• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    'Nee, bedankt' glimlachte ik. Ik bekeek Eirwen nog even goed. 'Ik maak me zorgen om je, Eirwen. Zit je iets dwars of ligt het nou aan mij?' vroeg ik zacht. Er was wat met Eirwen. Het kon de echo voor morgen zijn, maar ook wat anders. En natuurlijk kon ik paranoïde worden. Ik was veel te bezorgd, alhoewel ik niet wist of dat een pluspunt of een minpunt was. 'Sorry, ik ben gewoon moe' mompelde ik grinnikend. Op zulke momenten had ik totaal geen zin om naar huis te gaan, ookal kon ik nog wel even blijven. Maar toch moest ik over een uurtje ofzo naar huis voor Drake, ik kon hem niet alleen laten. Stel je voor dat ie wakker wordt, en hij kan opeens uit zijn bed klimmen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte licht naar hem en legde met een zachte zucht mijn hoofd op zijn schouder neer. "Het maakt niet uit. Ik werk gewoon zo hard in de studio en mijn familie zit zo ver weg en alles, ik mis gewoon wat vrije tijd met vrienden en ik heb misschien ook wel gewoon wat heimwee." Ik keek even omhoog naar zijn gezicht. "Het is niet dat ik spijt ergens van heb, maar soms valt geen familie in de buurt hebben gewoon zwaar." Ik zuchtte nogmaals. Ik vond het fijn dat ik gewoon tegen Liam kon praten zonder dat het vreemd werd ofzo. "En de zwangerschap helpt nou ook niet mee." Ik aaide zacht over mijn buik. Hij had gelijk. Misschien was het in der tijd een stomme fout geweest, nu groeide er iets wonderlijks in me, iets waar ik nu al niet zonder zou willen. Ik werd gewoon gek van al die stress en al die emoties.


    Bowties were never Cooler

    (Wie is eigenlijk de vader van t kindje? :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Haar weggelopen vriendje)


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Het zit je niet mee, hé? Denk maar aan morgen, ik weet zeker dat de echo lukt' beloofde ik. Ik ging recht zitten, zodat Eirwen ook wat comfortabeler zat. 'Heb je al namen bedacht?' vroeg ik nieuwsgierig. Zelf was ik wel de slechtste ooit, die namen kon bedenken. Daarom liet ik het ook aan Sascha over om een naam te kiezen. Drake voor als het een jongen was, Alice voor een meisje. En eerlijk gezegd, vond ik ze mooi. Allebei de namen waren bekend, maar toch hoorde je dat iemand niet zo snel de naam gebruikte. Vragend keek ik Eirwen aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Hij ging wat rechter zitten, wat ervoor zorgde dat ik ook lekkerder zat. Dat was wel fijn, maar zijn vraag was wat minder fijn. Ik schaamde me ervoor dat ik nog geen namen had verzonnen. Er verscheen dus een lichte blos van schaamte op mijn wangen toen ik zei: "Nog niet. Ik weet alleen wel zeker dat ik hem of haar een Engelse naam wil geven en geen Welshe, aangezien die toch hier zal opgroeien." Ik had al veel problemen met mijn naam gehad, hoe makkelijk die eigenlijk nog wel was. Dat wilde ik mijn kindje niet aandoen. Ik duwde een losse pluk haar achter mijn oor. Ik begon langzaam aan moe te worden. Nu alle emoties eruit waren was ik echt uitgeput. Toch probeerde ik het maar voor me te houden. Ik vond het veels te prettig hier om hem naar huis te sturen en zelf weer in bed te kruipen. "Ik ben gewoon heel slecht met naaaaaaamen." Het laatste woord verdween deels in een lange geeuw die ik toch niet wist te onderdrukken.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Geef hem of haar een naam die jij mooi vind. Als jij een Welshe naam mooi vindt, dan moet je het doen' zei ik. Een grinnik verliet mijn mond toen Eirwen moest geeuwen. 'Je bent moe. Wil je dat ik naar huis ga? Dan kan je slapen' vroeg ik. Zelf verliet een gaap mijn mond. Ik was ook moe. De hele dag op en neer lopen. Met Drake naar het park, daarna weer naar huis. Vijf minuten later samen met Mackenzie en Drake naar de school lopen voor Louis, Niall en Zayn, plus Harry die er nog bij kwam. Serena die moest bevallen, ruzie met Rosalie en daarna weer naar huis. Uiteindelijk weer naar Eirwen en dalijk weer naar huis. Ik vond het niet erg, maar ik werd er wel kapot van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik zag Serena weer in slaap vallen en toen eindelijk mijn gedachtes wegvaagde en de moeheid de overhand kreeg was Puck er die het bruut verstoorden. Ik wreef even over mijn slaap heen en gooide de dekens van me af om vervolgens op te staan. Als dit elke nacht zo ging, zou ik echt gek worden. Ik tilde Puck uit haar wieg. Nu maar hopen dat ze geen honger had, want het was nu niet bepaald dat ik haar borstvoeding kon geven. Haar luier was het ook niet. Ik zuchten en legde haar tegen mijn borst aan met heer hoofdje op haar schouder. Langzaam begon ik heen en weer te lopen terwijl ik haar heen en weer wiegde en zachtjes begon ik te zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek naar Liam toen hij ook geeuwde. "Misschien is dat inderdaad wel een slim plan." Ik nam nog een slok koude thee en geeuwde nogmaals. Ik was echt niet de enige die moe was Liam kon ook maar beter naar zijn bed gaan. Het was nu al bijna 12 uur en hij moest nog terug naar huis. Daarbij kwam dat hij waarschijnlijk ee hele dag al van hot naar her rende. "Haal ik je dan morgen om kwart voor 11 op?" Ik had dan wel geen auto, zijn huis lag min of meer op de looproute naar het ziekenhuis. Dat was opzich wel handig, al was het van mijn huis nog best een stukje lopen, maar de metro nemen was echt om. Ik stond op om hen uit te laten. Nu ik me weer rustig voelde ging het allemaal weer ietsje beter.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 8:37 ]


