• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Amoria schreef:
    [Louis kan naar Harry en Serena om naar Puck te komen kijken hihi :3 ]


    ( Lou komt eraan (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Met een luide kreun werd ik wakker vanwege dat mijn wekker ging. Midden in de nacht was ik naar boven gelopen, om in mijn bed verder te slapen. Ik klom uit het waterbed, trok mijn joggingbroek en boxer uit om een nieuwe boxer aan te doen, en een broek aan te doen. Om hoe laat kwam Eirwen me halen? Oh ja, kwart voor elf. De bel ging, dus rende ik zo snel mogelijk naar beneden om open te doen. Olivia stond voor de deur. Dat was wel fijn. Olivia was mijn buurmeisje van achttien, als ik weg moest kon Drake altijd bij haar verblijven. 'Ik zal hem halen' glimlachte ik en Olivia knikte. Zo snel als de wind rende ik naar boven, en had het geluk dat Drake net zijn ogen open deed. 'Hee, jongen' mompelde ik, waarna ik een broek, een shirtje en schoenen voor Drake pakte. Met een zucht tilde ik Drake uit zijn bed, deed bij hem zijn pyjama uit en deed zijn kleren bij hem aan. De blik op zijn gezicht was nogal slaperig, waardoor ik moest grinniken. Olivia had zelf nog een kleiner zusje van één, dus ze had eten en alles. 'Kom' grijnsde ik en ik tilde Drake op. Snel liep ik van de trap af en zette Drake op de grond. Hij herkende Olivia nog wel, dus rende hij vrolijk naar haar toe. 'Dus je kan al lopen? Dat gaat snel' lachte ze. 'Bel me maar als je hem op komt halen, of je kan gewoon aanbellen' zei Olivia. 'Bedankt, echt waar' glimlachte ik naar haar. Vijf minuten later zat ik alleen aan de eettafel met mijn cornflakes en mijn vork. Het was moeilijk te eten, maar ik had er ervaring mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ohkijk, ik kan weer schrijven o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    ( Lou komt eraan (: )


    [Okee :3 ]


    I've become so numb

    [Yay!]

    Eirwen
    Ik werd rond negenen wakker. Ik strekte me wat uit en wreef in mijn ogen. Sinds Liam langs was gekomen had ik lekker geslapen. Ik trok mijn pjama uit en ging douchen. Dat zorgde ervoor dat de spanning in mijn lijf nog een beetje te handelen bleef. Ik deed een spijkerbroek en een hoody aan. Ik zette mijn haar vast in twee simpele vlechten. Eenmaal beneden gaf ik de dieren te eten en maakte cornflakes. Ik at het rustig met een lepel naar binnen. Als alles eenmaal in mijn maag zat pakte ik al mijn spullen in mijn tas en liep naar de deur. Het was pas 10 uur, dus veels te vroeg om Liam op te halen. Misschien kon ik de honden nog uitlaten. Ik nam ze mee naar buiten en liet ze rondlopen door het park terwijl ik door mijn papieren bladerde en de big ben in de gaten hield. Om half 11 liep ik weer met ze terug naar huis. Daar liet ik ze binnen voor ik de deur afsloot. Die maakten geen bende. Ik begon rustig richting Liam's huis te lopen, vol van de spanning. Ik liep naar zijn deur en klopte zachtjes aan. Ik wist niet of Drake nog sliep, dus ik deed maar zachtjes.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    Ik was al vroeg wakker, maar was vergeten dat dit de enige doordeweekse dag was dat ik niet hoefde te werken. Rustig had me omgekleed en ontbijten en een uur later was ik vertrokken. Nu liep ik vrolijk door de straten van Londen opzoek naar het goede huis. Ondanks dat ik hier nu al een aantal jaar woonde, was mijn richtingsgevoel nog steeds niet heel erg goed en voelde ik me op sommige momenten toch niet heel erg slim. Uiteindelijk na heel wat verkeerde straten, verschillende mensen aangesproken te hebben en voor mijn gevoel uren gelopen te hebben stond ik voor het goede huis. Door verschillende reden twijfelde ik heel even, maar drukte toen toch al op de bel zodat er geen weg terug is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik had het lege bakje opgeruimd, vork in de gootsteen gelegd, helaas had ik geen vaatwasser, mijn schoenen aangetrokken en voor de tv gaan zitten. Wat was ik nou vergeten? Met een zucht dacht ik na, en stond op om maar weer naar de keuken te lopen en daar alles opruimde. Toen ik in de spiegel keek begreep ik het. Was ik nou echt zo dom om mijn shirt te vergeten? Door het raam zag ik Eirwen al aankomen, dus ik rende naar boven om een wit shirt te pakken en weer naar beneden te lopen. 'Sukkel' lachte ik en ik liep naar de deur. Die trok ik open terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok, en hem goed deed. 'Ik pak even mijn sleutels' zei ik tegen Eirwen en ik pakte in de woonkamer mijn sleutels, trok mijn jas aan en liep de deur uit. 'We kunnen' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Harry en ik waren om het anderhalf uur wakker geworden door een huilende Puck. Het was echt een hel geweest. Ik was nogsteeds doodmoe, en ik had niet het gevoel alsof dat de komende maanden anders zou worden. Ik was al vroeg wakker geworden en had Harry nog maar laten slapen voor zover dat kon. Ik had Puck's luier verschoond en haar borstvoeding gegeven. Ik was naar beneden gegaan en had haar in de maxi cosi op de bank gezet terwijl ik snel in de keuken een ontbijt voor mezelf had klaargemaakt. Met dat ontbijt was ik naast Puck gaan zitten en had ik even tv gekeken. Puck was in slaap gevallen en ik haalde haar uit de maxi cosi. Ik legde haar weer boven in haar bedje om vervolgens naar de slaapkamer van mij en Harry te gaan. Ik pakte wat schone kleren en maakte Harry half wakker. We moesten veel doen vandaag, en hij kon ook niet de hele dag in bed blijven liggen. Ik nam snel een douche en friste me op. Ik nam Puck, die nu inmiddels weer wakker was, weer mee naar beneden en legde haar weer in de maxi cosi. Ik gaf haar, haar speen en een paar tellen later gaat de bel. Ik loop naar de deur toe en de hem open. Ik zie dat het Louis is, hij was de eerste. 'Hee Louis,' zeg ik met een glimlach en ik stap achteruit. 'Kom binnen,' zeg ik.


    I've become so numb

    Harry Edward Styles
    Puck viel wonderbaarlijk snel weer in slaap en ik gaapte even, legde Puck terug in haar wieg. Ik sloot de deur weer en dook terug in bed. Toen ik eindelijk in slaap was gevallen ging de bel, waardoor Puck weer begon te huilen.ik had niet anders verwacht dat het in het begin vermoeiend zou zijn maar dit zou ik niet lang trekken. Ik stond op. Ik keek naast me en zag dat Serena al weg was. ik Haalde eerst Puck Uit bed en liep naar beneden maar Serena had de deur al geopend en ik zag Louis staan. "Boo bear!"

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik grinnekte toen ik zag dat hij zijn shirt nog aan aan het doen was. "Weer je shirt vergeten?" Ik wachtte rustig op de stoep tot hij alles had. Het was best koud vandaag. Ik hoopte maar dat dat niet betekende dat de echo slecht zou gaan, tja, ik begon nu wat bijgelovig te worden. "Ik vind het echt heel fijn dat je mee gaat." zeg ik terwijl we nu de echte binnenstad in liepen. Het ziekenhuis was niet ver meer. Ik zie de gevel al verschijnen boven de rest van de hoge huizen uit. Mijn handen beginnen nu te trillen. Ik steek ze in de zakken van mijn jas, die vrij strak over mijn buik zat. Bij het ziekenhuis hield ik halt. Het was nu 5 voor elf. Daar ging die dan. Ik stapte voorzichtig door de deuren heen naar de balie om me te melden.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Al de derde keer deze week. Ik heb geen idee wat er mis met me is' lachte ik. Ik keek Eirwen aan en schudde mijn hoofd. 'Ik wil heel graag met je mee, Eirwen' glimlachte ik oprecht en ik stapte mee het ziekenhuis in. Eén van mijn mooiste momenten, maar tegelijk ook één van mijn nachtmerries. Samen met Eirwen liep ik mee naar de balie, wachtend tot ze zich gemeld had. Nu was ik best nieuwsgierig, wat zou het zijn? Stel je voor dat ze het niet konden zien? Dan lukte het de komende maand al helemaal niet en ontstond er paniek. Maar als het wel goed ging, en er was iets mis? Er waren zoveel dingen die met de kleine in Eirwen's buik konden gebeuren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Mijn handen trilde zo erg dat de papieren door elkaar gingen. De vroiw achter de balie bleef gelukkig vriendelijk en begripvol. 'Als jullie even plaats nemen in de wachtkamer. De doctor zal zo jullie komen halen." Ik knikte en liep naar de wachtkamer. Nog voor ik de kans kreeg om te gaan zitten kwam de doctor ons al halen. 'Kom maar mee.' Ik shakete gewoon helemaal. Wat als ze het weer niet konden zien? Of wat als ze het wel konden zien, maar er was iets goed mis? Ik ging op het bed naast het echoapparaar liggen. Ik keek even naar Liam. De spanning en angst stonden in mijn ogen. Als dit niet zou werken zou ik het waarschijnlijk niet weten tot en met de geboorte. "Waar is Drake eigenlijk?" vroeg ik aan hem met een licht piepende stem. De doctor was ondertussen bezig met alles klaarzetten voor de echo.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    Ik beet op mijn lip terwijl ik van mijn een op mijn andere been wiebelde. Niet alleen door de zenuwen die langzaam tevoorschijn kwamen, maar ook omdat het niet heel erg warm was. Mijn blik ging de straat door en bleef weer hangen bij de deur toen die openging. 'Hello Serena,' zeg ik met dezelfde glimlach en mijn zenuwen waren als sneeuw voor de zon verdwenen. 'Dankje' zeg ik na haar volgende woorden en loop dan naar binnen. Ik opende mijn mond om wat te zeggen, maar sloot hem al snel weer na een bekende stem. 'Hazza!' zei ik vrolijk en draaide me om. 'Volgens mij ben je iets vergeten.'
    ( Ik ben zo terug...Moet proberen om weer op mijn krukken te lopen, want zit volgens mensen al te lang stil)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer denk ik dalijk pas]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okey]


    Bowties were never Cooler