• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Ik zonderde me af van het gesprek tussen Esmee en Louise. Mijn blik bleef hangen op Zayn. Ik was niet bang voor hem, maar een beetje angst kon ik toch niet kwijtraken. Ik zat overeind en keek de kamer rond. Het was een vrij donkere kamer, met "ramen" waardoor wat licht van de straatlantaarn binnenkwam. Ik zou doen wat de jongens van me wilden. Het was beter om die klappen te ontwijken. Ik kon het niet laten, maar ik keek naar Esmee en Louise. Ik beet op mijn lip en keek naar Zayn. Hij zou het niet merken, toch?
    'Weten jullie wat er aan de hand is?' zei ik zachter dan een fluistering.
    Ik bedoel, ik had het leuk gehad met Louis op het feest en ineens ontvoerd hij me. Ja, dat is helemaal niet raar.


    I will keep watch.

    Niall James Horan
    Ik kijk verbaasd naar het meest linkse meisje. "Waarom is zij de enige met tape? Hebben jullie weer kinderen voor getrokken?" Ik ben meestal degene die ze gelijk beschouwt, op een aardige manier. Ik sla ze liever niet, ik doe ze liever ook geen pijn... Maar soms moet het gewoon. "Hello mijn allerliefste worteltjes." Ik kijk even met een pruillipje naar Louis. "Ik dacht dat ik de enige was Boo!" Hij loopt naar me toe en ploft op mijn schoo. Ik kijk hen vragend aan. "Ga jij me uitleggen waarom hun alle meiden hebben voorgetrokken op haar na?" Ik trek de tape van haar mond waardoor ze me boos aankijkt. Meteen begint ze te roepen dat ze los moet en dat ik we sukkels zijn.  Mijn blik gaat van Louis baar de jongens. "Is dat de reden?" Ik tape haar mond weer dicht en kijk naar Louis. "Mhh...zo wil ik dus wel vaker helpen hoor" Fluistert Louis zacht in mijn oor en drukt dan een kusje op mijn lippen. Ik kus hem teder terug. "Hoe bedoel je? Je hebt niks gedaan." Grijns ik erna. Ik kijk op naar de jongens die op de bank zitten. "Waar blijt Harry? Zou hij al gepakt zijn?" Ik bijt op mijn lip en kijk terug naar Louis. "Zullen we die meiden naar hun kamer brengen?" Ik kijk naar de meiden met een glimlach. Daar hoeven ze ons niet te zien schelden, tieren en doen we hun minder pijn. Je kan me ook wel de zwakke van de groep noemen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Ik maakte een gebaar dat ik me even ging omkleden. Nu de meisjes hier vast zaten, mocht één van ons enkel weg per keer om eten te halen. Mijn spullen lagen hier al, dus rende ik naar boven en trok mijn kleren uit, om een doodnormaal wit shirt, een beige chino en witte Allstars aan te trekken. Ik haalde een hand door mijn haar en dacht even na. Ja, dit was beter geweest dan opgepakt worden. Uiteindelijk zouden de meisjes toch hier niet meer uitkomen en zou niemand hier iets van af weten. Het enige wat nog wel eens een probleem kon vormen, was dat ze leerlingen ook het lijk hadden gezien en dat de meisjes als vermist zouden worden opgegeven.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 16:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik keek verbaasd naar het meisje na Niall zijn woorden en toen viel dat me ook pas op. Oké soms snapte ik het hier echt niet meer, maar dat zou wel weer aan mij liggen. Heel even keek ik vragend naar de jongens en toen weer met een onschuldige glimlach naar Niall. Het pruillipje was dus iets wat hij niet vaker moest doen, want ik kon daar dus echt niet tegen. 'Je zat ook goed met die gedachten, want je bent ook de enige, my dear special snowflake.' Ik schudde mijn hoofd na zijn vraag en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Ik was de hele tijd bij jou, dus weet het ook allemaal niet...Er is hier maar een iemand die ik hier voortrek' zei ik. Heel even keek ik naar het meisje dat begon te roepen en doen toen Niall de tape van haar mond haalde. Ik keek weer naar Niall en haalde mijn schouders op. 'Geen idee, maar het zou me niet verbazen.' Opnieuw druk ik mijn lippen op de zijne voor een langere tijd. 'Het excuus was om je te helpen met je shirt....maar dit is toch een stuk beter en wil wel vaker helpen als het zo afloopt.' Grijnsde ik en kroop iets dichter tegen hem aan om vervolgens ook even vragend naar de jongens te kijken. 'Het duurt inderdaad wel heel lang en zou het? Harry is toch slim genoeg om zich eronder uit te praten...' Ik knikte langzaam na de woorden van Niall. ' klinkt als een goed plan, maar dwing me eerst maar om op te staan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    "Nee, zij was diegene die begon te slaan. Kindertjes die klagen worden overgeslagen." En daarmee had ik het over de tape van iedereens monden halen. Ik maakte een gebaar dat iedereen moest zwijgen terwijl ik Harry probeerde te bereiken. Waar hing die gast uit?
    "Heeft iemand Harry nog gezien?" vroeg ik in het algemeen, terwijl ik minachtend naar Niall en Louis keek. Gingen we nu de hele dag tegen hun klefheid aankijken of hoe zat dat? "Jongens, ik begrijp dat jullie mekaar niet los kunnen laten, maar ik hoef niet alles te zien. Nog even en ik kan een hele tape gaan maken..."
    Ik wilde schreeuwen dat Niall de verdomde tape weer op haar bek moest plakken, maar gelukkig deed hij het al direct toen ze begon te krijsen. "Dank je." mompelde ik nog snel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh damn, jullie gaan snel :')]
    Harry Styles.
    Ik plaatste mijn handen op haar heupen, waarneer ik haar handen in mijn nek voel, lief kijk ik haar aan, gelukkig weet ik wel hoe je op deze manier moet dansen en zo aardig als ik ben begeleid ik haar hiermee. Als ik mijn telefoon voel trillen, maak ik me gauw los van Riley, 'Zo terug,' mim ik naar haar, waarna ik me tussen de dansende en drinkende mensen wring, richting de plek waar je de jassen neer moest hangen. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak en druk direct op het groene hoorntje, waarna ik het ding tegen mijn oor aan zet. 'Harry.' Afwachtend leunde ik tegen de muur aan, gelukkig hoorde je de muziek hier minder hard.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (*Drukt de rem in*)

    Zayn Malik.

    Ik hoorde Harry's naam en nog steeds muziek, waardoor ik een zucht slaakte. "Wat doe je daar nog?" vroeg ik aan Harry, terwijl ik maande dat iedereen stil moest zijn. Als ze begonnen te schreeuwen waren ze nog lang niet jarig. "Er ligt daar een lijk op de toiletten en dadelijk staat er politie in die zaal en wordt iedereen verhoord, inclusief jij en die vriendinnen van Jess die ons gezien hebben!" riep ik uit, waarna ik mezelf tot bedaren bracht. "Sorry, ik trek het hier even niet meer. Louis en Niall kunnen hun handen niet van elkaar afhouden en het meisje van Liam kan alleen maar jammeren en slaan."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontschuldigend geluidje. 'Sorry hoor. Ik kan er niets aan doen dat ik altijd te laat ben, dat weten jullie. Maar ik zal wel proberen of ik haar op een of andere manier hier weg krijg...' Ik veegde snel met mijn rechterhand het zweet van mijn voorhoofd en wiebelde heen en weer. 'Wacht... Louis en Niall kunnen niet van elkaar afblijven? Is dit wat ik denk dat het is, of maak je een grapje?' Ik heb absoluut niets tegen homo's, hoor, ik ben zelf bi, maar om je beste vrienden nou zien te zoenen werd je niet bepaald vrolijk van, denk ik... 'Dan bind je dat meisje van Liam maar vast... Of plak tape op d'r mond, weet ik veel, verzin iets. Ik probeer zo snel mogelijk te komen, oke?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Ik wendde mijn blik af van Louis en Niall. Het deed me pijn om hem... Ik brak mijn gedachten af. Nee, ik wilde er niet eens aan denken ook.
    De touwen begonnen pijn te doen aan mijn polsen. Dammit.
    Ik volgde de gesprekken half, maar het woord "kamers" was me wel opgevallen. Kamers? Hadden ze dit al eerder uitgedacht? Mijn god, Louis moest uitkijken als ik los zou zijn.
    Ik wachtte nog steeds op het antwoord van de meiden. Waren ze te bang om te praten?


    I will keep watch.

    Riley Smith.
    Geirriteerd sta ik daar te wachten, en loop naar de kant toe. Ik besluit uiteindelijk om Harry maar achterna te gaan, omdat ik dit ook niet echt zag zitten. Ik wurmde me tussen alle mensen door. Ik voelde dat ik aan mijn rok werd getrokken, en toen ik omkeek zag ik een best charmante jongen lipbijtend naar mijn borsten kijken. Ik beet ook op mijn lip, maar haalde toen zijn hand weg. Ik gaf hem een harde klap tegen zijn achterhoofd en liep snel verder. 'Harry?' ik was nu op de gang bij al het jassenspul. 'Harry?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.

    Ik maakte een instemmend geluid en knikte uiteindelijk, ook al zag Harry dat niet. Het was een gewoonte geworden om te knikken als iemand iets zei wat ik goedkeurde. "Neem je tijd... En als je denkt dat die twee de hele tijd aan het zoenen zijn en mekaar het liefst hier de kleren van het lijf zouden scheuren heb je de jackpot gewonnen." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde en uiteindelijk een zucht slaakte. "Ze zit volledig vast, maar Niall vond haar zielig."
    had ze me maar geen kaakslag moeten verkopen, dan was dit alles nooit gebeurd en kon ze nu vrijuit ademen en praten. Die anderen waren niet spraakzaam, trouwens. Ik grijnsde even toen ik de meisjes weer bekeek. "Ze zien er trouwens niet slecht uit, stuk voor stuk. De een is brutaal en die ander schreeuwt om alles, maar die andere twee zijn vrij gewillig... En die van jou?"
    Ik was best geïnteresseerd. Ik, Liam en Harry konden daar toch ook wel wat mee als Louis en Niall het niet deden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [LOOOOLLL, gaat Zayn ze verkrachten ofwat? XDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [LOOOOLLL, gaat Zayn ze verkrachten ofwat? XDD]


    (Zwijg! x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Liam doet mee, joh. Ik zie 't al voor me. Oké, ik wil het niet zien :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Esmee Greenwood.

    Ik staarde wat voor me uit toen Madelaine geen antwoord gaf. De andere twee meisjes naast me herkende ik amper, alleen Dawn kwam me bekend voor. Ach ja, dat had ik al eens gezegd... "Zei je iets?" vroeg ik zachtjes aan haar, terwijl ik mijn blik nerveus liet rond schieten en bleef haken bij de deur. Die andere jongen, Liam volgens mij, kon daar elk moment doorheen lopen en ik vertrouwde hem al net zo min als Niall. Zayn was nog erger en Louis, ja Louis... Louis leek me juist het type dat gewoon meedeed omdat hij geen gehannes met zijn vrienden wilde.
    "Louis?" vroeg ik met een heldere, maar duidelijk zachte stem. Misschien kregen we hem zover dat hij ons losmaakte...


    Reading a good book is like taking a journey.