgen dat er een soort van onzichtbaar krachtschild is zodat ze niet verder kunnen dan een stukje van het bos. Ze zullen soort van gevangen zitten in een kooi tot jij gedaan hebt wat je moet doen en je terug in de plaats van je dubbelganger bent. Dat kunnen ze niet verbreken, aangezien ze daar niet genoeg heksen voor hebben als er tenminste zijn." zegt Cameron.
    "Oké, moet ik geen haar geven en bloed zodat ze de dubbelganger kunnen maken?" vraag ik terwijl ik rondkijk in de hoop een kraai te zien.
    "Bloed moet je niet geven, dat hebben wel al van haar. Ze had maar geen bloed laten nemen 2 weken geleden bij de dokter. Het haar komt Cho direct halen." zegt hij en hij had het nog maar net gezegd en ik zag Cho de kraai.
    "Waarom heb je dat beest in hemelsnaam een naam gegeven?" vraag ik geïrriteerd.
    "Waarom hebben ze jou een naam gegeven?" zegt hij sarcastische terwijl ik naar Cho liep en een paar haren probeer uit te trekken.
    Als ik dat gedaan heb pakte ik een klein potje dat Cho in zijn bek hield en deed daar de haren in terwijl ik zeg:"Zo is gedaan. Jij stuurt als de dubbelganger er is?"
    "Ja. Zorg dat je op je krachten bent en zorg zeker dat je niet het lichaam te hard uitput. We hebben het nog hard nodig." zegt hij dan en ik draai met mijn ogen terwijl ik het potje terug in Cho's bek stop en hij wegvloog.
    "Ja, baas." mompel ik en ik druk af zonder nog te wachten tot hij iets zegt en begin terug verder te lopen terwijl ik met mijn gedachte verzonken was naar vanavond toe.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    (Ik probeer vanavond met Claed te reageren :3 Nu even een kast slopen (wbw) )

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 15:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    |Ghahahah, veel plezier met een kast te slopen. (;|


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Claed Nixis

    Ik kijk op wanneer ik Devon een aantal scheldwoorden hoor roepen in het Iers en ik frons even. Dan gaat hij ook nog van mijn schoot af en trek ik verontwaardigd mijn wenkbrauw op. Het is maar een muisje? Wat doen die nou eenmaal? Als jij lief bent voor hen dan zijn zij dat ook tegen jou.
    Ik kijk toe hoe hij op een van de andere stoelen gaat zitten en hij mij niet aankijkt. Een golf van irritatie schiet door me heen maar ik weet me in te houden. Ik volg het gehele gesprek tussen de drie niet meer en ik kijk raar naar Dhelia als ze de bak druiven pakt.
    "Kan je die rat alsjeblieft buiten brengen? Ik kan nergens anders meer aan denken." Ik begin te lachen. Is ze dan zo blind?
    "Oh mijn hemel, Dhelia!" Zeg ik en ik kijk naar haar. "Het is een muis, een rat is wel drie keer zo groot!" lach ik hard en ik schud mijn hoofd. Ziet ze dan echt niet het verschil? Een rat is daadwerkelijk drie keer groter dan dit iele muisje. En hij had me dan allang gebeten. Nou dat ligt er ook nog aan. Ik had een tamme rat, die is jammer genoeg door een ongeluk om het leven gekomen. "En trouwens, het is geen wilde muis. Dat zie je aan de kleur ook," zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    "Hoi. Kun je ze misschien zeggen dat ze die druiven niet weg hoeven te gooien?" Ik kijk rond als ik ineens een stem hoor. Ik frons en lacht nog altijd en beetje. De spieren in mijn buik doen in ieder geval pijn. Ik laat de stem even bezinken en richt mijn blik dan op het muisje dat me recht aankijkt. Praatte hij nou tegen mij? Ik haal mijn schouders ietsjes op.
    "Dhelia, die druiven hoeven toch helemaal niet weg gegooid? Even afspoelen en ze zijn eetbaar," Zeg ik droogjes en ik sta op en zet het muisje op mijn schouder terug. Vervolgens pak ik de bak druiven uit haar handen, loop naar het aanrecht, pak een klein bosje en zet de kraan aan. Dan spoel ik ze af en maak ze goed schoon. "Kijk, echt lekker. Én, eetbaar," zeg ik en ik stop een druif in mijn mond. "Hmm," zeg ik terwijl ik er op begin te kauwen. "Echt verrukkelijk," zeg ik en om er nog extra aan toe te voegen sluit ik mijn ogen ook even. "Super kwaliteit, alleen niet biologisch," zeg ik dan met een soort spijtige toon in mijn stem. Het klopt wel, ik proef het bestrijdingsmiddel er duidelijk op, al heb ik hem schoon gemaakt. Ach, eenmaal kan geen kwaad.
    Ik pak droogjes nog een aantal druiven en stop die in mijn mond. Ook geef ik er nog eentje aan de muis. "Smakelijk, vriendje," grinnik ik en ik grijns even. Oh, heerlijk om dit soms even te doen. Gewoon uitdagen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Devon Dorcha

    "Je hebt heus wel een ziel, gek. Daar ben je veel te goedaardig voor, om geen ziel te hebben."
    Ik lach schamper, absoluut niet overtuigd dat haar mening over mij goed zit. Dhelia heeft tot nu toe nog niet gezien waar ik toe in staat ben, Dhelia was er niet bij toen ik nog voor mijn eigen egoïstisch plezier met stervelingen naar bed ging. De enige reden waarom ik hier nog niemand iets heb aangedaan is omdat ik die keuze lang geleden gemaakt heb. Maar mocht ik werkelijk goedaardig zijn, dan zou er helemaal geen keuze zijn. Ik ben niet gebeuren om goed te zijn, dat is iets waar ik elke dag met man en macht voor vecht.
    Ik knik beamend als Dhelia aan Claed vraagt om het beest buiten te zetten. Liefst gooien, met een snelheid van laten we zeggen honderd kilometer per uur, met de wind mee.
    "Devon, mijn voorstel was dat jij Dawn bezig houdt. Ze was precies op je gesteld voor ze zo niet-Dawn achtige was. Als Dhelia dat doet is de kans te groot dat ze kwaad word en dan moet je lopen, vooral als ze dicht in de buurt is met messen. Dat geld ook voor mij en Claed, maar ik zou het beter kunnen ontwijken dan hun. Dus jij bent alleen over en geloof het of niet ik had aan haar houding gezien dat ze zich serieus veilig en op haar gemak bij je voelt. Bij jou is de meeste kans dat ze niemand iets aan doet."
    Ik kijk Daniël aan en voel mijn gezicht wit weg trekken. Ik sta op en ga voor het raam staan terwijl ik mezelf over de armen wrijf. Zelf had ik ook al bedacht dat in het geval van uiterste nood ik mijn huid zou gebruiken om Dawn terug de controle over haar eigen lichaam te willen laat winnen. Een kus, een licht verdwaalde hand en alles dat menselijk is aan Dawn zou hunkeren naar meer.
    Ik heb vrouwen op de vuist zien gaan, vroeger, om me toch maar voor zich te kunnen winnen. Diep vanbinnen ben ik ervan overtuigd dat intimiteit met mij de echte Dawn in een oogwenk naar boven zou lokken. Maar de prijs die zij en zelfs ik er zouden voor betalen is me te hoog zolang ik niet weet of er andere manieren zijn om niet-Dawn te overwinnen. Ik had het zo'n beetje als een laatste redmiddel gezien. Daar denkt Daniël blijkbaar anders over.
    "Bezig houden?" vraag ik, in de hoop dat hij alsnog met een ander idee op de proppen komt dan de horrorbeelden die nu mijn gedachten proberen te overmeesteren. Zodra ik er aan toe zou geven, is dit hele kamp in nog meer in gevaar dan het nu al is.
    Ik draai me om en zoek Claed's ogen in de hoop steun te kunnen vinden, rationeel te kunnen blijven, me te herinneren waarom ik er niet aan toe geef. Voor iemand betekent Dawn net zoveel als Claed voor mij, hoogstwaarschijnlijk voor Daniël. Ik kan hem toch niet aandoen wat ik mezelf niet wil aandoen?
    "Aaah! Gadverdamme Claed, dat meen je niet!" schreeuw ik uit wanneer hij een druif in zijn mond steekt. "Wie weet waar heeft dat mormel gezeten!"
    Ik voel opnieuw de Hound in me onrustig worden. Het is dit kamp, dit verdomde kamp zorgt ervoor dat ik het zo moeilijk heb mezelf onder controle te houden. In twee seconden sta ik naast Claed en heb ik de druiven uit zijn handen gemept. Een kleine grom rolt over mijn lippen als ik het ongedierte op zijn schouder zie zitten.
    "Zet hem buiten of ik verpletter zijn schedel onder mijn voet alsof het een rotte tomaat is," grom ik terwijl ik steeds dichter en dichter bij Claed ga staan. Als hij zelf niet wil luisteren, dan zal ik er voor zorgen dat hij luistert. Een kusje moet vold-
    Voor ik die gedachte af kan maken verlaat een schreeuw mijn lippen. Waar ben ik mee bezig! Wat is er godverdomme aan de hand met deze plek?! In een vierde van een seconde heb ik mezelf aan de andere kant van de kamer geplaatst, weg van Claed, Dhelia en Daniël. Het is al eeuwen geleden dat ik zoveel moeite had mezelf te beheersen, maar nog nooit hebben mijn genen zo tegen elkaar gevochten om de controle te krijgen.
    Ik richt mijn gezicht naar de muur terwijl ik mijn hersenen dwing aan de leiding te blijven, en niet onder te doen voor wat mijn lichaam me ingeeft. Ik weet dat er slechts minuten voorbij gaan maar naar mijn gevoel zijn het uren voor ik me wat kalmer voel.
    "Als ik Dawn bezig houd dan hou je haar de komende dagen bij me uit de buurt of ze zal alsnog niet dezelfde zijn," zeg ik over mijn schouder tegen Daniël.
    Ik zucht even en glip de deur uit. Slenterend begeef ik me naar de hut waarin we vannacht zullen slapen. Ik voel me een hoer, niets anders dan een goedkope hoer. En ik weet wel dat het zou zijn om Dawn te helpen maar toch kan ik het vieze gevoel niet van me afschudden. Ik haal een hand door mijn haren en voel me rotter als ik bedenk dat ik Dawn zal moeten bezig houden waar Claed bij is. Met een hevige smeet gooi ik de deur van de hut achter me dicht. Bij mijn bed plof ik op de grond en rits mijn koffer open. Op de bodem ervan vind ik wat ik zoek. Een steen met het gat in het midden, een amulet gegeven door de natuur, die elke staat van betovering teniet doet. Het touwtje dat ik er omheen gebonden heb, bind ik om mijn nek en vervolgens stop ik mijn kleine hulpmiddel weg onder mijn t-shirt. Misschien kan ik nu eindelijk eens naar Dhelia kijken zonder me te voelen alsof er geen grond onder mijn voeten staat. Ik neem mijn kussen van mijn bed en leg het tegen mijn opgetrokken knieën om er vervolgens mijn hoofd op te laten rusten.
    "Godverdomse stomme muis, vies ongedierte... in Claed's nek dan nog wel. Straks krijgt hij de pest... of pokken," mompel ik tegen het kussen aan. "Bah."

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 16:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia Loreley
    "Oh mijn hemel, Dhelia! Het is een muis, een rat is wel drie keer zo groot!" Ik rol overdreven met mijn ogen. Ik weet namelijk heus wel wat het verschil is tussen een rat en een muis, maar aangezien ik rat viezer vind klinken - vandaar - dat mijn keuze al snel gemaakt is. Ik kijk toe hoe Claed luid zit te lachen en met zijn hoofd schud. Hij moet me wel voor een heel dom persoon aanzien blijkbaar, maar ach. Het kan me eigenlijk weinig schelen. "En trouwens, het is geen wilde muis. Dat zie je aan de kleur ook," Ik knik wijs, maar houd verder mijn mond dicht. Ik heb geen zin in een ellendig lange discussie en kijk op wanneer Devon zijn mond weer opent.
    "Bezig houden?" Want ja, inderdaad. Ik snap heel goed waar hij nu op doelt nu zijn ware aard bekend is. Hij moet haar aanraken om haar bezig te houden en iets zegt me dat dit de heel verkeerde kant op zal gaan als dat gaat gebeuren. De weet-ik-veel-wat dat in Dawn zit, zal vast woest zijn op hem. Hij heeft er namelijk voor gezorgd dat ze die ketting weer om heeft.
    "Aaah! Gadverdamme Claed, dat meen je niet!" schreeuwt hij vervolgens uit wanneer Claed een druif in zijn mond steekt. "Wie weet waar heeft dat mormel gezeten!" Meteen gaan mijn ogen weer naar Claed die nu een stuk dichter in mijn buurt staat en een druif in zijn mond steekt. Vol afgrijzen kijk ik hem aan en trek mijn neus op. Walgelijk. Dat beest had vanochtend nog in het riool kunnen zitten of weet ik veel wat.
    "Zet hem buiten of ik verpletter zijn schedel onder mijn voet alsof het een rotte tomaat is," Ik knik instemmend, want hier ben ik het absoluut mee eens. Weg met dat beest.
    "Weg ermee of ik draai hardhandig dat beest zijn nek om, kies maar." Geef ik Claed nu zelfs een keuze. Ik wil mijn angsten heus wel even aan de kant zetten om mijn zin te krijgen. Dat beest gaat nú gewoon de kamer uit, klaar. Toch kijk ik een tikkeltje bezorgt naar Devon die in een no time de andere kant van de kamer bereikt heeft.
    "Als ik Dawn bezig houd dan hou je haar de komende dagen bij me uit de buurt of ze zal alsnog niet dezelfde zijn," Ik moet er niet aan denken, echt niet. Ik weet van mezelf heel goed dat ik er niet tegen kan als jongens meer aandacht geven aan andere dames als ik. Ik ben het gewoon niet gewend, heb dat nog nooit meegemaakt. Voordat ik het weet is hij dan ook weer verdwenen en kijk ik nog steeds behoorlijk serieus naar Claed, afwachtend tot hij die muis buiten zet.
    "Ik weet niet of dat zo'n goed idee is Daniël." geef ik Devon dan zijn gelijk, "hetgeen wat in Dawn zit, zal woest op hem zijn. Waarom denk je dat ze in jouw armen sprong? Waarschijnlijk omdat Devon haar bedrogen heeft en omdat vuur en water nou eenmaal niet goed samengaat." leg ik hem uit en staar dan naar de hutten toe. Ik doe al een stap in de richting, me afvragend of ik achter Devon aan moet gaan en loop dan besluiteloos die richting in, nog kort kijk ik Claed aan.
    "Die rat is weg als ik terug ben," dreig ik voordat ik het slaapverblijf inloop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daniël Woods

    "Bezig houden?" vraagt Devon dan en ik haal mijn schouders op als antwoord. "Aaah! Gadverdamme Claed, dat meen je niet! Wie weet waar heeft dat mormel gezeten! Zet hem buiten of ik verpletter zijn schedel onder mijn voet alsof het een rotte tomaat is." En ik zag Dhelia instemmend knikken.
    "Weg ermee of ik draai hardhandig dat beest zijn nek om, kies maar." Zegt Dhelia waarna ik met mijn ogen draai en zag terwijl Devon door de kamer vliegen naar de andere kant. Ik kon het beter zien dan de rest hier omdat ik ook zo snel kon bewegen als Devon. Misschien sneller of trager, maar dat interesseerde me niet.
    "Als ik Dawn bezig houd dan hou je haar de komende dagen bij me uit de buurt of ze zal alsnog niet dezelfde zijn." Zegt Devon dan voordat hij de kamer uitliep.
    Wanneer ik achter hem aan wou gaan hoor ik Dhelia zeggen “Ik weet niet of dat zo'n goed idee is Daniël. Hetgeen wat in Dawn zit, zal woest op hem zijn. Waarom denk je dat ze in jouw armen sprong? Waarschijnlijk omdat Devon haar bedrogen heeft en omdat vuur en water nou eenmaal niet goed samengaat. Die rat is weg als ik terug ben."
    Ik draai geïrriteerd met mijn ogen en glimlach verontschuldigend naar Claed voor ik Dhelia achterna ging. Ik zou eerst met Devon praten en ik ging hem helemaal niet overtuigen. Daarbij deed Dhelia precies jaloers omdat even de aandacht naar Dawn ging dan naar haar. Ik had het helemaal aan haar houding kunnen zien. Ik was iemand die lichaamstaal heel goed kon lezen. Ze meeste mensen hadden het niet eens door hoe ze zich gedragen. Daarbij was die het moeilijkste om te verbergen. Je moest er eeuwen op oefenen voordat je dat onder te knie had.
    “Dhelia, doe niet zo als een jaloerse teef. Daarbij was Dawn eerder verdwaasd en was ik degene die haar in mijn armen hield. Jij gaat ook niet kijken wie je in de armen hield als je een bijna doodervaring meemaakt of wel soms? En wedde dat ze straks een bad neemt zonder te morre? Dat ding in haar is niet dom. Het is sluw en slim en zo zouden wij het ook moeten spelen. Daarbij wil ik niet dat Devon haar aanraakt. Ik wil gewoon dat hij met haar praat en haar gedachten afleid en daar is hij beter in dan ons twee aangezien zij een meisje is en dat ze nog steeds kwaad is op mij. Ik ga eerst met Devon praten en dat doe ik alleen. Ik merk als je durft af te luisteren. Je krijgt hem daarna hem helemaal voor jezelf. Ik wil mijn plan beter aan hem uitleggen en hoe minder het weten hoe beter.” Zeg ik voordat ik op mijn vampiertempo naar de slaapkamer liep.
    Ik klopte rustig op de deur voor de zekerheid om te weten of Devon alleen gelaten wilt worden of niet. Dan zou ik hem echt niet storen. Ik wou echt alleen met Devon praten hierover. Niet waar Dhelia bij was en helemaal niet waar Claed bij was omdat ik de spanning tussen die twee had gevoeld. Er was iets tussen hen gebeurt, maar wat wist ik niet en misschien wou ik hetzelf niet eens willen weten.
    “Devon, je hebt me volgens mij verkeerd begrepen. Ik wil niet dat je haar aanraakt. Zolang we geen ander manier hebben gevonden om haar af te leidde wil ik niet dat je het doet. Ik wil gewoon dat je haar bezig houd zoals daarvoor, voordat al deze shit is gebeurt.” Zeg ik luid genoeg zodat ik zeker weet dat hij me hoort. Ik weet dat Hounds goed konden horen, maar ik wou er toch zeker van zijn. Daarbij hadden we mensen nodig die Dawn bezighielden als ze hier binnen kwam lopen terwijl ik met Devon probeer te overleggen. “Ik weet ook dat er iets tussen jou en Claed speelt. Het maakt me niet uit wat en ik hoef het zelf niet te weten, maar ik weet dat je waarschijnlijk door hem haar niet wil aanraken. Dat begrijp ik helemaal en ik wil geen ruzie tussen jullie stoken. Mag ik binnen komen? Dan kunnen we alles beter overleggen. Het duurt niet lang. Dat beloof ik je.” Mompel ik dan verder tegen de deur van de gemeenschappelijke slaapkamer terwijl ik me een idioot voel en kijk of Dhelia al in de buurt komt.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:24 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ze slapen toch allemaal in eenzelfde ruimte?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, is waar even vergeten, maar dan staat er nog één deur om alles een beetje van elkaar te scheiden. Daniël wil gewoon niet onbeleefd de kamer binnen stormen als Devon alleen wilt zijn. Ik zal het wel rap veranderen.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jake Dodge Dragon
    Vriend-Claed wist volgens mij niet helemaal dat ik de stem ben. Maar dat maakte mij niet zo veel uit hij deed tenminste wel wat ik vroeg, een soort van. Hij zet mij op en zijn schouder, waarbij ik mijn nagels in zijn shirt sla omdat hij begint te lopen. Hij red de druiven van hun helse ondergang en spoelt ze af, hij stopt er zelf ook een in zijn mond. Ik kijk om me heen naar de andere hun reactie. "Smakelijk, vriendje," zegt hij als hij mij ook een druif geeft, "Dankje" zeg ik beleeft in zijn hoofd en neem er gelijk een hap van. "Aaah! Gadverdamme Claed, dat meen je niet!" schreeuwt de ene jongen "Wie weet waar heeft dat mormel gezeten!" ik laat van schrik de druif vallen als hij plots voor Vriend-Claed staat. Hij slaat de druiven uit zijn handen, vol verschrikking kijk ik toe hoe ze allemaal op de grond en op het aanrecht vallen. "Zet hem buiten of ik verpletter zijn schedel onder mijn voet alsof het een rotte tomaat is," gromt hij en hij gaat dichter bij Vriend-Claed staan, "Weg ermee of ik draai hardhandig dat beest zijn nek om, kies maar." zegt het meisje er nog bij. Ik zwiep wat ongemakkelijk met mijn staart, ik kon in zijn gezicht springen zo dichtbij was hij. Opeens staat hij aan de andere kant van de kamer, hij zegt nog iets waar ik niet echt op let, ik keek naar de druiven die allemaal op de grond liggen. Ik vang nog net het woordje rat ergens vandaan op maar wanneer ik op kijk zijn alleen Vriend-Claed en ik nog in de kamer. Ik loop richting het aanrecht en spring erop, in de sprong veranderend in een pik zwarte kat . Ik pak een van de druiven tussen mijn pootjes, "Nou die zijn weg" zeg ik nu hard op omdat er toch niemand in de kamer is. ik richt mijn groene katten ogen op hem "Noem mij maar Dodge" stel ik me voor, met mijn tweede naam, gewoon omdat ik dat altijd deed als ik een dier was en tegen iemand praatte.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dhelia Loreley
    “Dhelia, doe niet zo als een jaloerse teef." Met deze woorden raakt hij een gevoelige snaar en vallen de andere woorden die hij spreekt in duigen. Hij haalt me in en vol verbazing kijk ik hem aan. Hoe durft hij? Hoe durft hij deze woorden over mij uit te spreken? Ik heb veel meegemaakt vandaag, maar dit, nu komt het toch wel erg dichtbij totdat ik overloop van woede. Ik bal mijn handen tot vuisten en bijt hard op mijn onderlip, de ijzersmaak vult mijn mond. Bloed.
    "Ik ga eerst met Devon praten en dat doe ik alleen. Ik merk als je durft af te luisteren. Je krijgt hem daarna hem helemaal voor jezelf. Ik wil mijn plan beter aan hem uitleggen en hoe minder het weten hoe beter.” Oh hij doet maar, gaat er in me door. Hij zal merken dat ik zal afluisteren ook, want vrijwel meteen is hij verdwenen en hoewel ik weet dat ik niet zijn tempo bij kan houden, loop ik stevig door en sla met mijn vuist tegen de muur aan. Een pijnscheut glijdt er langs mijn bovenarm heen, maar ik trek me er vrij weinig van aan. Hoe durft hij me jaloers te noemen als ik dit allemaal doe. Als ik hier sta en zelfs mijn hulp aanbied? Hoe durft die klootzak dit allemaal te zeggen.
    Het duurt niet eens zolang voordat ik al op gehoorafstand van de jongen ben
    "Het duurt niet lang. Dat beloof ik je.” Ik weet niet wat hij ervoor gezegd heeft en het doet me ook helemaal niets, meteen grijp ik hem bij zijn schouder beet en hoewel ik een stuk minder krachtig ben als hem, lukt het me op de één of andere manier om hem tegen de deur aan te duwen.
    "Zeg dat woord nog één keer," sis ik kwaad, want ik ben mijn geduld en kalmte helemaal verloren. Het lijkt er ook niet op dat ik het snel terug kan vinden, "noem me nog één keer zo en je zult spijt krijgen, Daniël." grom ik en voordat ik het weet heeft hij een afdruk van mijn hand op zijn wang staan, mijn nagels nog in zijn wang gedrukt, een rode gloed wordt al snel zichtbaar vervolgd door een diepe kras. "Eigenlijk was ik van plan nooit met vloeken te gaan gooien, maar aangezien ik ze toch al gebruikt heb vandaag, kan er heus nog wel eentje bij." Ik ben bloedserieus en hoewel iets diep van binnen in me zegt, dat dit alles behalve is wat ik wil, zal ik het doen als hij dat woord nog één keer tegen me gebruikt.
    "Denk je nou echt dat als ik jaloers was ik hier nog zou zijn? Dan was ik allang weggeweest en had ik mijn tijd verdaan aan andere zaken." zeg ik en geef hem niet eens de kans om te praten, "nee, zal ik je eens vertellen waarom ik hier nog ben? Inderdaad niet omdat ik Dawn wil helpen, heel goed geraden vriend. Nee, ze heeft zelf gezegd dat het een vuurdemon was en als zij weet wat ik ben, sta ik momenteel bovenaan haar lijstje om te doden." Het is een ingeving en ik weet niet of het waar is, maar als ik haar zou zijn, dan was het wel mijn plan geweest. Water dooft vuur, zo simpel is het gezegd.
    "Ik ben niet onsterfelijk zoals jullie, je hebt geen zilveren mes nodig of weet ik veel wat of mij te doden." Zet ik alles dan open en schud grijnzend mijn hoofd. "Dus durf me nog één keer een jaloerse teef te noemen en het blijft niet bij een klap in je gezicht."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daniël Woods
    "Zeg dat woord nog één keer. Noem me nog één keer zo en je zult spijt krijgen, Daniël." en vanaf daar luisterde ik al niet meer omdat ik moeite moest doen om niet in de lach te schieten omdat ze me geslagen had. Ik had natuurlijk eerst verbaast gekozen en dan minachtend, maar toen leek ik het grappig te vinden. Ik kijk geamuseerd terwijl ze verder praat en bijt op mijn lip om het lachen tegen te houden. Ze had me geslagen omdat ik haar jaloerse teef had genoemd. Toen haar tirade gedaan was kon ik de lach niet meer tegen houden en klapte helemaal dubbel van het lachen. Waardoor ik haar had weggeduwd. Dit was iets wat ik altijd deed als sterfelijke me pijn probeerde te doen. Het was gewoon al grappig dat ik het niet eens voelde. Ik voelde het wel, maar het was meer als een tikje geweest. Bij Dawn lachte ik ook altijd als ze me sloeg en dan had ze meestal pijn aan haar hand, want ik was eenmaal harder dan een gewoon mens. Dat vergeten sommige. Het duurt soms ook even voordat ze de pijn voelen. Ik voelde de wonde al genezen in mijn gezicht aangezien ik pas bloed had gedronken. Wanneer ik gekalmeerd was hikte ik nog wat na.
    "Oh, Dhelia toch. Je zou me een plezier doen om een vloek over mij uit te spreken. Dan was ik tenminste van dit eeuwige klote leven vanaf en je moet niet vergeten dat ik me helemaal niet geïntimideerd kan voelen. Dat is een emotie die al een paar eeuw geleden aan de duivel heb verkocht. Zelf als je iets sterker was dan ik ik zou je voeten kunnen kussen als je me vermoord. Ik wacht er al een paar eeuw op, maar niemand heeft me tot nu toe kunnen vermoorden. Ik weet niet eens hoe ik doodga aangezien ik geen gewone vampier ben. Misschien onthoofding en in brand steken, wie weet. Je moet het niet persoonlijk vinden, maar ik reageer altijd zo als menselijke me iets proberen aan te doen. Als Devon iets doet word ik wel woedend omdat dat in mijn nature is, maar ik zou dankbaar zijn als hij me dood. Dus de volgende keer spreek je, maar een vloek over me uit, maar vergeet niet dat ik nog een kant heb die je nog niet echt ontmoet hebt. Je hebt misschien vampier Daniël gezien maar nog geen incubus Daniël." zeg ik dan wanneer ik mezelf weer bij elkaar heb geschraapt. "Dus als je me nu excuseert ik ga even praten en ik heb ook een paar eenvoudige truckjes om je buiten te houden." zeg ik voordat ik de deur open deed en naar binnen loopt.
    Ik pak de klink vast zodat ze niet naar binnen kan komen hoe hard zo ook probeert. Ik kijk verontschuldigend naar Devon en begin automatisch uit te leggen van wat er tussen Dhelia en mij afgespeeld had. "Ik had haar een jaloerse trut genoemd," ik haal mijn schouders op. "Volgens mij vindt ze het niet leuk als de aandacht even naar iemand anders gaat dan haar. Is dat een trekje van haar moeder? Daarbij is ze helemaal voor jou als je geïnteresseerd bent." Dat grapte ik gewoon. Ik wou hem laten weten dat het me niet uitmaakt of hij Claed of één van de ander graag had. Dit was mijn onnozele manier om het te laten weten.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 16:42 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Devon Dorcha

    "Devon, je hebt me volgens mij verkeerd begrepen. Ik wil niet dat je haar aanraakt. Zolang we geen ander manier hebben gevonden om haar af te leidde wil ik niet dat je het doet. Ik wil gewoon dat je haar bezig houd zoals daarvoor, voordat al deze shit is gebeurt. Ik weet ook dat er iets tussen jou en Claed speelt. Het maakt me niet uit wat en ik hoef het zelf niet te weten, maar ik weet dat je waarschijnlijk door hem haar niet wil aanraken. Dat begrijp ik helemaal en ik wil geen ruzie tussen jullie stoken. Mag ik binnen komen? Dan kunnen we alles beter overleggen. Het duurt niet lang. Dat beloof ik je.”
    Ik maak een sarcastisch geluid en druk mijn gezicht dieper in mijn kussen. Beweert hij nou echt de band tussen Claed en mij te begrijpen? Ik begrijp het zelf amper. Wat een klucht!
    Mijn irritatie groeit alleen maar wanneer ik in de gaten krijg dat Dhelia bij hem is komen staan en de twee een verhitte discussie voeren. Waarom kunnen ze me in godsnaam niet gewoon alleen laten? En van alle tijden die ze kunnen kiezen om te kibbelen, is dit er geen goede van. Met de crisis die niet-Dawn met zich meegebracht heeft horen we elkaar net te steunen en geen verwijten te maken zoals die twee nu leuk aan het doen zijn. Dat ik mijn kussen aan flarden gescheurd heb besef ik pas wanneer ik overal pluimen om me heen zie vliegen. Fijn, kan ik vannacht nog zonder kussen slapen ook.
    Ik trek een zuur gezicht wanneer Daniël plots binnenkomt. Ik heb helemaal geen zin in gezelschap nu.
    "Ik had haar een jaloerse teef genoemd. Volgens mij vindt ze het niet leuk als de aandacht even naar iemand anders gaat dan haar. Is dat een trekje van haar moeder? Daarbij is ze helemaal voor jou als je geïnteresseerd bent."
    Ik zucht even en kijk Daniël aan met een blik die al menig man doodsangsten heeft doen uitstaan. Al ben ik me er goed van bewust dat hij er waarschijnlijk niet van onder de indruk te zijn.
    "Jaloers of niet, je noemt een dame geen teef tenzij ze een Hound is. En als je dat doet kan je je aan een flinke klap die zelfs jou een pijnlijke wang zou bezorgen verwachten. Geloof me, ik kan het weten. En doe niet zo neerbuigend tegenover Dhelia, ze is geen speeltje dat je aan een ander door kan geven net zoals Dawn niet jouw bezit is. Trek je ogen open en let op in wie zij interesse heeft. En mijn beste vriend, laat me je in dat geval wijzen op een grandioze fout in je plan. Dawn voelde zich veilig bij mij, niet-Dawn heb ik zojuist een fikse loer gedraaid met die ketting dus die zal zich niet inhouden om mijn gezelschap te weigeren als ze plannen heeft. We weten allebei dat de enige manier waarop ik haar kan tegenhouden is door het lichaam van Dawn aan te raken en te hopen dat dat genoeg is om haar eigen, heel erg menselijke ziel, naar boven te lokken. En het staat niet bepaald hoog op mijn verlanglijstje om Dawn van de ene verdoemenis in de andere helpen want ik vind haar een aardige meid."
    Met een wild gebaar schud ik de veren van me af nadat ik recht ben gaan staan. Ik doe mijn best om een niet al te dreigende houding aan te nemen omdat ik niet nog een keer met Daniël in de clinch wil gaan zoals net toen hij Dawn aanviel. Ik heb er een hekel aan dat hij zo neerbuigend doet tegenover vrouwen en wil er net nog een opmerking over maken wanneer ik iets besef.
    "Wacht. Zei je nou net tegen Dhelia dat je half Incubus ben? Alsin; schat, ik heb je niet bedrogen terwijl je moedig vocht in de strijd, het was de Incubus die me 's nachts bezocht heeft en me zwanger maakte? Als je een Incubus bent, dan kun je haar dromen binnendringen toch? Dus als we het lichaam in slaap krijgen, kun je Dawn bereiken!" denk ik luidop terwijl ik door de ruimte begin te ijsberen. "Maar niet-Dawn wil vast niet gaan slapen en al helemaal niet als die suggestie van ons komt, dus we moeten iets verzinnen om- Claed."
    Hoopvol kijk ik Daniël aan. Alles wat ik ooit over Incubi gelezen heb, laat het alsjeblieft de waarheid zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.