    Bowties were never Cooler

    ( Wat is er allemaal gebeurd en wat kan Lou doen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Isgoed. Ik ga maar weer, totdat Drake wakker wordt en het huis afbreekt' grinnikte ik en ik stond op. 'Tot morgen' glimlachte ik en ik liep naar de deur. Ik maakte de deur open, zwaaide nog even naar Eirwen om vervolgens naar buiten te lopen en de deur dicht te trekken. Mijn handen stak ik in mijn zakken en mijn hoofd verborg ik in mijn jas. Het was nog best koud 's avonds. Met een kleine gaap liep ik door de straten van Londen, af en toe een zwerver, een paar dronken jongens of een voetganger tegenkomend. De Big Ben was versierd met allemaal lichtjes, net zoals de London Eye. Na vijf minuten slenteren over de straat kwam ik uit bij mijn huis, maakte de deur open en deed hem weer dicht. Het licht deed ik aan en zonder er bij na te denken liet ik me op de bank vallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Serena is bevallen, Rosalie heeft tegen Harry gezegd dat Hailey zijn kind is, wat Harry niet geloofd, Eirwen had zich druk gemaakt over de baby maar Liam kwam naar haar toe en heeft haar geholpen, nu is Liam thuis bij Drake en ik hebe geen idee waar Niall, Skyler en Mackenzie rondhangen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mackenzie zwerft op straat rond :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eirwen
    Ik zwaaide Liam uit en sloot de deur achter hem af. Ik woonde opzich in een goede buurt, maar het bleef London. Ik legde de sleutel weg. Op mijn weg naar mijn bed werd ik opeens heel misselijk. Ik stommelde naar de wc en ging er net optijd over hangen voor alles wat ik binnen had gekregen de laatste uren er weer uit kwam. Dit voelde echt niet goed, maar het gebeurde regelmatig nu. Toen ik wist dat alles eruit was en er niks meer kwam spoelde ik door en poetste mijn tanden tweemaal voor ik toch echt mijn bed in dook. Ik was zo moe. Alle emoties hadden me uitgeput, en het overgeven deed mij ook echt niet goed. Ik klom in bed en nog voor mijn hoofd echt het kussen raakte was ik al in slaap gevallen.


    Bowties were never Cooler

    [Mag jk samenvattin van wat ik gemist heb?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne